Kljub temu, da je kar dve leti njegovega mandata zaznamovala pandemija COVID-19, je Toyota Adria v času njegovega predsednikovanja zabeležila številne poslovne uspehe, med katerimi velja vsekakor izpostaviti občutno povečanje tržnega deleža na slovenskem trgu in posledični vzpon na lestvici najbolj priljubljenih avtomobilskih znamk v naši državi.
Ob tem se je ves čas zavzemal za številne družbeno odgovorne projekte, med katerimi velja omeniti sodelovanje z Univerzo v Ljubljani, Rehabilitacijskim centrom Soča in Univerzo Fujita na Japonskem. V sklopu pobude Start Your Impossible je podpiral in vsakodnevno aktiviral sodelovanje s slovenskim olimpijskim in paralimpijskim komitejem. V tem času je Toyota postala tudi edina avtomobilska znamka v Sloveniji, ki ponuja testne vožnje z avtomobili, opremljenimi z ročico BDF, s katerimi lahko upravljajo in vozijo avto tudi invalidi. Aktivno je sodeloval pri akciji Heroji furajo v pižamah, s katero so mladino osveščali o pogubnih posledicah vožnje pod vplivom alkohola. Z Zavodom Sopotniki je sodeloval pri organizaciji prevozov starostnikov v ruralnih območjih ter jim z omogočanjem mobilnosti lajšal življenje, z Občino Kočevje je pričel s smelim projektom soustvarjanja storitev prevozov na zahtevo ToyotaGO in še mnogo več. Z vsemi temi dejavnostmi je bil aktivni glasnik preobrazbe znamke Toyota iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca v dobavitelja trajnostnih mobilnostnih rešitev za vse, ki so zasnovane v sklopu iniciative Mobility For All. Ob vsem tem je bil tudi zagovornik, pobudnik in glavni motor ustanovitve lastne lizing hiše Toyota Tsusho Leasing, ki je svoja vrata odprla ob koncu lanskega leta.