1. Discover Toyota
  2. Brands and services
  3. Toyota Gazoo Racing
  4. WRC
Izberite

Svetovno prvenstvo v reliju WRC

Naše udejstvovanje v seriji WRC
Dirkalnik Yaris WRC je začetnik nove dobe v svetovnega prvenstva FIA WRC. Njegov naslednik GR Yaris Rally1 pa s svojim hibridnim pogonom uteleša prizadevanja ekipe TOYOTA GAZOO Racing pri premikanju meja na najzahtevnejših relijih na svetu..

Zmagovalec 18 dirk serije FIA WRC

Jari-Matti Latvala je najbolj izkušen voznik v zgodovini serije WRC. Od leta 2017, ko se je Toyota vrnila v svet relija, opravlja funkcijo vodje  ekipe TOYOTA GAZOO Racing. Vseskozi si prizadeva za ustvarjanje vedno boljših avtomobilov.

Zmagovalec 18 dirk serije FIA WRC

Spoznajte dirkalnik GR Yaris Rally1, ki je naslednik izjemno uspešnega Yarisa WRC. GR Yaris Rally1 v svet relija na najvišji ravni vnaša hibridno tehnologijo. Opremljen je z 1,6-litrskim turbomotorjem iz Yarisa WRC, 3,9 kWh baterijo in elektromotorjem, ki skupaj ustvarjajo več kot 500 konjskih moči. Serija tekmovanj razreda Rally1 dovoljuje manj zapleteno aerodinamiko, vrnitev k mehanskemu prestavljanju in odstranitev aktivnih sredinskih diferencialov. Vse to omogoča, da vozniki in avtomobili na vseh dirkah preizkušajo meje svojih sposobnosti in zmogljivosti.
  • Motor

    1,6-litrski, vrstni 4-valjni turbo motor, neposredni vbrizg in hibridni agregat

  • Največja moč

    Več kot 500 KM

  • Najvišja hitrost

    201 km/h

  • Dolžina širina

    4225 mm (vključno z zračno napravo) –1875 mm

  • Višina

    Nastavljiv

  • Širina koloteka

    Nastavljiv

  • Medosna razdalja

    2630 mm

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Najmanjša teža

    1260 kg

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • GR Yaris. Neskončno navdušenje

    GR Yaris, ki je bil ustvarjen v sodelovanju  s  strokovnjaki ekipe TOYOTA GAZOO Racing, na ceste prinaša sodobno tehnologijo in znanje iz sveta avto-moto športa. Z zmogljivim 1,6-litrskim 3-valjnim turbomotorjem, naprednim sistemom štirikolesnega pogona GR-FOUR in lahko karoserijo s 3 vrati je ustvarjen za neskončno navdušenje.

  • Vse poti vodijo na bolje.

    Asfalt: Zaviti zavoji, neprizanesljive ceste in vzdržljive trde pnevmatike. Spuščeno vzmetenje je na dirkah, kot je estonski reli, takorekoč obvezna oprema.

    Gramoz: Razrite ceste, skalnate steze in različne zmesi pnevmatik. Dvignjeno vzmetenje je ključnega pomena uspeh na dirkah, kakršen je reli po Novi Zelandiji.

    Sneg: Pomrznjene ceste, snežne plohe in pnevmatike z žeblji. Vzmetenje, ki je prilagojeno mehkejšim podlagam, je bistvenega pomena za dirke, kot je reli po Švedski, ki se odvija pri izjemno nizkih temperaturah