Izberite

Povsem nova Toyota Prius Plug-In Hybrid

  • Prius v svoji peti generaciji navdušuje z atraktivnim videzom in dinamično vožnjo.
  • Plug-in Hybrid Electric je najučinkovitejša različica legendarnega hibridnega pionirja do zdaj.
  • Ekskluzivno je na voljo na evropskem trgu.
  • Zasnova Dual DNA združuje lastnosti električnega vozila in izboljšano hibridno zmogljivost.
     

Toyota Prius se v svoji peti generaciji predstavlja z unikatno kombinacijo atraktivnega videza, številnimi inženirskimi inovacijami in dinamičnim dizajnom. Novi Prius je v Evropi na voljo izključno v priključno-hibridni različici. Njegovo uradno ime se glasi Prius Plug-in Hybrid. Tudi v svoji najnovejši izdaji sledi pionirskemu izročilu svojih štirih slavnih predhodnikov.

Prius je pred več kot četrt stoletja postal prvi serijsko proizvedeni avtomobil na hibridni pogon na svetu. S tem je temeljito vplival na prihodnje usmeritve znamke Toyota, ki je prav na njegovi osnovi začela postavljati trende v svetu elektrificiranih vozil, hkrati pa je lahko elektrificirano tehnologijo ponudila širokemu krogu strank.

Novi Prius pomeni velik korak na razburljivem hibridnem potovanju, saj ponuja še dodatno izboljšano elektrifikacijsko tehnologijo, ki ustvarja izjemno učinkovit priključno-hibridni električni sistem. S tem hkrati dopolnjuje pristop več različnih elektrifikacijskih tehnologij, s katerimi se je znamka Toyota podala na pot proti ogljični nevtralnosti, na kateri je na različnih koncih sveta proizvedla že več kot 23 milijonov elektrificiranih vozil. Med njimi je tudi več kot 5 milijonov hibridnih in priključno-hibridnih različic Priusa.

Toyota je zavezana ogljični nevtralnosti in hibridna tehnologija, ki je bila uvedena prav z modelom Prius, še vedno pomembno pripomore k prehodu na ničelne emisije. Novi Prius Plug-in Hybrid še dodatno utrjuje filozofijo več tehnologij, na katero prisega znamka Toyota, ter poleg hibridnega in priključno-hibridnega pogona vključuje tudi baterijsko-električna vozila (BEV) in vozila na gorivne celice (FCEV). Vse te rešitve zagotavljajo povečano učinkovitost in pripomorejo k zmanjšanju emisij ogljikovega dioksida.

Novi Prius Plug-in Hybrid navdušuje s svojim dvojnim značajem, saj ponuja unikatno kombinacijo pravega električnega vozila (EV) in vseh prednosti, ki jih prinaša najnovejša hibridna tehnologija. Njegova baterija 13,6 kWh v električnem načinu vožnje omogoča do 86 kilometrov brezemisijskega dosega, kar zadostuje za večino vsakodnevnih opravkov v urbanem okolju. Tudi na daljših potovanjih
priključno-hibridni sistem nove generacije omogoča izboljšano zmogljivost in izjemno nizke emisije CO2, ki v kombiniranem ciklu WLTP znašajo le 11 g/km..

Že ob predstavitvi prve generacije leta 1997 je Prius navduševal s svojo učinkovitostjo. Vsaka nova generacija pa je ob večji učinkovitosti ponujala tudi boljše zmogljivosti.

Glede tega peta generacija Priusa preseneča in navdušuje. Njen novi hibridni sistem namreč omogoča občutno izboljšane vozne zmogljivosti, hkrati pa zagotavlja več moči in večjo učinkovitost. 2,0-litrski motor TNGA proizvede 152 konjskih moči (112 kW) in deluje v sodelovanju z novim sprednjim elektromotorjem, ki zagotavlja 163 konjskih moči (120 kW).

Skupna sistemska moč znaša 223 konjskih moči (164 kW), kar je v primerjavi s prejšnjo generacijo, ki je ponujala 122 KM (90 kW) skupne sistemske moči, izrazito povečanje, izraža pa se v večji agilnosti in bolj odzivnem pospeševanju.

Novi Prius voznika prepriča z zabavno vožnjo, ki temelji na skorajda nepričakovani moči in dinamičnem pospešku. Po zaslugi druge generacije platforme GA-C Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA), ki omogoča manjšo težo in večjo togost, sta izrazito izboljšani tudi stabilnost in vodljivost vozila. Namestitev baterije pod zadnji sedež in pomik rezervoarja za gorivo nekoliko nižje ustvarjata nižje težišče avtomobila, zato sta vozniška dinamika in agilnost boljši.

Inženirji so si že od začetka prizadevali za čim večjo energijsko učinkovitost, zato so streho opremili s sončnimi celicami (opcijsko), ki ustvarijo dovolj energije za 8,7 km dodatnega električnega dosega na dan (na podlagi povprečne letne sončne svetlobe v Nagoji na Japonskem). Sončne celice po novem neposredno polnijo priključno-hibridno baterijo in odstranjujejo potrebo po dodatni solarni bateriji, ki je bila nameščena pri prejšnjih modelih. Streha je manjša kot prej, vendar je zaradi novih sončnih celic njena celotna učinkovitost izboljšana za več kot 15 odstotkov.

Prius je vedno slovel po svojem privlačnem videzu. Zadnja generacija pa je še bolj elegantna. Ikonična klinasta oblika, ki je nekakšen Priusov prepoznavni zaščitni znak vse od njegove druge generacije, je še dodatno izpopolnjena in navdušuje s svojimi elegantnimi sodobnimi linijami. V primerjavi s prejšnjo generacijo je novi Prius nižji za 50 mm, kar ustvarja atraktivno kupejevsko silhueto. Športni videz a soustvarjajo tudi nekoliko nazaj pomaknjeni vrh strehe in pnevmatike večjega premera (do 48,26 cm oz. 19 palcev).

Kompaktno obliko soustvarja tudi medosna razdalja, ki je v primerjavi s prejšnjo generacijo daljša za 50 mm, hkrati pa se je skupna dolžina avtomobila zmanjšala za 46 mm. Zadnji del avtomobila zaznamuje tridimenzionalni linearni svetlobni element, ki poudarja napredni dizajn in usmerja pozornost na drzni logotip Prius.

Prostorna kabina združuje užitek v vožnji s praktičnostjo. Notranjost je prostorna in izdelana iz elegantnih visokokakovostnih materialov, ki poudarjajo harmonične oblikovalske elemente.

17,78-centimetrski (7-palčni) zaslon je strateško nameščen v voznikovem vidnem polju in na ta način povečuje varnost, saj omogoča, da voznik svojo pozornost ves čas posveča dogajanju na cesti. Na novo oblikovana armaturna plošča temelji na udobju in čisti minimalistični zasnovi, kar vozniku omogoča nemoteni pogled. Uporabnost povečuje tudi osrednji zaslon multimedijskega sistema, ki je nameščen nekoliko nižje.

Novi Prius je tudi pionir inovativnih tehnologij. Opremljen je z varnostnim paketom Toyota T-Mate. Ta pa vključuje najnovejšo generacijo varnostnih sistemov Toyota Safety Sense (TSS), ki jih je mogoče posodabljati brezžično.

Izboljšana sprednja kamera in radar omogočata zaznavanje morebitnih nevarnosti na precej večji razdalji, poleg tega delujeta pod širšim bočnim in navpičnim kotom. To omogoča boljše zaznavanje predmetov in prepoznavanje širšega nabora potencialnih nevarnosti, vključno z motornimi kolesi in predmeti ob cesti. Sprednji radarski senzorji so dodani za podporo sistemu za zaznavanje in preprečevanje trka. Pomoč za sledenje voznemu pasu in zaznavanje sprednjega prečnega prometa pa zagotavljata še večjo brezskrbnost.

Ko Prius pripelje na končno destinacijo, navduši s svojim polavtonomnim sistemom Advanced Park, ki vozilo lahko parkira prostoročno ali z uporabo daljinskega upravljalnika.