Kakovost določajo stranke. Naše poslanstvo se nikoli ne konča.

Glasovi naših strank

Ko bi radi razumeli, kaj pomeni kakovost znamke Toyota, je najpomembneje prisluhniti našim strankam. Njihovi neodvisni pogledi in izkušnje z vozili nam povedo, ali smo dosegli naše cilje glede kakovosti, in nam dajejo dejanske informacije, ki jih potrebujemo za izboljšave in izdelavo še boljših avtomobilov.

Zaupali so nam številne izjemne zgodbe o zanesljivosti naših vozil in njihovi posebni privlačnosti, zaradi katerih so zaupanja vreden in pomemben del življenja ljudi. Zmeraj radi prisluhnemo našim strankam ter kritikam posvečamo enako pozornost kot pohvalam.

Glasovi zaposlenih

Zgodba zaposlenih v obratu

Zaposleni v naših proizvodnih obratih po vsem svetu so zelo ponosni na delo, ki ga opravljajo. Zavezani so k opravljanju najboljšega dela na vsakem koraku, kar je bistvenega pomena pri zagotavljanju vozil najvišje kakovosti za naše stranke.

Zgodba, ki jo pripoveduje član proizvodne ekipe iz Združenega kraljestva, je odličen prikaz tega, kako skrb za kakovost ustvari močno ekipo in kaže spoštovanje do naših strank. Kot pojasnjuje: »Skrb za kakovost je bistveni del posameznikovega odnosa do dela.«


»Naši stranki želimo zagotoviti najboljše vozilo, ki ga lahko ustvarimo«.

Poslovni direktor Bob Chapman in vodja oddelka za zagotavljanje kakovosti John Cartwright, družba Toyota Motor Manufacturing (UK) Limited

Pristop h kakovosti

Vedno boljši avtomobili

Vse naše delo temelji na kakovosti in pri tem v duhu načela kaizen vedno iščemo nove poti do izboljšav, da bi lahko našim strankam zagotovili najbolj kakovostne izdelke in storitve.

Vsak izmed naših zaposlenih razume, kako pomembno je odpraviti slabo kakovost, še preden preidemo v naslednjo stopnjo proizvodnega procesa. To pomeni, da se z vsako težavo spopademo takoj, ko nastane, s čimer preprečimo razvoj še hujših težav. Tak pristop uporabljamo v celotnem poteku procesov, od raziskav in razvoja prek proizvodnje do naših poprodajnih storitev. Naše dejavnosti za zagotavljanje kakovosti po vsem svetu vodijo glavni direktorji za kakovost, ki nam pomagajo pri nepretrganem spremljanju uspešnosti, učenju in uvajanju izboljšav.

/

Zgodovina kakovosti

Že od ustanovitve naše družbe proučujemo in uvajamo načine za izboljšanje kakovosti.

Zaradi vse bolj sofisticiranih proizvodnih metod postajajo tudi vozila kompleksnejša, naše stranke po vsem svetu pa imajo vse večje potrebe in pričakovanja, zato ves čas nadgrajujemo svoje znanje, procese in izdelke, da bi tako zagotovili boljšo kakovost pri vsem, kar izdelujemo in počnemo.

Na podlagi naših že skoraj stoletnih izkušenj smo izgradili svetovni sloves in stremimo k temu, da bi ga ohranili in še izboljšali.

/
Družba Toyota že od svoje ustanovitve izvaja dejavnosti za zagotavljanje kakovosti, zaradi česar nam naše stranke podeljujejo najvišje ocene.

Tradicije kakovosti

Veliko tega, kar danes počnemo za zagotavljanje najvišje kakovosti našega poslovanja in izdelkov, je bilo del našega načina dela že mnogo let in sega v čas, ko še nismo izdelovali vozil. Ponosni smo na te tradicije, ki jih še vedno razvijamo in izboljšujemo, da bi se lahko spopadali z novimi izzivi.

Načela, na katerih temelji naš sistem za zagotavljanje kakovosti, vključujejo naslednje: »Stranka je na prvem mestu«, »Kakovost je na prvem mestu« in »Genchi Genbutsu (ogled na dejanskem mestu)«. Vzpostavljena so bila ob ustanovitvi naše družbe. Od takrat se ta načela prenašajo naprej in narekujejo delo na vsaki organizacijski stopnji današnje družbe Toyota, od proizvodne hale do izvršnega vodstva.

Kakovost pri načrtovanju

Vgrajevanje najvišje kakovosti v naša vozila se začne že v fazi načrtovanja.

Vsak nov model mora prestati strogo testiranje z uporabo računalniškega modeliranja, laboratorijskih testov in tisočih kilometrov dejanske vožnje. Pri razvoju izdelka med iskanjem potencialnih težav temeljito proučimo vsako podrobnost, pridobljeno znanje in izkušnje pa se izmenjujejo med našimi ekipami inženirjev.

Naši strogi standardi in dobro uveljavljeni postopki nam omogočajo postavitev temeljev za vgradnjo kakovosti na vsaki procesni stopnji.

Proizvodnja kakovosti

Naša zavezanost k izdelavi vozil najvišje kakovosti zahteva precizne proizvodne procese ter usposobljeno in predano delovno silo.

Da bi imeli na voljo prave metode in ljudi, s katerimi lahko zagotovimo skladnost izdelkov z našimi zahtevnimi standardi, vlagamo predvsem v proizvodnjo in usposabljanje.

Ekipe za zagotavljanje kakovosti na vsakem proizvedenem vozilu izvedejo tisoče preverjanj. Kakovost je v središču naših programov usposabljanja za pripravnike ter v programih za razvijanje spretnosti in znanja, ki so namenjeni naši uveljavljeni delovni sili.

Zagotavljanje kakovosti

Z nenehnimi izboljšavami naših izdelkov in storitev smo zavezani k zagotavljanju najvišje kakovosti in popolnega zadovoljstva strank.

Razvili smo učinkovite postopke, s katerimi lahko morebitne težave strank proučimo in odpravimo s čim manj nevšečnostmi zanje.

Naša filozofija »stranka je na prvem mestu« je del naše DNK in pomeni, da vedno poslušamo svoje stranke ter uporabimo njihova mnenja in izkušnje pri izdelavi izboljšav.

Kakovost je povsod in v vsem

Naš pristop h kakovosti temelji na filozofiji Jikotei Kanketsu in pomeni »zagotavljanje, da na linijah ne prihaja do okvar in da morebitne okvare nikoli ne preidejo v naslednji proces«. Pri vseh proizvodnih procesih si želimo doseči stanje »brez okvare«. Ta koncept je razviden v proizvodnem sistemu družbe Toyota, kjer vsak delavec prevzema odgovornost za kakovost svojega opravila.

To pomeni, da lahko vsak, ki odkrije težavo v delu procesa, sproži opozorilo in po potrebi tudi zaustavi proizvodno linijo, tako da lahko hitro najdemo rešitev in jo uporabimo. Tako lahko zagotovimo stalno kakovost na vsaki stopnji vsakega procesa.

/
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.