Po šestih letih vodenja in krepitve blagovne znamke na tržiščih Adria regije se Gregor Mauko vrača »domov«. Okrepljen z znanjem in izkušnjami, ki jih je pridobil v tesnem stiku s Toyota Motor Europe in lastnikom Toyota Adria, Toyota Tsucho Corporation, Mauko ohranja svojo direktorsko funkcijo in prevzema vodenje Toyota Slovenija.
Ta se sooča z razburljivo prihodnostjo, ki jo prinaša elektrifikacija, vodikove tehnologije in prestrukturiranje družbe v podjetje, ki ponuja številne ambiciozne mobilnostne rešitve. Slovenija se tako formira v enega glavnih trgov regije, kjer se lastniki nadejajo preboja blagovne znamke, predvsem pa bodo na slovenskem tržišču lansirali kar nekaj pilotnih mobilnostnih projektov tudi evropskega pomena. »Načrti so smeli. Do leta 2023 si želimo postati ena izmed vodilnih blagovnih znamk tudi v Sloveniji ter našemu in evropskemu trgu predstaviti vsaj tri mobilnostne programe, s katerimi bomo še naprej utrjevali svoje poslanstvo zagotavljanja boljše družbe za vse,« je ob nastopu funkcije povedal Mauko.
Primož Tiringar, ki je do konca marca vodil Toyota Slovenija, znotraj družbe prevzema regijsko pozicijo Direktorja razvoja prodajno servisne mreže in prodaje ključnim kupcem za države Adria regije (Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Kosovo, Črna gora).
Njegove glavne zadolžitve bodo obsegale razvoj regijske trgovske mreže kot tudi prodajo lahkih gospodarskih vozi, razvoj blagovne znamke Lexus ter vzpostavitev sistema prodaje rabljenih vozil. Po petih letih vodenja znamke Toyota v Sloveniji si kot največji uspeh šteje povečanje prodaje vozil za 55 % od nastopa te funkcije leta 2016. V tem času se je delež prodaje hibridov Toyota povečal iz 15 % na več kot 60 % v letu 2020.