Izberite

7-sedežni športni terenec Highlander Hybrid

• Highlander: Nova 7-sedežna dodatek Toyotini SUV-ji v Evropi.


• Novi Highlander lahko prevaža najdaljši tovor v svojem razredu in ponuja 1909 litrov prtljažnega prostora.
• Premijska oprema vključuje 20-palčna lita platišča, panoramsko strešno okno, avdiosistem JBL z 11 zvočniki, 12,3-palčni multimedijski zaslon ter povezavi Apple CarPlay® in Android Auto™.

• Učinkovit hibridni pogonski sklop četrte generacije ima tudi pametni štirikolesni pogon AWD-i.
• Sistemska moč vozila znaša 248 konjskih moči, emisije CO2 po ciklu WLTP pa znašajo 149 g/km.
• Platforma TNGA-K omogoča tekočo in samozavestno vožnjo.
• Zadnja različica varnostnega paketa Toyota Safety Sense je opremljena tudi z asistenco pri vožnji skozi križišče.

Highlander je največji športni terenec znamke Toyota in bo na začetku leta 2021 prvič na voljo tudi na trgih držav zahodne Evrope.

Nastal je na podlagi 23-letnih izkušenj na področju razvoja hibridnih tehnologij. V tem času je Toyota prodala že več kot 16 vozil na hibridni pogon, trenutno pa je na voljo 9 različnih hibridnih modelov. Četrta generacija samopolnilnega hibridnega pogonskega sklopa omogoča, da vozila do 80 odstotkov časa vozijo na brezemisijski pogon. Highlander Hybrid je nastal tudi skladno s kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo znamke Toyota, ki je znana pod kratico QDR.

Highlander, ki je na voljo izključno s hibridnim pogonskim sklopom, dopolnjuje linijo športnih terencev znamke Toyota, v kateri so že RAV4 v segmentu D, C-HR v segmentu C in prihajajoči Yaris Cross v segmentu B.

S tem Toyota še utrjuje svoj vodilni položaj v svetu hibridov. Poleg tega se lahko pohvali z najbolj popolno linijo športnih terencev na hibridni pogon. Med vsemi prodanimi primerki modela RAV4 jih je kar 91 odstotkov na hibridni pogon, pri modelu C-HR je hibridov 98 odstotkov, za model Yaris Cross je načrtovan 95-odstotni delež, za model Highlander pa 100-odstotni.

Do zdaj so se kupci športnih terencev segmenta E osredotočali na priključne hibride (PHEV). Kljub prednostim, ki jih ponujajo priključni hibridi, se je izkazalo, da se uporabniki večjih športnih terencev več vozijo po avtocestah, zaradi česar lahko razmeroma hitro izpraznijo baterijo. Samopolnilni hibridni Highlander lahko na električni pogon deluje do hitrosti 125 kilometrov na uro, poleg tega pa ponuja izjemno energijsko učinkovitost.

Highlander je zasnovan na platformi TNGA-K, ki omogoča prostorno potniško kabino in majhno porabo goriva. Seveda vsebuje vse prednosti, s katerimi se ponašajo športni terenci znamke Toyota. V udobni in prostorni potniški kabini je na voljo sedem sedežev. Vožnja je mirna, varna in tiha. Štirikolesni pogon zmore 248 konjskih moči, povprečna poraba znaša 6,6 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa le 149 g/km. S temi podatki je Highlander najbolj učinkovit nepriključni hibrid v svojem razredu.

Hibridni pogonski sklop četrte generacije omogoča tekoče in zmogljivo pospeševanje, vozilo lahko jadra na električni pogon do hitrosti 125 km/h, poleg tega pa lahko vleče tudi dve toni težko prikolico.

OBLIKA IN OPREMA

Sofisticirani športni terenec z zmogljivim štirikolesnim pogonom.
• Največji športni terenec znamke Toyota, katerega medosna razdalja znaša 2850 mm, na voljo je sedem sedežev, druga sedežna vrsta pa se premika za 180 mm.
• 7-palčni voznikov zaslon, 12,3-palčni multimedijski zaslon in 10,1-palčni projekcijski zaslon.
• Najdaljši prtljažni prostor v segmentu, katerega prostornina znaša 1909 litrov.


Oblika zunanjosti

Novi Highlander Hybrid v dolžino meri 4966 mm, širok je1930 mm in 1755 mm. Njegova medosna razdalja znaša 2850 mm.

Highlander Hybrid prepriča s svojo elegantno, dinamično in sofisticirano podobo, s katero daje vtis premijskega urbanega športnega terenca. Že s svojo zunanjostjo izžareva moč, zanesljivost, trpežnost in robustnost. Odlikuje ga tudi raznovrstni štirikolesni pogon.

Sprednji kolotek, ki meri 1662 mm, in zadnji, katerega širina znaša 1690 mm, skupaj s poudarjenimi oboki blatnikov in trapezoidno obliko zgornjega in spodnjega zračnika ustvarjajo mogočno cestno podobo.

Profil avtomobila daje vtis gibanja in energičnosti. Tridimenzionalna zasnova spodnjega dela karoserije in strateško nameščeni stebrički A, B in C, ki dajejo vtis ožajoče se kabine, omogočajo dinamično podobo. To še dodatno poudarjajo 20-palčna kromirana platišča, ki izžarevajo premijski vtis.

Na zadnjem delu ustvarjajo mogočnost oboki blatnikov, ki z ostrimi zadnjimi lučmi in podložno ploščo delujejo drzno in sofisticirano.

Novi Highlander je na voljo v osmih barvah, med katerimi je tudi povsem nova barva Moondust, ki s svojim dvoslojnim nanosom še dodatno poudarja svoj kovinski videz.

Dizajn notranjosti

Notranjost je zasnovana tako, da izžareva izrazito praktičnost, trpežnost in prostornost. Vse to se za 7-sedežnega družinskega športnega terenca tudi spodobi. Ob tem se v notranjosti prepletata udobje in razkošje, ki so ju deležni potniki v vseh treh sedežnih vrstah.

Nadzorna plošča je zasnovana okoli 12,3-palčnega osrednjega multimedijskega zaslona. Njegova zasnova, ki se subtilno prepleta z nadzorno ploščo, ustvarja vtis dodatne širine.

Prestavna ročica se s svojo elegantno zasnovo odlično ujema s sredinsko zasnovo. V notranjosti so satenasti in leseni dekorativni elementi, ki dajejo vtis premijskega ambienta. Usnjeni deli se ponašajo z natančno izvedenimi šivi. Premijski vtis še dopolnjuje 7-palčni voznikov zaslon. Na 12,3-palčnem osrednjem multimedijskem zaslonu so na voljo navigacija in povezavi Apple CarPlay® in Android Auto™.

Na voljo so tudi 3-področna klimatska naprava, ogrevani in prezračevani sprednji in zadnji sedeži, projekcijski zaslon, 1200-vatni avdiosistem JBL z 11 zvočniki, površina za brezžično polnjenje mobilnih naprav in digitalno vzvratno ogledalo, ki projicira dogajanje za vozilom, na da bi mu pogled zastirali potniki, ki sedijo v zadnjih dveh vrstah.

Razkošna potniška kabina novega Highlanderja je na voljo v črni ali grafitni barvi. Višji paketi opreme vključujejo tudi perforirano usnjeno oblazinjenje in dekorativne elemente Dark Silver in Dark Wood, paket opreme Premium pa poleg perforiranega usnjenega oblazinjenja ponuja tudi dekorativne elemente Silver Texture v kombinaciji z elementi Dark Wood.

Prostorna kabina

2850 mm medosne razdalje omogoča prostorno zasnovo kabine novega Highlanderja, v katerem lahko sedi sedem potnikov, druga sedežna vrsta pa se za 180 mm pomika naprej in nazaj, kar potnikom zagotavlja dovolj prostora za noge, hkrati pa omogoča lažji dostop do sedežev tretje vrste, na katerih lahko udobno sedita dva odrasla potnika.

Prtljažni prostor omogoča prostoročno odpiranje in zapiranje. Ima 332 litrov prostornine, v 7-sedežni konfiguraciji pa je pod tlemi na voljo še dodatnih 27 litrov. Če so zloženi vsi sedeži druge in tretje vrste, se prostornina izrazito poveča in znaša kar 1909 litrov.

V potniški kabini je tudi precej odlagalnih površin in predalov. Poleg tega so v prvi in drugi sedežni vrsti tudi priključki USB in HDMI.

MODELI IN OPREMA

Vsi modeli so opremljeni s pametnim vstopom, lučmi LED, 3-področno klimatsko napravo, ogrevanimi sedeži in poljem za brezžično polnjenje mobilnih naprav.
• Oprema Premium vključuje tudi 10,1-palčni projekcijski zaslon, 12,3-palčni osrednji multimedijski zaslon in 1200-vatni avdiosistem JBL z 11 zvočniki.

Highlander ima bogat nabor standardne in opcijske opreme za večje udobje, funkcionalnost in uporabnost.

18-palčna lita platišča, luči LED, odmrzovalniki brisalcev, zatemnjena stekla, senčila zadnjih stekel, pametni vstop, 7-palčni voznikov zaslon, 8-palčni osrednji zaslon z najnovejšo multimedijsko tehnologijo, polje za brezžično polnjenje mobilnih naprav, 3-področna klimatska naprava, ogrevani sprednji sedeži in sistem za zaznavanje mrtvega kota so del standardne opreme.

Višji paketi opreme ponujajo 20-palčna lita platišča, kovinske podložne plošče, strešne sani, projekcijske luči LED s sistemom za visokotlačno čiščenje, električno odpiranje prtljažnih vrat, modro ambientalno osvetlitev, usnjene sedeže, električno nastavljive sprednje sedeže z ogrevanjem in spominsko funkcijo, prestavne ročice ob volanskem obroču, sistem za zaznavanje prečnega prometa in monitor BGM.

Opcijska oprema ponuja zimski paket, ki vključuje hlajenje sprednjih sedežev, panoramsko strešno okno, 12,3-palčni multimedijski zaslon s satelitsko navigacijo in 1200-vatni avdiosistem JBL z 11 zvočniki.

Paket Premium pa vsebuje nekatere prefinjene dodatke, s katerimi Highlander postane razkošni športni terenec. Na voljo so perforirani usnjeni sedeži z ogrevanjem in ventilacijo (spredaj in zadaj), ogrevani volan, ogrevanje vetrobranskega stekla, prostoročno odpiranje vrat prtljažnega prostora, 10,1-palčni projekcijski zaslon, digitalno vzvratno ogledalo, 12,3-palčni multimedijski zaslon s satelitsko navigacijo, 1200-vatni avdiosistem JBL z 11 zvočniki in 360-stopinjska kamera. Opcijsko je na voljo tudi panoramsko strešno okno.

VOZNIŠKA DINAMIKA


• Hibridni pogonski sklop četrte generacije s štirikolesnim pogonom AWD-i in možnostjo vleke dve toni težke prikolice.
• 248 konjskih moči in le 149 g/km emisij CO2 omogočajo najboljše razmerje med močjo in emisijami CO2 v svojem razredu.
• Platforma TNGA-K zagotavlja odlične vozne lastnosti in udobje med jadranjem na avtocesti.

Pogonski sklop

Highlander je opremljen s hibridnim pogonskim sklopom četrte generacije, ki združuje 2,5-litrski bencinski motor Atkinsonovega cikla Hybrid Dynamic Force ter sprednji in zadnji elektromotor s pametnim štirikolesnim pogonom AWD-i. Opremljen je tudi z zmogljivo nikel-metalno hibridno baterijo, ki je nameščena pod drugo sedežno vrsto.

Hibridni pogon četrte generacije omogoča tekočo vožnjo in zmogljivo pospeševanje. Highlander lahko jadra na električni pogon do hitrosti 125 km/h, poleg tega pa lahko vleče do dve toni težko prikolico.

Skupna sistemska moč vozila znaša 248 konjskih moči. Highlander Hybrid od 0 do100 km/h pospeši v 8,3 sekunde, njegova najvišja hitrost pa znaša 180 km/h. Poraba goriva po ciklu WLTP znaša 6,6 l/100 km, emisije CO2 pa le 149 g/km. Highlander ima najboljše razmerje med močjo in emisijami CO2 v svojem razredu nepriključnih športnih terencev.

Omogoča štiri načine vožnje: ECO, NORMAL, SPORT in TRAIL. Vsi ti so na voljo tudi, kadar vozilo deluje na električni pogon.

Pogonski sklop se ponaša z 41-odstotno termično učinkovitostjo. Štirivaljnik s 16 ventili DOHC 2487cc D-4S ponuja neposredni vbrizg goriva, ki se spreminja glede na vozne razmere ter sproti prilagaja in optimizira delovanje in skrbi za majhno porabo goriva.

Hibridni sistem četrte generacije je opremljen s kompaktnejšim planetnim gonilom. Njegova vzporedna osna struktura optimizira in povečuje območje vrtenja motorja ter zmanjšuje njegovo velikost.

Prestavno razmerje je zasnovano tako, da zagotavlja najboljše razmerje med porabo goriva in dinamično zmogljivostjo. Hibridni sistem je še tišji in bolj tekoč kot prej.

Nizka stopnja hrupa in vibracij

Highlander je poleg učinkovitega in tihega hibridnega sistema opremljen tudi z akustičnim vetrobranskim steklom in posebno izolacijo na strehi, pod nadzorno ploščo in na sprednjem delu avtomobila. Poleg tega so tudi koloteki opremljeni s posebnimi materiali, ki odlično vpijajo cestni hrup. Zaradi teh elementov je vožnja tiha in umirjena.

Vožnja in krmiljenje

Highlander je nastal na podlagi platforme TNGA-K, ki omogoča njegovo lahko in togo zasnovo. Avtomobil se ponaša z nizkim težiščem, sofisticiranim Macphersonovim sprednjim vzmetenjem in posamično vpetimi kolesi zadaj na prečnih vodilih ter učinkovitim volanskim sklopom, ki skupaj zagotavljajo odlično krmiljenje v različnih voznih razmerah.

Odlične vozne lastnosti še dopolnjujejo posebni sistemi nadzora navora in pospeševanja, ki preprečujejo dvigovanje sprednjega dela avtomobila pri močnem pospeševanju.

Štirikolesni pogon AWD-i

Novi Highlander Hybrid ima novi električni štirikolesni pogon AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent) brez mehanske povezave med osema, ki pa ima na zadnji osi nameščen elektromotor za prenos maksimalnega navora na zadnja kolesa. Zadnji elektromotor ponuja 121 Nm navora in je sposoben dobaviti 1300 Nm vlečne sile na zadnja kolesa, kar omogoča odličen pospešek z mesta in izjemen oprijem, poleg tega pa tudi nadzorovani pospešek na spolzki podlagi, pri tem pa ne ogroža nizke stopnje hrupa in vibracij, emisij CO2 in porabe goriva.

Razporeditev navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi se giblje med 100:0 do 20:80, odvisno od voznih razmer. Razmerje navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi je prikazano tudi na voznikovem zaslonu.

Aerodinamika

Novi Highlander se ponaša z odlično aerodinamiko, ki omogoča izjemno stabilnost, nadzor in udobje. Poleg tega pripomore tudi k majhni porabi goriva.

Podvozje in karoserija se ponašata z optimizirano aerodinamiko. Sprednji odbijači, zadnji stebriček in strešni spojler so zasnovani tako, da omogočajo nemoten pretok zraka nad vozilom.

Highlander je sploh prvi model znamke Toyota, ki je opremljen z novimi aluminijastimi platišči z ventilacijo, ki izboljšujejo aerodinamiko in hlajenje zavor. Površina podvozja je večinoma ravna, kar omogoča dober pretok zraka pod vozilom.

Posebni zračniki so nameščeni tudi na notranji strani sprednjih in zadnjih obokov koles, kar zmanjšuje pritisk zraka in povečuje pritisk koles na tla, s čimer se izboljšujeta oprijem in stabilnost vozila.
VARNOST

• Varnostni paket Toyota Safety Sense je del standardne opreme pri vseh različicah.
• Sistem za preprečevanje trka zaznava pešce (podnevi in ponoči) in kolesarje (podnevi).
• Dnevno zaznavanje nasproti vozečih vozil, asistenca krmiljenja v sili in asistenca pri vožnji skozi križišče.
• Prilagodljivi tempomat s funkcijo zmanjševanja hitrosti v ovinkih in prepoznavanjem prometnih znakov, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za preprečevanje zapustitve voznega pasu, samodejno prilagajanje dolžine snopa luči.

Novi Highlander Hybrid je opremljen z najnovejšo različico paketa tehnologij aktivne varnosti Toyota Safety Sense, ki v številnih prometnih situacijah pomagajo pri preprečevanju trkov ali blaženju njihovih posledic.

Paket Toyota Safety Sense, ki je vgrajen v novi Highlander, vključuje sistem za preprečevanje trka z zaznavanjem pešcev (podnevi in ponoči) in kolesarjev (podnevi), prilagodljivi tempomat s prepoznavanjem znakov, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za preprečevanje zapustitve voznega pasu in samodejno prilagajanje dolžine snopa luči.

Sistem za preprečevanje trka vključuje nekaj novih funkcij. Sistem po novem podnevi zaznava nasproti vozeča vozila, pri dnevnem prepoznavanju pešcev in kolesarjev ter pri asistenci pri vožnji skozi križišče pa je na voljo tudi asistenca krmiljenja.

Izpopolnjen je tudi prilagodljivi tempomat, ki je zdaj opremljen s funkcijo zmanjševanja hitrosti v ovinku. Izboljšan je tudi sistem za ohranjanje voznega pasu.

Izpopolnjeni sistem za preprečevanje trka (PCS)

Če sistem PCS zazna možnost trka s pešcem, kolesarjem ali drugim vozilom ter samodejno aktivira zavoro, se simultano aktivira tudi sistem za asistenco krmiljenja ESA.

Če voznik nenadoma močno obrne volan, da bi se izognil oviri, mu funkcija ESA pomaga z dodatnim navorom, ki v tistem trenutku izboljša stabilnost vozila. Po tem pa funkcija ESA pomaga pri ohranjanju vozila na svojem voznem pasu.

Asistenca pri vožnji skozi križišče zagotovi opozorilo in samodejno zaviranje, če se pred vozilom med zavijanjem levo ali desno znajdejo drugo vozilo, pešec ali kolesar.

Polni prilagodljivi tempomat ACC s funkcijo zmanjševanja hitrosti v ovinku

Prilagodljivi tempomat ACC deluje skladno z menjalnikom, poleg tega pa je povezan tudi s sistemom za prepoznavanje prometnih znakov in funkcijo zmanjševanja hitrosti v ovinku.

Če je med delovanjem prilagodljivega tempomata med prehitevanjem vklopljen smerokaz, sistem samodejno nekoliko zmanjša razdaljo do vozila, ki je predmet prehitevanja, in se pripravi na zamenjavo voznega pasu. Po spremembi pasu se preliminarno pospeševanje nadaljuje, potem se vozilo vrne v svojo prvotno izbrano hitrost.
Sistem za prepoznavanje znakov deluje skladno s prilagodljivim tempomatom in mogoča preprosto spremembo nastavitve izbrane hitrosti skladno s trenutno omejitvijo. Funkcija zmanjševanja hitrosti v ovinku pa presodi, ali je pri vožnji skozi ovinek hitrost treba zmanjšati.

Sistem za ohranjanje voznega pasu (LTA)

Sistem za ohranjanje voznega pasu deluje tudi na ovinkastih avtocestah in v mestnih središčih. Če sistem presodi, da obstaja možnost nenadzorovane zapustitve voznega pasu, aktivira asistenco krmiljenja in vozniku pomaga pri ohranjanju vozila na svojem voznem pasu.

Kadar je funkcija LDA aktivirana, deluje tudi funkcija, ki vozilo ohranja na sredini voznega pasu in pri tem korigira tudi volan.

Po novem sistem LDA ponuja tudi precej krajši reakcijski čas in upošteva tudi zračne turbulence, če vozilo na primer prehiti tovornjak. Poleg tega tudi predvidi ostrino ovinka in po potrebi zmanjša hitrost, da bo vozilo tudi pri vožnji skozi ovinek ohranilo položaj na sredini voznega pasu.

Opozorilo o zasedenosti zadnjih sedežev

Vsi sedeži v drugi in tretji vrsti so opremljeni s posebnimi senzorji, ki zaznavajo, da na njih sedijo potniki.