Ceniki in katalogi
E-novice
Sestavite svojo Toyoto
Poiščite Toyota partnerja

Postopek recikliranja

Konec poti

Živimo v potrošniškem svetu. Vsakdanje predmete, npr. embalažo ali britvice, in izdelke, kot so fotoaparati ali mobilni telefoni, za katere smo še nedolgo nazaj odšteli precej denarja, po uporabi preprosto zavržemo.

Tri načela

Kot proizvajalec vozil se zavedamo naše velike odgovornosti do okolja, zato poskušamo vozila odstraniti na način, ki bo čim manj obremenil okolje. Zato se pri Toyoti ravnamo po načelih: zmanjšaj, znova uporabi in recikliraj.

Recikliranje na vseh stopnjah

V državah EU bo delež teže vozila, ki mora biti primeren za ponovno uporabo ali obnovo, leta 2015 narasel s 85 % na 95 % (10 % energije je lahko pridobljene npr. s sežiganjem). S celostnim pristopom k recikliranju in proučevanjem vseh stopenj (od zasnove, proizvodnje in vožnje do končnega recikliranja) smo se zavezali, da bomo ta cilj dosegli še pred rokom.

Brez kovin

Toyotina vozila so izdelana brez težkih kovin, kot so svinec, živo srebro in kadmij, ki imajo lahko dolgoročne škodljive vplive na okolje, če jih nepravilno odstranimo. Uporabljamo številne dele in premaze proti koroziji, ki ne vsebujejo svinca, ter svetila in stikala brez živega srebra. Tudi v topilih in številnih lakih ni škodljivih snovi.

Odstranjevanje odpadkov

V celotni življenjski dobi vozila boste morali večkrat zamenjati baterijske celice, pnevmatike ali oljne filtre, zato imamo v evropski mreži prodajalcev Toyotinih vozil vzpostavljen sistem za vračilo rabljenih delov proizvajalcu v obnovitev. Na voljo so tudi obnovljeni nadomestni deli, med drugim kompresorji klimatskih naprav, zobate letve za servovolan ali kompleti sklopke.

Recikliranje akumulatorskih baterij

S povečanjem proizvodnje hibridnih vozil moramo razmišljati tudi o recikliranju hibridnih baterij. Od sprejetja direktive EU 2006/66/ES leta 2006 morajo podjetja, ki se ukvarjajo s končnim recikliranjem nikelj-kovinsko hidridnih baterij, ki se npr. uporabljajo v našem hibridnem Yarisu, reciklirati 50 % materialov glede na težo baterije.

Ob koncu življenja

Ob koncu življenjske dobe od izrabljenih avtomobilov v Evropi po razrezu in odstranitvi vseh uporabnih delov vseeno ostane še dva milijona ton odpadkov. Te odpadke smo v preteklosti zakopali na odlagališču ali sežgali, vendar nove smernice to rešitev omejujejo.

Ponovna uporaba

Na Japonskem so našli način, kako takšen odpadni material kar najbolje ponovno uporabiti, na primer za zvočno izolacijo v vozilih ali kot dekorativne plošče za vrtove.

V okviru okoljskih pobud smo uvedli točke, kjer lahko vozniki predajo svoje staro vozilo v recikliranje, in teh je danes v Evropi že več kot 30. Oznake za enostavno razstavljanje, ki jih najdete na posameznih delih vozila, omogočajo lažje razstavljanje ter izpust goriva. Tako zagotavljamo, da so naša vozila v vseh fazah življenjske dobe primerna za recikliranje.

/

Več o tej temi

NOVI HILUX – zmogljivejši motor in atraktiven videz NOVI HILUX – zmogljivejši motor in atraktiven videz Novi Hilux združuje oblikovno prenovljeni sprednji del avtomobila in zmogljivi 2,8-litrski pogonski sklop, ki izboljšuje terenske in cestne zmogljivosti avtomobila. Skupaj s partnerji za poostrenje zakonodaje in nadzora na področju vožnje pod vplivom alkohola Skupaj s partnerji za poostrenje zakonodaje in nadzora na področju vožnje pod vplivom alkohola Torkov posvet v okviru projekta Heroji furajo v pižamah je že deseti po vrsti, ki je z namenom zmanjšanja voženj pod vplivom alkohola ter škodljive rabe alkohola med mladimi združil predstavnike lokalne skupnosti z mladimi in nacionalnimi strokovnjaki. Kensuke Tsuchiya, predsednik družbe Toyota Adria, se je srečal s Thomasom Bachom, predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja. Kensuke Tsuchiya, predsednik družbe Toyota Adria, se je srečal s Thomasom Bachom, predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja. Thomas Bach, predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja, se je v sklopu svojega obiska Slovenije, kjer je spoznal nekaj vodilnih slovenskih politikov, predvsem pa večino najvplivnejših športnih funkcionarjev in športnikov, ki bodo naslednje poletje nastopili na olimpijskih igrah v Tokiu, srečal tudi s Kensuke Tsuchiya, predsednikom družbe Toyota Adria. Ekipa Toyota Gazoo Racing napada tretjo zaporedno zmago na legendarni dirki 24 ur Le Mansa Ekipa Toyota Gazoo Racing napada tretjo zaporedno zmago na legendarni dirki 24 ur Le Mansa Ekipa TOYOTA GAZOO Racing bo na 88. izvedbi legendarne dirke 24 ur Le Mansa, ki tradicionalno poteka na dirkališču Circuit de la Sarthe, napadala tretjo zaporedno zmago.
Uporaba piškotkov spletnega mesta
Piškotki služijo zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje na naši spletni strani, zagotavljanju storitev in orodij tretjih oseb, zagotavljanju lažjega razumevanja in izboljšanja delovanja spletne strani ter oglaševanju. Priporočamo, da potrdite vse piškotke. Če pa se z njimi ne strinjate, jih lahko enostavno spremenite na spodnji povezavi nastavitve piškotkov.