Sistem za nadzor zdrsa
Tudi zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa sta optimizirana za skladno delovanje z ročnim menjalnikom.
S samodejnim menjalnikom je pri vožnji navkreber možno uporabiti drugo prestavo, ko se nasprotna kolesa nahajajo na površinah z različnimi stopnjami oprijema – na primer, ko je avtomobil delno parkiran na poledeneli cesti. To omogoča tekoče premikanje brez zdrsa koles. Pri ročnem menjalniku je treba uporabiti prvo prestavo, sprostitev sklopke pa poveča tveganje za zdrs in vrtenje koles. Da bi rešili to težavo, so inženirji znamke Toyota
prilagodili sistem za nadzor zdrsa (TRC) in s tem dosegli enako nemoteno delovanje, kot ga omogoča samodejni menjalnik. Sistem je optimiziran tudi za značilen visok navor motorja, široke pnevmatike in pogon na zadnja kolesa.
Učinkovito zaviranje in stabilnost
Obnašanje avtomobila pri pospeševanju iz ovinka je ključni element za zagotavljanje zabavne vožnje, ki je tako zelo značilna za GR Supro. Za različico z ročnim menjalnikom je bil nadzor oprijema v središču pozornosti, saj so želeli zagotoviti idealno razmerje med agilnostjo in stabilnostjo pri izstopu iz ovinka. Sistem za nadzor zdrsa TRC je bil umerjen za ohranjanje stabilnosti. To zagotavlja, da se avtomobil zvesto drži voznikove načrtovane linije, hkrati pa omogoča pravo količino moči, ki je osnova športnega občutka.
Nova funkcija HAIRPIN+
Inženirji so želeli GR Supri zagotoviti izdatno mero vozniškega užitka tudi v najbolj zahtevnih scenarijih. To jim je uspelo z uvedbo nove funkcije Hairpin+, ki je zasnovana tako, da omogoča več svobode, predvsem pa zagotavlja izjemne občutke pri vožnji skozi ovinke in na vzponih (več kot 5 %) po evropskih gorskih cestah.
Sistem proti prevračanju
Izjemno agilno vozilo je lahko občutljivo na nenadno nadkrmiljenje, ki ga je težko nadzorovati samo z nadzorom stabilnosti vozila (VSC). Zato je bil za obe različici GR Supre z ročnim in samodejnim menjalnikom razvit sistem za preprečevanje prevračanja (ARP), ki posreduje pri sistemu za nadzor stabilnosti VSC in nadomesti nenadno izgubo oprijema.
Način Track pa je nastavljen tako, da omogoča enostavno driftanje s svobodnim nadzorom plina. Vozilo ostaja okretno, vendar je zaradi posebnega nadzora motorja zmanjšana nevarnost vrtenja.