Več informacij o funkcijah aplikacije MyToyota
SPLOŠNA OPOZORILA
Funkcije povezanih storitev, razpoložljivost in trajanje preizkusnih obdobij se lahko razlikujejo med modeli, različicami in državami.
Razpoložljivost teh funkcij je odvisna tudi od naprave za povezano vozilo, s katero je vaše vozilo opremljeno. Za več informacij se obrnite na lokalnega trgovca Toyota.
STANDARDNE STORITVE
Ta paket omogoča uporabnikom, da izkoristijo povezane storitve, ki jih ponuja aplikacija MyToyota.
Toyota nudi standardne povezane storitve s preizkusnim obdobjem, ki se začne od datuma garancije vozila. Da bi začeli uporabljati povezljivost, morajo uporabniki prenesti aplikacijo MyToyota in sprejeti pogoje uporabe, potrditi obvestilo o zasebnosti ter aktivirati standardne storitve.
Paket vključuje:
- Analitika vožnje, hibridno usposabljanje in usposabljanje za EV
- Raven goriva
- Najdi moj avto (lokacija parkiranega vozila na zemljevidu)
- Opozorilne luči (obvestilo v aplikaciji in potisna obvestila)
- Servis in vzdrževanje (drsnik za spletno rezervacijo storitev)
- Status vozila
- Obvestilo o spominu na zadnje sedeže
- Upravljanje baterij EV
- Javna polnitev (informacije o POI - iskanje polnilne postaje)
- Toyota HomeCharge
- Samodejno obvestilo o trku (LE za države, ki so to funkcijo uvedle)
ODDAJENE STORITVE
Ta paket je na voljo uporabnikom z vozili, ki omogočajo oddaljene funkcije, in ima preizkusno obdobje, ki se začne od datuma garancije ali ob plačilu. Uporabniki lahko izkoristijo ta paket šele po aktivaciji standardnih storitev. Oddaljene storitve, ki jih trenutno ponuja aplikacija MyToyota, so:
- Zaklepanje/odklepanje vrat
- Opozorilne luči
- Napredne kontrole
- Osnovna ali popolna klimatska naprava
PAMETNE STORITVE
Pametne storitve omogočajo uporabnikom Toyota Smart Connect, da izboljšajo svojo izkušnjo v vozilu z uporabo funkcij oblačne navigacije in glasovnega agenta. Po naročilu lahko uporabniki dostopajo do:
- Oblačna navigacija: Zemljevid multimedij v vozilu, ki se posodablja iz oblaka in nudi ažurne informacije o prometu in točkah zanimanja (POI).
- Glasovni agent je glasovni asistent v vozilu, ki se aktivira z izgovorom "Hej Toyota".
PAMETNI DIGITALNI KLJUČ
Pametni digitalni ključ vam omogoča, da s pametnim telefonom zaklenete, odklenete in vklopite svoje vozilo. Preprosto se dotaknite ročaja vrat ali uporabite aplikacijo za odpiranje ali zapiranje avtomobila. Prav tako lahko oddaljeno delite svoj pametni digitalni ključ z do štirimi dodatnimi uporabniki za enostavno deljenje avtomobila.
Opis funkcij
ANALITIKA VOŽNJE
Preko aplikacije MyToyota lahko preverite zapise svojega sloga vožnje/obnašanja na podlagi podatkov o geolokaciji, žiroskopskih in G-senzorjih, prevoženih kilometrih, podatkih o gorivu/porabi. Ti zapisi bodo na voljo za vsako pot. V analitiki vožnje lahko vidite dogodke, kot so močno zaviranje, močno pospeševanje in konstantna hitrost z njihovim časom in lokacijo.
HIBRIDNO USPOSABLJANJE VOŽNJE
Ta storitev vam omogoča, da preko aplikacije MyToyota preverite zapise o uspešnosti vašega hibridnega pogona na podlagi ključnih hibridnih kazalnikov (čas EV in ocena voznika hibrida).
Ti zapisi bodo na voljo za vsako pot. Vsaka pot je prikazana s poudarjenim vašim EV pogonom ter dogodki obnašanja (pospeševanje, zaviranje in konstantna hitrost), ki so povezani s kontekstualiziranim usposabljanjem, da vam pomagajo zmanjšati porabo goriva. Prav tako lahko dostopate do svojih agregiranih podatkov in enostavno spremljate razvoj uspešnosti vašega hibridnega pogona skozi čas.
USPOSABLJANJE VOŽNJE EV
Učite se, kako najbolje izkoristiti svoj EV s pomočjo nasvetov za vožnjo, kako voziti bolj gladko in učinkovito, da boste še podaljšali doseg vozila.
NAJDI MOJ AVTO
Preko aplikacije MyToyota lahko preverite zadnjo lokacijo svojega vozila. Lokacija se pridobi na podlagi zadnje točke podatkov o geolokaciji, prejetih iz vašega vozila ob zadnjem izklopu vžiga.
Do svojega avtomobila se lahko usmerite s podporo drugih aplikacij za zemljevid/navigacijo (kot so Apple Maps, Google Maps itd.) ali delite lokacijo svojega avtomobila preko nameščenega sporočila ali e-pošte.
MOJE DESTINACIJE IN POŠLJI NA AVTO
Za upravičene modele, opremljene z multimedijskim sistemom Toyota Smart Connect, lahko v aplikaciji MyToyota ustvarite svojo pot po želji in jo nato pošljete v navigacijski sistem vašega vozila. Doma in delo ter druge "najljubše" destinacije lahko nastavite preko aplikacije MyToyota.
Opomba: za prejem destinacije je potrebno aktivirati "Pametne storitve" v centru za naročanje v vaši aplikaciji MyToyota. Dodatne informacije o povezavi in delovanju vašega navigacijskega sistema v vozilu so na voljo v uporabniškem priročniku vašega vozila.
STATUS VOZILA
Ta funkcija prikazuje status vrat, oken, strešnega okna, prtljažnika in luči vašega vozila, pa tudi, če je pametni ključ ostal znotraj avtomobila.
Prejeli boste potisno obvestilo do 4 minute po izklopu vžiga. To vas obvešča, če je kaj nenavadnega glede statusa avtomobila (funkcija potisnih obvestil mora biti omogočena v nastavitvah vašega pametnega telefona in nastavitvah obvestil v aplikaciji). Prejeli boste eno ali več od naslednjih obvestil:
- Okna odprta (eno ali več oken je odprtih)
- Vrata odklenjena ali odprta (če so katera od vrat odklenjena ali odprta)
- Odprto drsno strešno okno (če je drsno strešno okno odprto)
- Luči prižgane (če so sprednje ali zadnje luči še vedno prižgane)
- Opomnik za zadnje sedeže (če odpiranje zadnjih vrat ni bilo zaznano po izklopu motorja)
SERVIS IN VZDRŽEVANJE
Na podlagi podatkov o prevoženih kilometrih vašega vozila bomo v aplikaciji MyToyota prikazali časovnik (tudi imenovan drsnik), ki prikazuje, kdaj je naslednje vzdrževanje potrebno. Preverili boste lahko svojo zgodovino storitev in rezervirali termin pri svojem trgovcu. Priporočamo, da identificirate svojega najljubšega trgovca preko svojega računa MyToyota.
Ostajate odgovorni za vzdrževanje in servisiranje vašega vozila v predpisanih intervalih. To, da nudimo to storitev, vas ne razbremeni te odgovornosti.
OPOMNIK OPOZORILNIH LUČI
Aplikacija MyToyota vas lahko opozori na določene opozorilne signale, ki so se prikazali v vašem vozilu. Ti opozorilni signali odražajo, vendar ne nadomeščajo, opozorilnih luči, prikazanih na armaturni plošči vašega vozila. Vi kot voznik ste odgovorni, da se na opozorilne luči v vašem vozilu odzovete kadarkoli. Če se s tem strinjate, bodo ti opozorilni signali posredovani omrežju Toyota, da vam nudijo podporo in pomoč, če je potrebna popravila.
Preko soglasja, danega Toyoti in aplikaciji MyToyota, boste imeli možnost odločiti, ali želite biti kontaktirani ali ne. Upoštevajte, da Toyota in omrežje Toyota ne zagotavljata, da vas bodo proaktivno kontaktirali v primeru opozorilne luči, saj ta storitev močno odvisna od vaše regije, razpoložljivosti in pokritosti. V primeru opozorilnega obvestila vedno upoštevajte navodila v priročniku lastnika za specifična navodila.
SAMODEJNO OBVESTILO O TRKU
Ta funkcija uporablja napredne senzorje, ki zaznavajo pomembne udarce. Toyota Motor Europe bo obveščena, če trk preseže predhodno določeno stopnjo resnosti.
V primeru nesreče se lahko ključni podatki o trku delijo z vašim lokalnim omrežjem Toyota, ki vas lahko proaktivno kontaktira, da ponudi podporo na podlagi resnosti in lokalnih politik. Omrežje Toyota (NMSCs ali trgovec) bo uporabilo kontaktne informacije iz vašega računa MyToyota in, če bo potrebno, obvestilo vaše določene nujne kontakte, navedene v aplikaciji MyToyota. Vi in vaši kontakti imate vedno možnost sprejeti ali zavrniti pomoč.
Enostavno dostopajte do celotnega zapisa zaznanih incidentov v aplikaciji, vključno z lokacijo trka in resnostjo. Prav tako lahko naložite osebne opombe in fotografije za referenco ali deljenje preko e-pošte.
Upoštevajte, da čeprav si prizadevamo izboljšati vašo varnost, ne moremo zagotoviti razpoložljivosti ali kakovosti nujnih storitev. Niti Toyota niti trgovec nista odgovorna za zamude, napake ali neuspeh pri kontaktiranju nujnih služb.
Poleg tega, če onemogočite deljenje podatkov o geolokaciji za vaše vozilo, ga ne bomo mogli locirati v primeru trka.
Upoštevajte, da bo funkcionalnost obveznega nujnega klica aktivirana v določenih okoliščinah.
Upoštevajte, da bo vaše vozilo samodejno obvestilo nujne službe v državi, kjer se nahaja, če pride do trka, ki sproži aktivacijo zračnih blazin.
To je urejeno z uredbo EU o "eCall" (Uredba (EU) 2015/758 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 29. aprila 2015), kot je bila vključena v zakonodajo Združenega kraljestva z Zakonom o izstopu iz Evropske unije iz leta 2018, ali katero koli drugo uredbo ali podoben instrument, ki spremeni, nadomesti ali podaljša to uredbo, vključno z vsemi smernicami, ki jih je izdala Evropska komisija.
ODDAJENA KLIMATSKA NAPRAVA
Glede na napravo za povezano vozilo, s katero je vaše vozilo Toyota opremljeno, boste lahko oddaljeno predogreli ali ohladili svoje vozilo preko aplikacije MyToyota. Glede na model vašega vozila boste morda lahko oddaljeno nastavili želeno temperaturo, vklopili odmrzovalnik sprednjega ali zadnjega vetrobranskega stekla ter nastavili enega ali več urnikov za predogrevanje ali hlajenje vašega avtomobila.
Predpogoji:
Ko uporabljate storitve oddaljenega nadzora, se prepričajte, da:
- Vozilo je popolnoma immobilizirano in preverili ste varnost okolice vozila. Prepričajte se, da v vozilu ni ljudi ali živali.
- Sistem se ne upravlja, če je pokrov motorja odprt ali ko je vozilo parkirano v notranjosti brez prezračevanja.
- Storitev se uporablja le, kadar je to potrebno. Prosimo, da spoštujete okolje in zmanjšate morebitno prekomerno hrup ali onesnaževanje zraka.
Predpogoji:
- Vrata zaklenjena
- Pokrov motorja zaprt
- Okna zaprta
- Ključ ni zaznan znotraj
- Samodejni menjalnik (vključno s stalnim variabilnim menjalnikom)
- Push start/stop
- Avtomatska klimatska naprava
- Start in stop sistem (samodejno izklopi in ponovno vklopi motor z notranjim zgorevanjem v prometni zastoju ali pri rdečih lučeh)
Opozorila:
- Če je vozilo opremljeno z oddaljenim immobilizerjem po prodaji, motor ne bo vklopljen, zato oddaljena klimatska naprava ne bo delovala.
- Če je vozilo mirovalo več kot 9 dni, bo morda potrebno, da ga uporabnik zažene od znotraj. Vgrajeni sistem se samodejno uspava, da zaščiti 12V baterijo.
- Oddaljena klima ne bo delovala pri temperaturah pod -10°C pri električnih vozilih in nekaterih hibridnih vozilih.
- Oddaljena klima pri hibridnih vozilih ne bo delovala, če je baterija manjša od 30% (varnostni ukrep).
- Oddaljena klima pri električnih vozilih ne bo delovala, če je baterija pod 20% (varnostni ukrep).
- Oddaljena klima bo delovala 20 minut med enim ciklom izklopa in vklopa vžiga. Prosimo, vedno spoštujte lokalne in nacionalne zakone, ki lahko omejijo uporabo teh storitev v vašem območju (na primer: nekatere občine in narodni parki).
ODDAJENJE ZAKLEPANJA/ODKLEPANJA
Ta funkcija vam omogoča, da oddaljeno zaklenete ali odklenete svoje vozilo preko aplikacije MyToyota z le nekaj kliki.
Upoštevajte, da ne boste mogli odkleniti ali zakleniti avtomobila, če:
- Katere koli od vrat so odprta
- Fizični ključ ali mobilni telefon (v primeru aktiviranega pametnega digitalnega ključa) je znotraj avtomobila
- Alarm avtomobila je nastavljen
- Avto je bil zaklenjen s ključem
V vseh teh primerih bo poskus odklepanja vrat neuspešen in prikazano bo sporočilo o napaki.
Ko uporabljate funkcijo zaklepanja, se prepričajte, da v avtomobilu niso zaklenjeni otroci, ranljive osebe ali hišni ljubljenčki. To lahko privede do toplotne kapi, dehidracije ali hipotermije, kar lahko povzroči smrt ali hude poškodbe.
Toyota ne prevzema odgovornosti za kakršno koli materialno izgubo, škodo ali nesreče, medtem ko je to vozilo zaklenjeno. Uporabnik prevzema vse tveganje in odgovornost za zaklepanje tega vozila.
Ko uporabljate funkcijo odklepanja, bodite pozorni, da to lahko potencialno privede do nepooblaščenega dostopa do vozila. Toyota ne prevzema odgovornosti za kakršno koli materialno izgubo, škodo ali nesreče, medtem ko je to vozilo odklenjeno. Uporabnik prevzema vse tveganje in odgovornost za odklepanje tega vozila.
OPOZORILNE LUČI
Funkcija opozorilnih luči vam omogoča preprost način, da oddaljeno locirate svoje vozilo v prenatrpanem parkirišču. Opozorilne luči se aktivirajo za obdobje 60 sekund. Po 60 sekundah jih lahko ponovno aktivirate.
NAPREDNE KONTROLE
Oddaljeno lahko nadzorujete nekatere razširjene funkcionalnosti vašega vozila. Te vključujejo zapiranje oken, klakson, zvočni signal, prtljažnik in žaromete.
Prosimo, vedno spoštujte lokalne in nacionalne zakone, ki lahko omejijo uporabo teh storitev v vašem območju (na primer: nekatere občine in narodni parki).
UPRAVLJANJE Z BATERIJO
Glede na napravo za povezano vozilo, s katero je vaše električno vozilo ali hibridno vozilo opremljeno, boste morda lahko dostopali do podrobnega stanja napolnjenosti vašega vozila - z nivojem baterije v odstotkih, dosegom baterije samostojno ali v kombinaciji z gorivom, ter ko deluje AC ali ne.
Prav tako bo prikazan minimalni nivo baterije za delovanje na baterijo samostojno pri hibridnih vozilih. V vaši aplikaciji je preostali doseg prikazan v kilometrih (km), vendar se lahko razlikuje od tistega, kar je prikazano v avtomobilu. Pomembno je, da vedno preverite indikacijo baterije na armaturni plošči vašega vozila Toyota.
HOMECHARGE
Z HomeCharge lahko enostavno načrtujete začetek in/ali konec polnjenja, na primer, da se ujema z nizko ceno električne energije ali ko v vašem domu ne delujejo drugi elektronski aparati. Nastavite lahko en sam čas, ki se ponavlja vsak dan, ali izberete več časov na različnih dneh.
OMREŽJE POLNILNIC TOYOTA
Omrežje polnilnic Toyota vam omogoča dostop do enega največjih panevropskih omrežij polnjenja. Iskali boste lahko polnilne postaje in si ogledali podrobnosti o vsaki polnilni postaji, kot so razpoložljivost v realnem času, cena polnjenja, hitrost polnjenja in vrste vtičev.
Po naročilu lahko odklenete polnilno postajo s svojo aplikacijo ali RFID kartico in začnete postopek polnjenja. Na koncu vsakega meseca boste prejeli mesečni račun za vse seje polnjenja.
Omrežje polnilnic Toyota je zagotovljeno v sodelovanju z našimi tehničnimi partnerji ("DCS") in je predmet dodatnih pogojev in obvestila o zasebnosti, dostopnih na https://www.toyota-charging-network.eu/ (za TOYOTO)
V ta namen bodo vaši osebni podatki preneseni partnerju za obdelavo. Seznam in podrobnosti teh podatkov so na voljo v zgoraj omenjenih dokumentih.
POVEZANE ZAVAROVALNE STORITVE
Zavarovanje na podlagi uporabe (UBI), polno hibridno zavarovanje (FHI) in PHEV zavarovanja so zavarovalni produkti povezanih avtomobilov, ki jih ponuja Toyota Insurance Services.
Povezana zavarovanja Toyota Insurance Services so inovativne storitve, povezane s povezljivostjo avtomobila, kjer so zavarovalne premije osnovane na podatkih o vožnji v realnem času, ki jih generirajo vozniki.
- Zavarovanje na podlagi uporabe nudi stalno povratno informacijo o posameznem obnašanju voznika, na podlagi 4 kriterijev (zaviranje, pospeševanje, zavijanje, prekoračitev hitrosti).
- Polno hibridno zavarovanje je posebej prilagojeno voznikom hibridov, ki nagrajujejo varno vožnjo v načinu EV (električno vozilo).
- PHEV povezano zavarovanje je usmerjeno na voznike hibridnih vozil (PHEV), ki jih nagrajuje za najboljšo izrabo njihovega PHEV vozila z motivacijo za pogosto polnjenje, da maksimizirajo svoje električne prevožene kilometre.
Ob registraciji za storitev povezanega zavarovanja bodite pozorni, da so UBI, FHI ali PHEV zavarovanja ločeni produkti od aplikacije MyToyota. Naročanje storitve povezanega zavarovanja je mogoče le pri izbranem zavarovalnem ponudniku, preko posrednika Toyota Insurance Services, in je lahko predmet specifičnih pogojev in določil, sprejetih ob naročilu.
Ko se prijavite za pogodbo UBI, FHI ali PHEV, se potrebni podatki o vožnji prenesejo zavarovalnici, ki bo delovala kot upravljavec podatkov, da izpolni pogodbo.
Ob prijavi za pogodbo UBI, FHI ali PHEV je storitev povezanega zavarovanja povezana z aplikacijo MyToyota. Tako boste lahko spremljali analizo svojih potovanj, svojo individualno oceno vožnje ali svoj delež EV.
Funkcija vizualizacije zavarovalne ocene je neodvisna funkcija, ki je povsem neobvezna in jo lahko uživate brez uporabe aplikacije MyToyota ali računa MyToyota. Kadarkoli se lahko prosto odločite za vključitev ali izključitev te funkcije vizualizacije zavarovalne ocene v aplikaciji MyToyota, kar ne bo vplivalo na vašo oceno vožnje in zavarovalno pogodbo.
Za dodatne informacije obiščite https://www.toyota-europe.com/brands-and-services/toyota-insurance-services
SPREMLJEVALEC NAROČIL VOZIL
Spremljajte najnovejši status vašega novo naročenega avtomobila in bodite obveščeni o dostavi pri vašem lokalnem trgovcu Toyota.
FUNKCIJE, POVEZANE Z MULTIMEDIJO
OBLAČNA NAVIGACIJA
Prometni dogodki: dejavnosti ali dogodki, ki lahko vplivajo na prometni tok
Spletne informacije o prometu: Ažurne informacije o prometnem toku, ki izpostavljajo zastoje na cestah
Spletno iskanje (POI): Iskanje točk zanimanja
Iskanje parkirišča izven ulice: Iskanje parkirnega mesta izven javne ulice (večnadstropno parkirišče)
Fiksna hitrostna kamera: Hitrostna kamera, ki je trajno nameščena na določenih lokacijah
Živa hitrostna kamera: Hitrostne kamere, ki niso trajno nameščene na določenih lokacijah
Prometni znaki: Vidni so na zemljevidu multimedijske navigacije
Vremenska služba: Ažurne vremenske informacije na lokaciji vozila, vključno z vremenskimi opozorili
Območje z nizkimi emisijami (LEZ): Obvestila uporabnikom ob vstopu/izstopu iz LEZ
Pametno parkiranje (izven ulice + na ulici): Nudi informacije o trenutni verjetnosti števila prostih parkirnih mest
Pametno polnjenje: Nudi informacije o delovnih urah in cenah bencinske črpalke
Polnjenje EV: Spletno iskanje polnilnih točk
Za vozila EV: Podrobnosti o polnjenju EV POI (število priključkov, moč, delovni čas, status razpoložljivosti), doseg EV na zemljevidu, predlog polnjenja EV ko je dosega malo, usmerjanje EV
Za PHEV: Spletno iskanje polnilnih točk EV, podrobnosti o polnjenju EV POI (število priključkov, moč, delovni čas, status razpoložljivosti)
Usmerjanje EV (EV): Samodejno dodajanje polnilnih postaj v vaš načrt poti na podlagi nivoja baterije ob začetku poti.
Dinamično usmerjanje EV: Samodejno dodajanje polnilnih postaj v vaš načrt poti na podlagi nivoja baterije ob začetku poti in nenehno posodabljanje med potjo.
GLASOVNI AGENT
Glasovni agent je glasovni asistent v vozilu, ki se aktivira z izgovorom "Hej Toyota"
Glasovni agent (VA): Odgovarja na ukaze, ki se nanašajo na navigacijo, telefon, medije ("Hej Toyota, najdi najboljšo restavracijo, vklopi radio…")
Ukazi vozila glasovnega agenta: Odgovarja na ukaze, povezane z vozilom ("Hej Toyota, odpri okno")