Na novo nastavljeno vzmetenje
Ključna značilnost nadgrajenega sistema vzmetenja je uvedba novih enocevnih blažilnikov in novih sprednjih vzmeti. Enocevna zasnova ustvarja večjo površino bata za boljše dušenje s hitrejšim odzivom in boljšim odvajanjem toplote. Prav tako pomaga ohranjati kakovost delovanja olja pri vožnji v težkih razmerah.
Sprednje vijačne vzmeti so utrjene in so kot novi amortizerji pobarvani v značilno rdečo barvo, s katero poudarjajo poseben značaj različice Hilux GR SPORT. Te spremembe še nadgrajujejo posodobitve vzmetenja, za katero so bile že predhodno zasnovane prenovljene zadnje listnate vzmeti in nove puše. Rezultat je zanesljivost, ki vzbuja zaupanje tudi v najbolj zahtevnih voznih razmerah.
V primerjavi s standardnim Hiluxom te spremembe omogočajo izboljšave pri krmiljenju ter ustvarjajo pomirjujoči občutek pri nagibanju in oprijemu.
Nove nastavitve pomembno prispevajo tudi k udobju vožnje. Poleg tega pa ponujajo hiter odziv na visokofrekvenčne vibracije in omogočajo boljše dušenje vibracij, kar se odraža v boljšem nadzoru gibanja karoserije.
Brezkompromisna zmogljivost
Različico Hilux GR SPORT poganja zmogljivi 2,8-litrski motor, ki je bil predstavljen pri posodobitvi Hiluxa leta 2020. Ponuja 204 konjskih moči (150 kW) in 500 Nm navora ter povsem usklajeno deluje s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ekskluzivna različica z dvojno kabino ohranja impresivne tovorne zmogljivosti, ki so med najboljšimi v svojem razredu. Nosilnost vozila znaša eno tono, poleg tega pa lahko vleče tudi 3,5 tone težko prikolico.