Preskoči na glavno vsebino (Press Enter)

FAQ

Pogosto zastavljena vprašanja o aplikaciji MyTOYOTA

  1. Vse

Če ne morete začeti polnjenja, upoštevajte naslednje priporočila:

V aplikaciji preverite, ali je polnilna točka na voljo ali ne deluje

Za preverjanje pristnosti v aplikaciji najprej preverite, ali polnilna postaja podpira preverjanje pristnosti prek aplikacije ali kode QR. To lahko ugotovite tako, da kliknete na polnilno postajo v svoji aplikaciji. Če ga podpira, namesto skeniranja kode QR na polnilni postaji uporabite gumb »Start« v aplikaciji.

V primeru tehničnih ali fizičnih težav se najprej obrnite na operaterja polnilne točke. Telefonsko številko za pomoč uporabnikom najdete na polnilni postaji.

 

Če težava ne izgine, se obrnite na telefonsko številko za pomoč strankam Toyota omrežja za polnjenje, ki jo najdete v razdelku »Kontaktirajte podporo« na portalu Toyota omrežja za polnjenje https://www.toyota-charging-network.eu/.

Svoj avto lahko polnite po vsej Evropi. Polnilno omrežje šteje več kot 600.000 polnilnih postaj in se dnevno širi.

 

V aplikaciji MyToyota lahko preprosto najdete seznam polnilnih postaj v svoji bližini. Vidite lahko razpoložljivost polnilnikov, filtrirate po želeni vtičnici in dobite navodila za pot do polnilnih postaj.

Če že imate na voljo kartico RFID, lahko vnesete številko svoje polnilne kartice. Če nimate kartice RFID, jo lahko zahtevate. Ta vam bo poslana v 5–7 delovnih dneh.

RFID mora biti povezana z vašim računom, vendar ko je to opravljeno, lahko vsakdo uporablja kartico RFID, ta ni povezana z aplikacijo. Vse avtomobile je mogoče polniti s kartico RFID.

Vaši stroški polnjenja so odvisni od ponudnika polnilne postaje, kjer polnite. Poleg tega se bo cena na polnjenje razlikovala glede na izbrano tarifo, saj lahko poleg izbrane tarife izkoristite določen popust.

Za več informacij si oglejte tariff information (Opens in new window). Za dodatne stroške (npr. parkirnino) se obrnite tudi na polnilne postaje.

Hitrost polnjenja je odvisna od več dejavnikov, kot so vaše vozilo, polnilna infrastruktura in do katere ravni želite napolniti svoje vozilo. 

Trenutno ni mogoče rezervirati polnilnika na polnilni postaji.

 

Razpoložljivost polnilnikov v želeni polnilni postaji lahko preverite neposredno v aplikaciji MyToyota.

Preberite navodila za polnjenje na polnilni postaji in sledite korakom.

Obiščite razdelek Pogosto zastavljena vprašanja na spletni strani https://www.toyota-charging-network.eu/

Da. Če vaš model vozila ali pametni telefon nista upravičena za aplikacijo MyToyota, lahko še vedno dostopate do storitev Toyota omrežja za polnjenje za vaše vozilo Toyota PHEV in BEV z uporabo vaše kartice RFID za polnjenje in spletnega portala, https://www.toyota-charging-network.eu/, kjer lahko v celoti upravljate svoj račun. Oglejte si postopek uvajanja v povezavi.

Na zemljevidu, ki je na voljo na spletnem portalu, lahko najdete podrobne informacije o vsaki polnilni postaji, vključno z razpoložljivostjo v realnem času, cenami polnjenja glede na tarifni sistem, tipi vtičev, metodami preverjanja pristnosti, ocenami, informacijami o operaterju in delovnimi urami. Polnilne postaje lahko iščete z uporabo filtrov.

Če je vaše vozilo upravičeno za aplikacijo MyToyota, lahko odklenete polnilne postaje tako, da skenirate kodo QR ali vnesete ID postaje v aplikacijo. Brez aplikacije lahko za preverjanje pristnosti uporabite svojo kartico RFID. Preverite vnaprej, ali polnilna točka sprejema kartice RFID za preverjanje pristnosti – te informacije lahko najdete v podrobnih informacijah za vsako polnilno postajo v razdelku zemljevid.

Svojo kartico RFID za Toyota omrežje za polnjenje lahko uporabite za odklepanje polnilne postaje. 

Preverite vnaprej, ali polnilna točka sprejema kartice RFID za preverjanje pristnosti. Podrobne informacije o vsaki polnilni postaji lahko najdete v razdelku zemljevid na https://www.toyota-charging-network.eu/.

Da, lahko. Izvedete lahko postopek polnjenja za svoja vozila. Vendar, če želite načrtovati pametno polnjenje, je to mogoče le preko aplikacije MyToyota. Če so vaša vozila dodana v aplikacijo MyToyota, lahko izberete vozilo, ki ga želite polniti. Nato lahko sledite korakom v aplikaciji MyToyota za izvedbo pametnega polnjenja.

Odprite svojo aplikacijo MyToyota in izberite avto, ki ga želite polniti.

 

Nato izberite način polnjenja in sledite korakom v svoji aplikaciji MyToyota.

Kartice RFID se dodajo polnilniku. Če oba uporabljata isti polnilnik, potem jo morate dodati le enkrat.

Da, lahko. Prvi uporabnik bo lastnik z polnim dostopom do funkcij in nastavitev, naslednji uporabniki pa bodo gostje le s pravicami do polnjenja. To so koraki, ki jim je treba slediti, da dodate Toyota HomeCharge v svojo aplikacijo MyToyota:

1) Odprite svojo aplikacijo in izberite »Moja garaža«

2) Izberite »Polnilniki« in »Dodaj polnilnike«

3) Vnesite ali skenirajte serijsko številko Toyota HomeCharge

4) Vnesite kodo PIN in vzdevek

5) Tapnite »Dostop in skupna raba«, da dodate ali odstranite uporabnike

Svoj pametni telefon lahko uporabite kot ključ za dostop in vožnjo vozila. Nekateri modeli vozil so opremljeni s funkcijo Pametni digitalni ključ (posvetujte se s svojim lokalnim pooblaščenim trgovcem za več informacij), ki vam omogoča, da funkcijo registrirate prek Bluetootha pametnega telefona z uporabo aplikacije MyToyota.

 

Pametni telefon, nastavljen za Pametni digitalni ključ, z vklopljenim Bluetoothom in odprto ali delujočo aplikacijo MyToyota v ozadju, je prepoznan in povezan z vozilom v bližini. To omogoča odklepanje, zagon in zaklepanje vozila na daljavo s pametnim telefonom ali preprosto z dotikom kljuke vrat.

 

Opomba: Pametni ključ/fizični ključ ali kartični ključ morate imeti kot rezervno možnost za dostop do vozila.

Pametni digitalni ključ zahteva aktivno preizkusno obdobje/naročnino na Toyota Pametni digitalni ključ.

Registrirajte račun preko aplikacije MyToyota, da začnete z nastavitvijo svojega Digitalnega ključa*. Prepričajte se, da imate aktivno Standardno povezljivost s preizkusnim obdobjem/naročnino za Pametni digitalni ključ. 

 

Sledite korakom v aplikaciji MyToyota, da nastavite Pametni digitalni ključ na svoj pametni telefon in svoje vozilo. Preizkusite funkcije odklepanja, zagona in zaklepanja, da potrdite, da je bil postopek nastavitve uspešen.

 

Funkcije in zmogljivosti svojega vozila si lahko ogledate v aplikaciji MyToyota ali pa se za več informacij obrnete na lokalnega pooblaščenega prodajalca.

Za začetek nastavitve Digitalnega ključa morate imeti fizični ključ in dostop do vozila.

 

1)   V aplikaciji MyToyota se prepričajte, da je aktivno preizkusno obdobje ali plačana naročnina na Pametni digitalni ključ in da je standardna povezljivost operativna.

2)   Pritisnite »Nastavi moj digitalni ključ« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota.

3)   Omogočite Bluetooth in preverjanje biometrije na svojem pametnem telefonu. Ta korak bo preskočen, če sta bila Bluetooth in preverjanje biometrije omogočena v preteklosti.

4)   Potrdite številko svojega pametnega telefona tako, da vnesete 6-mestno kodo, prejeto prek SMS-a. Ta korak bo preskočen, če je bila številka pametnega telefona v preteklosti potrjena.

5)   Pred naslednjim korakom omogočite le eno podatkovno povezavo, Wi-Fi ali mobilno.

6)   Dovolite svojemu pametnemu telefonu, da prenese digitalni ključ 

7)   Preverite informacije, ki so na voljo v aplikaciji MyToyota o postopku seznanjanja.

8)   Ko je vozilo vklopljeno, postavite fizični ključ nad gumb »Start« za dva zvočna signala.

9)   Dovolite aplikaciji Toyota dostop do vašega Bluetootha, pritisnite »Seznani«.

10) Dovolite, da se seznanjanje zaključi.

11) Uspešna nastavitev bo prikazala sporočilo »Nastavitev digitalnega ključa je zaključena«.

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Poskrbite, da je aktivno preizkusno obdobje ali plačana naročnina za pametni digitalni ključ.

 

1)  Pritisnite »Nastavitve digitalnega ključa« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota. Z uporabo aplikacije Toyota lahko delite do 4 digitalne ključe.

2)  Pritisnite »Deli digitalni ključ«

3)  Vnesite ime, priimek in telefonsko številko novega uporabnika ali dodajte iz stikov na pametnem telefonu

4)  Pritisnite »Deli« in potrdite »Deli ključ«

 

Prejeli boste obvestilo o odgovoru na povabilo za digitalni ključ. Kadarkoli lahko odstranite dostop do deljenega digitalnega ključa.

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Z uporabo aplikacije MyToyota lahko delite do 4 digitalne ključe (poleg dostopa lastnika). 

Povabilo za digitalni ključ v skupni rabi boste prejeli v obliki SMS sporočila, s povezavo do aplikacije MyToyota. 

 

1)  Pritisnite povezavo v SMS sporočilu 

2)  Aplikacija MyToyota se bo odprla in vas pozvala, da »Sprejmete« ali »Zavrnete« povabilo za digitalni ključ*

3)  Pritisnite »Sprejmi«, da sprejmete digitalni ključ v skupni rabi

4)  Omogočite Bluetooth in preverjanje biometrije na svojem pametnem telefonu. Ta korak bo preskočen, če sta bila Bluetooth in preverjanje biometrije omogočena v preteklosti.

5)  Potrdite številko svojega pametnega telefona tako, da vnesete 6-mestno kodo, prejeto prek SMS-a. Ta korak bo preskočen, če je bila številka pametnega telefona v preteklosti potrjena.

6)  Pred naslednjim korakom omogočite le eno povezavo z omrežjem, Wi-Fi ali mobilno.

7)  Dovolite svojemu pametnemu telefonu, da prenese digitalni ključ 

8)  Uspešna nastavitev bo prikazala »Nastavitev digitalnega ključa je končana«

 

*OPOMBA: Novi uporabniki aplikacije MyToyota morajo dokončati postopek registracije za ustvarjanje računa, preden sprejmejo povabilo za digitalni ključ.

Obrnite se na svojo lokalno podporo strankam.

Pametni digitalni ključ ponuja dva načina odklepanja/zaklepanja:

 

i)  oddaljeno odklepanje/zaklepanje --> Na voljo, ko je pametni telefon na dosegu 10 m

Pritisnite na ikone »odklepanje« ali »zaklepanje« na domači strani aplikacije MyToyota

 

ii)  pasivno odklepanje/zaklepanje* --> Na voljo, ko je pametni telefon na dosegu 3 m

Dotaknite se kljuke vrat, da odklenete in zaklenete svoje vozilo

 

*OPOMBA: Zaklepanje vašega vozila ni mogoče, če telefon pustite znotraj, o tem vas obvesti akustični signal.

Če želite namerno pustiti svoj telefon v avtomobilu in je pametni digitalni ključ aktiven, se prepričajte, da imate fizični ključ in da pred zaklepanjem vozila izklopite Bluetooth na svojem pametnem telefonu.

Ko je digitalni ključ povezan z vašim pametnim telefonom, ga ne more uporabljati nihče drug ali ga spremeniti. Sistem avtomobila zagotavlja, da je ključ močno povezan z vašim telefonom in ga ni mogoče ukrasti ali prestreči.

 

Tehnologija komunikacije BLE, ki se uporablja za pametni digitalni ključ, je bolj moderna in zato bolj robustna proti napadom tatov kot klasični fizični ključi:

 -  Šifrirana komunikacija za varno povezavo.

 -  Enkratni ključi, ki se uporabljajo za zaščito vsake izmenjave komunikacije.

Če je vaše vozilo opremljeno s pametnim digitalnim ključem, bo ta funkcija na voljo kot storitev v vaši aplikaciji MyToyota/Lexus Link+. 

 

Upoštevajte, da se lahko razpoložljivost funkcij razlikuje med modeli vozil, različicami in glede na razpoložljivost na trgu. Za dodatne informacije se obrnite na svojega lokalnega prodajalca Toyota/Lexus.

Pametni digitalni ključ ima 3 dosege zaznavanja bližine:

 

1)  Oddaljeno odklepanje/zaklepanje je na voljo, ko je pametni digitalni ključ zaznan na dosegu 10 m

2)  Pasivno odklepanje/zapiranje* je na voljo, ko je pametni digitalni ključ zaznan na dosegu 3 m  

3)  Zagon motorja je na voljo, ko je pametni digitalni ključ zaznan znotraj vozila

 

*OPOMBA: Dotik kljuke vrat je potreben za odklepanje in zaklepanje vašega vozila.

Pametni digitalni ključ je podprt na: 

 

1) napravah iOS z različico 15.0 ali višjo

2) napravah Android z različico 12 ali višjo 

 

Pametni digitalni ključ NI podprt na:

 

1) napravah blagovne znamke Huawei (Huawei je junija 2021 predstavil svoj operacijski sistem HarmonyOS).

2) napravah brez biometričnega močnega preverjanja pristnosti : 

   - Samsung Galaxy (A.10, 20 in 30)

   - LG K. (20, 30 in 40)

   - Moto E. (6 in 7)

   - Nokia (1.3 in 2.3)

Pametni digitalni ključ uporablja Bluetooth povezljivost z aplikacijo MyToyota, ki deluje v ozadju in je v bližini vozila za dostop. Daljinsko upravljanje pa prek aplikacije MyToyota omogoča, da vozilo na daljavo zaklenete/odklenete prek interneta, pri čemer je za vožnjo potreben fizični ključ.

Ne*, pametni telefon, nastavljen za pametni digitalni ključ, z omogočenim Bluetoothom in odprto ali delujočo aplikacijo MyToyota v ozadju, je prepoznan in povezan z vozilom v bližini. To omogoča odklepanje, zagon in zaklepanje vozila, medtem ko vaš pametni telefon ostaja v žepu ali torbici.

 

*OPOMBA: Zaradi varnostnih razlogov je potrebno 48-urno biometrično potrjevanje.

 

Biometrično potrjevanje lahko izvedete tako, da se prijavite v aplikacijo MyToyota.

Če biometrično potrjevanje ni opravljeno po 48 urah, bodo funkcije pametnega digitalnega ključa zaklenjene, za njihovo odklepanje pa morate le opraviti biometrično potrjevanje.

Namestite aplikacijo MyToyota na svoj novi pametni telefon in se prijavite s svojim obstoječim računom. 

Na domači strani aplikacije MyToyota boste opazili, da je gumb »Nastavitve digitalnega ključa« zdaj zamenjan z »Nastavi moj digitalni ključ«.

Pritisnite »Nastavi moj digitalni ključ« in sledite istim korakom, kot ste jih uporabili za nastavitev svojega pametnega digitalnega ključa prvič.

 

OPOMBA: Da bi prenesli svoj pametni digitalni ključ na nov pametni telefon, ne morete onemogočiti pametnega digitalnega ključa na prejšnjem pametnem telefonu, preizkusno obdobje ali naročnina vašega pametnega digitalnega ključa pa morata biti aktivna.

i) Odstranjevanje dostopa povabljenega voznika* s pametnim digitalnim ključem lastnika:

 

   1)  Pritisnite »Nastavitve digitalnega ključa« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota. 

   2)  Pomaknite se levo nad ime povabljenega voznika, ki ga želite odstraniti, in pritisnite ikono za smetnjak.

   3)  Potrdite »Odstrani«.

 

Vi in povabljeni voznik bosta prejela obvestilo o odstranitvi digitalnega ključa.

 

*OPOMBA: Če povabljeni voznik vozi, medtem ko je njegov dostop odstranjen, se vozilo ne ustavi. Odstranitev dostopa povabljenega voznika začne veljati, ko je vozilo izklopljeno.

 

ii) Odstranjevanje dostopa povabljenega voznika s pametnim digitalnim ključem povabljenega voznika:

 

   1)  Pritisnite »Nastavitve digitalnega ključa« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota. 

   2)  Pritisnite »Odstrani digitalni ključ« in potrdite »Odstrani«.

   Vi in lastnik bosta prejela obvestilo o odstranitvi digitalnega ključa.

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Za začetek postopka deaktivacije digitalnega ključa morate imeti fizični ključ in dostop do vozila.

 

1)  Pritisnite »Nastavitve digitalnega ključa« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota. 

2)  Pritisnite »Deaktiviraj digitalni ključ« in potrdite »Deaktiviraj«

3)  Preverite informacije, ki so na voljo v aplikaciji MyToyota o postopku deaktivacije

4)  Uspešna deaktivacija bo prikazala sporočilo »Digitalni ključ deaktiviran«

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Uveljavitev pravice do vozila kot povabljeni voznik s pametnim digitalnim ključem bo deaktvirala pametni digitalni ključ in odstranila vse digitalne ključe (lastnik in deljeni) !!

 

V primeru, da to storite po pomoti ali namerno, morate slediti postopku nastavitve, da ponovno aktivirate svoj pametni digitalni ključ.

Funkcije pametnega digitalnega ključa ne delujejo, ko je baterija telefona prazna.

Funkciji odklepanja in zaklepanja pametnega digitalnega ključa delujeta, če je vaš avtomobil opremljen z nadomestnim imobilizatorjem.

 

Funkcija zagona motorja pametnega digitalnega ključa ne deluje, ko je vaš avto opremljen z nadomestnim imobilizatorjem.

 

Če želite uporabljati pametni digitalni ključ v kombinaciji z vašim nadomestnim imobilizatorjem, se prepričajte, da imate s seboj transponder imobilizatorja.

Ko je pametni digitalni ključ nastavljen, ga lahko izbrišete iz večpredstavnostnega sistema vozila.

 

1) Na glavni nadzorni plošči za večpredstavnost pojdite na ikono nastavitev, nato se pomaknite navzdol in tapnite na »Informacije in varnost«.​

Od tu boste lahko videli v nastavitvah digitalnega ključa, ali je digitalni ključ aktiven.

2) Tapnite na »Odstrani digitalne ključe«, to bo začelo postopek odstranitve.

3) Potrdite svojo namero, da odstranite svoj digitalni ključ in postavite svoj obesek za ključ na gumb za zagon.

4) Uspešna deaktivacija bo prikazala sporočilo »Digitalni ključ deaktiviran«.

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Če menite, da digitalni ključ ni dovolj dobro zaznan, ko ste zunaj ali znotraj vozila, je mogoče prilagoditi doseg zaznavanja ključa. ​

 

1) Pritisnite »Nastavitve digitalnega ključa« na začetnem zaslonu aplikacije MyToyota.

2) Pritisnite na »Prilagodi doseg«

 

Digitalni ključ že ima tovarniške nastavitve, ki bi morale ustrezati večini voznikov. Na zaznavanje lahko vpliva način nošenja pametnega telefona – ali ga imate v zadnjem žepu? V torbici? Ali ga preprosto nosite v roki?​

 

3) Izberite med tremi različnimi ravnmi občutljivosti, odvisno od vaših osebnih preferenc, in pritisnite na »Shrani«.​

4) Prikazano bo sporočilo o uspešni posodobitvi občutljivosti.

 

Za podrobnejše informacije glejte gradivo »Kako«.

Možno je, da vaš pametni digitalni ključ ni v dosegu, moč signala ni zadostna, da bi omogočila daljinsko odklepanje/zaklepanje, ali pa je Bluetooth vašega pametnega telefona izklopljen. 

1. Odprite nastavitve svojega pametnega telefona in preverite, ali je Bluetooth VKLOPLJEN.

2. Vzemite svoj pametni telefon iz žepa ali torbice in se dotaknite kljuke vrat, da odklenete ali zaklenete svoje vozilo.

Pametni digitalni ključ ni v dosegu ali moč signala ni zadostna, da bi omogočila daljinsko odklepanje/zaklepanje. Postavite svoj pametni telefon na sredinsko konzolo ali brezžični polnilec.

Vaš pametni digitalni ključ bi lahko deloval brez omrežne pokritosti. Vendar se morate pred odhodom na območje s slabo omrežno povezavo prijaviti v aplikacijo (da zagotovite, da aplikacija deluje v ozadju).

Ne, pametni digitalni ključ ne bo deloval učinkovito, če je aplikacija nameščena v zasebnem prostoru. Poskrbite, da med uporabo storitve pametnega digitalnega ključa aplikacija MyToyota ni nameščena v zasebnem prostoru.

Če kupite rabljeno Toyoto, ki podpira povezane storitve, lahko aktivirate povezane storitve neposredno iz svoje aplikacije MyToyota, če lahko dokažete fizični dostop do avtomobila (prek postopka preverjanja prevoženih kilometrov ali skeniranja kode QR). Obiščite svojega prodajalca, da spremenite lastništvo avtomobila na svoje ime, da boste lahko uživali v polni funkcionalnosti aplikacije.

Za dodajanje avtomobila kliknite na »Dodaj vozilo« na domači strani ali, če že imate vozilo, kliknite na ikono Moja garaža na zgornjem desnem gumbu »Dodaj«. Za izbris avtomobila odprite razdelek Moja garaža, pomaknite se navzdol in kliknite na »Odstrani vozilo«. 

V aplikaciji MyToyota najprej izberite svoj avto iz razdelka Moja garaža, nato kliknite na Center za povezane storitve. Nato sledite postopku za aktivacijo povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

 

Če eden ali več povezanih avtomobilov v razdelku Moja garaža še ni bil aktiviran, boste ob vsakem prijavljanju v aplikacijo pozvani z dobrodošlico, da aktivirate povezane storitve. Če ta korak preskočite, ga lahko še vedno aktivirate kasneje, tako da sledite zgoraj navedenim korakom. 

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako. 

 

Opomba: v okviru postopka aktivacije boste morali sprejeti Pogoje uporabe in potrditi Obvestilo o zasebnosti.

Če želite trajno ustaviti povezane storitve v aplikaciji MyToyota, najprej izberite določen avto iz razdelka Moja garaža, nato kliknite na Center za povezane storitve. Sledite navodilom za deaktivacijo storitev. 

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Aktivne in neaktivne naročnine lahko preverite tako, da greste v razdelek Moja garaža in izberete razdelek Center za povezane storitve.

Svoje pogoje uporabe lahko upravljate v razdelku Portal za varstvo podatkov v svojem računu.

Svoje obvestilo o zasebnosti lahko pregledate v razdelku Portal za varstvo podatkov v svojem računu.

Aplikacija MyToyota vam omogoča, da imate nadzor nad svojim avtomobilom, kjerkoli že ste. Enostavna je za uporabo in vam bo ponudila edinstvene funkcije, ki vašo izkušnjo dvignejo na novo raven, ki presega vožnjo. Načrtujete lahko potovanja, locirate svoj parkirani avto, najdete informacije o tem, kdaj je treba izvesti vzdrževanje avtomobila, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila o svojem avtomobilu, prav tako pa lahko na daljavo upravljate s klimatskim sistemom, vrati in varnostnimi utripalkami svojega avtomobila.

Vrstica 5 ikon od leve proti desni predstavlja naslednje razdelke:  vozilo –  zemljevid – obvestila – račun  –  podpora 

Do povezanih storitev lahko dostopate kadarkoli. Podatki o vozilu se pošljejo v aplikacijo, ko je motor izklopljen. Po izklopu motorja boste lahko pregledali podrobnosti o svoji zadnji vožnji. Za pošiljanje podatkov je potrebna mobilna podatkovna povezava, zato morda ne bo delovalo, če parkirate avto pod zemljo.

Povezane storitve vključujejo aplikacijo MyToyota na vaši mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Vsaka zbirka ima svoj nabor funkcij, ki vožnjo naredijo varnejšo in bolj zabavno, tako v vozilu kot izven njega.

 

Aplikacija MyToyota vam omogoča, da komunicirate s svojim avtomobilom, kjerkoli že ste. Načrtujete lahko potovanja, locirate svoj parkirani avto, najdete informacije o tem, kdaj je treba izvesti vzdrževanje avtomobila, preverite podatke o vozilu in prejemate pomembna obvestila, prav tako pa lahko na daljavo upravljate s klimatskim sistemom, vrati in varnostnimi utripalkami svojega avtomobila.

 

Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da povežete svoj pametni telefon (združljiv z iOS in Android) s svojim avtomobilom*. Vaše najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps in Waze, lahko uporabljate v svojem avtomobilu in jih upravljate preko Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem vam prav tako omogoča dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila o radarjih, ter vam omogoča iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.

 

*za izbrane modele

Aplikacija MyToyota vam omogoča, da ste vedno povezani s svojim avtomobilom, medtem ko vam Portal za stranke/Osebna stran omogoča obsežnejše poročanje, prenos uporabniških priročnikov in omogočanje drugih večpredstavnostnih funkcij (posodobitve zemljevidov, paket Wi-Fi itd.).

 

Nekatere funkcije so na voljo tako v aplikaciji MyToyota kot tudi na Portalu za stranke/Osebni strani (spletna stran) z uporabo istih prijavnih podatkov, npr. spletna rezervacija storitev ali zgodovina storitev.

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Pojdite v iOS App Store ali Google Play Store in poiščite aplikacijo MyToyota. Nato preprosto prenesite aplikacijo, popolnoma brezplačno.

Povezane storitve vključujejo standardne storitve in oddaljene storitve. Standardne storitve vključujejo naš širok spekter digitalnih funkcij, zasnovanih za zagotavljanje vaše varnosti, zasebnosti in udobja na poti. Bodite obveščeni o lokaciji svojega avtomobila, ravni baterije, vedenju pri vožnji in zgodovini vožnje, opozorilnih lučeh in še več. Delite lokacijo svojega avtomobila s prijatelji in bližnjimi v svoji mreži. Oddaljene storitve vam omogočajo, da na daljavo dostopate do svojega vozila, prilagodite različne nastavitve in ga prilagodite svojim potrebam. Dostopajte do vseh osnovnih funkcij, potrebnih za optimizacijo vaše izkušnje vožnje.

Ostanite korak pred drugimi med vožnjo z obsežnim naborom funkcij in pridite na cilj pravočasno. Spremljajte različne dogodke na cesti in poiščite razpoložljive bencinske črpalke in parkirna mesta (na ulici ali zunaj nje). Vozite brez skrbi z navigacijo, ki se posodablja prek interneta.

Zavarovanje na podlagi uporabe upošteva vaše vozne navade in vozniku na podlagi teh navad zagotovi oceno. Voznik je nato nagrajen za varnejšo in bolj gladko vožnjo – s prihranki pri premiji ob obnovi zavarovanja. To je zabaven način, kako postati boljši voznik in prihraniti denar. Več o zavarovanju na podlagi uporabe (UBI): https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/usage-based-insurance

Polno hibridno zavarovanje (FHI) vas spodbuja, da kar najbolje izkoristite svoj hibrid in vas nagrajuje za varno vožnjo v električnem načinu – s prihranki pri premiji ob obnovi vašega zavarovanja. Več o polnem hibridnem zavarovanju (FHI) si lahko preberete na: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/full-hybrid-insurance

Vi se odločite, katere podatke delite s Toyoto. To lahko kadarkoli nadzorujete v Portalu za varstvo podatkov, svojo privolitev pa lahko kadar koli umaknete. 

Z imenovanim prodajalcem v aplikaciji boste imeli boljšo izkušnjo za funkcije, kot so spletna rezervacija storitev in opozorilne luči.

Ko je aktiviran, se način zasebnosti uporablja za vse storitve, ki se zanašajo na geolokacijo, polno hibridno zavarovanje, zavarovanje na podlagi uporabe, Najdi moj avto in analitiko vožnje. Ko je način zasebnosti aktiven, te storitve ne bodo na voljo, ali pa se lahko kakovost in natančnost le-teh zmanjšata.

 

Način zasebnosti je na voljo v aplikaciji MyToyota pod Moja garaža. Na domači strani na vrhu kliknite na Moja garaža, nato na način zasebnosti. Tam lahko način zasebnosti vklopite ali izklopite.

 

Če je vaše vozilo opremljeno s sistemom Smart Connect, boste lahko stanje načina zasebnosti videli le prek aplikacije. Vklop/izklop je treba izvesti prek večpredstavnostnega sistema vozila.

 

Stanje načina zasebnosti (aktivno ali neaktivno) ostane tako, kot ste ga nastavili, dokler se ne odločite, da spremenite stanje. Trenutno stanje načina zasebnosti lahko preverite prek svojega računa v aplikaciji MyToyota ali v Portalu za stranke.

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako.

Z računom MyToyota lahko upravljate svoj večpredstavnostni sistem in prejemate koristne informacije o svojem avtomobilu prek aplikacije MyToyota in Portala/Osebne strani.

Aplikacija MyToyota je povezana s številko identifikacije vozila (VIN) avtomobila in lastnikom avtomobila, tako da boste edini, ki boste lahko uporabljali povezane storitve za ta avtomobil.

Da, povezane storitve lahko dodate več računom, vendar jih je mogoče aktivirati in uporabljati le na enem računu hkrati.

Povezane storitve obsegajo aplikacijo MyToyota in večpredstavnostni sistem. Vsaka zbirka ima svoj nabor funkcij in jo je treba aktivirati ločeno.

 

Hiter način za preverjanje, ali so povezane storitve aktivne, je, da preverite, ali so podrobnosti vašega zadnjega potovanja prikazane na začetnem zaslonu aplikacije.

 

Če niste prepričani, ali so vaše povezane storitve aktivirane, najprej izberite pravilen avto iz razdelka Moja garaža, nato kliknite na Center za povezane storitve. Nato boste videli vse storitve, ki so na voljo za avto, in njihov status aktivacije. Nato sledite postopku za aktivacijo povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

 

Za aktivacijo Toyota Online povežite svoj pametni telefon s svojim avtomobilom, bodisi prek povezave Bluetootha ali Wi-Fi, nato kliknite na zavihek Nastavitve. Od tam kliknite na zavihek Online, nato na zavihek Toyota Online in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje podatke za MyToyota. 

Vnos vaših podatkov bo začel vaša 3 leta brezplačne storitve. Datum poteka svoje naročnine na večpredstavnost lahko preverite prek Portala za stranke.

 

Če nimate obstoječega računa, ga lahko neposredno ustvarite v svojem avtomobilu, tako da izberete možnost Nov račun.

 

Na vozilih, opremljenih s Toyota Smart Connect, lahko enostavno skenirate kodo QR, ki jo ustvari glavna enota, z aplikacijo MyToyota ali pa jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato aktivirajte pametne storitve v centru za povezane storitve v aplikaciji MyToyota.  

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Podatki o računu so enaki za aplikacijo MyToyota in Portal za stranke. Na obeh platformah je mogoče spremeniti geslo. 

 

Za spremembo gesla pojdite na zaslon za prijavo in izberite Pozabljeno geslo. 

Vaš prodajalec bo moral potrditi vašo identiteto, da zagotovi, da nepooblaščene osebe ne morejo dostopati do osebnih podatkov strank Toyota.

 

Obiščite svojega prodajalca, saj je zaščita osebnih podatkov strank prioritetna naloga pri Toyoti.

  • Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite avto iz svojega računa MyToyota v aplikaciji
  • Odstranite uporabniški profil iz večpredstavnostne glavne enote
  • Ne izbrišite svojega računa, saj lahko v prihodnje dodajate katerikoli avto Toyota, ki ga boste imeli. Ne pozabite obvestiti novega lastnika avtomobila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.

Povezane storitve prenehale delovati, če bo številka identifikacije vozila (VIN) odstranjena iz vašega računa.

Da in ne. Avto je mogoče dodati več računom, vendar lahko le en račun hkrati dostopa do povezanih storitev ali drugih osebnih podatkov.

Račun je v skupni rabi aplikacije MyToyota in Portala za stranke. Na obeh platformah lahko ustvarite račun z zaslona za prijavo. Po ustvarjanju računa boste prejeli aktivacijski e-poštni naslov, ki ga morate potrditi, preden lahko dostopate do svojega računa in dodate svoja vozila.

Vaš račun za aplikacijo MyToyota in Portal za stranke se lahko uporablja na večpredstavnostni napravi vozila. Če ga še nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ustvarite račun tam.

 

Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega Portala za stranke ali pa neposredno na večpredstavnostni napravi. V primeru slednjega boste še vedno morali sprejeti Pogoje uporabe v 14 dneh v Portalu za stranke (ta možnost velja le za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)

V navigacijski vrstici kliknite na ikono razdelka Račun, ki se nahaja v spodnjem desnem kotu, da uredite nastavitve profila.

Povezane storitve so vključene ob nakupu katerega koli vozila Toyota, ki je združljivo s povezanimi storitvami, za obdobje desetih let.

 

Povezane storitve za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.

 Povezane storitve aplikacije MyToyota bodo delovale 10 let. Toyota bo pokrila stroške podatkov, uporabljenih za zagotavljanje povezanih storitev, za 10 let, vendar bo aplikacija MyToyota delovala tudi brez povezanih storitev.

Na zaslonu Moja garaža  lahko kliknete na gumb Želeni prodajalec v razdelku Storitve in vzdrževanje. Tukaj lahko nastavite svojega želenega prodajalca. 

Usposabljanje za hibridno vožnjo vam nudi kontekstualizirano usposabljanje o tem, kako lahko izboljšate svojo hibridno vožnjo na podlagi vaših prejšnjih voženj, kar vam omogoča, da kar najbolje izkoristite način električnega vozila za zmanjšanje porabe goriva in zmanjšanje vpliva na okolje.

Da, pri izbranih modelih. Na nadzorni plošči na domači strani si lahko ogledate trenutno raven goriva v obliki merilnika in doseg.

Da, pri izbranih modelih si lahko ogledate stanje vrat, oken, prtljažnika in luči vozila.

 

Če želite preveriti stanje, pojdite na domačo stran. Kliknite gumb Stanje vozila.

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij glede na model se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Da, pri izbranih modelih lahko avto  odklenete/zaklenete na daljavo prek aplikacije. V kartici Daljinsko upravljanje boste našli gumba za zaklepanje/odklepanje.

 

Upoštevajte, da ne boste mogli:

– zakleniti avtomobila, če so katera koli vrata odprta in/ali če je pametni ključ v avtomobilu 

– odkleniti avtomobila, če je vklopljen avtomobilski alarm ali če je bil avtomobil ročno zaklenjen s fizičnim ključem

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij glede na model se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Da, izbrane modele je mogoče na parkirišču z veliko gneče poiskati z daljinskim vklopom varnostnih utripalk vozila.

V aplikaciji MyToyota pojdite na kartico Daljinsko upravljanje. S klikom na varnostne utripalke lahko aktivirate opozorilne luči vozila, kar vam omogoča, da enostavno najdete svoj avto.

Varnostne utripalke so aktivirane za obdobje 60 sekund. Po 60 sekundah lahko funkcijo varnostnih utripalk ponovno aktivirate. 

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Večpredstavnost (v večpredstavnostni napravi vozila imenovana Toyota spletne storitve) vključuje več spletnih navigacijskih storitev, ki zagotavljajo koristne informacije v realnem času, npr. prometne informacije in opozorila o radarskih kamerah.

 

Za delovanje teh funkcij je potrebna internetna povezava. Če nimate povezane naprave, boste morali svojo mobilno napravo – z deljenjem omrežja povezave Wi-Fi ali Bluetooth – povezati s katero koli napravo/omrežjem Wi-Fi v avtomobilu.

Vsaka nova Toyota ima 3 leta* brezplačnih posodobitev zemljevidov (naročnina na Map Care) za navigacijski sistem in druge storitve, vključno z naslednjimi:

• Promet v realnem času

• Opozorilo o radarju za merjenje hitrosti Coyote (kjer je na voljo) ali Cyclops

• Google Street View (kjer je na voljo)

• Zanimive točke

• Gorivo

• Parkiranje

• Vreme

Za več informacij si oglejte naše vodnike Kako

 

*Če je vaš avtomobil opremljen z MM21, velja 4-letno obdobje

Vgrajeni navigacijski sistemi prejemajo podatke iz GPS satelitskega signala. Večpredstavnost zahteva spletno povezavo za prejemanje potrebnih podatkov za promet v realnem času, Coyote (kjer je na voljo), Google Street View (kjer je na voljo), vreme, gorivo, parkiranje in spletne zanimive točke.

Večina Toyotinih modelov, ki so trenutno v prodaji, vključuje spletne navigacijske storitve, kot so:

• Promet v realnem času

• Opozorilo o radarju za merjenje hitrosti

• Google Street View (kjer je na voljo)

• Zanimive točke

• Cene goriva

• Parkiranje

• Vreme

(Razpoložljivost teh storitev je odvisna od modela in razreda opreme. Preverite pri svojem prodajalcu, katere so na voljo za vaše vozilo.)

Prva 3 leta* (lahko se razlikuje glede na državo) storitev spletne večpredstavnostne navigacije so brezplačna. Po tem lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, naš paket storitev pa vključuje funkcije spletnih storitev. Naročnino lahko kupite v naši e-trgovini. Za najnovejše cene preverite e-trgovino.

 

*Če je vaš avtomobil opremljen z MM21, velja 4-letno obdobje

30 dni pred iztekom 3-letnega brezplačnega obdobja boste na zaslonu avtomobilskega večpredstavnostnega sistema prejeli obvestilo.

 

V e-trgovini lahko paket Map Care podaljšate za 1 ali 3 leta. Pri podaljšanju našega paketa storitev lahko izbirate med 1, 2 ali 3 leti*. Za najnovejše cene preverite e-trgovino.

 

*Za MM21 in Toyota Smart Connect je na voljo 7 let brezplačne posodobitve zemljevidov

Do e-trgovine lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema svojega avtomobila ali na portalu za stranke.

 

V e-trgovini, do katere dostopate prek portala za stranke, lahko kupite storitve, ki jih ponuja Večpredstavnost. Prav tako lahko preverite stanje svojih trenutnih naročnin v e-trgovini preko zavihka Kupljeno. Tukaj lahko vidite, katere naročnine so aktivne in koliko časa je še preostalo do njihovega poteka.

 

Če dostopate do aplikacije e-trgovine iz večpredstavnostnega sistema vašega avtomobila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote. E-trgovino najdete tako, da odprete razdelek Meni, nato aplikacije in izberete V avtomobilu.

Storitve lahko kupite preko spletne platforme e-Store, ki jo najdete v Portalu za stranke. Da ugotovite, katere storitve že imate in koliko časa vam še preostane, kliknite na zavihek Kupljeno.

 

Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za Map Care (2 posodobitvi zemljevida/leto) in e-Storitve (Vreme, Parkiranje, Promet, Cene goriv). Po tem brezplačnem obdobju lahko po potrebi kupite/podaljšate svoje naročnine.

Uporabite jih lahko takoj, če je račun prejšnjega lastnika še vedno aktiven v večpredstavnostni enoti, in lahko nadaljujete z njihovo uporabo med brezplačnim naročniškim obdobjem. VENDAR vedno priporočamo, da se stranke odjavijo in ustvarijo svoj račun, da imate popoln nadzor nad svojimi naročninami. To lahko storite prek:

1. aplikacije MyToyota na vaši mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo

2. spletnega menija v večpredstavnostnem sistemu vozila – v 14 dneh boste morali sprejeti pogoje uporabe prek portala za stranke/osebne strani (možnost velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)

3. portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko prijavite v večpredstavnostni sistem s svojimi poverilnicami

V aplikaciji MyToyota najprej izberite svoj avtomobil v razdelku Moja garaža in nato kliknite Center za povezane storitve. Nato sledite navodilom za aktivacijo pametnih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo. Ko se povežete, se bodo začela 4 leta brezplačnih spletnih navigacijskih storitev.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in nato v e-trgovini v razdelek V avtomobilu (potrebujete spletno povezavo in morate biti prijavljeni). Izberite aplikacijo Coyote in izberite Namesti. Ko je aplikacija Coyote nameščena, se bo prikazalo pojavno okno. Ko ga odprete, izberite V redu, da se samodejno zažene. Aplikacija Coyote bo odslej vedno prikazana pod Aplikacijami.

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

 

Upoštevajte:

• Coyote ni na voljo za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect

• Coyote lahko uporabljate šele po prevoženih 200 km

• Uporabniki v Franciji, Belgiji in Luksemburgu prejmejo Coyote brezplačno v obdobju storitve Map Care (prva 3 leta po prevoženih 200 km)

• V vseh drugih državah lahko stranke kupijo naročnino na Coyote prek e-trgovine prek portala za stranke

Da, večina naših modelov, ki so bili izdani po letu 2019, je opremljena z integracijo pametnih telefonov (Apple CarPlay in Android Auto). Če imate s pametnim telefonom vzpostavljeno spletno povezavo, morate napravo preprosto priključiti v vrata USB v vozilu. Aplikacije bodo nato na voljo prek menija Android Auto/Apple CarPlay na zaslonu informacijsko-zabavnega sistema.

 

Za vozila, ki podpirajo Apple CarPlay, si oglejte spodnjo povezavo:href="https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/">https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

 

*Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico kot Android 10, boste morali najprej namestiti aplikacijo Android Auto.

 

*Brezžična aplikacija Android Auto je podprta od Android 11 naprej

S funkcijo Moje destinacije se lahko na potovanje pripravite vnaprej tako, da v mobilni napravi poiščete navodila in jih nato pošljete v avto. Upoštevajte, da za to potrebujete avtomobil z navigacijskimi funkcijami v avtomobilu in račun MyToyota, v katerem je registriran vaš avtomobil.

Moje destinacije so storitev, ki je privzeto na voljo za vozila, opremljena z navigacijo v avtomobilu, vendar mora uporabnik za uporabo te funkcije aktivirati pametne storitve.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Funkcijo Moje destinacije v aplikaciji MyToyota lahko uporabite za načrtovanje svoje poti. Upoštevajte, da morate za omogočanje te funkcije najprej povezati svoj avtomobil z računom MyToyota.

Ko to storite, pojdite na začetni zaslon aplikacije MyToyota in izberite kartico storitve Moje destinacije. Kliknite na Kam in vnesite naslov destinacije. Nato pritisnite Pošlji v avto.

 

Ko ste v svojem avtu, se prepričajte, da imate povezavo Wi-Fi (najlažja metoda je, da povežete Bluetooth s svojim pametnim telefonom). Ko je v vašem avtomobilu vzpostavljena internetna povezava, lahko prenesete potovanje.

Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo na voljo v razdelku Priljubljene/Priljubljene destinacije v večpredstavnostni enoti.

Za več informacij si oglejte naše vodnike Kako

3-letno* obdobje začne teči z dnem, ko vnesete svoje podatke za MyToyota v informacijsko-zabavno enoto.

 

*Če je vaš avtomobil opremljen z MM21, velja 4-letno obdobje

30 dni pred iztekom 3-letnega* brezplačnega obdobja boste tedensko prejeli obvestilo na zaslonu avtomobilskega večpredstavnostnega sistema. 15 dni pred iztekom 3-letnega* brezplačnega obdobja boste vsak dan prejeli isto sporočilo. Ko se vaše 3-letno* obdobje izteče, se bo vsakič, ko boste poskušali uporabiti aplikacijo, prikazalo sporočilo.

 

*Če je vaš avtomobil opremljen z MM21, velja 4-letno obdobje

Daljinsko upravljanje klime je na voljo pri izbranih modelih in ga je mogoče daljinsko aktivirati prek aplikacije MyToyota, da se notranjost vozila ohladi/ogreje na udobno raven.

S kartico za daljinsko  upravljanje/ boste lahko daljinsko upravljanje klime zagnali za 10 minut. Ko je daljinsko upravljanje klime aktivirano, aplikacija MyToyota prikazuje, koliko časa je še do konca delovanja. Daljinsko upravljanje klime je mogoče obnoviti dvakrat (2 x 10 min).

 

Pri nekaterih vozilih upoštevajte, da se bo ob aktivaciji osnovnega daljinskega upravljanja klime zagnal tudi motor avtomobila. Tako se bodo vklopile vse dodatne nastavitve, uporabljene med zadnjim potovanjem (preden je bil motor izklopljen) (npr. nastavitev temperature, ogrevanje sedežev, radio itd.).  

 

V izbranih vozilih bo imelo daljinsko upravljanje klime naprednejše funkcije. Na primer:

– Daljinsko upravljanje prezračevanja sedežev, ogrevanja sedežev, ogrevanje volana in odmrzovanje

– Načrtovanje vklopa daljinskega upravljanja klime: priročno se vnaprej odločite, kdaj je treba notranjost avtomobila ohladiti ali ogreti.

 

Upoštevajte, da osnovno daljinsko upravljanje klime za vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem in hibride v Avstriji zaradi zakonskih omejitev ni na voljo. Daljinsko upravljanje klime je na voljo za električna vozila na baterije in priključna električna vozila v Avstriji.

 

Za delovanje klimatske naprave pri električnih vozilih na baterije in priključnih električnih vozilih je potrebna vsaj 20 % ali 30 % napolnjenost baterije.

 

Pri zunanji temperaturi pod –10 °C daljinsko upravljanje klime ne bo delovalo pri priključnih električnih vozilih.

 

Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij glede na model se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Ta funkcija je na voljo pri izbranih modelih. Če imate na pametnem telefonu nameščeno aplikacijo MyToyota in omogočena potisna obvestila, boste (5–10 minut* po koncu potovanja) obveščeni o:

  • odprtih oknih
  • odklenjenih vratih
  • odprtih vratih
  • odprtem prtljažniku
  • prižganih varnostnih utripalkah
  • odprtem pokrovu motorja
  • odprtem strešnem oknu
  • prižganih žarometih
  • opozorilnih lučeh
  • opomniku za zadnje sedeže

Vsa vozila ne morejo pošiljati teh potisnih obvestil. Preverite zmogljivosti svojega vozila pri prodajalcu.

 

Potisna obvestila bodo prav tako za nedoločen čas prikazana v zavihku Obvestila na dnu zaslona aplikacije.

Pojdite na nadzorno ploščo Storitve in izberite možnost Usposabljanje za vožnjo hibridnih vozil (za hibridna vozila), Usposabljanje za EV (za električna vozila na baterije) ali Analitika vožnje (za neelektrična vozila). Izberite zavihek Vse poti, da si ogledate svoje prejšnje poti, nato pa kliknite na pot, da dostopate do povezanih analitik vožnje. Podrobnosti o svojem zadnjem potovanju lahko najdete tudi na nadzorni plošči domačega zaslona.

Aplikacija MyToyota je podprta na:

– napravah iOS z različico 15.0 ali novejšo

– napravah Android z različico 7.0 ali novejšo, vendar ne znamke Huawei (Huawei je svoj operacijski sistem HarmonyOS predstavil junija 2021)

Različico aplikacije najdete na dnu razdelka »Račun«.

V večpredstavnostno enoto v avtomobilu morate vnesti svoje poverilnice. Nato boste morali večpredstavnostni sistem povezati z identifikacijsko številko vozila (VIN). Naslednji korak je povezava Bluetooth, da povežete avto z internetom. Funkcija Moje destinacije bo zdaj delovala.

Za več informacij si oglejte naše vodnike Kako

Električna energija, shranjena v bateriji, se bo zaradi naravnega praznjenja in učinka nekaterih električnih naprav postopoma praznila, tudi če vozilo ni v uporabi.

Če vozilo pustite dlje časa parkirano, se baterija lahko izprazni in motor se morda ne bo mogel zagnati. (Baterija se med vožnjo samodejno polni.)

Pri hibridnih vozilih priporočamo, da avtomobil enkrat tedensko za vsaj 20 minut preklopite v način Pripravljenost. Pri tem pazite, da avto vedno pustite v parkirnem načinu »P« in ne uporabljajte nevtralnega načina »N«, saj se hibridna baterija ne bo napolnila.

 

Pri običajnih vozilih priporočamo, da motor vsaj enkrat na teden zaženete za 20–30 minut.

Če vaše vozilo nima sistema pametnega vstopa, lahko avtomobil odklenete/zaklenete ročno (za postopek glejte navodila za uporabo).

 

Če ima vaše vozilo sistem pametnega vstopa, sledite alternativnemu postopku, navedenemu v navodilih za uporabo, da ga odklenete/zaklenete.

Če imate komplet kablov za zagon/ojačevalnik in drugo vozilo, lahko vozilo zaženete s kabli tako, da sledite postopku v navodilih za uporabo.

Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in izberite Nastavitve. Nato izberite Bluetooth povezavo in sledite korakom za nastavitev omrežne povezave. Nato morate na pametnem telefonu omogočiti povezavo Bluetooth.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Apple CarPlay ali Android Auto lahko aktivirate tako, da mobilno napravo priključite v vrata USB v avtomobilu. Na večpredstavnostnem zaslonu vozila kliknite gumb Meni in nato kliknite CarPlay ali Android Auto.

 

Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico kot Android 10, boste morali najprej namestiti aplikacijo Android Auto.

 

Brezžični Android Auto je podprt od Android 11 naprej.

 

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

Posodobitve zemljevidov prek spleta so možne z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi, ki jih aktivirate v spletni trgovini za najnovejše združljive modele.

Sistem lahko posodobite tudi ročno tako, da prenesete posodobitve iz e-trgovine MyToyota, jih shranite na ključek USB in tega priključite v avtomobil.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako

To so vozila, opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim večpredstavnostnim sistemom in sistemom povezljivosti. Ta naprava podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki prinašajo dodatno raven udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, daljinsko upravljanje klimatske naprave ...).

 

Trenutno je Toyota Smart Connect na voljo samo v vozilih New Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve sestavljajo aplikacija MyToyota in Večpredstavnost. Vsaka zbirka ima svoj nabor funkcij, ki izboljšujejo varnost voznika in pravočasen prihod na destinacijo.

 

Aplikacija MyToyota vam omogoča komunikacijo z vašim avtomobilom, kjer koli že ste. Glede na vozilo s sistemom Smart Connect lahko uporabljate eno ali več teh funkcij: iskanje parkirnih mest na ulici ali izven nje, iskanje bencinskih črpalk, navigacijo z obveščanjem o dogodkih na cesti v realnem času ali glasovne ukaze za vaše vozilo.

 

Trenutno so pametne storitve na voljo samo v vozilih New Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve aplikacije MyToyota so aktivne 4 leta. Toyota bo štiri leta krila stroške podatkov, ki se uporabljajo za zagotavljanje pametnih storitev. Aplikacija MyToyota bo delovala tudi, če pametne storitve niso več aktivne.

Za skeniranje kode QR, ustvarjene na večpredstavnostni enoti v avtomobilu, lahko preprosto uporabite aplikacijo MyToyota ali pa jo ročno vnesete v aplikacijo.

To ni mogoče, če je vaše vozilo opremljeno z glavno enoto, ki ni združljiva s sistemom Toyota Smart Connect

Visokoločljivostni 9-palčni zaslon na dotik sistema Toyota Smart Connect ni le bolj intuitiven za uporabo, temveč so potovanja zaradi povezane navigacije z neposrednimi prometnimi posodobitvami in opozorili o radarskih kamerah za merjenje hitrosti tudi bolj tekoča. Z brezžično integracijo pametnih telefonov pa povezovanje telefona in uživanje v najljubših seznamih predvajanja še nikoli ni bilo lažje.

Toyota Smart Connect podpira tudi dodatne funkcije povezljivosti, ki prinašajo dodatno raven udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, daljinsko upravljanje klimatske naprave ...).

 

Trenutno je Toyota Smart Connect na voljo samo za novi Yaris in Yaris Cross.

Ne, uporabite lahko obstoječe uporabniško ime in geslo, ki ste ju uporabili za prijavo v prejšnjo aplikacijo.

Da, zgodovina potovanj bo vidna za isti račun po aktivaciji povezanih storitev.

Da, zgodovina storitev bo vidna za isti račun po aktivaciji povezanih storitev.

Obrnite se na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na naši lokalni spletni strani Toyota/Lexus.

Za uporabo povezanih storitev: registrirajte račun, dodajte svoj avtomobil v aplikacijo, izberite storitve, ki jih želite aktivirati, in sprejmite pogoje uporabe.

Trenutno uvajamo novo aplikacijo MyToyota, s katero postopoma pokrivamo vse modele v naši ponudbi. Obveščeni boste, ko bo nova aplikacija MyToyota na voljo za vaše vozilo.

Trenutno uvajamo novo aplikacijo MyToyota, s katero postopoma pokrivamo vse modele v naši ponudbi. Obveščeni boste, ko bo nova aplikacija MyToyota na voljo za vaše vozilo. Če ste prejeli obvestilo in še vedno ne morete dodati svojega avtomobila v račun v novi aplikaciji, se obrnite na prodajalca ali pa stopite v stik z nami prek razdelka za podporo v aplikaciji.

Da, zdaj lahko uporabite aplikacijo MyToyota za sledenje naročenim vozilom.

Ko je vozilo dodano v račun, stare različice aplikacije MyToyota za isto vozilo ni več mogoče uporabljati. Če pa imate več kot eno vozilo Toyota, lahko še vedno uporabljate staro aplikacijo za modele, ki še niso bili preneseni na novo različico aplikacije.

Trenutno uvajamo novo aplikacijo MyToyota, s čimer postopoma pokrivamo vse modele v naši ponudbi. Če ste prejeli obvestilo o selitvi za enega ali vse svoje avtomobile, jih lahko dodate v novo aplikacijo. V nasprotnem primeru boste še naprej uporabljali trenutno aplikacijo za avto, ki ga niste prenesli v novo aplikacijo.

V določenem trenutku bo trenutna aplikacija MyToyota ukinjena. Če želite še naprej uživati ​​v povezanih storitvah, vam svetujemo, da preklopite na novo aplikacijo MyToyota. Da bi se izognili prekinitvi storitve, to storite v trenutku, ki vam ustreza.

 

Prehod na novo aplikacijo MyToyota je hiter in enostaven. Našli boste vse odlične storitve, ki ste jih vajeni, v prihodnosti pa še več.

Besedilo pogojev uporabe v novi aplikaciji MyToyota je bilo nekoliko posodobljeno, zato vas prosimo, da jih ponovno sprejmete. Trajanje vaše naročnine je povezano z garancijskim obdobjem, zato ta postopek selitve nanj ne vpliva.

Trenutno uvajamo novo aplikacijo MyToyota, s katero postopoma pokrivamo vse stranke, po državah in modelih. Če še niste prejeli obvestila, vendar želite že zdaj preiti na novo aplikacijo MyToyota, jo lahko prenesete iz trgovine z aplikacijami in začnete uporabljati novo aplikacijo.

Modeli PROACE EV trenutno niso podprti z novo aplikacijo MyToyota. Trenutno uvajamo novo aplikacijo MyToyota, s katero postopoma pokrivamo vse modele v naši ponudbi. Obveščeni boste, ko bo nova aplikacija MyToyota na voljo za vaše vozilo.

Nova funkcija je dodatek k našemu navigacijskemu sistemu v oblaku, ki voznikom ustreznih modelov Toyota zagotavlja dinamično vsebino v realnem času za bližnje zanimive točke (POI). Ta funkcija prikazuje informacije v realnem času o restavracijah, bencinskih črpalkah, supermarketih in drugih storitvah, kar voznikom zagotavlja najnovejše podrobnosti o njihovem potovanju.

Z dinamično vsebino zanimivih točk v realnem času se lahko med potovanjem odločate bolj informirano. Ne glede na to, ali iščete kraj za obed, točiti gorivo ali raziskovati, vas navigacijski sistem obvešča o aktualnih informacijah in ponudbah. To izboljšuje vašo celotno izkušnjo vožnje, saj vam pomaga odkrivati ​​nove kraje in zagotavlja, da ste seznanjeni z najnovejšimi ponudbami in spremembami v vaši bližini.

Funkcija Ponudbe in Pametni postanki je na voljo za naslednje modele, opremljene z večpredstavnostnim sistemom Toyota Smart Connect v avtomobilu:
 
  • AYGO X
  • Yaris
  • Yaris Cross

Če želite vedeti, ali je vaše vozilo opremljeno z večpredstavnostnim sistemom Toyota Smart Connect, preverite datum proizvodnje svojega vozila. Spodnja tabela vam omogoča, da prepoznate ustrezne modele glede na datum proizvodnje.

 

MOŽNOST 1

 

Ime modela Datum proizvodnje avtomobilskega večpredstavnostnega sistema Toyota Smart Connect
AYGO X Od marca 2022 do novembra 2023
Yaris Od aprila 2022 do decembra 2023
Yaris Cross Od julija 2021 do marca 2024

 

MOŽNOST 2

 

Za referenco je tukaj domača stran avtomobilskega večpredstavnostnega sistema Toyota Smart Connect.

 

Za uživanje vseh prednosti nove funkcije je treba namestiti najnovejšo različico navigacije [6.1.2]. Namestitev navigacijske programske opreme se samodejno zaključi, ko zaženete avtomobil.
 

Nato morate ob zagonu avtomobila sprejeti pogoje uporabe in obvestilo o zasebnosti, da boste lahko uporabljali navigacijo in pametne storitve.
 

Na koncu v nastavitvah navigacije sprejmite in aktivirajte soglasje za ponudbe in pametne postanke.
 

Zdaj je vse nastavljeno – preprosto prikažite funkcijo navigacijskega sistema, ko ste na poti s svojo Toyoto, da jo boste lahko uporabljali.

Na svojem večpredstavnostnem zaslonu pojdite na Navigacija in nato na nastavitve v zgornjem desnem kotu zaslona. Izberite zavihek Navigacija v nastavitvah in se pomaknite navzdol do »Podatki zemljevida«. Tukaj lahko na vrhu zaslona vidite številko različice navigacije. Ta številka mora biti enaka [6.1.2] ali višja ([7.1.1, …]).

V meniju z nastavitvami navigacijskega sistema pod možnostjo »Storitve« boste našli možnost vklopa ali izklopa ponudb in pametnih postankov. Pametne postanke lahko izklopite, da jih ne boste več videli, ali pa izklopite ponudbe, v tem primeru ne boste več videli žebljičkov blagovnih znamk, iskanja ali priporočil. To vam omogoča nadzor nad vsebino, ki jo vidite, in vam omogoča, da prilagodite navigacijsko izkušnjo svojim željam. Nastavitve lahko kadarkoli spremenite.

Funkcija Ponudbe vključuje žebljičke blagovnih znamk: prikaz logotipov blagovnih znamk na zemljevidu in lažje raziskovanje okolice med vožnjo; izboljšano iskanje, kjer so vam na voljo najustreznejši rezultati iskanja; pametne postanke – priporočilo zanimivih točk v bližini z uporabo podatkov senzorjev avtomobila za prepoznavanje trenutnih potreb vas/vaše Toyote.

Žebljički blagovnih znamk so logotipi blagovnih znamk, prikazani neposredno na zemljevidu, ki označujejo lokacije zanimivih točk, kar vam olajša iskanje in navigacijo do vaših najljubših lokacij. Ko parkirate svoje vozilo na varnem mestu, kliknite logotip na zaslonu, da si ogledate zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko odkrijete posebne ponudbe, ki so na voljo na zanimivi točki, in izveste, kako izkoristiti ponudbo, odvisno od vrste zanimive točke (to je lahko koda QR ali koda za popust, ki se po izbiri prikaže na sliki ali v besedilu).

Ta funkcionalnost zagotavlja, da imajo vozniki enostaven dostop do ustreznih rezultatov, kar izboljšuje celotno izkušnjo iskanja. Najustreznejši rezultati iskanja so prikazani na vrhu seznama rezultatov iskanja z okrasnim trakom na kartici in logotipom blagovne znamke. Kliknite na zgornje rezultate iskanja, da si ogledate zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko odkrijete posebne ponudbe, ki so na voljo na zanimivi točki, in ko varno parkirate, izveste, kako izkoristiti ponudbo, odvisno od vrste zanimive točke (to je lahko koda QR ali koda za popust, ki se po izbiri prikaže na sliki ali v besedilu).

Funkcija Pametni postanki analizira različne dejavnike, vključno s podatki senzorjev avtomobila, da priporoči zanimive destinacije v bližini, pri čemer s pomočjo podatkov senzorjev avtomobila zazna trenutne potrebe vas/vaše Toyote. Kliknite kartico Pametni postanki na zaslonu, da si ogledate zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko odkrijete posebne ponudbe, ki so na voljo na zanimivi točki, in ko varno parkirate, izveste, kako izkoristiti ponudbo, odvisno od vrste zanimive točke (to je lahko koda QR ali koda za popust, ki se po izbiri prikaže na sliki ali v besedilu).

Ko parkirate vozilo na varnem mestu, kliknite na zanimivo točko (POI), da si ogledate zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko izveste, kako izkoristiti ponudbo, odvisno od vrste zanimive točke (to je lahko koda QR ali koda za popust, ki se po izbiri prikaže na sliki ali v besedilu). Na zaslonu s podrobnostmi je prikazano tudi obdobje veljavnosti ponudb. Veljavnost se lahko razlikuje od ene zanimive točke do druge.

Funkcija Pametni postanek ob nizki ravni goriva je zasnovana tako, da voznikom pravočasno predlaga bližnje bencinske črpalke, ko je raven goriva nizka. Navigacijski sistem uporablja podatke v realnem času o ravni goriva v vašem vozilu, prevoženi razdalji in lokaciji razpoložljivih bencinskih črpalk, da vam inteligentno predlaga, kje natočiti gorivo. Ko sistem zazna nizko raven goriva (preostali doseg 140 km ali 70 km), vas pozove s priporočili za bližnje bencinske črpalke. Kliknite kartico Pametni postanki na zaslonu, da si ogledate zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko odkrijete posebne ponudbe, ki so na voljo na zanimivi točki, ko je vaše vozilo varno parkirano.

Funkcionalnost Pametni postanki je zasnovana tako, da predlaga zanimivo točko, ko vozite več kot dve uri. Navigacijski sistem upošteva dejavnike, kot so čas vožnje, trenutna lokacija in nastavitve, da vam priporoči ustrezne in zanimive kraje za raziskovanje in odmor. Priporočila se običajno zagotavljajo v presledkih med potovanjem, da se izboljša vaša celotna vozniška izkušnja. S klikom na kartico Pametni postanki na zaslonu se odpre zaslon s podrobnostmi – tukaj lahko odkrijete posebne ponudbe, ki so na voljo na zanimivi točki, ko je vaše vozilo parkirano na varnem mestu.

Funkcija zanimivih točk v realnem času je zasnovana tako, da je dostopna po vsej Evropi, vendar se začetna razpoložljivost lahko razlikuje glede na regijo. Nenehno širimo pokritost, da bi zagotovili celovito izkušnjo v več regijah. S storitvijo ni povezanih dodatnih stroškov.

 Da, v nastavitvah navigacijskega sistema lahko funkcijo onemogočite, če ne želite prejemati ponudb ali pametnih postankov. Bodite prepričani, da je sistem zasnovan tako, da daje prednost zasebnosti in varnosti vaših uporabniških podatkov. Funkcija dostopa le do potrebnih informacij, obdelava podatkov pa je v skladu z našo politiko zasebnosti, kar zagotavlja varno in pregledno uporabniško izkušnjo. Za več informacij o naših praksah glede zasebnosti obiščite Politiko zasebnosti podjetja Toyota.

Denarnica

Z denarnico v aplikaciji lahko shranite več načinov plačila za nakup Toyotinih izdelkov in storitev ter plačevanje naročnin.

Vaši načini plačila so varno shranjeni v podatkovnem centru, ki je skladen s PCI, in ki ga zagotavlja eden od naših partnerjev. Ti načini bodo uporabljeni le za plačilo izdelkov in naročnin, ki ste jih izbrali.

Trenutno so podprte le kreditne kartice Visa in Mastercard. V prihodnosti bodo morda dodani še drugi načini plačila.

Da, lahko dodate več načinov plačila, vendar bo za prihodnja plačila uporabljen samo primarni način plačila.

Seveda lahko plačilne načine kadar koli odstranite, z eno izjemo. Če imate aktivno plačljivo naročnino, morate imeti registriran vsaj en način plačila. Če želite odstraniti vse načine plačila, morate najprej preklicati naročnino.

Ko je kreditna kartica dodana, ne morete spreminjati nobenih drugih podatkov, povezanih z njo. Če morate narediti kakršne koli spremembe, kot je posodobitev datuma poteka veljavnosti, boste morali dodati novo kartico s pravilnimi podatki in nato odstraniti kartico z napačnimi podatki.

Načini plačila so shranjeni pri našem ponudniku plačilnih storitev, skladnem s PCI.

Da, primarni/privzeti način plačila lahko kadar koli spremenite.

To je enkratna varna potrditev, ki je potrebna pri dodajanju nove kartice.

Obstaja več razlogov, zakaj dodajanje načina plačila morda ne uspe. To vključuje blokirano kartico ali neizpolnjevanje varnostnih zahtev 3DS. Če po več poskusih ne uspe, se obrnite na lokalni center za stranke Toyota.

V takšnih situacijah je ključnega pomena, da se obrnete na svojo banko ali izdajatelja kartice. Da preprečite morebitne težave s plačili prek aplikacije Toyota, čim prej dodajte novo kartico ali izberite drug primarni način plačila.

Da se izognete zamudam pri plačilih, dodajte novo glavno plačilno kartico v svojo denarnico ali nastavite novo kot glavno. Priporočamo, da poteklo kartico izbrišete.

Primarna kartica se vedno uporablja privzeto. Na primer, vsa vaša plačila naročnine bodo bremenila primarni način plačila. Druge kartice so lahko shranjene v denarnici, vendar ne bodo uporabljene, razen če eno od njih nastavite kot glavno kartico.

Zaslon z načinom plačila boste videli le, če je vaš račun/vozilo upravičeno do plačil prek aplikacije. Upravičenost je odvisna od različice aplikacije, modela vozila in vaše lokacije.

Postopek naročanja

Strankam ponujamo različne naročniške storitve tako za njihovo vozilo kot za aplikacijo. Več teh storitev je vključenih v standardni naročniški paket. Vendar pa boste za nekatere povezane storitve, kot so navigacija v oblaku, daljinsko upravljanje klime in zaklepanje/odklepanje vrat, morali po izteku preizkusnega obdobja skleniti plačljivo naročnino. Toyota ponuja vrsto možnosti naročnine in paketov, ki ustrezajo vašim specifičnim potrebam.

Če se vaša preizkusna obdobja povezanih storitev bližajo koncu, jih lahko še naprej uporabljate z enim od naših naročniških paketov. Z mesečnimi, letnimi ali 4-letnimi možnostmi obračunavanja lahko izberete naročniški paket, ki vam najbolj ustreza!

Za nekatere naročnine da.

Za več funkcij in storitev, ki jih ponuja Toyota, morate v denarnico dodati veljaven način plačila in se vpisati v paket, ki najbolj ustreza vašim potrebam. Poleg tega so nekatere naročnine ob nakupu vozila za omejeno časovno obdobje brezplačne, po koncu brezplačnega obdobja pa je potrebno plačilo.

Plačate lahko z enim od načinov plačila, ki ste jih dodali v svojo denarnico. Trenutno sprejemamo samo kreditne kartice Visa in Mastercard.

Preverite trajanje brezplačnega preizkusa svoje naročnine. Plačljive možnosti vključujejo mesečna, letna ali štiriletna plačila.

Vaše plačilo bo odvisno od želene storitve ali funkcije in od tega, ali izberete mesečno, letno ali 4-letno tarifo. Pri pregledu vsake naročnine posebej preverite vse možnosti.

Cena se lahko razlikuje tudi glede na državo.

Ko se prijavite za plačljivo naročnino, vam bo odobreno enomesečno brezplačno preizkusno obdobje, če vnesete način plačila. To ponudbo je mogoče uporabiti samo enkrat na naročniški paket. Če preizkusno obdobje uporabite in nato prekličete naročnino, boste morali ob naslednji prijavi plačati od prvega dne.

Naročnina bo ostala aktivna do konca preizkusnega obdobja in bo na ta dan samodejno preklicana. To vam ne bo zaračunano.

Preizkusno obdobje enega meseca je mogoče uporabiti samo enkrat. Če ste že izkoristili preizkusno obdobje, ne boste upravičeni do naslednjega. Če se še nikoli niste naročili in ne vidite možnosti preizkusa, se za pomoč obrnite na lokalni center za stranke.

14-dnevna pravica do odstopa velja in šteje od dneva aktivacije naročnine. Če ste upravičeni do preizkusnega obdobja, vam ni treba skrbeti, saj imate en mesec časa, da prekličete brezplačno.

Po koncu preizkusnega obdobja in obdelavi prvega plačila 14-dnevna pravica do odstopa ni več veljavna in vračilo denarja ni mogoče.

Če niste upravičeni do preizkusnega obdobja in opravite prvo plačilo, imate 14 dni časa, da naročnino prekličete in prejmete celotno vračilo. Vaša 14-dnevna pravica do odstopa se lahko uporabi samo enkrat.

Če ste upravičeni do preizkusne različice, bo prvo plačilo izvedeno natanko en mesec po datumu aktivacije.

Za mesečno včlanitev vas bomo bremenili na isti dan v mesecu. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja, naslednje 10. marca in tako naprej.

Za letno včlanitev vas bomo bremenili na isti datum vsako leto. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar 2024, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja 2024, naslednje pa 10. februarja 2025.

Za štiriletno včlanitev vas bomo bremenili na isti datum vsaka štiri leta. Na primer, če je vaš datum aktivacije 10. januar 2024, bo vaše prvo plačilo izvedeno 10. februarja 2024, naslednje pa 10. februarja 2028.

Če se prijavite, vam lahko pred vsakim plačilom pošljemo obvestila za letno in štiriletno včlanitev.

Za vaš račun, ki vam ga pošljemo po vsakem plačilu ali vračilu, potrebujemo naslov za izstavitev računa. Pri dodajanju nove kartice je treba sporočiti povezani naslov za izstavitev računa. Ta naslov se uporablja za varnostne namene (3DS preverjanje).

Da, svoje naročnine lahko prekličete kadarkoli.

Politika povračila se razlikuje od primera do primera. Če želite izvedeti več o povračilih, si oglejte razdelek Povračilo.

Ne, samodejno obnavljanje je vedno privzeto.

Žal vaša naročnina velja samo za določeno vozilo, na katerega ste se naročili.

Naročnino lahko aktivirate za eno vozilo naenkrat. Ko je storitev aktivirana v Centru povezanih storitev, bo veljala za trenutno izbrano vozilo v razdelku »Moja garaža«.

Ne, na vozilo je lahko samo en glavni uporabnik in s tem naročnik storitev. Naročnine se ne morejo deliti z drugimi.

Prejšnji lastnik mora vozilo odstraniti iz svojega računa, da se lahko novi lastnik naroči na storitve za vozilo. Če to ni mogoče, se lahko novi lastnik obrne na prodajalca, ki mu lahko pomaga pri preklicu naročnin prejšnjega uporabnika.

Za pomoč se obrnite na lokalni center za stranke.

Če se želite naročiti na povezano storitev v aplikaciji MyToyota, sledite spodnjim korakom:
 

  1. Pojdite v center za povezane storitve in izberite storitev, ki vas zanima
  2. Izberite naročniški načrt – mesečni, letni ali vsaka 4 leta
  3. Nadaljujte z nakupom in vnesite svoj naslov za izstavitev računa in podatke o plačilu. Potrebovali boste naslov za izstavitev računa in veljaven način plačila v denarnici.
  4. Preglejte svoj nakup v povzetku in aktivirajte storitev, če ste pripravljeni.
  5. Če ste upravičeni do preizkusne različice, vam še ne bo zaračunano, vendar boste lahko videli datum zapadlosti prvega plačila. Če ste že uporabili preizkusno obdobje, vam bomo na tej točki zaračunali stroške in račun poslali na vaš e-poštni naslov.

Ne brez predhodnega preklica obstoječega paketa. Po končanju trenutne naročnine lahko izberete drugo vrsto vpisa.

Način plačila lahko posodobite tako, da v denarnico dodate novo kreditno kartico in jo nastavite kot primarno kartico. Na ta način bo za vaše naročnine bremenjena nova kartica.

Da, vaš način plačila je mogoče uporabiti za plačilo več naročnin v več vozilih.

Upravičenost vozila je odvisna od več dejavnikov, kot so model vozila, večpredstavnostna naprava, račun, država in datum nakupa.

Nekaj ​​dni pred koncem naročniškega obdobja vam bomo poslali e-poštno sporočilo z opomnikom, v katerem vas bomo obvestili, da morate posodobiti podatke o plačilu za podaljšanje naročnine. Če želite prekiniti njihovo naročnino, jo morate preklicati pred datumom konca naročnine.

Naročnino lahko prekličete tako, da v aplikaciji MyToyota obiščete center za povezane storitve in izberete storitev, ki jo želite preklicati. V primeru kakršnih koli težav z aplikacijo se lahko stranka kadar koli obrne neposredno na nas za dodatno podporo.

Naročnine si lahko ogledate tako, da odprete Center za povezane storitve v aplikaciji MyToyota.

Plačila in računi

Ne, plačilo naročnine morate odobriti samo enkrat med plačilom. Plačila se bodo nato zbirala samodejno.

Svoje račune najdete v svojem e-poštnem sporočilu. Če ste jih izgubili, se obrnite na lokalni center za stranke in zahtevajte nov izvod.

Če ste izgubili svoje račune, se obrnite na lokalni center za pomoč strankam, da pridobite nove kopije. Vse račune najdete tudi v svojem e-poštnem sporočilu.

V primeru neuspešnega plačila vas bomo o tem nemudoma obvestili in naslednji dan poskusili znova. Če plačilo še vedno ne uspe, bomo naslednji dan naredili še zadnji poskus. Če ti poskusi ne bodo uspešni, bo naročnina samodejno preklicana in prejeli boste obvestilo o preklicu.

Aplikacija MyToyota vas bo obvestila, ko bo vaša trenutna kartica potekla. Novo kartico morate dodati, preden primarna kartica poteče, saj lahko v nasprotnem primeru plačilo ne bo uspešno.

Plačilo računa za vašo kreditno kartico je dogovor med vami in izdajateljem kartice. Dokler je plačilo odobreno, bo vaša naročnina ostala aktivna.

Natančno preverite ceno naročnine in znesek. Če opazite kakršna koli odstopanja, se obrnite na lokalni center za stranke Toyota.

Plačila bomo vedno pobrali na datum zapadlosti. Če opazite, da vaša kartica ni bila bremenjena, najprej preverite, ali je s kartico kaj narobe. Poleg tega preverite, ali ste od nas prejeli kakršno koli e-pošto ali obvestila o neuspelem plačilu. Če z vaše strani ni težav in niste prejeli nobenega obvestila od nas, je lahko vzrok zamuda v naših sistemih, v tem primeru bomo kmalu poskusili znova. Če pa plačilo ni nikoli uspešno izvedeno, se za dodatno pomoč obrnite na lokalni center za stranke.

Obrnite se na svojo lokalno podporo strankam.

Da, če se vam denar povrne, boste prejeli račun s podrobnostmi.

Da, po vsaki transakciji bo na e-poštni naslov, povezan z vašim računom MyToyota, poslan račun.

Odvisno od vaših možnosti prijave. Za več informacij glejte pogosto zastavljena vprašanja o naročnini.

Povračila

Glede naših pravilnikov o vpisu in povračilu denarja upoštevajte naslednje:

  • Pri mesečnem vpisu povračilo denarja v primeru odpovedi ni mogoče. Vendar pa se vaša naročnina ob koncu obdobja ne bo samodejno obnovila.
  • Za letno ali 4-letno naročnino ste upravičeni do sorazmernega povračila, izračunanega v mesecih.
  • Ne glede na vrsto naročnine boste prejeli celotno povračilo, če prekličete naročnino v 14 dneh od prijave (in nimate preizkusne dobe).
  • Do 14-dnevnega povračila ste upravičeni le enkrat. Za več podrobnosti glejte naše Pogoje uporabedownload (docx(download (docx( (130 KB).

Prejeli boste sorazmerno povračilo.

· Letni primer:

Aktivacija poskusne različice se je začela 10. januarja, prvo plačilo zapade 10. februarja, preklic pa je bil izveden do 30. maja. Storitev ste torej uporabljali več kot 3 mesece, zato bomo to šteli kot 4 mesece. Posledično boste prejeli povračilo za preostalih 8 mesecev.

· Primer 4-letnega obdobja:

Aktivacija poskusne različice se je začela 10. januarja 2024, prvo plačilo zapade 10. februarja 2024, preklic pa je bil izveden 30. maja 2025. Storitev ste torej uporabljali več kot 15 mesecev, zato bomo to šteli kot 16 mesecev. Posledično boste prejeli povračilo za preostalih 32 mesecev.

Ne. Zaradi evropskih predpisov (zakoni o preprečevanju pranja denarja) lahko povračilo prejmete le na isto kartico, ki ste jo uporabili za prvotno plačilo. Zahtevano povračilo bomo vedno poslali na prvotno kartico. V primerih, ko je kartica blokirana, potekla ali se je spremenila, bi vam moral izdajatelj kartice omogočiti povračilo prek nove kartice ali neposredno na vaš bančni račun. Toyota ni vključena v ta postopek. V izjemnih primerih, ko povračilo ne uspe, nas bo banka izdajateljica obvestila, Toyota pa vas bo kontaktirala in zahtevala več informacij, da bo mogoče obdelati povračilo.

Povračila se lahko na izpisku vaše kreditne kartice ali bančnega računa pojavijo v enem tednu. Če po tem času ne prejmete povračila, se obrnite na lokalni center za stranke.

Natančno preverite pogoje uporabe. Če lahko potrdite, da gre za napako, se obrnite na lokalni center za stranke.

Prejeli boste račun s podrobnostmi o vaših povračilih.

Da. Prejeli boste celotno povračilo.

14-dnevno obdobje za odstop se začne z dnem aktivacije vaše naročnine, ne s prvim plačilom.

To velja le, če niste upravičeni do 1-mesečnega preizkusa in morate plačati od prvega dne. Upoštevajte, da lahko 14-dnevno povračilo prejmete le enkrat.

Če ste upravičeni do povračila, bomo znesek samodejno izračunali na podlagi vaše porabe in vam poslali račun s podrobnostmi o skupnem znesku povračila in kdaj boste prejeli sredstva.

Po preklicu naročnine bomo nemudoma zahtevali obdelavo povračila. Vendar pa lahko zaradi časa obdelave s strani izdajatelja kartice ali banke traja nekaj dni, da se prikaže na izpiskih vaše kreditne kartice ali računa. Če ga ne prejmete v približno enem tednu, se obrnite na lokalni center za stranke.

Ne, naša politika povračila v pogojih uporabe določa, da boste prejeli celoten znesek povračila (vključno s stroški/davki).

Varnost in zasebnost

Ko v aplikacijo MyToyota dodate nov način plačila, se podatki posredujejo neposredno našemu partnerju, ki je skladen s standardom varnosti podatkov v industriji plačilnih kartic (PCI DSS). On bo odgovoren za varno shranjevanje vaših podatkov. Po shranjevanju si boste lahko ogledali le nekatere podrobnosti o načinu plačila, na primer zadnje štiri številke. Toyotini sistemi in njeni zaposleni/zastopniki nimajo dostopa do vseh podatkov o načinu plačila in jih ne morejo prebrati.

Da, vsi vaši osebni podatki so shranjeni in obravnavani v skladu z veljavno zakonodajo o zasebnosti.

Naše baze podatkov so šifrirane in varne, vsi naši sistemi pa imajo mehanizme za nadzor dostopa, ki zagotavljajo zaščito vaših podatkov. Poleg tega je prenos podatkov med našimi sistemi šifriran, da se zagotovi dodatna plast varnosti.

Podatke, povezane s plačili, obdelujemo v skladu s standardom varnosti podatkov industrije plačilnih kartic, ki je sklop smernic, namenjenih zaščiti podatkov imetnikov kartic.

Kar zadeva osebne podatke, se držimo varnostnih načel, ki jih določa Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR), da bi zaščitili vaše osebne podatke in ohranili vašo zasebnost.

Da. Toyota pri ravnanju s finančnimi podatki upošteva stroga pravila skladnosti s standardom PCI.

Podatke o plačilu varno hrani naš partner, ki je skladen s PCI, Pay-D GmbH. Za obdelavo transakcij uporabljajo podobdelovalce podatkov. Noben drug partner ali subjekt nima dostopa do vaših finančnih podatkov. Za več informacij glejte naše Obvestilo o zasebnosti.

Obvestila

Za letne in 4-letne možnosti boste pred samodejno obnovo prejeli obvestilo po e-pošti.

Nekatera obvestila je mogoče prilagoditi, druga pa so obvezna (na primer neuspešna plačila). Potisna obvestila lahko kadar koli onemogočite v nastavitvah telefona.

Da, v primeru neuspešnih plačil boste prejeli obvestila v aplikaciji in po e-pošti.

Ne. Trenutno ni možnosti za onemogočanje obvestil. Vendar pa bo ta funkcija morda dodana v prihodnosti.

Vse vrste, odvisno od vrste in pomembnosti obvestila.

Združljivost in naprave

Zahteve za napravo so enake za aplikacijo.

Trenutno naročnine ni mogoče prenesti z enega vozila na drugo. Najprej morate odstraniti vse aktivne naročnine iz vozila, s čimer boste preklicali tudi vse povezane naročnine. Po odstranitvi lahko dodate novo vozilo in zanj aktivirate novo naročnino.

Preprosto se prijavite v svoj Toyota račun na novem telefonu. Nato boste lahko normalno videli in upravljali svoje obstoječe naročnine.

Če se odločite za preklic plačane naročnine, bo določen datum za deaktivacijo storitve, odvisno od vašega naročniškega paketa. Glede na naročeni paket in čas preklica ste morda upravičeni tudi do povračila. Za več informacij glejte Pogoje uporabe.

Vse naročnine, vključno s plačanimi, bodo preklicane, ko bo vozilo odstranjeno iz aplikacije.

Odpravljanje težav

Da. Preverite informacije, ki ste jih prejeli od svojega prodajalca. Kanali vašega lokalnega centra za stranke bi morali biti tam na voljo.

Za to obstaja veliko možnih razlogov. Priporočamo, da najprej preverite, ali je vaša trenutna kartica veljavna in ali ima dovolj sredstev na njej. Če napaka še vedno obstaja, se obrnite na lokalni center za stranke.

Obstaja lahko več razlogov, zakaj imate težave s storitvijo. Morda gre za zamudo pri aktivaciji naročnine ali pa je storitev, do katere poskušate dostopati, začasno nedostopna ali v vzdrževanju. Če imate kakršne koli težave, priporočamo, da se obrnete na lokalni center za pomoč strankam.

Različni scenariji lahko povzročijo, da vaše oddaljene storitve ne delujejo. Poskusimo našteti najpogostejše:
 

  • Vaše vozilo morda ne podpira nekaterih ali vseh oddaljenih storitev. Za več informacij se obrnite na prodajalca.
  • Morda niste naročeni na oddaljene storitve.
  • Če avtomobila niste uporabljali več kot 9 dni, je morda preklopil v način mirovanja, da bi zaščitil življenjsko dobo baterije. Pojdite do avtomobila in zaženite motor.
  • Preverite, ali so izpolnjeni vsi predpogoji: vsa vrata zaprta, pokrov motorja zaprt, pametni ključ ni v vozilu.
  • Imate priključno hibridno vozilo ali električno vozilo na baterije in se daljinsko upravljanje klime ne zažene? Baterija vašega električnega vozila je morda pod 30 % ali 20 % (odvisno od modela), v tem primeru napolnite baterijo.
  • Imate priključno hibridno vozilo in se daljinsko upravljanje klime ne vklopi? Če je zunanja temperatura pod –10 °C, daljinsko upravljanje klime ne bo delovalo.

 

Ko nadaljujete z obstoječo storitvijo, vam bo ostalo enako časa kot v stari aplikaciji. Na primer, če je bila vaša storitev v stari aplikaciji aktivna eno leto in jo imate na voljo še pet let, vam bo teh pet let na voljo tudi v novi aplikaciji.

Povezane storitve in povezana navigacija so na voljo šest let od začetne aktivacije.

Za aktivacijo storitev se prepričajte:

1) da se z avtomobilom nekajkrat vozite, vsaka pot traja 20 minut

2) da ste na večpredstavnostnem zaslonu v vozilu izklopili način zasebnosti

3) da je vaš avtomobil na območju z dobro mobilno pokritostjo.

Upoštevajte, da lahko aktivacija včasih traja do 24 ur.