1. Discover Toyota
  2. Blagovne znamke in storitve
  3. Toyota Gazoo Racing
  4. WRC
Izberite

Svetovno prvenstvo v reliju WRC

Na WRC si stalno prizadevamo za vrhunske rezultate
Nepremagljivi Yaris WRC se umika in ne bo del sijajne nove dobe svetovnega prvenstva FIA v reliju. Namesto njega se v prve bojne vrste z reli ekipo TOYOTA GAZOO Racing na svetovna prvenstva podaja izvrsten hibrid GR Yaris Rally1, ki z ekipo še naprej premika meje mogočega tudi na najzahtevnejših etapah.

Zmagovalec 18 dirk svetovnega prvenstva v reliju

Jari-Matti Latvala je najbolj izkušen voznik v zgodovini WRC, del reli ekipe TOYOTA GAZOO Racing na svetovnih prvenstvih pa je že od samega začetka, od leta 2017. V vlogi vodje ekipe s Toyoto nadaljuje začrtano pot k skupnemu cilju – izdelovanju vedno boljših dirkalnikov.

Začutite vznemirjenje, ki ga prinaša Toyota Gazoo Racing WRC, na lastni koži – na reliju Croatia Rally.

 

Croatia Rally je za vse ljubitelje WRC novejša destinacija, reli pa poteka od leta 2021. Tridnevni reli Croatia Rally se začne v Zagrebu in vključuje 301,2 km dolgo dirko z 20 izjemno atraktivnimi hitrostnimi preizkušnjami po petih hrvaških županijah: Varaždinski, Krapinsko-zagorski, Zagrebški, Karlovški, Primorsko-goranski in mestu Zagreb. Slednje bo štartna in končna točka dirke, saj se spektakel začenja s ceremonialnim startom pri zagrebških fontanah, ciljna črta pa bo na Zagrebškem velesejmu, kjer bo tudi servisno parkirišče.

V preteklih relijih Rally Croatia je ekipa TGR dosegla velik uspeh in se uvrstila na zmagovalne stopničke. Ekipa TGR 2021 je na prvem reliju Rally Croatia dosegla dvojno zmago, ko sta Sébastien Ogier in Julien Ingrassia zmagala z le 0,6 sekunde prednosti pred Elfynom Evansom in Scottom Martinom. Leta 2022 je zmagal Kalle Rovanperä. Ves vikend je bil v odlični formi in si je nabral več kot minuto prednosti, dirko pa je končal s prednostjo skoraj 20 sekund.

Na tem tekmovanju ekipa TGR predstavlja svoj najnovejši model – GR Yaris Rally1 Hybrid, ki je zasnovan in izdelan v skladu z najvišjimi standardi športne vzdržljivosti in zmogljivosti.

Spremljajte nas na socialnih omrežjih in bodite na tekočem z vsemi aktualnimi informacijami. Ekipa TGR se poteguje za še eno lovoriko na Rally Croatia, vse zveste navijače pa čaka nagradna igra z bogatimi nagradami.

Pridružite se nam in se na lastne oči prepričajte, kako Toyota premika meje vedno dlje in odločneje.

GR Yaris Rally1

Predstavljamo vam model GR Yaris Rally1 2022, ki je naslednik izjemno uspešnega modela Yaris WRC. V modelu GR Yaris Rally1, ki na najvišjo stopnjo tekmovanj v reliju prvič prinaša hibridno tehnologijo, je enak 1,6-litrski motor s turbopolnilnikom, kot ga je imel Yaris WRC, kombiniran s 3,9 kWh baterijo in tehnologijo MGU (enota motornega generatorja), vozniku pa zagotavlja več kot 500 KM. Glede na to, da predpisi zahtevajo manj kompleksno aerodinamiko, je bil ponovno uveden ročni menjalnik, odstranjeni pa so bili aktivni sredinski diferenciali, tako da bo novi Rally1 s svojimi izjemnimi lastnostmi gotovo še nekoliko premaknil meje zmogljivosti, tako z vidika dirkalnikov kot voznikov.
  • Motor

    1,6-litrski motor s turbopolnilnikom in štirimi valji v vrsti, direktnim vbrizgom in hibridno pogonsko enoto

  • Največja moč

    Več kot 500 KM

  • Najvišja hitrost

    201 km/h (s specifičnim razmerjem) – z odličnimi pospeški in odzivnostjo

  • Dolžina - širina

    4225 mm (vključno s spojlerjem) – 1875 mm

  • Višina

    Nastavljiva

  • Širina koloteka

    Nastavljiva

  • Medosna razdalja

    2630 mm

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Najmanjša teža

    1260 kg

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • GR Yaris. Doživite vznemirjenje, ki mu ni konca

    GR Yaris, ki je razvit v sodelovanju s strokovnjaki reli ekipe TOYOTA GAZOO Racing za svetovna prvenstva, združuje vodilne tehnologije in znanja, pridobljena v motošportu. GR Yaris ima zmogljiv 1,6-litrski 3-valjni motor s turbopolnilnikom, napreden sistem GR-FOUR 4WD in lahko karoserijo s tremi vrati, zasnovan pa je bil v okviru WRC, tako da vam na cesti nikoli ne bo dolgčas.

  • Najboljša zmogljivost na vseh vrstah cest

    Makadam: Ceste z zavoji, ki ne dopuščajo napak in zahtevajo stabilne, trde pnevmatike. Spuščeno podvozje je na dirkah, kot je Rally Estonia, obvezno.

    Gramoz: Že asfaltirane ceste, gramozna podlaga in širok nabor različnih zmesi za gume. Dvignjeno podvozje, primerno za gramozne površine, je nujno za dirke, ki potekajo v vročem podnebju, kot je reli po Novi Zelandiji.

    Sneg: Poledenele ceste, snežni zameti in pnevmatike z žeblji. Prilagodljivo podvozje je ključnega pomena za dirke v podnebju, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, na primer reli po Švedski.