Da bi uresničili cilje Toyotinega okoljskega izziva 2050, smo si zadali tudi srednjeročne cilje, ki jih nameravamo uresničiti do leta 2030. Ti temeljijo na trenutnih družbenih standardih in stopnji razvoja korporacije Toyota.

1. srednjeročni izziv

Nova vozila brez emisij CO2

Do leta 2030 želimo letno prodati najmanj 5,5 milijona elektrificiranih vozil. Ta številka pa naj bi vključevala več kot milijon brezemisijskih vozil (baterijsko-električnih vozil in vozil na gorivne celice).

Tako bi v primerjavi z letom 2010 pri novih vozilih dosegli kar 35-odstotno zmanjšanje emisij CO2. Ta podatek je seveda odvisen od razmer na posameznem trgu.

Odkrijte 1. izziv.

/

2. srednjeročni izziv

Nične emisije življenjskega cikla vozila

Do leta 2030 želimo v primerjavi z letom 2013 za 25 odstotkov zmanjšati emisije celotnega življenjskega cikla vozila.

Odkrijte 2. izziv.

/

3. srednjeročni izziv

Proizvodni obrati brez emisij CO2

Do leta 2030 želimo v primerjavi z vrednostmi iz leta 2013 za 35 odstotkov zmanjšati globalne emisije naših proizvodnjih obratov.

Odkrijte 3. izziv.

/

4. srednjeročni izziv

Optimizacija in zmanjšanje porabe vode

Do leta 2030 želimo implementirati ukrepe za zmanjšanje porabe vode v naših štirih tovarnah v Severni Ameriki, Aziji in Južni Afriki.

Poleg tega bomo v vseh naših 22 tovarnah v Aziji, Evropi in Severni Ameriki uvedli še strožji nadzor kakovosti vode, ki jo po čistilnih napravah izlivamo neposredno v reke.

Odkrijte 4. izziv.

/

5. srednjeročni izziv

Ustvarjanje družbe in sistemov na podlagi recikliranja

Do leta 2030 želimo na vseh koncih sveta uvesti učinkovit sistem zbiranja odsluženih baterij in reciklirnih sistemov. Poleg tega bomo ustvarili 30 enot, ki bodo v skladu z lokalnimi zmogljivostmi in bodo služile za reciklažo vozil na koncu njihovega življenjskega cikla.

Odkrijte 5. izziv

/

6. srednjeročni izziv

Ustvarjanje družbe prihodnosti v sožitju z naravo

Do leta 2030 želimo ustvariti 19 tovarn, ki bodo delovale v sožitju z naravo (12 na Japonskem in 7 na drugih koncih sveta). Poleg tega želimo implementirati tudi druge aktivnosti, ki bodo usmerjene v sožitje z naravo. To bomo vzpostavili v deželah, v katerih je Toyota že prisotna, hkrati pa bomo pri tem tesno sodelovali z lokalnimi oblastmi.

Poleg tega bomo sodelovali z nevladnimi organizacijami in na različne načine spodbujali biodiverziteto. Ljudi bomo ozaveščali o skrbi za prihodnost našega planeta.

Odkrijte 6. izziv.

/
Ichiban 2019: Najboljši Toyotini trgovci nagrajeni za svojo predanost in zadovoljstvo kupcev Ichiban 2019: Najboljši Toyotini trgovci nagrajeni za svojo predanost in zadovoljstvo kupcev Ičiban v japonskem jeziku pomeni številka 1. Nagrade Toyota ichiban pa so ekskluzivno namenjene najboljšim trgovcem, ki jih odlikuje izjemno zadovoljstvo kupcev. Mobilnost za vse - za varno vključevanje invalidov v promet Mobilnost za vse - za varno vključevanje invalidov v promet Ljubljana, 3. 6. 2019. Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije (URI - Soča) je bogatejši za novo vozilo Toyota Auris, prilagojeno za ljudi z gibalnimi omejitvami. Nova Corolla in RAV4 sta na varnostnem preizkusu Euro NCAP dobila pet zvezdic Nova Corolla in RAV4 sta na varnostnem preizkusu Euro NCAP dobila pet zvezdic Nova Toyota Corolla in RAV4, ki sta bila predstavljena na začetku tega leta, sta na varnostnem testu Euro NCAP dosegla maksimalno oceno. Oba modela sta bila na novem, še bolj zahtevnem in kompleksnem testu ocenjena s petimi zvezdicami. Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL. Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL. Nova Toyota C-HR Neon Lime ponuja unikatno kombinacijo privlačnih linij in vrhunskega avdiosistema JBL. S svojimi odličnimi voznimi lastnostmi pa razvaja vaša čutila.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.