1. Discover Toyota
  2. About us
Izberite

Toyota Adria d.o.o.

Od 1998
Toyota Adria d.o.o. je del globalne Toyotine družine in že od leta 1998 generalni uvoznik in distributer za Toyota in Lexus vozila ter dodatne avto opreme s široko razvejano distribucijsko mrežo v Adria regiji (Slovenija, Hrvaška, Srbija, BiH, Kosovo in Črna Gora).

Podjetje Toyota Adria d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1998. Kasneje so bila ustanovljena hčerinska NMSC podjetja:

  • Leta 2002 Toyota Croatia,
  • Leta 2003 Toyota Serbia,
  • Leta 2009 Toyota BiH (od leta 2005 – 2023 Predstavništvo Toyota Adrie v BiH).

V Sloveniji ima podjetje okrog 50 zaposlenih, v regiji pa je skupno 90 zaposlenih.

V Ljubljani, Zagrebu in Beogradu so tudi hčerinska podjetja, ki so pooblaščeni prodajalci za naša vozila:

  • Toyota center Ljubljana,
  • Toyota centar Zagreb,
  • Toyota centar Beograd.
Zgodba o uspehu Toyote Adria temelji na inovacijah. Smo del globalnega podjetja, pionirja številnih izdelkov in storitev, ki našo znamko uvrščajo na sam svetovni vrh med avtomobilističnimi znamkami. Poleg tega pa smo tisti, ki nas odlikujeta srčna predanost in strast ljudi, s katerimi lahko premikamo meje tehnoloških in družbenih norm. Vsak dan stremimo k vedno boljši družbi ter se iz proizvajalca avtomobilov spreminjamo v podjetje, ki narekuje trende mobilnosti v najširšem smislu. Svoje znanje in izkušnje uporabljamo in predajamo na načine, ki koristijo ljudem, skupnosti in našemu planetu, da bi zgradili boljši danes in še boljši jutri. Naša vizija »mobilnosti za vse« z roko v roki s sloganom »Start Your Impossible« nam omogočata, da gremo onkraj meja.

Organizacijska struktura in klima:

Naše stranke so za nas najpomembnejše. Z njihovo pomočjo tudi mi lažje razumemo, kaj pomeni pojem kakovosti Toyota. Neodvisna mnenja naših strank in njihove izkušnje z našimi vozili so za nas izjemnega pomena, saj nam pomagajo pri snovanju vedno boljših avtomobilov in mobilnostnih storitev.

Toyota Way koncept delovanja je temelj naše korporativne kulture in temelji na dveh stebrih: nenehnih izboljšavah, ki zajemajo principe izziva, Kaizen (nenehen napredek) in Genchi Genbutsu (pojdi k viru) ter spoštovanju ljudi.

Naš trajnostni pristop je osredotočen na vedno boljšo mobilnost za vse. Kupcem želimo odpreti nove priložnosti, spremeniti življenje na bolje in prinesti nova odkritja. Če se lahko ljudje svobodno gibljejo in premikajo, je vse mogoče. Naša kampanja Start Your Impossible uteleša to vizijo. Mobilnost mora biti dostopna vsem. Tudi starejšim ter ljudem s telesnimi in duševnimi omejitvami.

Kakovost je osrčje vsega, kar počnemo. Nenazadnje je tudi odraz načela nenehnega napredka kaizen, saj si na vsakem koraku svojega delovanja prizadevamo, da bi svoje naloge opravili še bolje ter na ta način strankam ponudili čim bolj kakovostne storitve in izdelke.

Kariera v Toyoti

Iščemo raznolike, nadarjene člane ekipe, ki bodo z nami gradili prihodnost. Ne glede na to ali ste na začetku vaše karierne poti ali če ste že izkušeni na svojem profesionalnem področju in bi radi vstopili v Toyotino družino, bomo veseli vašega interesa. Ponujamo zanimive in raznolike priložnosti za talentirane in predane posameznike.

Kaj pričakujemo od novih sodelavcev:

Od novih sodelavcev pričakujemo, da bodo vedno razmišljali o možnih izboljšavah in napredku, saj je to glavno vodilo v Toyoti. Pričakujemo, da bodo tudi novi sodelavci v svoje dnevno delo hitro prenesli Toyota Way in preko timskega dela, spoštovanja drug drugega in nenehnega izboljšanja sodelovali pri ustvarjanju še boljše prihodnosti za vse.

Kaj ponujamo svojim zaposlenim:

Toyota je kraj za ljudi, ki veliko sanjajo in so odločeni, da te sanje uresničijo. Vaša kariera pri Toyoti je namenjena odkrivanju novih strasti in talentov ter razvijanju veščin in pristopov, ki vam bodo omogočili reševanje problemov v resničnem svetu, razvoj inovativnih rešitev in ustvarjanje sprememb.

Zaposlenim ponujamo motivacijsko okolje, sodelovanje s sodelavci iz različnih držav, motivacijski sistem nagrajevanja, sodelovanje pri projektih in dogodkih, ki jih imamo s civilno družbo, pri okoljskih projektih, športnih dogodkih itd.

Spremljajte nas preko družbenih omrežij oziroma posredujte svoj življenjepis na naslov: kadri@toyota.si

Toyota Adria, d.o.o., je generalni uvoznik in distributer za Toyota in Lexus vozila ter dodatne avto opreme s široko razvejano distribucijsko mrežo v Adria regiji (Slovenija, Hrvaška, Srbija, BiH, Kosovo in Črna Gora). V Sloveniji imamo tudi hčerinsko podjetje Toyota center Ljubljana, d.o.o., ki prodaja nova in rabljena vozila, rezervne dele ter nudi servisiranje vozil. Poleg tega imamo tudi sestrsko podjetje Toyota Tsusho Leasing Slovenija, d.o.o., ki skrbi za financiranje vozil.

 

Zgodba o uspehu Toyote temelji na inovacijah. Smo del globalnega podjetja, pionirja številnih izdelkov in storitev, ki našo znamko uvrščajo na sam svetovni vrh med avtomobilističnimi znamkami. Poleg tega pa smo tisti, ki nas odlikujeta srčna predanost in strast ljudi, s katerimi lahko premikamo meje tehnoloških in družbenih norm. Vsak dan stremimo k vedno boljši družbi ter se iz proizvajalca avtomobilov spreminjamo v podjetje, ki narekuje trende mobilnosti v najširšem smislu. Svoje znanje in izkušnje uporabljamo in predajamo na načine, ki koristijo ljudem, skupnosti in našemu planetu, da bi zgradili boljši danes in še boljši jutri.

Na spodnjih povezavah lahko pridobite informacije o prostih delovnih mestih v vseh treh podjetjih.


Vaše delo bo obsegalo:

  • Obdelavo dohodne in odhodne, verbalne in pisne komunikacije prek vseh kanalov (Bot, Chat, Email, Ecommerce, Facebook, Feedback Widget, Forum, Meta, Instagram, MyToyota/Lexus Link+, Portal, Phone, X, Viber, Whatsapp),
  • obdelavo in upravljanje zbrane podatkovne baze,
  • analiziranje podatkov in pripravo poročil,
  • proaktivno reševanje morebitnih težav in vprašanj,
  • proaktivno kontaktiranje obstoječih lastnikov Toyote,
  • usklajevanje med različnimi oddelki znotraj Toyote,
  • usposabljanje novih članov ekipe,
  • proaktivno analiziranje konkurence in učenje novih veščin.
     

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo tekoče znanje slovenskega jezika na višji ravni (tako pisno kot ustno),
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika,
  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • imajo odlično razvite komunikacijske in organizacijske veščine, kritično razmišljajo, znajo aktivno poslušati in so pozorni na podrobnosti,
  • so timsko naravnani in potrpežljivi,
  • so prilagodljivi in zanesljivi,
  • jih veseli delo s podatki,
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.
     

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim obdobjem (prvo leto dela preko kadrovske agencije),
  • delo od ponedeljka do petka in fleksibilen delovni čas v dogovoru z nadrejenim,
  • redno mesečno plačilo z dodatnimi bonusi,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju med motiviranimi sodelavci,
  • možnost izobraževanj,
  • delo v mednarodnem okolju.
     

Če ste pripravljeni na nove izzive, vas vljudno vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis in spremno pismo. Prijave pričakujemo na email naslov kadri@toyota.si (s pripisom: »Prijava za specialista v klicnem centru«) do vključno 20. 5. 2024.
 

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.

 

Glavne delovne naloge bodo obsegale:

  • sodelovanje s Toyotino prodajno mrežo;
  • administracija prejete dokumentacije;
  • podpora strankam v času trajanja leasing pogodb (odkupi, reprogrami in izdaja različnih pooblastil);
  • prijava in vodenje evidence škodnih primerov in škodnih zahtevkov;
  • sodelovanje in izvedba aktivnosti na področju upravljanja tveganj in izterjave;
  • kontrola in arhiviranje pogodbene dokumentacije;
  • sodelovanje pri oblikovanju strategije zaledne službe;
  • sodelovanje v postopkih sklepanja zavarovanj (v kolikor ima zaposleni ustrezna dovoljenja oz. licenco za zavarovalno zastopanje).

Nudimo:

  • pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas s tri mesečno poskusno dobo.
  • delo v mednarodnem, dinamičnem, urejenem in stimulativnem okolju,
  • možnost osebnega in kariernega razvoja, nudimo tudi izobraževanja iz leasinga in avtomobilskega področja,
  • možnost, da skupaj z nami aktivno sodelujete pri rasti podjetja.

Pričakujemo:

  • doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri,
  • timsko naravnanost, komunikativnost in samoiniciativnost,
  • odgovornost, zanesljivost, pozitiven odnos do dela, natančnost, analitične sposobnosti,
  • vozniško dovoljenje B-kategorije.

 

Če ste pripravljeni na nove izzive, vas vljudno vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis in spremno pismo. Prijave pričakujemo na email naslov kadri@toyota.si (s pripisom: »Prijava za referenta v zaledni pisarni TTLS«) do vključno 10. 5. 2024.

 

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.

Vaše delo bo obsegalo:

  • pripravo strateškega načrta za preboj na področju prodaje pravnim osebam vozil blagovnih znamk Toyota in Lexus ter finančnih produktov in storitev blagovne znamke KINTO;
  • načrtovanje, organiziranje, spremljanje, koordiniranje in poročanje vodji prodajnega oddelka ter vodstvu družbe za dela na področje prodaje večjim kupcem;
  • razvoj produktov za podporo prodaji večjim kupcem vključujoč finančne produkte in produkte na področju servisnih pogodb;
  • razvoj in pospeševanje prodaje na področju komercialnih vozil;
  • podporo, svetovanje in izobraževanje pooblaščenih trgovcev za področje prodaje večjim kupcem;
  • organizacijo in izvedba direktne prodaje ključnim kupcem;
  • pripravo letnega finančnega načrta in skrb za doseganje finančnih rezultatov.

V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:

  • imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe – ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • imajo bogate izkušnje s prodajo vozil večjim kupcem,
  • dobro razumejo finančne produkte v prodaji in imajo izkušnje z orodji za finančne izračune,
  • so zelo ciljno naravnani in vztrajni pri doseganju ciljev,
  • so urejeni, odgovorni, skrbni in natančni,
  • imajo odlične pogajalske in komunikacijske sposobnosti,
  • imajo aktivno znanje angleškega jezika,
  • imajo vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem,
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja, vključno z izobraževanji,
  • možnost oblikovanja in razvijanja področja prodaje ključnim kupcem,
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju,
  • delo v mednarodnem okolju.

 

Če ste pripravljeni na nove izzive, vas vljudno vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis ter spremno pismo v slovenskem in angleškem jeziku. Prijave pričakujemo na email naslov kadri@toyota.si (s pripisom: »Prijava za vodjo prodaje ključnim kupcem« do vključno 12. 5. 2024.

 

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno. 

Vaše delo bo obsegalo:

  • izvajanje revizijskih pregledov, kot so revizija poslovanja, finančnih izkazov, notranjih kontrol;
  • preverjanje skladnosti poslovanja z usmeritvami podjetja, zakonskimi in računovodskimi predpisi, ki veljajo za skupino podjetij;
  • sodelovanje pri oblikovanju notranjih smernic ter optimizaciji delovnih procesov;
  • poročanje o revizijskih ugotovitvah ter pripravljanje poročil;
  • izvajanje nadzora nad implementacijo predlaganih ukrepov in poročanje o njihovem statusu.

Od kandidatov pričakujemo:

  • zaželene so izkušnje na področju (notranje) revizije;
  • osnovno razumevanje računovodskih izkazov;
  • zaželeno je poznavanje računovodskih standardov;
  • ambicijo za razvoj v interni reviziji;
  • zaključeno vsaj V. stopnjo izobrazbe – ekonomske ali druge ustrezne smeri;
  • aktivno znanje angleškega jezika, zaželeno je znanje hrvaškega ali srbskega jezika;
  • dobro poznavanje MS Office orodja;
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem;
  • možnost kariernega in strokovnega razvoja;
  • zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju;
  • možnost izobraževanj.

 

Če ste pripravljeni na nove izzive, vas vljudno vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis ter spremno pismo v slovenskem in angleškem jeziku. Prijave pričakujemo na email naslov kadri@toyota.si (s pripisom: »Prijava za internega kontrolorja procesov«) do vključno 24. 5. 2024.

 

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.