Brezplačno preizkusite Toyoto
Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto

Reli na Švedskem: 4. dan

Latvala je zmagovalec relija na Švedskem in vodi v prvenstvu

Toyota je prvič po reliju na Kitajskem leta 1999 zasedla prvo mesto na dirki za svetovno prvenstvo v reliju FIA: in to šele na drugi preizkušnji za povsem novi Yaris WRC.

Jari-Matti Latvala je prevzel vodstvo po včerajšnji hitrostni preizkušnji, ko je prejšnji vodilni naredil napako in se zavrtel. Latvala je nato zmagal na naslednjih treh etapah in povečal svojo prednost ter vknjižil prvo reli zmago za moštvo TOYOTA GAZOO Racing. Juho Hänninen ni imel večjih težav z dirkalnikom in je osvojil dodatne točke, tako moštvo TOYOTA GAZOO Racing zdaj zaseda drugo mesto med proizvajalci, Latvala pa je s 17. zmago v karieri, njegovo četrto na Švedskem in prvo po Mehiki leta 2016, na čelu razvrstitve dirkačev. Jari-Matti je skupno osvojil šest etap: HP1, HP4, HP13, HP16, HP17 in HP18.
Latvala je imel pred začetkom preizkušnje samo 3,8 sekunde prednosti pred drugouvrščenim, nato pa osvojil vse tri etape (vključno z zadnjo hitrostno preizkušnjo za dodatne točke) in zabeležil čustveno zmago brez kakršnih koli težav z dirkalnikom. Hänninen je končal tik zunaj prve dvajseterice in nadaljuje testiranje nastavitev za prihodnje relije.
/
Povedali so:
Akio Toyoda (predsednik moštva)

»Občutek je odličen, ko po 17 letih zasedeš prvo mesto na preizkušnji svetovnega prvenstva v reliju. Vedno sem se veselil tega trenutka, a si nisem mislil, da bo prišel tako kmalu. Zahvalil bi se vsem članom moštva in tudi vsem navijačem, ki so čakali na naš zmagoslavni povratek in se z nami veselili. Rad bi vam zaupal pogovor o komunikaciji z avtomobili, ki sem ga imel s Tommijem in Jari-Mattijem pred začetkom relija na Švedskem.
Jari-Matti je dejal, da poskuša z njimi govoriti z ljubeznijo in jih voziti mehko. Tommi je povedal, da dobro razume umetnost hitre vožnje, ker ima avtomobile preprosto rad. Njune besede, polne ljubezni do avtomobilov, so se me dotaknile, saj gojim podobna čustva. Zato nam vsem želim, da še naprej uživamo v teh občutkih, se skupaj soočamo z izzivi in naredimo iz modela Yaris še boljši avtomobil.«
Tommi Makinen (vodja moštva)
»Težko je z besedami opisati, kaj trenutno čutim: kaj vsi čutimo. V Monte Carlu smo vknjižili presenetljiv rezultat, a to danes je več kot nepričakovano. Seveda smo pri tej zmagi imeli srečo, vseeno pa je treba posebej poudariti izjemen talent Jari-Mattija in moštveni duh, ki je bil prisoten na Finskem, v Nemčiji in na Japonskem.
Naravnost neverjetno. Rad bi se zahvalil vsem, ki so to omogočili: predvsem našemu predsedniku g. Tojodi, ker je verjel v nas, Jari-Mattiju, Miiki, Juhi in Kaju. To je za nas poseben dan, ki se ga bomo dolgo spominjali, obenem pa moramo ostati na tleh in nadaljevati trdo delo.«
Jari-Matti Latvala (voznik dirkalnika 10)
»Tako zelo sem vesel. Novo moštvo, nov avtomobil, druga letošnja preizkušnja in zmaga: Nimam besed. Mislim, da sem danes odpeljal svojo najboljšo zadnjo hitrostno preizkušnjo. Velika zahvala moštvu. Zdaj smo izredno motivirani, da nadaljujemo po tej poti: Z nestrpnostjo pričakujem Mehiko. Zmagati je fantastično, žal pa mi je za Thierryja Neuvilla, ki je včeraj izgubil vodstvo na hitrostni preizkušnji. Sam sem bil v preteklosti v podobnem položaju, zato dobro vem, kako se zdaj počuti. Zavedamo se, da smo imeli srečo, zato se moramo še naprej izpopolnjevati in delati v smeri našega cilja.«
Juho Hänninen (voznik dirkalnika 11)
»Ponosen in vesel sem, da sem del tega moštva predanih in neutrudnih ljudi. To je za nas odličen rezultat. Iz mojega zornega kota smo na tej reli preizkušnji poskušali popraviti petkovo napako, a smo zaključili nekaj uporabnih testiranj, jaz pa sem preživel več časa v avtomobilu in si dvignil samozavest.«
Začasni končni rezultati relija na Švedskem:
1 Jari-Matti Latvala/Miika Anttila (Toyota Yaris WRC) 2s36m03,6s
2 Ott Tanak/Martin Jarveoja (Ford Fiesta WRC) +29,2s
3 Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +59,5s
4 Dani Sordo/Marc Marti (Hyundai i20 Coupe WRC) +2m11,5s
5 Craig Breen/Scott Martin (Citroen C3 WRC) +2m51,2s
6 Elfyn Evans/Daniel Barritt (Ford Fiesta WRC) +5m26,6s
7 Hayden Paddon/John Kennard (Hyundai i20 Coupe WRC) +5m31,2s
8 Stephane Lefebvre/Gabin Moreau (Citroen DS3 WRC) +7m14,7s
9 Pontus Tidemand/Jonas Andersson (Skoda Fabia R5) +9m11,1s
10 Teemu Suninen/Mikko Markkula (Ford Fiesta R5) +10m02,9s
23 Juho Hänninen/Kaj Lindström (Toyota Yaris WRC) +23m05,6s
Razvrstitev dirkačev svetovnega prvenstva v reliju FIA 2017 po drugi preizkušnji:
1 Jari-Matti Latvala 48
2 Sebastien Ogier 44
3 Ott Tanak 33
4 Dani Sordo 25
5 Craig Breen 20
6 Elfyn Evans 18
7 Stephane Lefebvre 10
8 Thierry Neuville 8
9 Hayden Paddon 7
10 Andreas Mikkelsen 6
12 Juho Hänninen 3
Razvrstitev proizvajalcev svetovnega prvenstva v reliju FIA 2017 po drugi preizkušnji:
1 M-Sport World Rally Team 73
2 Toyota Gazoo Racing WRT 53
3 Hyundai Motorsport 40
4 Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team 26
(Rezultati ob 16.00 v nedeljo, za najnovejše rezultate obiščite www.wrc.com)
Kaj sledi?
Naslednja, tretja postaja svetovnega prvenstva v reliju je Mehika med 9. in 12. marcem. To bo prva dirka na gramozu v letošnjem letu ter prva preizkušnja pri visokih temperaturah in veliki nadmorski višini, ki motorju jemlje kisik. Gre za povsem nov izziv za moštvo TOYOTA GAZOO Racing.
Slike bodo naložene na spodnjo povezavo med preizkušnjo
URL: toyotagazooracingwrc.com
- Prijava: toyotagazooracingwrc
- Geslo: media

Preberite več

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.