Izberite

Baterijsko-električna vozila

Spoznajte naša 100 % električna vozila

Morda smo najbolj znani po hibridni električni tehnologiji, vendar vemo, da bencinsko-električni hibridi niso edina rešitev za boljši in energetsko učinkovitejši prevoz. Kot del našega načrta mobilnosti prihodnosti smo razvili tudi tehnologijo baterijskih električnih vozil. Verjamemo, da lahko električna vozila z baterijami izboljšajo mobilnost in zmanjšajo onesnaženje v urbanih območjih. Da bi povečali njihov potencial, moramo spodbujati njihovo uporabo, zato bomo do začetka leta 2020 lansirali več kot 10 modelov baterijskih električnih vozil. Naš prvi ciljni trg bo Kitajska, kasneje pa pričakujemo, da jih bomo predstavili kupcem na Japonskem, v Indiji, ZDA in Evropi. 

Baterijska električna vozila so najbolj primerna za kratka potovanja po mestih z nizko hitrostjo. Kompaktna vozila brez emisij, ki jih poganjajo baterije, ki se hitro polnijo, lahko izboljšajo kakovost zraka in olajšajo prometne zastoje. So tihi, enostavni za vožnjo in imajo nizke obratovalne stroške, zaradi česar so kot ustvarjeni za vožnjo na delo ali kot dostavna vozila.

Preizkus baterijsko električnih vozil v resničnih prometnih razmerah

Odkrijte več

Promoviranje multimodalnega prevoza v mestih

Cilj Cité Lib by Ha: mo je bil ustvariti bolj usklajeno in cenovno dostopno prometno omrežje, vključno z javnim dostopom do voznega parka električnih vozil. Za najem na 27 parkiriščih in postajah za polnjenje na različnih koncih mesta je bilo na voljo 35 vozil Toyota i-ROAD in 35 COMS.

Uporabljajo se lahko za različne vrste potovanj: kratke poti, za nakupovanje, za poslovni sestanek ali obisk prijateljev. Bili so tudi idealni za prvi ali zadnji del poti in so vozili ljudi na železniško, tramvajsko in avtobusno postajo.

Ljudje so lahko z namenskimi aplikacijami na pametnem telefonu ali računalniku preverili razpoložljivost, načrtovali pot, rezervirali in plačali svoje vozilo. Na eni postaji so lahko preprosto prevzeli vozilo in ga pustili na drugi blizu cilja.

Kaj je Ha:mo?

Toyota je omrežje Ha:mo (harmonična mobilnost) zasnovala za reševanje potreb lokalnega prevoza z oblikovanjem najboljših možnih povezav med zasebnim prevozom in sistemi javnega prevoza z uporabo baterijskih električnih vozil. Potencialno lahko zmanjša zastoje v urbanih območjih, izboljša kakovost zraka z zmanjšanimi emisijami in oživi skupnosti. Urbano potovanje pa postane bolj učinkovito in lažje izvedljivo.

Različne vidike sistema preizkušajo na dejanskih lokacijah. Toyota City je središče za testiranje novih storitev in funkcij, medtem ko se v Tokiu Ha: mo uporablja za zagotavljanje premostitve prvega in zadnjega kilometra za povezovanje ljudi z mestnimi prometnimi sistemi. Na Okinawi je poudarek na tem, kako je mogoče sistem prilagoditi v letoviškem mestu. Shema poteka tudi na Tajskem, kjer se Ha: mo uporablja za zagotavljanje storitve souporabe avtomobilov z uporabo baterijskih električnih vozil v kampusu univerze Chulalongkorn.

Podobno kot i-ROAD je tudi COMS kompaktno električno vozilo, ki je zasnovano za vožnjo po mestu. Zasnova je bolj običajna, z enim sedežem in štirimi kolesi in bolj podobna običajnemu avtomobilu. Uporabnikom storitev projekta Cité Lib by Ha: mo je bil na voljo kot alternativa modelu i-ROAD in ima majhen prtljažnik, v katerem lahko prevažate nakupovalne vrečke ali manjše kose prtljage. COMS izdeluje Toyota Auto Body in uporablja tradicionalno vrsto baterije.

Toyota i-ROAD je zasnovana z mislijo na mestno vožnjo. Je le nekoliko širši od motornega skuterja, ima pa streho in dve vrati ter je stabilnejši, spredaj ima dve kolesi, zadaj pa eno. Uporablja našo novo tehnologijo zavijanja z nagibanjem Active Lean.

Za upravljanje vrtite volan kot v običajnem avtomobilu. Poganja ga kompaktna litij-ionska baterija, ki ne oddaja emisij. Za voznikom je dodaten sedež, kar pripomore k udobju vozila, ki je enostavno, tiho in zabavno za vožnjo.

i-ROAD Design 

Inženir Akihiro Yanake je i-ROAD zasnoval kot je vitko, kompaktno in zelo okretno vozilo. Navdih je našel v smučanju, ki je eden izmed njeovih najljubših hobijev.

"Voznik in vozilo se morata gibati sinhronizirano, zato sem razmišljal o najbolj naravnem načinu in se domislil smučanja. Voznik se v i-ROAD počuti pod nadzorom, medtem ko ima prijeten občutek, da je z vozilom združen v celoto. Na ta način ustvarja nov občutek v vsakodnevnem gibanju," je svoj oblikovalski pristop razložil inženir Yanake.