1. Owners
  2. Servicing, MOT & Maintenance
  3. Roadside Assistance

Pomoč na cesti Toyota - TOYOTA ASISTENCA EURO CARE

Asistenca Toyota Euro Care zagotavlja popolno brezskrbnost na potovanju. V sklopu naše zaveze za zadovoljstvo kupcev našim strankam v prvih treh letih lastništva avtomobila zagotavljamo storitve Toyota Euro Care. S tem se zavezujemo kakovosti in strokovnosti. Hkrati pa strankam zagotavljamo popolno brezskrbnost na vsakem potovanju.

Če potrebujete pomoč, ko se nahajate v Sloveniji, pokličite brezplačno številko 080 23 35

Če potrebujete pomoč, ko se nahajate v tujini, pokličite +386 1 530 50 00.

Kaj krije asistenca Toyota Euro Care?

Mehanske okvare

V primeru okvare vam bomo v najkrajšem možnem času popravili vozilo in vas spravili nazaj na cesto.

Nesreča

Pomagali vam bomo tudi v primeru nesreče in vam pomagali pri nadaljevanju poti.

Druge težave

V primeru prazne baterije, gumi defekta, izgube ključev, ali če vam pomotoma zmanjka goriva, se vedno lahko zanesete na nas.

Kaj je vključeno?

  • Vleka
  • Možnost nadomestnega vozila
  • Dostava popravljenega vozila
  • Nadaljevanje potovanja
  • Možnost prenočitve v hotelu, če vozilo zahteva daljše popravilo

Katere storitve vključuje asistenca Toyota Euro Care?

  • V sklopu asistence Toyota Euro Care bomo uredili prevoz vašega vozila do najbližjega pooblaščenega servisa Toyota.
  • Toyota Euro Care krije tudi stroške nočnega parkiranja, v primeru, da mora biti vozilo shranjeno na varnem mestu. Makimalni strošek te storitve znaša 74 evrov.
  • Vlečna služba bo poskrbela tudi za vleko tovorne ali počitniške prikolice s 50-milimetrsko kljuko pooblaščenega servisa Toyota. 
  • Toyota Euro Care bo posredovala sporočila o vaših težavah na cesti vašim najbližjim.
  • V primeru, da do okvare pride na mestu, ki je več kot 50 km oddaljeno od uporabnikovega doma, morda ne bomo mogli kriti vseh stroškov. Bomo pa pomagali pri iskanju rešitve.
  • Če je vozilo treba prevzeti pri pooblaščenem servisu Toyota, ki je več kot 50 km oddaljen od uporabnikovega doma, bo asistenca Toyota Euro Care krila strošek enosmernega prevoza z vlakom v prvem razredu za eno osebo. V primeru, da potovanje z vlakom traja več kot 6 ur, bomo ponudili letalsko vozovnico v poslovnem razredu.
  • Če se okvara zgodi več kot 50 km od uporabnikovega doma in pri poblaščenem servisu Toyota ne morejo vozila usposobiti v istem dnevu, so uporabniku na voljo naslednje možnosti:
  • Če uporabnik želi ostati v bljižini servisa, bo Toyota Euro Care poskrbel za hotelsko prenočitev vseh potnikov. Strošek lahko znaša 112 evrov na osebo na noč.
  • Asistenca Toyota Euro Care ne krije hrane in drugih naključnih stroškov.
  • V sklopu asistence Toyota Euro Care bo poskrbljeno tudi za nadaljevanje potovanja voznika in potnikov. Na voljo je prevoz z vlakom v prvem razredu do končne destinacije.  ali vrnitev domov (do države, kjer je vozilo registrirano).
  • Če je potovanje z vlakom daljše od 6 ur, se kot alternativa ponudi letalski prevoz.
  • Če so vsi potniki v vozilu, ki je predmet kritja, bolani in ne morejo nadaljevati potovanja, bo Toyota Euro Care priskrbela profesionalnega šoferja in krila vse stroške.
  • Šofer bo pomagal pri prevozu do končne destinacije ali pri vrnitvi domov.
  • Vse dodatne stroške, razen zagotavljanja šoferja, krije uporabnik. 
  • Če uporabnik želi potovanje raje nadaljevati z nadomestnim vozilom, mu bo asistenca Toyota Euro Care za čas trajanja popravila (največ 3 dni) priskrbela nadomestno vozilo podobne kategorije, kakršne je njegovo vozilo.
  • Za morebitne težave, ki so rezultat omejene izbire nadomestnih vozil pri pooblaščenem partnerju Toyota ali pri ponudnikih najema vozila, Toyota Euro Care ne sprejema nobene odgovornosti. Vse dodatne stroške, razen zagotavljanja nadomestnega vozila, krije uporabnik.