Informacije in nasveti za lastnike v času izzvenevanja epidemije COVID-19

Čeprav je največja nevarnost okužbe že za nami, je virus še vedno prisoten, zato nevarnost okužb in nastanka novih žarišč še vedno obstaja. Kljub upoštevanju previdnostnih ukrepov, lahko, na primer v trgovini ali lekarni, pridete v stik z virusom. Zato je poleg ostalih priporočil, kako postopati po obisku trgovine, pomembno tudi ustrezno čiščenje avtomobila. Med ključnimi mesti, kjer se virus lahko zadrži in prenaša so volan, kljuke vrat, prestavna ročica ter ročica oziroma gumb za odpiranje prtljažnih vrat. Da bodo težave in izzivi v času korona virusa lažji, smo za vas pripravili nekaj nasvetov.

1. Zaradi karanten sem zamudil redni servis. Ali sem izgubil garancijo?

V kolikor vam je v času karantene potekel rok, ko bi morali opraviti redni servis, prosimo da o tem obvestite serviserja in se dogovorite za servis kakor hitro je mogoče. V kolikor bo servis opravljen najkasneje do konca junija, vendar ne več kot 1.500 km po predpisanem intervalu, zamuda ne bo vplivala na veljavnost garancije.

2. Kaj storim, če je moje vozilo kontaminirano (v njem se je vozila okužena oseba ali pa oseba, ki je lahko prinesla virus na rokah, oblačilih ali predmetih)?

Avto najprej temeljito prezračite (na stežaj odprite vsa vrata in pustite odprto nekaj minut).

Vse površine, ki bi utegnile biti kontaminirane (kljuke, okvir vrat, gumbi, ročice, varnostni pas itd.) očistite s pomočjo papirnate brisače in ustreznega dezinfekcijskega sredstva.

Najprimernejše je namensko biocidno razkužilo, ki ne poškoduje plastičnih in lakiranih površin.

Ne uporabljajte acetona, bencina ali drugih topil, ki bi utegnila poškodovati lakirane ali plastične dele vozila.

Mnoga sredstva lahko na posameznih delih vozila povzročijo poškodbe, ki jih ne bo mogoče odpraviti v okviru garancije, zato je najbolje, da vozilo pustite stati pri miru vsaj 3 dni. Po tem času virus odmre in dezinfekcija ni potrebna.

3. Čakam na dobavo novega vozila? Kdaj lahko računam na prevzem?

V času epidemije so Toyota in njeni dobavitelji zaustavili proizvodnjo po vsem svetu. Danes vsaj v omejenem obsegu v veliki večini tovarn proizvodnja spet poteka, a zamud pri dobavi novih vozil še ni konec. Toyota Adria trgovce redno seznanja s statusom vseh naročenih vozil, zato boste vse razpoložljive informacije vselej dobili pri svojem trgovcu. Nova vozila namenjena znanim kupcem bomo prednostno dobavljali takoj, ko bo mogoče.

4. Čakam na dobavo rezervnega dela/dodatne opreme. Kdaj lahko računam na prevzem?

Dobava materiala iz regionalnih skladišč spet poteka dnevno in nemoteno, vendar pa bo zaradi motenj pri dobaviteljih še nekaj časa prihajalo do zamud pri dobavi določenih delov. Vsi v naši organizaciji se trudimo, da material dostavimo kupcu kakor hitro bodo dopuščale razmere. Toyota Adria trgovce redno seznanja s statusom vseh naročil, zato boste vse razpoložljive informacije vselej dobili pri svojem trgovcu.

5. Na avtu imam še zimske gume. Kdaj jih lahko pridem zamenjat?

Servisi že od 20. aprila opravljajo vse, tudi nenujne storitve. Prosimo samo, da se za vsako storitev dogovorite v naprej, da se izognete gneči in pretiranemu čakanju.

6. Ali ste vedeli? Če avto dolgo stoji, se izprazni akumulator.

Akumulator (12V) se postopoma prazni tudi kadar je vozilo v mirovanju. Deloma se prazni spontano in deloma zaradi določene porabe nekaterih naprav. Če vozilo stoji dlje časa, se akumulator izprazni in vozila se ne da več zagnati (akumulator se sicer samodejno polni med vožnjo).

7. Kako preprečiti izpraznitev akumulatorja?

Hibridna vozila: enkrat tedensko priporočamo zagon hibridnega sistema za vsaj 20 minut (sveti lučka "ready"). Če ne gremo na vožnjo, mora vozilo ostati v prestavi "P". Nikakor ne v "N", ker se v tem položaju ne polni hibridna baterija. Konvencionalni pogon: priporočamo zagon motorja za 20-30 minut enkrat tedensko.

8. Kaj storim, če avto ne vžge?

Če imate napravo za zasilni zagon vozila (booster), lahko zaženete vozilo ob upoštevanju navodil za uporabo naprave. Prav tako lahko vozilo zaženete tudi s pomočjo drugega vozila in ustreznih zagonskih kablov, če se lahko z drugim vozilom približate tako, da sta oba 12V akumulatorja v dosegu kablov.
V nasprotnem primeru pokličite mobilno pomoč Eurocare ali pooblaščeni servis.

9. Potrebujete dodatne informacije ali pomoč?

Uporabite klepet na spletni strani, pišite na info@toyota.si ali pokličite pooblaščeni servis.

Imate še kako drugačno vprašanje? Vprašajte svojega trgovca ali pišite na info@toyota.si.

Več o tej temi

POJDI KAMORKOLI POJDI KAMORKOLI RAV4, utemeljitelj razreda športnih terencev. Novi HILUX – še bolj zmogljiv in atraktiven Novi HILUX – še bolj zmogljiv in atraktiven Novi Hilux je ponuja kombinacijo osvežene oblike, novega 2,8-litrskega motorja in številnih izboljšav, ki omogočajo boljšo zmogljivost na asfaltu in na neurejenih podlagah, poleg tega pa zagotavljajo izdatno mero udobja in bogate opreme. Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je postala sponzor eSports WRC Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je postala sponzor eSports WRC Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je postala sponzor video igrice eSports WRC. Gre za dogovor med Toyota Motor Europe, izdajateljem video igric NACON in KT Racing. Vedno povezani s svojim avtomobilom Toyota Vedno povezani s svojim avtomobilom Toyota MyT je nova mobilna aplikacija, ki omogoča dostop do petih povezovalnih uslug. Zahvaljujoč tej aplikaciji, s pomočjo katere je med drugim možno locirati svoj avtomobil, boste prihranili kar nekaj denarja in se znebili precej skrbi.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.