Tom Fux je slovenski avtomobilski menedžer, ki je dobil do zdaj najvišjo funkcijo v avtomobilski industriji in tako kot v preteklosti je tudi letos službo sprejel v precej razgibanih časih. Slovenec je ambiciozni avtomobilski menedžer, ki mu je v družbi Toyota Motor Europe uspelo postaviti številne mejnike. Star je bil komaj 28 let, ko je že postal direktor družbe Toyota Slovenija. Še noben Toyotin direktor pred njim ni bil tako mlad. A to je bil šele začetek vsega tistega, kar se je Fux namenil narediti že po koncu svojega študija.
Leta 1998, ko je Toyota v Ljubljani odprla novo podjetje, je bilo v ekipi deset Slovencev in dva Japonca. Bil je asistent v prodaji, pozneje vodja prodaje, skrbel je za marketing in tudi za širitev na nove trge v regiji. Kmalu za tem, ko je postal direktor slovenske podružnice, je prišel klic s sedeža Toyote Motor Europe v Bruslju, zakaj ne bi odšel tja pogledat evropske perspektive in globlje spoznat sistem korporacije Toyota.
Bilo je leta 2008, v Evropi in po svetu pa je že močno dišalo po gospodarski krizi. Ko je Fux prispel v Bruselj, je prevzel krizni menedžment. Uspelo mu je vzpostaviti stabilnost in postal je tudi izvršni direktor za cenovno pozicioniranje in načrtovanje. Odlično se je spoprijemal z najtežjimi izzivi. Zvozil je vse ovinke gospodarske krize, nato je leta 2012 pomagal spisati hibridno strategijo znamke Toyota, ki se je takrat zdela nadvse drzna in pogumna, čez slabo desetletje pa je ključni steber delovanja znamke Toyota v Evropi.
Ko je opravil to nalogo, je vodil Toyoto na največjem evropskem avtomobilskem trgu v Nemčiji, nato je postavil novo Toyotino mobilnostno znamko KINTO. Poleti 2021 je postal višji podpredsednik pri Toyoti Motor Europe (TME) ter je odgovoren za celotno področje prodaje in zadovoljstva strank pri znamkah Toyota in Lexus.