Tri načela
Kot proizvajalec vozil se zavedamo naše velike odgovornosti do okolja, zato poskušamo vozila odstraniti na način, ki bo čim manj obremenil okolje. Zato se pri Toyoti ravnamo po načelih: zmanjšaj, znova uporabi in recikliraj.
Živimo v potrošniškem svetu. Vsakdanje predmete, npr. embalažo ali britvice, in izdelke, kot so fotoaparati ali mobilni telefoni, za katere smo še nedolgo nazaj odšteli precej denarja, po uporabi preprosto zavržemo.
Kot proizvajalec vozil se zavedamo naše velike odgovornosti do okolja, zato poskušamo vozila odstraniti na način, ki bo čim manj obremenil okolje. Zato se pri Toyoti ravnamo po načelih: zmanjšaj, znova uporabi in recikliraj.
V državah EU bo delež teže vozila, ki mora biti primeren za ponovno uporabo ali obnovo, leta 2015 narasel s 85 % na 95 % (10 % energije je lahko pridobljene npr. s sežiganjem). S celostnim pristopom k recikliranju in proučevanjem vseh stopenj (od zasnove, proizvodnje in vožnje do končnega recikliranja) smo se zavezali, da bomo ta cilj dosegli še pred rokom.
Toyotina vozila so izdelana brez težkih kovin, kot so svinec, živo srebro in kadmij, ki imajo lahko dolgoročne škodljive vplive na okolje, če jih nepravilno odstranimo. Uporabljamo številne dele in premaze proti koroziji, ki ne vsebujejo svinca, ter svetila in stikala brez živega srebra. Tudi v topilih in številnih lakih ni škodljivih snovi.
V celotni življenjski dobi vozila boste morali večkrat zamenjati baterijske celice, pnevmatike ali oljne filtre, zato imamo v evropski mreži prodajalcev Toyotinih vozil vzpostavljen sistem za vračilo rabljenih delov proizvajalcu v obnovitev. Na voljo so tudi obnovljeni nadomestni deli, med drugim kompresorji klimatskih naprav, zobate letve za servovolan ali kompleti sklopke.
S povečanjem proizvodnje hibridnih vozil moramo razmišljati tudi o recikliranju hibridnih baterij. Od sprejetja direktive EU 2006/66/ES leta 2006 morajo podjetja, ki se ukvarjajo s končnim recikliranjem nikelj-kovinsko hidridnih baterij, ki se npr. uporabljajo v našem hibridnem Yarisu, reciklirati 50 % materialov glede na težo baterije.
Ob koncu življenjske dobe od izrabljenih avtomobilov v Evropi po razrezu in odstranitvi vseh uporabnih delov vseeno ostane še dva milijona ton odpadkov. Te odpadke smo v preteklosti zakopali na odlagališču ali sežgali, vendar nove smernice to rešitev omejujejo.
Na Japonskem so našli način, kako takšen odpadni material kar najbolje ponovno uporabiti, na primer za zvočno izolacijo v vozilih ali kot dekorativne plošče za vrtove.
V okviru okoljskih pobud smo uvedli točke, kjer lahko vozniki predajo svoje staro vozilo v recikliranje, in teh je danes v Evropi že več kot 30. Oznake za enostavno razstavljanje, ki jih najdete na posameznih delih vozila, omogočajo lažje razstavljanje ter izpust goriva. Tako zagotavljamo, da so naša vozila v vseh fazah življenjske dobe primerna za recikliranje.