Izberite

Iz vsake kapljice iztisnemo največ

Izkoristiti čim več energije iz vsake kapljice goriva je glavni izziv pri snovanju sodobnih bencinskih in dizelskih motorjev. Če porabite manj goriva, proizvedete manj emisij in prispevate k boljši kakovosti zraka. Postopek izgorevanja je lahko še bolj učinkovit, kar se odraža na nižji porabi goriva. Prav tako je možno zmanjšati težo motorja in količino energije, izgubljene s trenjem med njegovimi delovanjem.

Za znižanje teže motorjev uporabljamo nove lahke materiale, vključno s smolami in plastiko, ter kombiniramo posamezne dele v skupne enote, ki tehtajo manj in zavzamejo manj prostora. Za zmanjšanje trenja smo izdelali posebne prevleke za notranje komponente in razvili nova maziva za bolj gladko delovanje.

Hibridni bencinski motor v Priusu iz leta 2016 prikazuje, kaj lahko dosežemo. Gre za najbolj toplotno učinkovit bencinski motor na svetu, kar pomeni, da se manj energije izgublja zaradi vročine v motorju, hkrati pa je več energije na voljo za pogon koles. Čeprav je ta motor del hibridnega sistema, opažamo podoben napredek pri naši novi generaciji običajnih motorjev, vključno z 1,2 in 1,0-litrskima enotama, ki jih uporabljamo v naših modelih Yaris in Aygo.

Z natančnejšimi sistemi vbrizga goriva, inteligentnim krmiljenjem ventilov in izboljšano zasnovo izgorevalne komore motorja dosegamo boljši nadzor nad količino porabljenega goriva. Naši bencinski motorji nove generacije lahko delujejo tudi v različnih delovnih ciklih, da ustrezajo različnim voznim pogojem - na primer ob zagonu in po odprti cesti. Pri njihovi zasnovi se naslanjamo na znanje iz našega hibridnega programa.

Goriva ni mogoče prihraniti le pod pokrovom motorja. Svojo motorno tehnologijo kombiniramo z aerodinamičnimi oblikami, ki našim avtomobilom omogočajo nemoteno premikanje po zraku, zmanjšujejo učinek upora in zmanjšujejo porabo goriva.