Ker verjamemo v boljše.

Odziv družbe Toyota Motor Europe na pandemijo COVID-19

Pandemija koronavirusa je v našo družbo vnesla povsem nove izzive in je omejila našo svobodo gibanja.

Trenutno še ne moremo napovedati, kako dolgo bo vse skupaj trajalo. Verjamemo pa, da bo, če združimo moči, nemogoče postalo mogoče in da bomo iz te situacije izšli močnejši. Ker vedno verjamemo v boljše.

Zato vas pozivamo, da stopimo skupaj, pa čeprav to v tem trenutku pomeni, da se držimo vsak zase in da ostajamo doma.

Zato smo se odločili, da začasno ustavimo določene dele našega poslovanja in na ta način pripomoremo k lajšanju posledic pandemije COVID-19. Iz tega razloga smo v ponedeljek 23. marca začasno zaustavili delovanje naših proizvodnih enot v Evropi.

Istočasno pa ohranjamo vse aktivnosti, ki so pomembne za varno mobilnost, med katere spadajo vse nujne intervencije širom Evrope.

V skladu z našimi temeljnimi vrednotami na vrh prednostnega seznama postavljamo varnost zaposlenih. Pri odločanju se seveda držimo navodil in priporočil lokalnih oblasti. Med preprečevalnimi ukrepi proti širitvi okužb je tudi odpoved vseh nenujnih poslovnih potovanj.

Ob vsem tem bi se želeli zahvaliti medicinskemu osebju, ki se po svojih najboljših močeh trudijo zaščititi ljudi.

Več informacij najdete tudi na tem linku.

Več o korporaciji Toyota

Prodajni rezultati Toyota Motor Europe v prvih devetih mesecih leta 2020 Prodajni rezultati Toyota Motor Europe v prvih devetih mesecih leta 2020 Toyota Motor Europe je v mesecih med januarjem in septembrom 2020 prodala 715.081 vozil. Britansko združenje Which? je avtomobile znamke Toyota razglasilo za najbolj zanesljive med množičnimi znamkami Britansko združenje Which? je avtomobile znamke Toyota razglasilo za najbolj zanesljive med množičnimi znamkami Po raziskavi britanskega združenja 'Which?' je Toyota najbolj zanesljiva množična avtomobilska znamka. Na direktorsko prakso s Toyoto Prius Na direktorsko prakso s Toyoto Prius Vodilna agencija za iskanje in selekcijo kadra na slovenskem trgu Adecco Slovenija vsako leto organizira študentsko prakso CEO za en mesec. Toyota predstavlja svojo novo celostno grafično podobo Toyota predstavlja svojo novo celostno grafično podobo Toyota na evropskih trgih predstavlja svojo novo celostno grafično podobo, ki vključuje nekoliko osvežen logotip znamke in novo tipografijo.