Intervju: Cedric Borremans, vodja olimpijskega in paralimpijskega partnerstva
-
Cedric Borremans
-
S svojim osrednjim sporočilom »Start Your Impossible« (začnite svoje nemogoče) je Toyota postala TOP partner Mednarodnega olimpijskega komiteja in globalni paralimpijski partner v letu 2015. Kako doživljate to olimpijsko in paralimpijsko zgodbo tako za znamko kot za podjetje Toyota?
Z vidika znamke je bilo to prvič, da smo pri Toyoti izvedli svetovno kampanjo. Naše sporočilo »Start Your Impossible« je naletelo na tako velik odziv v različnih regijah po svetu, da so ga sprejeli prav vsi. Nasprotno pa so v preteklosti distributerji največkrat prilagajali regionalne kampanje lokalnemu trgu.
Za nas kot znamko je bilo pomembno, da se s tem sporočilom predstavimo kot mobilnostno podjetje in tudi kot podjetje, ki najde navdih pri športnikih in parašportnikih – njih smo postavili v središče komunikacije. Najpomembnejši namen kampanje je bil namreč postaviti samo sporočilo – skupaj s športniki in ne avtomobili – v ospredje. Ena od zmag tega partnerstva je bila, da so to sporočilo dobro razumeli in sprejeli tudi naši trgovci.
»Start Your Impossible« in olimpijsko/paralimpijsko partnerstvo predstavljata ravno toliko notranji poziv k akciji kot marketinško kampanjo. Vprašanje g. Toyode »kaj za vas predstavlja pričetek nemogočega?« je bilo sporočilo vsem zaposlenim pri Toyoti, naj tudi mi izkoristimo to priložnost. Tako smo tudi zaposleni, znotraj naših pisarn, začeli uporabljati ta slogan kot motivacijo pri soočanju z večjimi izzivi.
Aplikacija »Start Your Impossible« je bila še en primer pobude zaposlenih, ki se je sprva zdela misija nemogoče. Nemogoče se nam je zdelo, da bi lahko komunikacijo za ta projekt razširili na vse naše zaposlene in trgovce, zdaj pa se bo paralimpijskih iger v Parizu udeležilo 4000 zaposlenih iz cele Evrope.
Velika priložnost in prednost je možnost vzpostavljanja stikov s športniki, kar nam omogoča razumeti njihovo zgodbo in prejeti navdih. Brez tega ne bi mogli razumeti izzivov. Zahvaljujoč paralimpijskemu partnerstvu smo se začeli dosti bolj osredotočati na mobilnost za vse, torej tudi na 15 odstotkov ljudi v družbi s kakršnimi koli ovirami. Iskanje in ustvarjanje mobilnostnih rešitev za različne situacije pa je največji izkupiček za Toyoto.
Za Pariz 2024 lahko rečemo, da bodo na nek način »domače« igre za Toyoto Motor Europe. Kako potekajo priprave?
Ne moremo reči, da smo pripravljeni, ker je še prezgodaj. Vendar pa bomo pripravljeni. To je priložnost, ki se ponudi enkrat v življenju. Je pa zahtevno z vidika, da za izvedbo ni priročnika z usmeritvami. Poskušamo ravnati čimbolj proaktivno, obenem pa si zapomniti, zakaj smo sploh tukaj – da podpremo športnike. Poiščimo torej rešitve, ki bodo športnikom olajšale življenje. V oktobru bomo uradno naznanili, kakšen bo Toyotin prispevek k igram v Parizu.
O tej temi bi lahko debatirali ure in ure. Pri Toyoti vedno pravimo, da ne vemo, katera tehnologija bo »prava«, prepričani pa smo, da bo temeljila na potrebah kupcev, zato nudimo različne tehnologije: hibridna, priključna in električna vozila ter vozila na vodikove gorivne celice. Moj osebni vtis je, da bo prihodnost kombinacija številnih stvari.
Z vidika trajnosti je ključni cilj, da se na OI in POI v Parizu doseže 50-odstotno znižanje emisij CO2 v primerjavi z igrami v Londonu in Riu. Prispevati želimo tako z našimi vozili (ki bodo prvič popolnoma električna) kot z nič ali skoraj nič emisijami pri prevozu gostov in zaposlenih ter hkrati pri vsem, kar počnemo. Prizadevanja za zmanjšanje emisij so spodbudila celotno podjetje in vse naše partnerje.
Prvotno smo gorivne celice razvili za naše vozilo Toyota Mirai. V Evropi smo zelo hitro začeli z vlaganji v rešitve Energy Observer Developments, kjer so uporabili naše gorivne celice za izdelovanje vodikovih generatorjev.
Razkošno jadranje je bilo včasih zelo zeleno, zdaj pa se je to spremenilo zaradi uporabe dizelskih generatorjev. To lahko rešimo z vodikovimi gorivnimi celicami.
Kakšna so vaša osebna pričakovanja pred olimpijskimi in paralimpijskimi igrami v Parizu? Katerih tekmovanj se najbolj veselite? Ali poznate katerega od slovenskih športnikov?
Po igrah v Tokiu in Pekingu, kjer je bil občuten vpliv pandemije, verjamem, da bo Pariz javnosti prinesel veliko praznovanje, že z otvoritvenimi slovesnostmi na reki Seni (olimpijske igre) ter na trgu Concorde in Elizejskih poljanah (paralimpijske igre). Doživeti otvoritveni slovesnosti zunaj stadiona bo resnično nekaj edinstvenega. Obe otvoritveni slovesnosti bosta pomembni tudi z vidika Toyotinega prispevka.