Toyota je v svoji bogati zgodovini avtomobilski svet razveselila z mnogimi inovacijami in posledično tudi z mnogimi legendarnimi modeli. Brez težav bi lahko zapisali, da so specialisti tako za robustna brezpotja kot za urbane poligone. Land Cruiser in Hilux sta ultimativni terenski vozili, ki se samozavestno in neustrašno karadkoli upata podati v najbolj odročne kotičke našega planeta.
Corolla je globalna uspešnica
Corolla je globalna uspešnica, ki hkrati velja tudi za najbolje prodajan avtomobil vseh časov. RAV4 je utemeljitelj danes tako zelo priljubljenega razreda športnih terencev. Yaris pa je mestni malček, ki zna na pamet zemljevide vseh prestolnic sveta, med drugim pa je bil razglašen tudi za evropski avto.
A razvojniki in inženirji znamke Toyota nimajo v navadi, da bi se po prsih trkali zaradi preteklih uspehov. Bolj kot včeraj jih zanimata danes in še posebej jutri. Res pa je, da se pri snovanju novosti zanašajo tudi na svoje znanje, izkušnje in tradicijo. In tako je nastal Yaris Cross. To je urbani športni terenec, ki ima poseben značaj. V njem se namreč križajo geni zgoraj omenjenih modelov, še posebej pa športnega terenca RAV4 in mestnega Yarisa.
"Ko smo začeli načrtovanje modela Yaris Cross, smo pretehtali vse temeljne športnoterenske lastnosti, za katere smo menili, da jih avtomobil segmenta B mora vsebovati. Predvsem pa smo želeli ustvariti avtomobil, ki bo lastniku omogočal izražanje individualnosti, hkrati pa bo podpiral aktivni življenjski slog," je razložil Hideki Hajaši, glavni inženir modela Yaris Cross.
Novi model
Novi model vsebuje vse glavne prednosti zadnje generacije modela Yaris, ki si je spet prislužil naziv evropski avtomobil leta. Tudi Yaris Cross je zasnovan skladno s filozofijo "veliki-mali", ki maksimizira prostornost, praktičnost in funkcionalnost potniške kabine ter dodaja četrto generacijo hibridno-električnega pogonskega sklopa in drugo generacijo varnostnega sistema Toyota Safety Sense. Vse skupaj se izraža tudi v izjemno zabavni vožnji.
V primerjavi s standardno kombilimuzinsko različico je Yaris Cross 90 mm višji (1560 mm), 20 mm širši (1765 mm) in 240 mm daljši (4180 mm). Nespremenjena pa ostaja medosna razdalja, ki meri 2560 mm. V primerjavi s standardnim Yarisom pa Yaris Cross ponuja 25 mm večjo oddaljenost od tal, ki znaša 170 mm. Ta značilnost še dodatno poudarja njegovo atletsko podobo in povečuje pregled nad dogajanjem na cesti. Urbano agilnost zagotavlja tudi obračalni krog, ki znaša 5,3 metra.
Vsi ti atributi so nadgrajeni še z avtentičnim značajem športnega terenca. Toyota se namreč lahko pohvali z bogatimi izkušnjami pri ustvarjanju avtomobilov tega izjemno priljubljenega razreda, saj je pred več kot 25 leti z modelom RAV4 pravzaprav utemeljila razred športnih terencev.
Razvojna ekipa je avtomobil ustvarjala skladno z načelom: Vedno v gibanju. Hkrati pa so želeli ustvariti avtomobil, ki bo preprost, hiter in pameten. Vse to omogoča uporabnost avtomobila pri različnih vsakodnevnih opravkih, hkrati pa zagotavlja tudi pustolovski značaj, ki je temelj vsakega športnega terenca znamke Toyota. Oblika izžareva slogovno dovršenost in sodobni urbano-robustno-dinamični videz, ki lastnika navdaja s ponosom.
Yaris Cross
Yaris Cross je ustvarjen na temelju platforme GA-B, ki je bila v sklopu nove globalne arhitekture TNGA ustvarjena za majhne avtomobile. Na isti platformi je zasnovan tudi kombilimuzinski Yaris. Novi športni terenec v kombinaciji s četrto generacijo hibridno-električnega pogonskega sklopa zagotavlja tudi odlične zmogljivosti, majhno porabo goriva, nizke emisije CO2 in izjemno okretnost, ki se še posebno obnese v urbanih okoljih. Pametni štirikolesni pogon AWD-i pa zagotavlja avtentični značaj športnega terenca.