Pošljite povpraševanje
Če želite več informacij o določenem izdelku ali storitvi, vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec. Izbrani partner Toyota vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času.
Pokličite nas: +386 1 777 8677
Delovni čas: 08:00-12:00 / 12:30-16:00
info@toyota.si
Z nami se lahko pogovorite tudi preko storitve Live Chat. Naši operaterji, ki vam preko spletne komunikacije lahko odgovorijo na vsa vaša vprašanja, so ob delavnikih na voljo med 09:00 in 21:00 in v soboto med 09:00 in 15:00.
Vzpostavite stik z nami neposredno preko družabnih omrežij družbe Toyota: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn.
Eurocare v Sloveniji: 080 23 35
Eurocare v tujini: +386 1 530 50 00
Če želite več informacij o določenem izdelku ali storitvi, vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec. Izbrani partner Toyota vas bo kontaktiral v najkrajšem možnem času.
Pogosta vprašanja Vožnja v Toyoti še nikoli ni bila boljša, s povezanimi storitvami MyT pa postane izkušnja še bolj gladka, tako da vam je vedno udobno in imate nadzor, ne glede na to, kam vas zanese vožnja.
Ni nujno, da je tehnologija zastrašujoča. Imamo odgovor na vsa vaša vprašanja o povezanih storitvah MyT.
S povezanimi storitvami MyT vaš avto nemoteno komunicira z zunanjim svetom. Lahko vozite bolj učinkovito in inteligentno. Naredili smo ga čim bolj preprostega in intuitivnega, vendar smo prepričani, da imate še vedno vprašanja. Z veseljem jim odgovorimo.
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.
Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.
Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.
*za izbrane modele
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.
Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.
Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.
Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota.
Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.
Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".
V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.
Več informacij najdete v naših navodilih.
- Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.
- Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.
Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.
Povezane storitve so vključene pri nakupu katerega koli vozila Toyota, združljivega s povezanimi storitvami, in sicer za obdobje deset let.
Povezane storitve za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.
Če želite dodati vozilo, kliknite "Dodaj vozilo" na začetni strani ali, če je vozilo že vneseno, kliknite ikono Moja garaža in gumb "Dodaj" v zgornjem desnem kotu. Če želite izbrisati vozilo, pojdite v Moja garaža, se pomaknite navzdol in kliknite "Odstrani vozilo".
V aplikaciji MyToyota najprej pod Moja garaža izberite vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.
Če eno ali več povezanih vozil pod Moja garaža še ni aktiviranih, se ob vsaki prijavi v aplikacijo prikaže pozdravni zaslon za aktivacijo povezanih storitev. Če ta korak preskočite, lahko storitve aktivirate pozneje tako, da sledite zgornjim korakom.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Če želite v aplikaciji MyToyota trajno izključiti povezane storitve, najprej pod Moja garaža izberite določeno vozilo, nato pa kliknite Središče za povezane storitve. Za deaktivacijo storitev sledite postopku.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.
Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.
Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.
*za izbrane modele
Aplikacija MyToyota vam omogoča, da ste vedno povezani s svojim vozilom, medtem ko vam portal za stranke/osebna stran omogoča obsežnejše poročanje, prenos navodil za uporabo in druge večpredstavnostne funkcije (posodobitve zemljevidov, paket Wi-Fi itd.).
Nekatere funkcije so z uporabo istih prijavnih podatkov na voljo tako v aplikaciji MyToyota kot na portalu za stranke/osebni strani (spletna stran), npr. naročanje na servis prek spleta in zgodovina servisov.
Način zasebnosti bo po aktivaciji veljal za vse storitve, ki so odvisne od geolokacije, zavarovanje za polne hibride, zavarovanje na podlagi uporabe, Najdi moje vozilo in podatke o vožnji. Če je način zasebnosti aktiven, te storitve ne bodo na voljo ali pa bo to vplivalo na njihovo kakovost in točnost.
Način zasebnosti je na voljo v aplikaciji MyToyota pod Moja garaža. Na začetni strani na vrhu kliknite Moja garaža in nato Način zasebnosti. Tam lahko vklopite ali izklopite način zasebnosti.
Če je vaše vozilo opremljeno s sistemom Smart Connect, lahko stanje načina zasebnosti vidite le v aplikaciji. Vklop/izklop je treba opraviti na večpredstavnostnem sistemu vozila.
Stanje načina zasebnosti (aktiven ali neaktiven) ostane, kot ste ga določili, dokler se ne odločite, da ga spremenite. Trenutno stanje načina zasebnosti lahko preverite v svojem računu v aplikaciji MyToyota ali na portalu za stranke.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.
Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.
Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.
Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota.
Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.
Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".
V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.
Podatki o računu so enaki za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. Na obeh platformah lahko geslo spremenite.
Če želite spremeniti geslo, pojdite na prijavni zaslon in izberite Pozabljeno geslo.
Prodajalec bo moral potrditi vašo identiteto, da nepooblaščene osebe ne bodo mogle dostopati do osebnih podatkov Toyotinih strank.
Obiščite svojega prodajalca, saj je varovanje strankinih osebnih podatkov za Toyoto zelo pomembno.
- Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.
- Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.
Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.
Povezane storitve so vključene pri nakupu katerega koli vozila Toyota, združljivega s povezanimi storitvami, in sicer za obdobje deset let.
Povezane storitve za vozila, opremljena s sistemom Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.
Da. Pri določenih modelih lahko vidite stanje vrat, oken, prtljažnika in luči.
Če želite preveriti stanje, pojdite na začetno stran. Kliknite gumb Stanje vozila.
Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.
Da, pri izbranih modelih lahko vozilo odklenete/zaklenete na daljavo prek aplikacije. Na kartici Oddaljeno upravljanje je gumb za zaklepanje/odklepanje.
Upoštevajte, da ne bo možno:
- zakleniti vozila, če so katera od vrat odprta oz. če je pametni ključ v vozilu,
- odkleniti vozila, če je alarmna naprava vklopljena oz. če je vozilo ročno zaklenjeno s fizičnim ključem.
Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.
Da, izbrane modele lahko na polnem parkirišču poiščete tako, da na daljavo vklopite varnostne utripalke vozila.
V aplikaciji MyToyota pojdite na kartico Oddaljeno upravljanje. Če kliknete "Varnostne utripalke", vklopite varnostne utripalke vozila, da lažje najdete svoje vozilo.
Varnostne utripalke se vklopijo za 60 sekund. Po 60 sekundah lahko znova aktivirate funkcijo "Varnostne utripalke".
Za več podrobnosti o razpoložljivosti funkcij po modelih se obrnite na pooblaščenega prodajalca ali preverite informacije na lokalnem spletnem mestu Toyota/Lexus.
Aplikacijo MyToyota podpirajo:
- naprave iOS z različico 15.0 ali novejšo,
- naprave Android z različico 7.0 ali novejšo, vendar ne naprave Huawei (Huawei je junija 2021 predstavil lasten operacijski sistem HarmonyOS).
V večpredstavnostno enoto vozila morate vnesti svoje poverilnice. Nato boste morali večpredstavnostni sistem povezati z identifikacijsko številko vozila (VIN). Nato morate vzpostaviti povezavo Bluetooth, da bi vozilo povezali z internetom. Funkcija Moji cilji bo zdaj delovala.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:
1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.
2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)
3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.
Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.
Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).
V aplikaciji MyToyota najprej izberite svoje vozilo v razdelku "Moja garaža", nato kliknite "Središče za povezane storitve" in sledite postopku za aktiviranje pametnih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo. Po povezavi začnejo teči 4 leta* brezplačnih spletni storitev za navigacijo.
Več informacij najdete v naših navodilih.
S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo.
Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo Moji cilji v aplikaciji MyToyota. Če želite omogočiti to funkcijo, boste morali vozilo najprej povezati z računom MyToyota.
Ko to opravite, pojdite na začetni zaslon v aplikaciji MyToyota in izberite kartico "Moji cilji". Kliknite "Kam" in vnesite ciljni naslov. Nato pritisnite "Pošlji v vozilo".
Ko ste v vozilu, morate imeti vzpostavljeno povezavo Wi-Fi (najlažje jo vzpostavite tako, da omogočite skupno rabo povezave Bluetooth s svojim pametnim telefonom). Ko je v vozilu vzpostavljena internetna povezava, lahko potovanje prenesete.
Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo v večpredstavnostni enoti na voljo v razdelku "Priljubljeni"/"Priljubljeni cilji".
To so vozila, opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim večpredstavnostnim sistemom in sistemom povezljivosti. Ta naprava podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).
Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.
Pametne storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Vsak paket ima svoj nabor funkcij, ki povečujejo varnost voznika in pravočasen prihod na cilj.
Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Odvisno od vozila Smart Connect, ki ga imate, lahko uporabljate eno ali več teh funkcij: iskanje parkirišč na ulici ali v parkirni hiši, iskanje bencinskih črpalk, navigacija in obveščanje o dogodkih na cesti v realnem času ali glasovni ukazi.
Pametne storitve so trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.
Pri izbranih modelih je mogoče z aplikacijo MyToyota na daljavo vklopiti funkcijo Oddaljena klimatizacija, s katero lahko ohladite ali segrejete notranjost vozila na prijetno temperaturo.
Na kartici Oddaljena klimatizacija lahko funkcijo oddaljene klimatizacije zaženete za 10 minut. Ko je funkcija oddaljene klimatizacije vklopljena, aplikacija MyToyota prikazuje, koliko časa je še ostalo do konca delovanja. Oddaljeno klimatizacijo lahko dvakrat podaljšate (2 x 10 min).
Upoštevajte, da se ob vklopu osnovne oddaljene klimatizacije pri nekaterih vozilih zažene tudi motor vozila. S tem se vklopijo tudi vse nastavitve, ki so bile uporabljene med zadnjim potovanjem (pred ustavitvijo motorja) (recimo nastavitev temperature, ogrevanje sedežev, radio itd.).
Ta funkcija je na voljo pri izbranih modelih. Če imate na pametnem telefonu aplikacijo MyToyota in omogočena potisna obvestila, boste (5 do 10 minut* po koncu vožnje) obveščeni o naslednjem:
Nekatera vozila nimajo možnosti pošiljanja teh potisnih obvestil. Razpoložljivost za svoje vozilo preverite pri prodajalcu.
Potisna obvestila bodo prikazana tudi v zavihku Obvestila na dnu zaslona aplikacije.
Sedanja aplikacija MyToyota bo nekoč ukinjena. Če želite še naprej uživati v povezanih storitvah, vam svetujemo prehod na novo aplikacijo MyToyota. Da bi se izognili prekinitvam storitev, prehod opravite, ko vam ustreza.
Prehod na novo aplikacijo MyToyota je hiter in preprost. V njej boste našli vse odlične storitve, ki ste jih vajeni, v prihodnosti pa še več.
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota na mobilni napravi in večpredstavnostni sistem v vozilu. Oba imata lasten nabor funkcij, ki omogočajo varnejšo in bolj zabavno vožnjo, v vašem vozilu in zunaj njega.
Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete parkirano vozilo, izveste informacije o naslednjih servisih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila, pa tudi na daljavo nadzorujete klimatsko napravo, vrata in varnostne utripalke.
Večpredstavnostni sistem vam omogoča, da z vozilom povežete svoj pametni telefon (združljiv z operacijskima sistemoma iOS ali Android)*. V vozilu lahko uporabljate svoje najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Zemljevidi in Waze, ter jih glasovno upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. Večpredstavnostni sistem omogoča tudi dostop do koristnih informacij, kot so opozorila o prometu v realnem času in opozorila za radarje, ter iskanje zanimivih točk v navigacijskem sistemu.
*za izbrane modele
Povezane storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Oba imata lasten nabor funkcij in ju je treba aktivirati ločeno.
Ali so povezane storitve vklopljene, lahko hitro preverite tako, da pogledate, ali so na začetnem zaslonu aplikacije prikazani podatki o vašem zadnjem potovanju.
Če niste prepričani, ali so povezane storitve aktivirane, pod Moja garaža najprej izberite ustrezno vozilo in nato kliknite Središče za povezane storitve. V njem so prikazane vse storitve, ki so na voljo za vozilo, in njihovo stanje aktivacije. Nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.
Če želite aktivirati storitev Toyota na spletu, povežite pametni telefon s svojim vozilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek "Nastavitve". V nastavitvah kliknite zavihek "Splet", nato "Toyota na spletu" in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje poverilnice za Moja Toyota.
Z vnosom svojih podatkov boste aktivirali brezplačne storitve za 3 leta. Kdaj vam poteče naročnina na večpredstavnostne storitve, lahko preverite na portalu za stranke.
Če nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v vozilu, tako da izberete možnost "Nov račun".
V vozilih, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, lahko kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, preprosto skenirate z aplikacijo MyToyota ali jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato pametne storitve v aplikaciji MyToyota aktivirajte v središču za povezane storitve.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Podatki o računu so enaki za aplikacijo MyToyota in portal za stranke. Na obeh platformah lahko geslo spremenite.
Če želite spremeniti geslo, pojdite na prijavni zaslon in izberite Pozabljeno geslo.
- Prekličite naročnino na povezane storitve in odstranite vozilo iz svojega računa MyToyota v aplikaciji.
- Odstranite uporabniški profil iz glavne enote večpredstavnostnega sistema.
Računa ne izbrišite, saj lahko v račun dodate svoja morebitna prihodnja vozila Toyota. Ne pozabite obvestiti novega lastnika vozila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami.
V večpredstavnostno enoto vozila morate vnesti svoje poverilnice. Nato boste morali večpredstavnostni sistem povezati z identifikacijsko številko vozila (VIN). Nato morate vzpostaviti povezavo Bluetooth, da bi vozilo povezali z internetom. Funkcija Moji cilji bo zdaj delovala.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Večpredstavnostni sistem (v večpredstavnostni napravi vozila se imenuje spletne storitve Toyota) vključuje več spletnih navigacijskih storitev, ki nudijo uporabne informacije v realnem času, npr. prometne informacije in opozorila o radarjih.
Da bi te funkcije delovale, je potrebna internetna povezava. Če nimate povezane naprave, morate svojo mobilno napravo prek omrežja Wi-Fi ali skupne rabe mobilnega interneta povezati s katero koli napravo/omrežjem Wi-Fi v vozilu.
Pri nakupu katere koli nove Toyote so vključena 3 leta* brezplačnih posodobitev zemljevidov (naročnina za posodobitev zemljevidov Map Care) za navigacijski sistem in druge storitve, kot so:
• Promet v realnem času
• Coyote (kjer je na voljo) ali Cyclops
• Google Street View (kjer je na voljo)
• Zanimive točke
• Gorivo
• Parkiranje
• Vreme
Več informacij najdete v naših navodilih.
*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta
Večina Toyotinih modelov, ki se trenutno prodajajo, vključuje spletne navigacijske storitve, kot so:
• Promet v realnem času
• Opozorilo pred radarji
• Google Street View (kjer je na voljo)
• Zanimive točke
• Cene goriva
• Parkiranje
• Vreme
(Razpoložljivost teh storitev je odvisna od modela in paketa opreme. Pri svojem prodajalcu preverite, katere storitve so na voljo za vaše vozilo.)
Prva tri leta* (odvisno od države) so spletne navigacijske storitve za večpredstavnostni sistem brezplačne. Po tem obdobju lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket Service Pack pa spletne servisne funkcije. Naročnino lahko kupite v naši trgovini e-Store. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.
*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta
Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste prejeli obvestilo 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja.
V trgovini e-Store lahko paket Map Care podaljšate za 1 leto ali 3 leta. Paket Service Pack lahko podaljšate za 1, 2 ali 3 leta*. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.
*Za MM21 in Toyota Smart Connect je brezplačna posodobitev zemljevidov na voljo 7 let
Do trgovine e-Store lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema vašega vozila ali na portalu za stranke.
V trgovini e-Store, do katere dostopate prek portala za stranke, lahko kupite storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem. V trgovini e-Store lahko na zavihku "Kupljeno" preverite tudi stanje svojih trenutnih naročnin. Ogledate si lahko, katere naročnine so aktivne in koliko časa še veljajo.
Če do aplikacije e-Store dostopate iz večpredstavnostnega sistema vozila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote. Trgovino e-Store lahko najdete tako, da odprete razdelek "Meni", nato odprete aplikacije in izberete "V vozilu".
Storitve lahko kupite prek spletne platforme e-Store, ki jo najdete na portalu za stranke. Če želite izvedeti, katere storitve že imate in za koliko časa, kliknite kartico "Kupljeno".
Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za Map Care (2 posodobitvi zemljevidov na leto) in e-storitve (vreme, parkiranje, promet, cene goriva). Po tem brezplačnem obdobju lahko naročnine po potrebi kupite ali podaljšate.
Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:
1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.
2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)
3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.
Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.
Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).
Pojdite v meni večpredstavnostnega sistema in izberite "Nastavitve". Nato izberite "Povezava Bluetooth" in sledite navodilom za vzpostavitev povezave. Nato morate na pametnem telefonu omogočiti skupno rabo povezavo Bluetooth.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Odprite meni večpredstavnostnega sistema in pojdite v razdelek "V vozilu" trgovine e-Store (potrebujete povezavo s spletom in morate se prijaviti). Izberite aplikacijo Coyote in nato "Namesti". Po namestitvi aplikacije Coyote se bo prikazalo pojavno okno. Ko ga odprete, izberite "OK" za samodejni zagon aplikacije. Coyote bo zdaj med aplikacijami vedno prikazan kot razpoložljiv.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Opomba:
• Coyote ni na voljo za vozila s sistemom Smart Connect.
• Coyote lahko uporabljate le po tem, ko ste v svojem vozilu prevozili 200 km.
• Uporabniki v Franciji, Belgiji in Luksemburgu dobijo Coyote brezplačno v obdobju uporabe Map Care (prva 3 leta po prevoženih 200 km).
• V vseh drugih državah lahko stranke naročnino na Coyote kupijo v trgovini e-Store prek portala za stranke.
Apple CarPlay ali Android Auto lahko aktivirate tako, da svojo mobilno napravo priključite v vhod USB v vozilu. Na večpredstavnostnem zaslonu vozila kliknite gumb "Meni" in nato kliknite "CarPlay" ali "Android Auto".
Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico od Android 10, morate najprej namestiti aplikacijo "Android Auto".
Brezžična aplikacija Android Auto je podprta od različice Android 11 naprej.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Da. Večina naših modelov, ki so na trg prišli po letu 2019, omogoča integracijo pametnih telefonov (Apple CarPlay in Android Auto). Če imate s pametnim telefonom vzpostavljeno spletno povezavo, morate svojo napravo preprosto priključiti v vhod USB v vozilu. Aplikacije bodo nato na voljo v meniju Android Auto/Apple CarPlay na zaslonu informacijsko-razvedrilnega sistema.
Za vozila, ki podpirajo Apple CarPlay, glejte spodnjo povezavo:
https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/
*Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico od Android 10, morate najprej namestiti aplikacijo "Android Auto".
*Brezžična aplikacija Android Auto je podprta od različice Android 11 naprej.
S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo.
Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Brezžično posodabljanje zemljevidov je mogoče z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi, ki so v trgovini e-Store aktivirani za najnovejše združljive modele.
Svoj sistem lahko ročno posodobite tudi tako, da prenesete posodobitve iz trgovine e-Store Moja Toyota, jih kopirate na ključek USB ter ključek povežete s svojim vozilom.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo Moji cilji v aplikaciji MyToyota. Če želite omogočiti to funkcijo, boste morali vozilo najprej povezati z računom MyToyota.
Ko to opravite, pojdite na začetni zaslon v aplikaciji MyToyota in izberite kartico "Moji cilji". Kliknite "Kam" in vnesite ciljni naslov. Nato pritisnite "Pošlji v vozilo".
Ko ste v vozilu, morate imeti vzpostavljeno povezavo Wi-Fi (najlažje jo vzpostavite tako, da omogočite skupno rabo povezave Bluetooth s svojim pametnim telefonom). Ko je v vozilu vzpostavljena internetna povezava, lahko potovanje prenesete.
Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo v večpredstavnostni enoti na voljo v razdelku "Priljubljeni"/"Priljubljeni cilji".
3-letno obdobje začne teči, ko svoje poverilnice za Moja Toyota vnesete v informacijsko-razvedrilni sistem.
*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta
Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja* prejeli sporočilo vsak teden. 15 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja* boste enako sporočilo prejeli vsak dan. Po izteku vašega 3-letnega* obdobja se bo sporočilo prikazalo ob vsakem poskusu uporabe.
*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta
To so vozila, opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim večpredstavnostnim sistemom in sistemom povezljivosti. Ta naprava podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).
Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.
Pametne storitve sestavljata aplikacija MyToyota in večpredstavnostni sistem. Vsak paket ima svoj nabor funkcij, ki povečujejo varnost voznika in pravočasen prihod na cilj.
Aplikacija MyToyota omogoča, da komunicirate s svojim vozilom, ne glede na to, kje ste. Odvisno od vozila Smart Connect, ki ga imate, lahko uporabljate eno ali več teh funkcij: iskanje parkirišč na ulici ali v parkirni hiši, iskanje bencinskih črpalk, navigacija in obveščanje o dogodkih na cesti v realnem času ali glasovni ukazi.
Pametne storitve so trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.
9-palčni zaslon na dotik visoke ločljivosti sistema Toyota Smart Connect ni le bolj intuitiven za uporabo, temveč zaradi povezane navigacije poenostavi vožnjo, saj v živo posodablja prometne informacije in opozarja na radarje. Z brezžično integracijo pametnega telefona pa povezovanje telefona in poslušanje najljubših skladb še nikoli ni bilo tako enostavno.
Toyota Smart Connect poleg tega podpira dodatne funkcije povezljivosti, ki zagotavljajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih utripalk, upravljanje klimatske naprave na daljavo ...).
Toyota Smart Connect je trenutno na voljo le v novih modelih Yaris in Yaris Cross.
Aplikacija MyToyota vam omogoča, da ste vedno povezani s svojim vozilom, medtem ko vam portal za stranke/osebna stran omogoča obsežnejše poročanje, prenos navodil za uporabo in druge večpredstavnostne funkcije (posodobitve zemljevidov, paket Wi-Fi itd.).
Nekatere funkcije so z uporabo istih prijavnih podatkov na voljo tako v aplikaciji MyToyota kot na portalu za stranke/osebni strani (spletna stran), npr. naročanje na servis prek spleta in zgodovina servisov.
Prva tri leta* (odvisno od države) so spletne navigacijske storitve za večpredstavnostni sistem brezplačne. Po tem obdobju lahko kupite naročnino. Naš paket Map Care vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket Service Pack pa spletne servisne funkcije. Naročnino lahko kupite v naši trgovini e-Store. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.
*Če je vaše vozilo opremljeno z MM21, so vključena 4 leta
Na zaslonu večpredstavnostnega sistema v vozilu boste prejeli obvestilo 30 dni pred iztekom brezplačnega triletnega obdobja.
V trgovini e-Store lahko paket Map Care podaljšate za 1 leto ali 3 leta. Paket Service Pack lahko podaljšate za 1, 2 ali 3 leta*. V trgovini e-Store preverite najnovejše cene.
*Za MM21 in Toyota Smart Connect je brezplačna posodobitev zemljevidov na voljo 7 let
Do trgovine e-Store lahko dostopate prek večpredstavnostnega sistema vašega vozila ali na portalu za stranke.
V trgovini e-Store, do katere dostopate prek portala za stranke, lahko kupite storitve, ki jih ponuja večpredstavnostni sistem. V trgovini e-Store lahko na zavihku "Kupljeno" preverite tudi stanje svojih trenutnih naročnin. Ogledate si lahko, katere naročnine so aktivne in koliko časa še veljajo.
Če do aplikacije e-Store dostopate iz večpredstavnostnega sistema vozila, lahko prenesete storitve, kot je Coyote. Trgovino e-Store lahko najdete tako, da odprete razdelek "Meni", nato odprete aplikacije in izberete "V vozilu".
Storitve lahko kupite prek spletne platforme e-Store, ki jo najdete na portalu za stranke. Če želite izvedeti, katere storitve že imate in za koliko časa, kliknite kartico "Kupljeno".
Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za Map Care (2 posodobitvi zemljevidov na leto) in e-storitve (vreme, parkiranje, promet, cene goriva). Po tem brezplačnem obdobju lahko naročnine po potrebi kupite ali podaljšate.
Če je račun prejšnjega lastnika v večpredstavnostni enoti še vedno aktiven, ga lahko uporabljate takoj in nato še v obdobju brezplačne naročnine. VENDAR strankam vedno priporočamo, da se odjavijo in si ustvarijo lasten račun, da imajo popoln nadzor nad naročninami. To lahko storite prek:
1. Aplikacije MyToyota v svoji mobilni napravi – najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo.
2. V meniju "Online" v večpredstavnostnem sistemu vozila – pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek portala za stranke/osebne strani (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21)
3. Portala za stranke – ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko s svojimi poverilnicami prijavite v večpredstavnostni sistem.
Aplikacijo MyToyota in račun za portal za stranke lahko uporabljate v večpredstavnostni napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyToyota in ga ustvarite v njej.
Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala za stranke ali prek večpredstavnostne naprave. Če ga ustvarite prek večpredstavnostne naprave, boste še vedno morali v 14 dneh sprejeti pogoje uporabe na portalu za stranke (velja samo za večpredstavnostne sisteme pred generacijo MM21).
S funkcijo Moji cilji se lahko na pot pripravite vnaprej, tako da poiščete navodila na svoji mobilni napravi in jih nato pošljete v vozilo. Potrebovali boste vozilo z navigacijo in račun Moja Toyota, v katerem je registrirano vaše vozilo.
Storitev Moji cilji je privzeto na voljo v vozilih, opremljenih z navigacijo v vozilu, vendar mora uporabnik aktivirati pametne storitve, da bi lahko koristil prednosti te funkcije.
Več informacij najdete v naših navodilih.
Brezžično posodabljanje zemljevidov je mogoče z najnovejšimi večpredstavnostnimi sistemi, ki so v trgovini e-Store aktivirani za najnovejše združljive modele.
Svoj sistem lahko ročno posodobite tudi tako, da prenesete posodobitve iz trgovine e-Store Moja Toyota, jih kopirate na ključek USB ter ključek povežete s svojim vozilom.
Več informacij najdete v naših navodilih.