- Evropskim kupcem bo na voljo 100 primerkov posebne izdaje GR Supre, ki se priklanja mejniku iz dirkaške kategorije GT4.
- Posebna različica je ekskluzivno na voljo v atraktivni novi barvi Plasma Orange.
- Nova platišča v mat črni barvi in opcijski zadnji spojler.
- Nadzorna plošča z dekorativnimi elementi iz ogljikovih vlaken izžarevajo tematiko omejene serije.
Toyota GR Supra
Potniška kabina se v celoti osredotoča na voznika. Črne sedežne prevleke so oblazinjene v semiš, ki omogoča vzdržljivost, trpežnost in vrhunski občutek. V semiš je oblečena tudi prestavna ročica, ki zagotavlja izjemno izkušnjo prestavljanja. Oranžni šivi na preprogi prtljažnika se ujemajo z zunanjo barvo avtomobila in dopolnjujejo njegovo estetiko.
Vtis omejene serije ustvarjajo tudi dekorativni elementi iz ogljikovih vlaken na armaturni plošči, ki hkrati vsebujejo posebno grafično zasnovo različice GT4 100th Edition Tribute. Plošča na voznikovi strani armaturne plošče, ki je vidna, ko so vrata odprta, dodatno poudarja oblikovalske lastnosti omejene serije.
GR Supro GT4 100th Edition Tribute poganja 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki ponuja 340 konjskih moči (250 kW) in je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom povezan v uigrano celoto.
Menjalnik je opremljen s pametnim nadzornim sistemom, ki še dodatno poudarja športne zmogljivosti. Pri prestavljanju v višjo prestavo so parametri programske opreme ob pritisku in sprostitvi sklopke prilagojeni za optimizacijo navora motorja, medtem ko so pri prestavljanju navzdol natančno nastavljeni za dosledno delovanje. Končno prestavno razmerje, ki se je s 3,15 : 1 (pri GR Supri s samodejnim menjalnikom) skrajšalo na 3,46 : 1, pa omogoča bolj odzivno pospeševanje.
Ročni menjalnik, dodatne poenostavitve avdiosistema in funkcij sedežev omogočajo za
38,3 kilograma manjšo težo v primerjavi z različico GR Supre s samodejnim menjalnikom. Te izboljšave in zmanjšanje teže zagotavljajo boljšo okretnost in vodljivost vozila.
Podobno kot pri različici GR Supra Lightweight ima tudi GR Supra GT4 100th Edition Tribute posebej nastavljeno vzmetenje, ki je zasnovano za optimizacijo zmogljivosti z ročnim menjalnikom. To vključuje bolj togo vulkanizirano gumo v pušah stabilizatorja spredaj in zadaj ter na novo nastavljene blažilnike ter prilagoditev sestavnih delov in delovnih parametrov električnega servovolana.
GR Supra GT4 omogoča dostopnejšo udeležbo v svetu avto-moto športa.
GR Supra je bila predstavljena leta 2019. Vse od takrat je s svojo zmogljivostjo čistokrvnega športnega avtomobila in izjemnimi voznimi lastnostmi pričarala nasmeh na obraze številnih dirkaških navdušencev in si prislužila pohvale avtomobilskih medijev po vsem svetu. Kot del globalnega projekta TOYOTA GAZOO Racing so prav po zaslugi dirkalne različice GR Supra GT4 tudi tekmovalci v svetu avto-moto športa postali del Suprine družine.
GR Supro GT4 so marca 2020 razvili v oddelku TOYOTA GAZOO Racing Europe v Kölnu v Nemčiji, kjer nastajajo tudi dirkalniki, s katerimi je ekipa TOYOTA GAZOO Racing kar petkrat slavila na legendarni dirki 24 ur Le Mansa. Zasnovana je za zasebne stranke, ki s svojimi vozili sodelujejo na dirkah priljubljene kategorije GT4, v kateri lahko tekmujejo vozila, ki temeljijo na dirkaško prilagojenih cestnih različicah.
Kategorija GT4 omogoča profesionalnim in amaterskim voznikom, da tekmujejo na najbolj znanih svetovnih dirkališčih, kar se povsem ujema z etosom GR Supre, ki je v svojem bistvu športi avtomobil, namenjen čistokrvnim in prvinskim vozniškim navdušencem.