Toyota GR Supra

Specifikacije

Vse za občutek

Razvoj nove Toyote GR Supre je bil precej več kot le preštevanje krogov na dirkališču. Osredotočali smo se predvsem na vaš občutek za volanom. Ustvarili smo unikatno mešanico moči, ravnotežja in agilnosti, ki ponujajo ultimativno vozniško izkušnjo.

/

Krmiljenje

Nova Toyota GR Supra je bila zasnovana kot športni avtomobil v svoji najčistejši formi. Zaradi kratke medosne razdalje, razmeroma velike širine, nizke teže, nizkega težišča in natančnega krmiljenja smo ustvarili avtomobil, ki ponuja občutek brez kompromisov.
Oglejte si več

Pripravljeni na igro

Prilagodljivo variabilno vzmetenje (AVS) ima pri novi Toyoti GR Supri odločilno vlogo. Dvojni napenjalniki vzmeti McPherson spredaj in petorna zadnja os ponujajo izjemno stopnjo udobja, kadar se želite sprostiti, in odličen nadzor, kadar se želite igrati.

50:50. Brez kompromisov

Spredaj nameščeni motor in pogon na zadnja kolesa pri novi Toyoti GR Supri ponujata idealno razporeditev teže med sprednjim in zadnjim delom avtomobila v razmerju 50:50. Zaradi lahke, a hkrati izredno torzijsko toge karoserije, ki je izdelana iz kombinacije aluminija in jekla, lahko voznik uživa v izjemni stabilnosti, oprijemu in krmiljenju.

Večja torzijska torznost. Večja natančnost.

Izjemna torzijska togost nove Toyote GR Supre omogoča natančno vzmetenje in fine nastavitve blažilnikov vibracij. Prednje vzmetenje je zasnovano izjemno togo, kar omogoča odličen občutek pri vožnji skozi ovinke. Zaradi aluminijastih sestavnih delov smo znižali težo, kar nam je pomagalo pri vzpostavitvi večjih zmogljivosti in večje energijske učinkovitosti.

Zlata sredina

Idealno razmerje med medosno razdaljo in širino avtomobila se giblje med 1,5 in 1,6. Pri Toyoti GR Supri nam je uspelo doseči zlato sredino, ki jo označuje čarobna številka 1,55. Zaradi tega razmerja se avtomobil ponaša z neverjetno agilnostjo in stabilnostjo, tudi kadar ga priganjamo do skrajnih meja njegovih zmogljivosti.

Zmogljivost

Nova Toyota GR Supra se počuti domače na cesti in dirkališču. Predvsem zaradi 3,0-litrskega šestvaljnika, ki ima vse sestavine za razvajanje vaših čutov. Opremeljen je s turbopolnilnikom, izjemno natančnim direktnim vbrizgom goriva in variabilnim nadzorom ventilov. Proizvaja 340 konjskih moči in 500 Nm navora. Do hitrosti 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde. Najvišjo hitrost pa doseže pri 250 km/h.
Oglejte si več

Načini vožnje

Zaradi dveh načinov vožnje lahko novo Toyoto GR Supro prilagodite svojemu razpoloženju. Ko iz načina Normal prestavite v način Sport, boste v trenutku zaslišali drugačen zvok motorja in občutili večjo odzivnost, drugačno prestavno razmerje, blaženje in krmiljenje. Za še več zmogljivosti in nadzora je na voljo tudi posebna nastavitev za vožnjo na drikališču. Ta zmanjšuje delovanje sistema za nadzor stabilnosti vozila.

Aktivni diferencial

Nova Toyota GR Supra je standardno opremljena z aktivnim diferencialom, ki vpliva na stabilnost in učinkovitost avtomobila, kadar ga priženemo do skrajnega roba njegovih zmogljivosti. To se še posebno občuti pri vožnji skozi ovinke, ko je pri pospeševanju potreben maksimalen oprijem.

8-stopenjski samodejni menjalnik

Nova Toyota GR Supra je opremljena z zmogljivim 3,0-litrskim šestvaljnikom, ki skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ustvarja uigrano celoto. Menjalnik ponuja tudi prestavne ročice ob volanskem obroču, ki omogočajo nemoteno prestavljanje pri dinamični vožnji skozi ovinke.

Izjemno učinkovito zaviranje

Za optimalen izkoristek svojega dinamičnega potenciala je Toyota GR Supra opremljena z zavornimi čeljustmi Brembo, 19-palčna platišča pa so obuta v pnevmatike Michelin Pilot Super Sport, ki zagotavljajo izjemen oprijem.

Popešek

Funkcija Launch Control omogoča izjemno energičen pospešek z mesta, ki zagotavlja maksimalen oprijem. Zaradi te funkcije Toyota GR Supra z mesta do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde, števec za hitrost pa se ustavi šele pri številki 250 km/h.

/
Oblika

Z dolgim pokrovom motorja, kompaktno karoserijo in streho z dvojnim balonom je Toyota GR Supra pravi magnet za občudojoče poglede. Ljubitelji pa v njeni obliki zaznavajo tudi zasnovo, ki izvira iz legendarnih športnih avtomobilov preteklosti. Toyota je prihod nove Supre najavila s konceptom FT-1, ki so ga zasnovali v studiu CALTY v Kaliforniji. Koncept kondenziranega ekstrema se izraža v njeni dirkaški aerodinamiki, sodobnem in mogočnem videzu, ki že na prvi pogled izžarevajo dirkaške zmogljivosti.
Oglejte si več

Koncept kondenziranega ekstrema

Koncept kondenziranega ekstrema se nanaša na celoten paket nove Toyote GR Supre. Kondenzirana tematika se kaže pri razmerju med velikim premerom koles in kratko medosno razdaljo. Ekstrem pa nakazuje širina avtomobila z razmeroma majhno kabino, ki pripomoreta k visoki stopnji okretnosti in stabilnosti.

Aerodinamika z navdihom GAZOO Racing

Z inženirskim pristopom, ki temelji na bogatih dirkaških izkušnjah, se nova Toyota GR Supra ponaša z odlično aerodinamiko in idealno razporeditvijo teže med sprednjim in zadnjim delom avtomobila. K aerodinamiki pripomore tudi značilna streha z dvojnim balonom, ki hkrati zagotavlja dovolj višine v kabini. Zadnji spojler pa preprečuje dvigovanje avtomobila pri večji hitrosti.

Prefinjeni detajli

Za novo Toyoto GR Supro so značilni številni oblikovalski poudarki, med katerimi je treba omeniti širino avtomobila, ki zagotavlja mogočno podobo, impresivna 19-palčna lita platišča in prefinjene luči LED. Atraktiven je tudi zadnji del avtomobila, ki izžareva dirkaške korenine. Luči so skupaj z zadnjimi meglenkami nameščene na sredini zadnjega odbijača in so izdelane v najsodobnejši tehnologiji LED.

Udobje

Kokpit je v celoti posvečen vozniku. Opremljen je z dirkaškimi sedeži in premijsko tehnologijo. Toyota GR Supra je izjemen avtomobil GT, ki ponuja visoko stopnjo kontrole. Središče multimedijskega sistema je 8,8-palčni zaslon, prek katerega je mogoč dostop do navigacije, storitev Supra Connect (odvisno od trga), glasbe in prostoročnega telefoniranja. Sistema Smart Entry in Push Start pa skupaj s prtljažnim prostorom, ki ga je mogoče povečati, poenostavljajo uporabo.
Oglejte s več

/

Dirkaški sedeži

Nova Toyota GR Supra je opremljena s sodobni sedeži, ki so nastali na podlagi želja dirkačev. So električno nastavljivi (vključno z nastavitvami ledvenega dela), ponujajo gretje in spominsko funkcijo. Pri paketu opreme Active so oblečeni v alkantaro, pri paketih Premium in A90 Edition pa v usnje. V vseh treh primerih pa ponujajo udobje in odličen oprijem, kar boste še posebej občutili na dirkalni stezi.

Prilagodljive luči

Nova Toyota GR Supra vedno omogoča jasen pogled na cesto. Luči LED namreč ponujajo prilagajanje svetlobnim razmeram in preprečujejo zaslepljevanje nasproti vozečih se vozil. Vzvratna ogledala se samodejno zatemnijo. Brisalci so opremljeni s posebnimi senzorji. Zadnja vzvratna kamera pa olajšuje parkiranje.

Kakovostna zabava

Nova Toyota GR Supra skrbi tudi za trenutke, ko se med vožnjo želite sprostiti. Paket opreme Active ponuja avdio sistem z 10 zvočniki, povezavo Bluetooth® in priključke USB. Središče multimedijskega sistema pa sta 8,8-palčni zaslon, ki omogoča dostop do navigacije, in storitev Supra Connect (odvisno od trga). Vse skupaj pa je mogoče nadgraditi s premijskim zvočnim sistemom, ki vključuje 12 zvočnikov JBL in brezžični polnilnik mobilnih naprav.

Varnost na prvem mestu

Pri visoko zmogljivih športnih avtomobilih je varnost odločilnega pomena. Nova Toyota GR Supra standardno ponuja varnostni paket Supra Safety +, ki vključuje zaznavanje mrtvega kota, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za zaznavanje prečnega prometa, opozorilo pred trkom od zadaj, pametne parkirne senzorje, samodejno zaviranje in funkcijo klica v sili, ki v pimeru nesreče reševalcem takoj sporoči natančno lokacijo vozila. Totoya GR Supra je standardno opremljena tudi s prilagodljivim tempomatom in funkcijo Stop & Go.

Kokpit

Kokpit nove Toyote GR Supre je nastal po vzoru enosedežnih dirkalnikov, ki voznika postavljajo v središče akcije. Prilagodljiva stranska opora in premišljene zaščitne blazinice za kolena zagotavljajo prefinjene občutke med vožnjo po ovinkasti cesti. Projekcijski zaslon (pri paketu Sport Premium) pa pred voznikove oči predvaja vse potrebne podatke o vožnji.
Oglejte s več

Asimetrična sredinska konzola

Asimetrična sredinska konzola v notranjosti nove Toyote GR Supre predstavlja povezavo med voznikovim kokpitom in bolj odprto zasnovanim sopotnikovim delom kabine. Dvopodročna klimatska naprava omogoča kakovostno prezračevanje, gumbi s spominsko funkcijo pa so na voljo za vsako stran posebej. 8,8-palčni multimedijski zaslon pa je mogoče opravljati s preprostim dotikom ali z vrtečim nadzornim gumbom.

Aktivni sistem zvoka

Aktivni sistem zvoka v novi Toyoti GR Supra omogoča dva različna zvoka. Način Normal je namenjen vsakodnevni vožnji in je bolj tih. Način Sport pa ponuja navdušujoči zvok, ki poudarja vsako popeševanje in prestavljanje.

Zmogljivosti

Moč motorja340 konjskih moči pri 5000-6500 obratih
Navor motorja500 Nm pri 1600–4500 obratih
Pospešek
(0-100km/h)
4,3 sek
Največja hitrost
(elektronsko omejena)
250 km/h
Emisije CO2
(kombinirani cikel NEDC)
170 g/km
/
Toyota GR Supra 2019 se predstavi

Na voljo sta dva paketa opreme: Sport in Sport Premium.

/
Nova Toyota GR Supra Sport
Toyota GR Supra Sport je opremljena z aktivnim diferencialom in prilagodljivim variabilnim vzmetenjem (AVS), 19-palčnimi litimi platišči s paketom športnih zavor. Z vsemi temi funkcijami vozniku omogoča, da izkoristi dinamični potencial avtomobila.
Poudarki paketa opreme Sport:
48,3-centimetrska (19-palčna) aluminijasta kovana platišča
Delna elektronska zapora zadnjega diferenciala
Prilagodljivo vzmetenje
Multimedijski sistem z 22,4-centimetrskim (8,8-palčnim) zaslonom
Navigacijska naprava
Smart Entry & Push Start - sistem za samodejno odklepanje in zagon motorja s pritiskom na gumb
Športna sedeža v kombinaciji usnja in alcantare
Električno pomična in ogrevana sedeža
Paket aktivne varnosti Toyota Supra Safety
/
Nova Toyota GR Supra Sport Premium
Toyota GR Supra Sport Premium je namenjena voznikom, ki želijo maksimalno udobje in najvišjo stopnjo opreme. Vključuje vse značilnosti paketa opreme Sport. Poleg tega pa še številne dodatke: usnjeno oblazinjenje, 12 zvočnikov JBL, projekcijski zaslon, dodatne predale ...
Poudarki paketa opreme Premium (dodatno k paketu Sport):
Usnjeno oblazinjenje sedežev v črni barvi
Vrhunsko ozvočenje JBL z dvanajstimi zvočniki
HUD (Head Up Display) barvni prikazovalnik podatkov na vetrobranskem steklu
Brezžični polnilec prenosnih naprav
Osvetlitveni paket
Rdeča Prominence

Več o ekipi TOYOTA GAZOO Racing

Toyota Gazoo Racing z Andrejem Jerebom tudi v Sloveniji Toyota Gazoo Racing z Andrejem Jerebom tudi v Sloveniji Toyota Gazoo Racing Slovenija združuje težnjo Toyote po izdelavi vse boljših avtomobilov, izpostavlja njihovo vozno dinamiko in dopolnjuje serijske športne avtomobile tudi s tekmovalnim programom. Dvojna zmaga ekipe TOYOTA GAZOO Racing v Spa-Francorchampsu Dvojna zmaga ekipe TOYOTA GAZOO Racing v Spa-Francorchampsu Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je začela Svetovno vzdržljivostno prvenstvo FIA (WEC) 2018-19 z dvojno zmago na dirki 6 ur Spa-Francorchampsa. Dirkalnika TOYOTA GAZOO Racing sta vzdržljivostno dirko 24 ur Le Mansa začela iz prve vrste Dirkalnika TOYOTA GAZOO Racing sta vzdržljivostno dirko 24 ur Le Mansa začela iz prve vrste Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je odlično začela letošnjo dirko 24 ur Le Mansa, ki je glavna postaja svetovne vzdržljivostne serije 2018-19 FIA World Endurance Championship (WEC). TOYOTA GAZOO Racing se posveča vzdržljivostnim dirkam TOYOTA GAZOO Racing se posveča vzdržljivostnim dirkam Tudi v sezoni 2018–2019 bo ekipa Toyota Gazoo Racing sodelovala na dirkah svetovnega vzdržljivostnega prvenstva WEC, ki poteka pod okriljem svetovne avtomobilistične organizacije FIA.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.