Povsem novi model Toyota RAV4

Pravi športni terenec. Pravi hibrid. Brez polovičarstva

Izdelan za vožnjo in oblikovan, da izstopa – novi RAV4 z močnim slogom in mojstrsko obliko notranjosti. Model, ki se počuti doma v mestu, s svojo visoko držo zagotavlja odlično vidljivost, dinamičen položaj za vožnjo pa ob tem poskrbi za stalen nadzor nad prometom. Kabina je edinstveno prostorna, udobna in premišljeno zasnovana. Zaradi novega močnega pogonskega 2,5-litrskega sklopa Hybrid Dynamic Force pa RAV4 ponuja primerno zmogljivost v vseh voznih razmerah.

Izbrali smo hibrid

Zgodba naših hibridov se je začela leta 1997 z inovativnim modelom Prius. Model, ki je znan po svojih okolju prijaznih lastnostih, je navdušil prve kupce, ki so prepoznali njegov tehnološki potencial. Danes se kot ponosni vodilni proizvajalec na področju hibridov z več kot 20 leti izkušenj ne zavedamo samo, da ponujamo eno najčistejših in najučinkovitejših hibridnih modelnih serij na trgu, ampak smo tudi slogovno naravnani, odzivni in prilagodljivi.

Toyotini hibridi so sinonim za mirno vožnjo in to z razlogom. Tišino motorja je treba doživeti, da jo lahko cenimo. Ne samo da lahko dejansko občutite izjemno uglajeno vožnjo, tudi ozračje je zelo umirjeno – če si tega seveda želite. Novi RAV4 namreč ponuja veliko natančno usmerjene moči, zaradi česar je vožnja z njim naravnost navdušujoča. Ne preseneča torej, da smo na novo opredelili, kaj pomeni biti hibrid.

/
Hibridni športni terenec, brez kompromisov

V časih, ko okoljske razmere narekujejo uveljavljanje še strožjih predpisov za zmanjšanje emisij v velikih evropskih mestih, so Toyotini hibridi s samodejnim polnjenjem privlačna izbira, ki ponuja način okolju prijazne, mestne vožnje. Naši edinstveni hibridni pogonski sklopi združujejo najnižje vrednosti emisij z možnostjo, da opravijo tudi do polovico dnevne vožnje izključno z električnim pogonom brez dodatnega polnjenja.

Novi pogonski sklop Hybrid Dynamic Force, ki se premierno predstavlja v novem RAV4, je štirivaljni, 2,5-litrski hibridni bencinski motor s poudarkom na čistem užitku v vožnji. Z neposrednim in posrednim vbrizgavanjem goriva razvije velik navor pri vsaki hitrosti. Največji navor na zadnjih kolesih je povečan iz 953 na 1300 Nm in zagotavlja zanesljivejšo zmogljivost, ki je predvsem opazna pri speljevanju na neutrjenih ali spolzkih podlagah.

Prav tako se je raven navora, ki ga je mogoče usmeriti na zadnja kolesa, precej povečala, s tem pa se lahko porazdelitev moči odvisno od cestišča prilagodi tudi v razmerju 20:80. To omogoča izjemno brezkompromisno zmogljivost in vas navda s samozavestjo v vsaki vozni situaciji – pri tem pa je vožnja resnično zabavna.

In če to ni dovolj, hibridni sistem štirikolesnega pogona AWD-i modela RAV4 z vklopom načina za terensko vožnjo postane še bolj nezaustavljiv – z največjo mero oprijema in nadzora. To je dokaz, kako so inženirji ustvarili sinergijo med pogonskim sklopom Hybrid Dynamic Force in inovativnim sistemom štirikolesnega pogona Hybrid AWD-i. Tako ima novi RAV4 prednosti hibrida s sposobnostmi športnega terenskega vozila.

Poleg omenjenih izboljšav je bila povečana tudi največja moč, in sicer na 222 KM/163 kW pri štirikolesnem pogonu Hybrid AWD-i oziroma 218 KM/160 kW pri pogonu na sprednji kolesi. Kot dokaz resnične moči RAV4 pospeši od 0 do 100 km/h v samo 8,1 sekunde. Za voznika pomeni to bolj uglajeno, linearno speljevanje in večjo učinkovitost pri večji hitrosti – tako je moč na voljo takrat, ko je dejansko potrebna.

Z novim modelom RAV4 se lahko vozite povsod, vse od mestnega okolja, kjer veljajo omejitve emisij, do večpasovnih avtocest in podeželskih cest polnih izzivov. RAV4 se zaradi filozofije » brezkompromisne moči« lahko pohvali z izjemno zmogljivostjo, voznimi lastnostmi, učinkovitostjo in velikimi izboljšavami na področju tehnologije pogona.

/
Zasnova Toyota New Global Architecture (TNGA): novi temelj za izdelovanje vse boljših avtomobilov

Zasnova Toyota New Global Architecture (TNGA) je temelj za ves prihodnji Toyotin razvoj pogonskih sklopov in vozil. Za družbo Toyota pomeni revolucijo v načinu snovanja, inženirstva in proizvodnje vozil in je sestavni del njenega poslanstva, tj. izdelovati vse boljše avtomobile, ki so bolj slogovno dovršeni, zabavnejši za vožnjo in celo varnejši.

Nova zasnova TNGA izpopolnjuje osrednje, bistvene elemente, ki tvorijo RAV4, in dviguje raven celotne izkušnje. Zasnova TNGA pomaga krepiti »zaupanja vredno in naravno« kakovost vožnje, ki jo je Toyota želela doseči pri novem modelu: »zaupanja vredno« v smislu primernega reagiranja na motnje ob zagotavljanju občutka stabilnosti in »naravno« kot intuitivno odzivanje na voznikova posredovanja.

Primer številnih izboljšav je položaj in zasnova rezervoarja, ki je povsem prenovljen, ter izboljšuje vodljivost in razporeditev teže vozila. Celotno zmanjšanje teže vozila, znižanje njegovega težišča in povečanje togosti šasije so tudi rezultati uporabe TNGA – s tem pa je model RAV4 lažje vodljiv in resnično zabaven za vožnjo.

Zasnova TNGA je Toyotinim oblikovalcem omogočila več svobode pri uresničevanju zastavljenega cilja: ustvariti nov model RAV4 z močnim značajem športnega terenskega vozila, ki ga ločuje od drugih modelov v segmentu. RAV4, ki izkazuje moč vse od sprednjega dela prek bokov do zadka, krasi odličen občutek za maso s pristnimi sposobnostmi športnega terenskega vozila, kar mu daje mogočen in edinstven zunanji videz.

Prenovljena notranjost navduši in poskrbi za vse čute, od luksuzno mehkih elementov do nizke ravni hrupa v kabini in udobnega sedenja. Vsi sedeži so prostorni – širši sedeži in več prostora za noge zadnjim potnikom omogoča, da se povsem sprostijo. Iz vidika voznika nova šasija TNGA prinaša bolj dinamičen položaj za vožnjo in boljšo vidljivost ter preglednost nad cesto – ena izmed glavnih odlik pravega športnega terenskega vozila.

Prtljažnik za zadnjimi sedeži ponuja prostornino, ki ji v tem razredu vozil ni para, in povsem ravno dno. Njegova skupna dolžina je daljša za 60 mm, kar pomeni 79 litrov več prostora. Tudi prilagodljivost je vgrajena: z zloženimi zadnjimi sedeži ima novi RAV4 dovolj prostora za prevoz gorskega kolesa z nameščenimi 29-palčnimi platišči. Tu je tudi dvonivojsko prtljažno dno, ki je nastavljivo po višini in ga je mogoče obrniti, na primer pri prevozu umazanih predmetov.

Zadnji sedeži so zložljivi v razmerju 60:40 za prevažanje okornih predmetov, medtem ko mreži za shranjevanje na obeh straneh prtljažnika poskrbita, da manjši kosi prtljage ostanejo na svojem mestu. Pametni detajli vključujejo na primer držalo na vratih prtljažnika, ki lahko služi kot obešalnik, in električni pokrov prtljažnika s funkcijo prostoročnega odpiranja.

Poleg tega nadgrajen paket Toyota Safety Sense zagotavlja izjemno visoko stopnjo varnosti za vas, potnike v vozilu in udeležence v prometu. Tako model, ki celostno prepriča s privlačno obliko in izpopolnjenim udobjem v notranjosti, zagotavlja največjo stopnjo varnosti v svojem razredu – in s tem postavlja zgled sodobnim športnim terencem.

Prvi boljši avtomobil je tu, zaradi nove zasnove TNGA.

/
Močna podoba notranjosti in zunanjosti

Izdelan za vožnjo in oblikovan za vse, ki radi izstopajo.

Oblika zunanjosti
/
Oblika notranjosti
/

Z izostrenim, dinamičnim stilom, ki združuje močan značaj z izpopolnjenimi elementi zunanjosti, ima model RAV4 edinstven videz v segmentu športnih terenskih vozil.

Izjemno čutna podoba in prvovrstna tehnologija se združita v smiselno oblikovanem prostoru, kjer se preprostost neopazno prepleta z visoko kakovostjo.

Toyota Safety Sense

Več o RAV4

Toyota predstavlja novi hibridni RAV4 Toyota predstavlja novi hibridni RAV4 Toyota na mednarodnem avtosalonu v New Yorku predstavlja novi hibridni RAV4 s štirikolesnim pogonom.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.