Vaše delo bo obsegalo:
- Obdelavo dohodne in odhodne, verbalne in pisne komunikacije prek vseh kanalov (Bot, Chat, Email, Ecommerce, Facebook, Feedback Widget, Forum, Meta, Instagram, MyToyota/Lexus Link+, Portal, Phone, X, Viber, Whatsapp),
- obdelavo in upravljanje zbrane podatkovne baze,
- analiziranje podatkov in pripravo poročil,
- proaktivno reševanje morebitnih težav in vprašanj,
- proaktivno kontaktiranje obstoječih lastnikov Toyote,
- usklajevanje med različnimi oddelki znotraj Toyote,
- usposabljanje novih članov ekipe,
- proaktivno analiziranje konkurence in učenje novih veščin.
V svojo ekipo vabimo kandidate, ki:
- imajo tekoče znanje slovenskega jezika na višji ravni (tako pisno kot ustno),
- imajo aktivno znanje angleškega jezika,
- imajo doseženo vsaj V. stopnjo izobrazbe,
- imajo odlično razvite komunikacijske in organizacijske veščine, kritično razmišljajo, znajo aktivno poslušati in so pozorni na podrobnosti,
- so timsko naravnani in potrpežljivi,
- so prilagodljivi in zanesljivi,
- jih veseli delo s podatki,
- imajo vozniško dovoljenje B kategorije.
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim obdobjem (prvo leto dela preko kadrovske agencije),
- delo od ponedeljka do petka in fleksibilen delovni čas v dogovoru z nadrejenim,
- redno mesečno plačilo z dodatnimi bonusi,
- zaposlitev v stabilnem poslovnem okolju med motiviranimi sodelavci,
- možnost izobraževanj,
- delo v mednarodnem okolju.
Če ste pripravljeni na nove izzive, vas vljudno vabimo, da nam pošljete svoj življenjepis in spremno pismo. Prijave pričakujemo na email naslov kadri@toyota.si (s pripisom: »Prijava za specialista v klicnem centru«) do vključno 20. 5. 2024.
Vaše prijave bomo obravnavali zaupno.