Izziv številka 1

Nova vozila brez emisij CO2

Avtomobili, ki uporabljajo čistejša goriva in alternativne načine pogona, pridobivajo veljavo, le če jih javnost sprejme v velikih količinah. Zato v sklopu tega izziva poskušamo javnosti predstaviti pomen naših novih generacij elektrificiranih vozil, ki so dostopna širokim množicam. Poleg tega bomo spodbujali razvoj potrebne infrastrukture, med katere spadajo polnilne postaje in točke, ki bodo podpirale uporabo elektrificiranih vozil.

Globalni izziv 2050

Do leta 2050 želimo za 90 odstotkov zmanjšati emisije CO2 novih vozil v primerjavi z vrednostmi Toyotinih modelov iz leta 2010.

/
/
Srednjeročni izziv 2030

Do leta 2030 želimo v svetovnem merilu letno prodati več kot 5,5 milijona elektrificiranih vozil, vključno z enim milijonom brezemisijskih vozil na baterijski električni pogon in gorivne celice.

Po ocenah bo zmanjšanje emisij CO2 novih vozil v primerjavi z vrednostmi iz leta 2010 znašalo najmanj 35 odstotkov, kar je seveda odvisno od posameznega trga.

Nekateri dosedanji dosežki korporacije Toyota:
/
... globalna prodaja elektrificiranih vozil je v letu 2018 znašala več kot 16 odstotkov
/
... na voljo globalno
/
... Emisije CO2 od leta 1997 zaradi prodaje vozil na hibridni pogon
Nekateri dosedanji dosežki korporacije Toyota:
/
... prodaja Toyote Motor Europe pomeni 46 odstotkov prodaje TME
/
... na voljo v Evropi
/
... Povprečne emisije CO2 novih vozil na evropskem trgu v letu 2017
Izziv številka 1 v praksi
Naša drzna strategija elektrifikacije v bližnji prihodnosti

Bistvo naše strategije elektrificiranih vozil so odklon od konvencionalnih pogonskih sklopov in pospešeno pospeševanje ter razvoj novih hibridnih električnih (HEV), priključnih električnih (PHEV), baterijskih električnih pogonskih sklopov (BEV) in vozil na gorivne celice (FCEV).

V praksi to pomeni, da smo si do leta 2030 zadali cilj, po katerem želimo letno prodati najmanj 5,5 milijona elektrificiranih vozil, vključno z najmanj enim milijonom brezemisijskih vozil (BEV in FCEV). Poleg tega bo do leta 2050 vsak model znamk Toyota in Lexus na voljo v elektrificirani različici ali bo ponujal elektrificirano opcijo.

/

• BEV: Leta 2020 bomo začeli proizvodnjo baterijskih električnih vozil za kitajski trg, v nadaljevanju pa bodo baterijsko-električni modeli znamk Toyota in Lexus na voljo tudi na drugih trgih.

• FCEV: Razširili bomo paleto osebnih in komercialnih vozil na gorivne celice.

• HEV: Zaradi razvoja Toyota Hybrid Systema II se bo še povečevala tudi ponudba hibridno-električnih vozil. Predstavljeni bodo novi zmogljivejši modeli in tudi enostavnejši hibridni sistemi pri določenih modelih.

• PHEV: Do leta 2020 bomo razširili tudi ponudbo naših priključnih hibridov.

Pariški taksiji na energijo, ki nastaja pri izgorevanju vodika.

Ustanovljeno je bilo skupno podjetje, katerega partner je tudi Toyota, spodbuja pa nastanek skupnosti, ki spodbuja uporabo vozil na gorivne celice. Del tega projekta je tudi prva flota taksijev na gorivne celice, ki že od leta 2015 vozijo po ulicah Pariza in regije Île-de-France.

V skupni projekt, ki se imenuje HysetCo, so vključeni Air Liquide, Idex, Société du Taxi Électrique Parisien (STEP) in Toyota. To je sploh prvo podjetje, ki je posvečeno mobilnosti, temelji pa na vodikovi energiji na širšem območju Pariza.

/

HysetCo bo skrbel za lažji dostop do vodikovih polnilnih postaj in za polnično infrastrukturo v regiji Île-de-France region. Za leto 2050 je načrtovanih 600 novih taksijev, izmed katerih bo Toyota prispevala 500 različic modela Mirai.

S tem projektom partnerji spodbujajo čistejšo mobilnost, ki se izraža tudi pri kakovosti zraka. Poleg tega pa pogon na gorivne celice prikazuje kot realno pogonsko alternativo za osebna vozila. Delovanje pa je usmerjeno tudi v promocijo prehoda v brezemisijsko družbo do leta 2024, ko bo Pariz gostil olimpijske igre.

/
Mirai pomaga londonski policiji do čistejšega Londona.

Londonska metropolitanska policija se je povezala s Toyoto in se opremila z modeli Mirai. Tako je nastala največja brezemisijska flota policijskih vozil na svetu.

Edini izpust modela Mirai so kaplje vode, ki kapljajo skozi izpušno cev na zadnjem koncu avtomobila. Brezemisijski Mirai bo londonskemu županu pomagal pri uresničitvi strategije čistejšega zraka v britanski prestolnici.

Policija je z navdušenjem prevzela 11 vozil, ki pomagajo pri nadzoru v Londonu. To so njihova prva povsem brezemisijska vozila.

Mirai ima dostop do petih polnilnih postaj na različnih koncih prestolnice. Ta številka se bo v prihodnjih letih še izrazito povečala.

/

Več o

Toyota Uredba Uredba V skladu z Uredbo o informacijah o varčnosti porabe goriva, emisijah ogljikovega dioksida in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki so na voljo potrošnikom o novih osebnih avtomobilih (Uradni list RS, št. 24/2014) Toyota Kakovost Kakovost Kakovost določajo stranke. Naše poslanstvo se nikoli ne konča. Kakovost pri načrtovanju Kakovost pri načrtovanju Pri zagotavljanju izjemne kakovosti ničesar ne prepuščamo naključju. Uporabljamo precizne metode in strogo testiramo vse izdelke. Proizvodnja kakovosti Proizvodnja kakovosti Vlagamo v ljudi, usposabljanje in načine dela, da bi zagotovili, da je vsako izdelano vozilo najvišje kakovosti, izpolnjuje visoke standarde, ki smo si jih zastavili, in si jih prizadeva preseči.
Uporaba piškotkov spletnega mesta
Piškotki služijo zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje na naši spletni strani, zagotavljanju storitev in orodij tretjih oseb, zagotavljanju lažjega razumevanja in izboljšanja delovanja spletne strani ter oglaševanju. Priporočamo, da potrdite vse piškotke. Če pa se z njimi ne strinjate, jih lahko enostavno spremenite na spodnji povezavi nastavitve piškotkov.