Izberite

Pasivna varnost in THUMS

Bistvena zaščita, ki jo potrebujete, ko se zgodi nesreča
Pasivna varnostna oprema, kot so varnostni pasovi, zračne blazine ter struktura karoserije avtomobila so ključnega pomena za zmanjšanje posledic trka. Z nenehnimi analizami in inovacijami si prizadevamo za brezkompromisno varnost v resničnem svetu.

Varnost v resničnem svetu

Ali vas bodo varnostni pasovi ob nesreči zadržali na svojem mestu? Bodo zračne blazine zaščitile vašo glavo? Kako bo trk vplival na vaše telo? Da bi zagotovili varnost v resničnem svetu, analiziramo dejanske nesreče in to znanje vključimo v naš razvoj pasivne varnosti. Ker novih tehnologij ni mogoče testirati na ljudeh, pri poskusnih trkih uporabljamo tradicionalne lutke, ki se ujemajo samo s težo in velikostjo človeških teles, nepa tudi z njihovo zapleteno naravo ali načinom, kako se ljudje instinktivno premikajo v nevarnih situacijah. S tem izzivom smo ustvarili virtualni simulacijski modela človeškega telesa THUMS (Total Human Model for Safety).

THUMS – najnaprednejši model virtualnega človeka na svetu

THUMS nam omogoča razumevanje dejanskih poškodb, ki jih lahko ljudje utrpijo v prometni nesreči. Ta virtualna lutka vključuje številne vidike človeškega telesa, kot so kosti, mišice in notranji organi. Lahko je sedeči ali hodeči moški, ženska ali otrok različnih starosti. Zaradi takšne kompleksnosti in prilagodljivosti je THUMS eden najnaprednejših sistemov za simulacijo in analizo poškodb, ki jih povzročijo zunanje sile. Nenehno izboljšujemo THUMS. Leta 2015 je bila dodana funkcija za simulacijo voznika ali sopotnika, ki se instinktivno pripravi pred nesrečo. Lahko izvaja tudi gibe, ki vplivajo na morebitne poškodbe.

Naša tehnologija je dostopna vsem.

THUMS se lahko uporablja tudi na neavtomobilskih področjih. Kot odgovoren proizvajalec, ki želi ustvariti srečo za vse, smo omogočili, da je THUMS brezplačno dostopen vsem. Uporabljajo ga drugi večji proizvajalci avtomobilov, kot so Audi, Volvo, Renault in Daimler, pa tudi dobavitelji avtomobilskih sestavnih delov. Poleg tega ga je NASA uporabila v procesu snovanja vesoljskega plovila Orion. Uporabili so ga tudi pri oblikovanju varnejših dirkalnih avtomobilov, postelj brez preležanin, loparjev, čelad za ameriški nogomet in čevljev, ki preprečujejo poškodbe.