Povezane storitve MyT

Povežite se in zaživite.

Ne glede na to, ali ste v svojem vozilu ali ne, lahko ohranite popoln nadzor nad svojo Toyoto z aplikacijo MyT, popolnoma novim naborom povezanih storitev, ki so na voljo prek aplikacije MyT za pametne telefone in večpredstavnostnega sistema MyT na zaslonu armaturne plošče – aplikacija je zasnovana za varnejšo in še bolj zabavno vožnjo.

* vse podrobnosti glede dostopnosti preverite pri pooblaščenem partnerju Toyota

Aplikacija MyT

Nadzirajte svojo Toyoto prek pametnega telefona.


Z aplikacijo MyT na pametnem telefonu lahko z vozilom komunicirate, kjer koli ste. Načrtujte potovanja od doma, poiščite svoje vozilo, optimizirajte vožnjo ter prejmite analitične podatke za voznika in obvestila o vzdrževalnih servisih.

/
Pošlji v vozilo

Najbolj preprost način za načrtovanje potovanj
Z aplikacijo MyT lahko izdelate načrt potovanja kar iz domačega naslanjača ali med potjo. Lokacijo pošljete neposredno v navigacijski sistem vaše Toyote in takoj boste lahko začeli s potovanjem.

/
Od vozila do vrat

Prenesite navodila do cilja iz Toyotinega navigacijskega sistema na telefon: za primere, ko morate zadnji del poti prehoditi peš.

/
Podatki o vožnji

Prevzemite nadzor nad zgodovino potovanj
Aplikacija MyT deluje kot zapisovalnik podatkov o vozilu in omogoča, da pridobite pretekle podatke o vožnji, vključno s hitrostjo, pospeški in številom prevoženih kilometrov. Tako lahko na priročen način pridete do analize poslovnih in zasebnih voženj.

/
Opomniki za vzdrževanje

Nikoli več ne zamudite servisa
MyT pomaga ohranjati vašo Toyoto v najboljšem stanju z opomniki za vzdrževanje glede na dejansko število prevoženih kilometrov, tako da ne boste nikoli več zamudili servisa.

 

Za prenos aplikacije MyT kliknite spodaj.

Večpredstavnostni sistem MyT

Intuitivni sistem za navigacijo in zabavo v vozilu.


Večpredstavnostni sistem MyT vključuje navigacijo v realnem času, opozorila pred radarji, bencinske črpalke ter točke POI. Prav tako vključuje tudi podporo za Apple CarPlay in Android Auto, ki vam omogočata, da se povežete, predvajate glasbo in uporabljate svoje najljubše aplikacije za pametne telefone na zaslonu armaturne plošče.
 
* na podlagi plačljive naročnine

Prometne informacije v realnem času

Izračun poti glede na promet v realnem času.
Bodite vedno na tekočem, kakšne so prometne razmere na poti do vašega cilja. Vaš navigacijski sistem v vozilu se bo prilagodil dogodkom in predlagal alternativne poti, ki ustrezajo vašim nastavitvam. 

POI car
Zanimiva točka

Ne glede na to, kaj vas zanima, boste to s točkami POI našli hitreje.
Z našimi intuitivnimi točkami POI, ki se opirajo na Google, boste vedno našli najnovejše informacije o tem, kaj je na voljo v vaši bližini.  

Aplikacija MyT
Bencinske črpalke

Točenje goriva še nikoli ni bilo lažje.
Poiščite bencinske črpalke na podlagi svojih nastavitev. Izberete lahko, da boste gorivo natočili na cilju, na poti ali na črpalki, ki vam je glede na trenutno lokacijo najbližje.  

Aplikacija MyT
Parkiranje

Poiščite parkirišče v bližini, na cilju ali na poti.
Izbirate lahko glede na ceno, podjetje, ki ga upravlja, ali oddaljenost od trenutne lokacije.  

Aplikacija MyT
Vreme

Bodite vedno korak pred vremenom.
Preverite trenutne vremenske razmere in vremensko napoved za vaš cilj glede na čas prihoda. Lahko celo nastavite svoje najljubše lokacije, tako da boste vedno vedeli, kakšno je tam vreme.  

Aplikacija MyT
Integracija pametnega telefona

S podporo za Apple CarPlay in Android Auto.
Med vožnjo s Toyoto ostanite povezani z Apple CarPlay in Android Auto. Povežete lahko svoj pametni telefon, predvajate glasbo in uporabljate svoje najljubše aplikacije za pametne telefone na zaslonu armaturne plošče.  
* na voljo samo v verziji programske opreme MM19

Pogosto zastavljena vprašanja

Vožnja v Toyoti je boljša kot kadar koli prej, s povezanimi storitvami MyT pa je izkušnja še bolj uglajena, tako da vedno uživate v udobju in imate vse pod nadzorom, ne glede na to, kam ste se namenili.

Ni treba, da je tehnologija zastrašujoča. Imamo odgovor na vsa vaša vprašanja v zvezi s povezanimi storitvami MyT.

S povezanimi storitvami MyT vaše vozilo brezhibno komunicira z zunanjim svetom. Vozite lahko bolj učinkovito in pametno. Poskrbeli smo, da so povezane storitve preproste in intuitivne, ampak verjetno imate še vedno kakšna vprašanja. Z veseljem odgovorimo nanje.

Povezane storitve MyT

Kaj so povezane storitve MyT?

Povezane storitve MyT sestavljata aplikacija MyT in večpredstavnostni sistem MyT. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.

Aplikacija MyT omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete svoje parkirano vozilo in izveste, kdaj bo vaše vozilo potrebovalo vzdrževalna dela. Funkcija trenerja za hibride analizira vašo vožnjo in vam pomaga izboljšati porabo goriva, ko vozite svojega hibrida.

Večpredstavnostni sistem MyT vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, Whatsapp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem MyT omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigaciji. *za združljive modele

Zakaj naj bi ustvaril račun MyT?

Z računom MyT lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem vozilu prek aplikacije MyT in portala za stranke Moja Toyota.

Kakšna je razlika med aplikacijo MyT in portalom za stranke Moja Toyota?

Iste poverilnice vam omogočajo dostop do aplikacije MyT in portala za stranke Moja Toyota.   

Aplikacija MyT omogoča uporabo naslednjih povezanih storitev MyT:   

• Najdi moje vozilo 
• Pošlji v vozilo
• Od vozila do vrat 
• Trener za hibride      
• Podatki o vožnji        
• Naročanje na servis
• Opomniki za servis
• Zgodovina servisov 

Portal za stranke Moja Toyota vam ponuja podrobne informacije o vašem vozilu in vam omogoča nakup in upravljanje storitev. Na portalu so na voljo naslednje storitve:

• Zgodovina nakupov vozila, podatki o lastništvu vozila in sledenje naročilom
• Pošlji v vozilo
• Naročanje na servis
• Opomniki za servis
• Zgodovina servisov
• Informacije o vozilu
• Navodila za uporabo
• Posodobitve zemljevidov  
• Upravljanje nastavitev profila

Ali lahko povezane storitve MyT uporabljam v drugi Toyoti?

Aplikacija MyT je vezana na identifikacijsko številko vozila (VIN) in lastnika vozila, tako da boste povezane storitve aplikacije lahko uporabljali le v tem vozilu.

Večpredstavnostni sistem MyT lahko uporabljate v drugi Toyoti, če je aktiviran in obdobje veljavnosti še ni poteklo.

Ali lahko povezane storitve MyT uporabljajo drugi člani družine?

Uporaba povezanih storitev aplikacije MyT je omejena na lastnika vozila, vendar je identifikacijsko številko vozila (VIN) mogoče povezati z več računi.

Večpredstavnostni sistem MyT lahko uporablja kdor koli, ki vozi to vozilo.

Imam vozilo, ki bi moralo imeti na voljo povezane storitve MyT, vendar mislim, da niso aktivirane. Kaj naj storim?

Povezane storitve MyT sestavljata aplikacija MyT in večpredstavnostni sistem MyT. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.

Če niste prepričani, ali so vaše povezane storitve MyT aktivirane, pojdite v aplikacijo MyT. Kliknite ikono kolesca v zgornjem desnem kotu začetnega zaslona. Pojdite na »Nastavitve« in izberite zavihek »Vozilo«. Če vidite sporočilo »Aktivirajte povezane storitve«, to pomeni, da še niso aktivirane. Za aktivacijo povezanih storitev aplikacije MyT boste morali obiskati prodajalca.

Ali so povezane storitve aplikacije MyT vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.

Če želite aktivirati spletne povezane storitve za navigacijo za večpredstavnostni sistem MyT, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek »Nastavitve«. V nastavitvah kliknite zavihek »Splet«, nato zavihek »Toyota na spletu« in izberite obstoječi račun. Vnesite svoje poverilnice za MyT. Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali 3 leta brezplačne storitve. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve MyT, lahko preverite na portalu za stranke Moja Toyota.

Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost »Nov račun«.

Kako spremenim svoje geslo MyT?

Geslo lahko spremenite v aplikaciji MyT. Kliknite ikono kolesca v zgornjem desnem kotu začetnega zaslona, nato izberite meni »Nastavitve«. Izberite »Spremeni geslo« ter vnesite svoje trenutno in novo geslo. Nato potrdite novo geslo in ga shranite.

Če ste pozabili geslo, lahko na prijavnem zaslonu zahtevate novo tako, da vnesete svoj e-poštni naslov.

Aplikacija MyT

Katere platforme podpirajo aplikacijo MyT?

Aplikacijo MyT podpirajo naprave z operacijskim sistemom iOS in Android.

Ali so povezane storitve MyT na voljo za moje vozilo?

Povezane storitve MyT so na voljo za naslednja Toyotina vozila:

• Novi RAV4 (proizvodnja od novembra 2018 naprej)
• Nova Corolla H/B in Touring Sports (proizvodnja od januarja 2019 naprej)
• Novi Camry (proizvodnja od januarja 2019 naprej)
• Novi C-HR (proizvodnja od oktobra 2019 naprej).

 Koliko stanejo te storitve?

Povezane storitve MyT so vključene pri nakupu katere koli Toyote, združljive s povezanimi storitvami MyT, in sicer za obdobje deset let.

Kako spremenim svoje geslo MyT?

Ne. Povezane storitve aplikacije MyT so vezane na identifikacijsko številko vozila (VIN) in lastnika vozila. Do povezanih storitev je mogoče dostopati samo z enim računom.

Kako dolgo ostanejo povezane storitve MyT aktivne?

Povezane storitve aplikacije MyT bodo delovale 10 let. Toyota bo krila stroške podatkov, porabljenih za zagotavljanje povezanih storitev, za obdobje 10 let, vendar bo aplikacija MyT delovala tudi brez povezanih storitev.

Kaj če kupim rabljeno Toyoto? Ali so povezane storitve MyT na voljo?

Če kupite rabljeno Toyoto, ki podpira povezane storitve aplikacije MyT, obiščite svojega prodajalca, da potrdite lastništvo. Nato boste lahko aktivirali povezane storitve aplikacije MyT.

Kje najdem številko različice aplikacije MyT, nameščene v telefonu?

Če želite preveriti številko različice na:

       Telefonu iPhone: odprite »Settings (Nastavitve)«, pojdite na »General (Splošno)« in »Usage (Uporaba)«. V razdelku »Storage (Shramba)« izberite aplikacijo MyT, da bi preverili številko različice.

       Telefonu z operacijskim sistemom Android: odprite »Settings (Nastavitve)« in tapnite »Apps (Aplikacije)« in »Notifications (Obvestila)«. Pojdite na seznam aplikacij, ki so nameščene v vaši napravi. Na zaslonu s seznamom aplikacij izberite aplikacijo MyT, da preverite številko različice.

Svetujemo vam, da za aplikacijo MyT omogočite samodejne posodobitve, ker nenehno dodajamo nove funkcije.

Kako lahko prenesem aplikacijo MyT?

Pojdite v trgovino iOS App Store ali Google Play in poiščite »Toyota MyT App«. Nato povsem brezplačno prenesite aplikacijo.

Kako lahko ustvarim račun?

Ustvarite račun neposredno v aplikaciji MyT in vnesite zahtevane osebne podatke.

Preden boste lahko uporabljali vse funkcije aplikacije MyT, boste morali svoj račun aktivirati prek prejetega aktivacijskega e-poštnega sporočila. Poleg tega vas mora za uporabo povezanih storitev vaš prodajalec registrirati kot lastnika vozila.

Kako lahko aktiviram povezane storitve aplikacije MyT za svoje vozilo?

Na začetnem zaslonu kliknite ikono kolesca v zgornjem desnem kotu. Pojdite na »Nastavitve« in izberite zavihek »Vozilo«.
Kliknite na »Aktiviraj povezane storitve«.

• Če boste prejeli sporočilo »Povezujem«, boste povezane storitve lahko uporabljali po dveh vožnjah s hitrostjo, večjo od 10 km/h.
• Če prejmete sporočilo, da se obrnite na svojega prodajalca Toyotinih vozil, da vam pomaga dokončati postopek, boste morali obiskati prodajalca Toyotinih vozil, ki bo potrdil lastništvo.
Več informacij najdete v navodilih.

Zakaj se mi v aplikaciji MyT prikazuje sporočilo »Obiščite svojega prodajalca«?

Če v aplikaciji MyT ob poskusu aktivacije povezanih storitev MyT prejmete sporočilo, da se obrnite na svojega prodajalca, to pomeni, da ob nakupu vaš e-poštni naslov ni bil nastavljen kot e-poštni naslov lastnika vozila. Obiskati boste morali svojega prodajalca, da bi potrdili lastništvo.

Aplikacija MyT sporoča, da moram počakati na aktivacijo, in sicer tudi po tem, ko sem se strinjal z vsemi pravili o zasebnosti.

Če želite dokončati aktivacijo, morate opraviti 2 vožnji s hitrostjo, večjo od 10 km/h. Nato bodo povezane storitve aplikacije MyT aktivirane in vidne v aplikaciji.

Kdaj lahko dostopam do povezanih storitev aplikacije MyT?

Do njih lahko dostopate kadar koli. Podatki o vozilu se aplikaciji pošljejo, ko je motor ustavljen. Podrobnosti o zadnjem potovanju si boste lahko ogledali potem, ko boste ustavili motor. Za pošiljanje podatkov je potrebno, da so na voljo mobilni podatki, zato morda ne bodo delovale v podzemnih prostorih.

V aplikaciji MyT ne najdem vseh svojih potovanj. Kje si jih lahko ogledam?

Pojdite na nadzorno ploščo »Storitve« in izberite »Podatki o vožnji«. Izberite zavihek »Vsa potovanja«, če si želite ogledati prejšnja potovanja, in kliknite želeno potovanje, da si ogledate z njim povezane podatke o vožnji. Podrobnosti o zadnjem potovanju najdete tudi na začetnem zaslonu.

Funkcija »Pošlji v vozilo« ne deluje. Cilji se ne prenesejo v moj navigacijski sistem. Kako lahko nastavim to funkcijo?

Moje vozilo nima navigacijskega sistema. Lahko vseeno uporabljam funkcijo »Pošlji v vozilo«?

Za delovanje funkcije »Pošlji v vozilo« je potreben navigacijski sistem.

Kako deluje funkcija »Od vozila do vrat«?

Funkcija »Od vozila do vrat« je na voljo na začetnem zaslonu aplikacije MyT. Funkcija je na voljo v navigacijskem sistemu v vozilu, ko parkirate na mestu, ki ni končni cilj vašega potovanja.

Več informacij najdete v navodilih.

Kako deluje način zasebnosti?

Način zasebnosti je na voljo na strani »Nastavitve« v aplikaciji MyT. Sami ga lahko vklopite ali izklopite. Ko vklopite način zasebnosti, onemogočite funkcijo GPS, kar pomeni, da lokaciji vašega vozila ne bomo mogli slediti. Več informacij najdete v navodilih.

 Kaj naj storim, če prodam svojo Toyoto?

Odstranite vozilo iz svojega računa MyT. Ne prekličite računa, saj lahko v račun dodate morebitna prihodnja vozila Toyota, katerih lastnik boste. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami aplikacije MyT.

Navodila

Kdaj lahko deaktiviram povezane storitve aplikacije MyT?

Če želite začasno izključiti povezane storitve aplikacije MyT, lahko vklopite način zasebnosti, da bi onemogočili funkcijo GPS.

Če želite trajno izključiti povezane storitve aplikacije MyT, v aplikaciji MyT izberite ikono kolesca. Izberite »Nastavitve« in nato pojdite na zavihek »Vozilo«. Na tem zavihku lahko trajno izključite povezane storitve aplikacije MyT.

Kaj se zgodi, če iz računa MyT odstranim identifikacijsko številko vozila (VIN)? Ali storitve prenehajo delovati?

Povezane storitve aplikacije MyT se izključijo, če iz računa odstranite identifikacijsko številko vozila (VIN).

Ali lahko prejemam podatke, kot je na primer podatek o količini goriva v posodi za gorivo? Oziroma ali so vrata zaklenjena?

Ta storitev še ni na voljo, vendar si nenehno prizadevamo, da bi v aplikacijo MyT dodali več povezanih storitev. Aplikacijo bomo redno posodabljali, zato poskrbite, da uporabljate najnovejšo različico. To najlažje zagotovite tako, da v trgovini z aplikacijami omogočite samodejne posodobitve.

Večpredstavnostni sistem MyT

Kaj je večpredstavnostni sistem MyT in kaj ponuja?

Večpredstavnostni sistem MyT vključuje več spletnih navigacijskih storitev, ki v realnem času zagotavljajo koristne informacije, kot so informacije o prometu in opozorila o radarjih.

Da bi te funkcije delovale, je potrebna internetna povezava. Z vozilom morate povezati svojo mobilno napravo (prek povezave Wi-Fi ali Bluetooth) oziroma katero koli napravo/omrežje Wi-Fi.  

Pri nakupu katere koli nove Toyote so vključena tri leta brezplačnih posodobitev zemljevidov za navigacijski sistem in druge storitve, kot so:

• Promet v realnem času
• Coyote (kjer je na voljo) ali Cyclops
• Google Street View (kjer je na voljo)
• Točke POI
• Gorivo
• Parkiranje
• Vreme


Za več informacij preberite naša navodila, kako aktivirati spletne povezane storitve za navigacijo in kako jih uporabljati. Vstavite povezave na Kako aktivirati spletne povezane storitve za navigacijo in Kako uporabljati spletne povezane storitve za navigacijo

Večpredstavnostni sistem MyT vključuje tudi integracijo s pametnim telefonom. To vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android). V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, Whatsapp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google.

Nekateri modeli (novi C-HR, Yaris in AYGO, odvisno od izbranega paketa opreme/opcije (potrebna prilagoditev paketa opreme s strani nacionalne družbe za prodajo in trženje), nova Supra*) so združljivi z Apple CarPlay in Android Auto.
*Združljiva le z Apple CarPlay

Zakaj za spletne povezane storitve za navigacijo večpredstavnostnega sistema MyT potrebujem povezavo z internetom? V čem se razlikujejo od običajne navigacije?

Vgrajeni navigacijski sistemi prejemajo podatke satelitskega signala GPS. Za večpredstavnostni sistem MyT je potrebna internetna povezava, da bi lahko prejemal podatke za promet v realnem času, aplikacija Coyote (kjer je na voljo), Google Street View (kjer je na voljo), vreme, gorivo in parkiranje ter spletne točke POI.

Je moje vozilo združljivo z večpredstavnostnim sistemom MyT?

Vsi Toyotini modeli, ki se trenutno prodajajo, vključujejo spletne navigacijske storitve. Vendar imata AYGO in Supra lasten nabor povezanih storitev.

Integracija s pametnim telefonom je na voljo za določene pakete opreme trenutne generacije Aygo, nekatere pakete opreme trenutne generacije Yaris, novo Supro (deluje le z Apple CarPlay) in nove modele C-HR, proizvedene od 19. oktobra dalje (potrebna prilagoditev paketa opreme s strani nacionalne družbe za prodajo in trženje). Pri svojem prodajalcu preverite, ali je na voljo integracija s pametnimi telefoni.

Koliko stane večpredstavnostni sistem MyT?

Prva tri leta (potrebna prilagoditev trajanja s strani nacionalne družbe za prodajo in trženje) so spletne navigacijske storitve za večpredstavnostni sistem MyT brezplačne. Po tem lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket Service Pack pa spletne servisne funkcije. Naročnino lahko kupite v naši trgovini e-Store. V trgovini e-Store si lahko ogledate najnovejše cene.

Kaj se zgodi, ko pretečejo 3 leta brezplačne uporabe večpredstavnostnega sistema MyT? Ali me boste obvestili?

Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste prejeli obvestilo 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja.
V trgovini e-Store lahko paket Map Care podaljšate za 1 ali 3 leta. Paket Service Pack lahko podaljšate za 1, 2 ali 3 leta. V trgovini e-Store lahko preverite cene.

Kaj je trgovina e-Store in kje jo lahko najdem?

Do trgovine e-Store lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema vašega vozila ali na portalu Moja Toyota.
Na portalu trgovine e-Store za stranke, do katerega lahko dostopate na portalu Moja Toyota, lahko kupite storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem MyT. V trgovini e-Store lahko preverite tudi stanje svojih trenutnih naročnin. V trgovini e-Store pojdite na zavihek »Kupljeno« in si oglejte, katere naročnine so aktivne in koliko časa še veljajo.

Če do aplikacije e-Store dostopate iz večpredstavnostnega sistema vozila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote (predhodno kupljene na portalu). Trgovino e-Store lahko najdete tako, da odprete razdelek »Meni«, nato odprete aplikacije in izberete »V vozilu«.

Kako lahko kupim storitve iz večpredstavnostnega sistema MyT?

Storitve lahko kupite na portalu za stranke Moja Toyota. Če želite izvedeti, katere storitve že imate, kliknite »Kupljeno«.

Kupil sem rabljeno Toyoto. Spletne povezane storitve za navigacijo večpredstavnostnega sistema MyT so že aktivirane. Ali jih moram ponovno aktivirati?

Uporabljate jih lahko takoj, vzpostaviti boste morali le povezavo Bluetooth, da bi omogočili spletne povezane storitve za navigacijo. Vseeno priporočamo, da vnesete svoje poverilnice za MyT/Moja Toyota, če želite večpredstavnostni sistem povezati s svojim računom. Nato boste lahko na portalu kupili storitve ali paket Map Care in uporabljali funkcijo »Pošlji v vozilo« iz aplikacije MyT.

Kako ustvarim račun za večpredstavnostni sistem MyT?

Za aplikacijo MyT in portal Moja Toyota se uporablja isti račun. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo in ga ustvarite v njej.
Račun lahko ustvarite tudi prek večpredstavnostnega sistema (pogoje uporabe boste morali v 14 dneh sprejeti na portalu Moja Toyota).

Kako aktiviram spletne povezane storitve za navigacijo večpredstavnostnega sistema MyT?

Aktivirate ga lahko prek večpredstavnostnega sistema svojega vozila. Upoštevajte, da mora biti vaše vozilo povezano z internetom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi ali celo domače povezave Wi-Fi (če je vaše vozilo parkirano v dosegu), saj storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem MyT, temeljijo na spletu. Za podrobno razlago preberite navodila.
Po povezavi začnejo teči 3 brezplačna leta spletnih povezanih storitev za navigacijo. Če ne sledite temu postopku, teh storitev ne boste mogli uporabljati.

Kako lahko vzpostavim povezavo Wi-Fi s skupno rabo v vozilu?

S skupno rabo omrežja Wi-Fi niso združljiva vsa Toyotina vozila, vendar so vsi novi modeli združljivi s skupno rabo omrežja Bluetooth.

Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in pritisnite »Nastavitve«, nato »Wi-Fi« in »Vklopite Wi-Fi«. Izberite svoje omrežje, vnesite geslo in nato izberite »V redu«. Ko bo postopek uspešen, boste prejeli sporočilo, da je navigacijski sistem uspešno povezan z dostopno točko.
Podrobna navodila najdete spodaj.

Kako lahko nastavim povezavo Bluetooth za skupno rabo?

Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in izberite »Nastavitve«. Nato izberite »Povezava Bluetooth« in sledite navodilom za vzpostavitev povezave. Nato morate na pametnem telefonu omogočiti povezavo Bluetooth. Podrobna navodila najdete spodaj.

Kako lahko namestim in aktiviram Coyote?

Odprite meni večpredstavnostnega sistema in pojdite v razdelek »V vozilu« trgovine e-Store (potrebujete povezavo s spletom in morate se prijaviti). Izberite aplikacijo Coyote in nato »Namesti«. Po namestitvi aplikacije Coyote se bo prikazalo pojavno okno. Ko ga odprete, izberite »OK« za samodejni zagon aplikacije. Coyote bo zdaj vedno med aplikacijami prikazan kot razpoložljiv.  

Upoštevajte, da lahko Coyote uporabljate le po tem, ko ste v svojem vozilu prevozili 200 km.

Več informacij najdete v navodilih.

Kako delujeta aplikaciji Apple CarPlay in Android Auto?

Apple CarPlay lahko aktivirate tako, da svojo napravo iOS priključite na vhod USB v vozilu. V informacijsko-razvedrilnem sistemu kliknite gumb »Meni« in nato »CarPlay«.

Android Auto lahko aktivirate tako, da najprej prenesete aplikacijo Android Auto. Nato napravo Android priključite na vhod USB v vozilu. V informacijsko-razvedrilnem sistemu kliknite gumb »Meni« in nato »Android Auto«.

Lahko v svojem vozilu uporabljam Google Zemljevide, Waze ali Spotify?

Da, pod pogojem, da je vaš pametni telefon povezan s spletno povezavo. Potrebovali boste tudi kabel, s katerim boste pametni telefon povezali z vozilom. Če imate telefon z operacijskim sistemom Android, boste morali namestiti aplikacijo Android Auto. Aplikacije bodo nato na voljo v meniju »Android Auto/Apple CarPlay« na zaslonu informacijsko-razvedrilnega sistema.  

Integracijo pametnih telefonov ponujajo nova Toyota C-HR, trenutna generacija Yarisa (določeni paketi opreme), trenutna generacija AYGO (določeni paketi opreme) in Supra (samo Apple CarPlay).

Kako lahko v aplikaciji MyT omogočim funkcijo »Pošlji v vozilo«?

S funkcijo »Pošlji v vozilo« se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun MyT, na katerega je registrirano vaše vozilo.  

Če želite omogočiti to funkcijo, boste morali vozilo povezati z računom MyT.   

 To lahko storite na dva načina:  

• V vozilu s skupno rabo povezave Bluetooth ali Wi-Fi kliknite »Nastavitev« v večpredstavnostnem sistemu. Pojdite na zavihek »Splet« in izberite »Toyota na spletu« in nato »Obstoječi račun«. Vnesite svoje poverilnice za MyT. Nato boste morali obiskati portal za stranke MyT. Prejeli boste sporočilo »Najden ID nove naprave«. Potrdite in namestitev je zaključena.
• Funkcijo »Pošlji v vozilo« lahko omogočite tudi neposredno v aplikaciji, tako da odprete meni vozila, izberete ikono kolesca, izberete »Nastavitve« in nato na zavihku »Vozilo« izberite možnost registracije večpredstavnostne naprave. Upoštevajte navodila v aplikaciji in imejte v mislih, da boste morali biti v vozilu, da zaključite postopek povezovanja.

 Več informacij najdete v navodilih.

Kako posodobim programsko opremo in zemljevide? Se to zgodi samodejno?

Brezžično posodabljanje zemljevidov je mogoče z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi iz leta 2019, ki so v trgovini e-Store aktivirani za najnovejše združljive modele. Več informacij najdete v navodilih. 
Svoj sistem lahko ročno posodobite tudi tako, da prenesete posodobitve iz trgovine e-Store na portalu Moja Toyota, jih kopirate na ključek USB ter ključek povežete s svojim vozilom.

Kateri je najboljši način za načrtovanje poti?

Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo »Pošlji v vozilo« v aplikaciji MyT. Najprej pojdite na zavihek »Storitve«, izberite »Pošlji v vozilo«, kliknite cilj in vnesite naslov; s klikom na gumb »+« lahko programirate potovanje z do 9 postanki in končnim ciljem. Nato pritisnite »Pošlji v vozilo«.

Ko ste v vozilu, se prepričajte, da je vzpostavljena povezava Wi-Fi. Najlažji način je vzpostavitev skupne rabe Bluetooth s pametnim telefonom. Ko je v vašem vozilu vzpostavljena internetna povezava, lahko naložite potovanje. Pojdite na priljubljene destinacije v večpredstavnostni enoti, kjer boste našli svoje načrtovano potovanje.

Za nove modele RAV4, Corolla, Camry in C-HR lahko pot najdete v meniju »Priljubljeno«. Za več informacij glejte navodila Kako uporabljati funkcijo »Pošlji v vozilo« in Kako v vozilu najti potovanja, prenesena s funkcijo »Pošlji v vozilo«.

Kdaj začnejo teči 3 brezplačna leta uporabe večpredstavnostnega sistema MyT?

Vaše 3-letno obdobje začne teči, ko svoje poverilnice za MyT vnesete v informacijsko-razvedrilni sistem.

Kako lahko preverim datum izteka mojih naročnin na storitev Map Care in večpredstavnostnih storitev MyT?

Na zaslonu vašega večpredstavnostnega sistema v vozilu boste 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja vsak teden prejeli obvestilo. 15 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja boste enako sporočilo prejeli vsak dan. Po izteku vašega 3-letnega obdobja se bo sporočilo prikazalo ob vsakem poskusu uporabe.

Več o storitvah Toyota Service

GR YARIS: avtomobil, ki izvira iz reli serije WRC. GR YARIS: avtomobil, ki izvira iz reli serije WRC. Leta 2015 so pri korporaciji Toyota napovedali, da se po dolgoletni odsotnosti spet vračajo v reli serijo WRC. Toyota Mirai za papeža Frančiška Toyota Mirai za papeža Frančiška Papež Frančišek je v zadnjem času v dar dobil kar nekaj dragih avtomobilov. Večino od njih so prodali na dražbah, izkupiček pa podarili v dobrodelne namene. A posebej zanj prirejeno različico modela Mirai, ki ga poganjajo gorivne celice, čaka drugačna usoda. Prodajni rezultati Toyota Motor Europe v prvih devetih mesecih leta 2020 Prodajni rezultati Toyota Motor Europe v prvih devetih mesecih leta 2020 Toyota Motor Europe je v mesecih med januarjem in septembrom 2020 prodala 715.081 vozil. TOYOTA COROLLA - GLOBALISTKA TOYOTA COROLLA - GLOBALISTKA Toyota Corolla, najbolj prodajan avtomobil vseh časov, je 26. oktobra praznovala svoj 54. rojstni dan. V tem času je bilo prodanih več kot 45 milijonov primerkov tega globalno priljubljenega avtomobila.
Uporaba piškotkov spletnega mesta
Piškotki služijo zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje na naši spletni strani, zagotavljanju storitev in orodij tretjih oseb, zagotavljanju lažjega razumevanja in izboljšanja delovanja spletne strani ter oglaševanju. Priporočamo, da potrdite vse piškotke. Če pa se z njimi ne strinjate, jih lahko enostavno spremenite na spodnji povezavi nastavitve piškotkov.