Posebno Toyota vozilo APM

Vozilo bo obiskovalcem in funkcionarjem služilo kot prevozno sredstvo za tako imenovano zadnjo miljo do olimpijskih prizorišč.

Toyota Motor Corporation je kot globalni partner olimpijskih in paraolimpijskih iger v Tokiu 2020 predstavila posebno novo vozilo APM (Accessible People Mover)", ki je bilo razvito posebej za uporabo na prihajajočih igrah. To vozilo je izdelano v sklopu pobude Mobility for All (Mobilnost za vse), s čimer želi Toyota zagotoviti demokratičen dostop do mobilnosti, ki bo vsem ljudem zagotavljal svobodno gibanje.

Vozilo APM je odlična rešitev za premagovanje zadnje milje na poti do olimpijskih prizorišč. Omogočilo bo pomembno pomoč pri prevozu starejših obiskovalcev, ljudi z različnimi telesnimi omejitvami, nosečnic, družin z majhnimi otroki ... Po pričakovanju bo to vozilo precej pomagalo pri prometni razbremenitvi olimpijskih prizorišč. Med igrami bo Toyota zagotovila približno 200 vozil APM, obiskovalce, športnike in funkcionarje pa bodo prevažala med olimpijskimi prizorišči in po olimpijski vasi.

/
Poglavitne značilnosti:

1. Osnovni model: Namenjen je prevozu obiskovalcev na zadnji milji poti do olimpijskih prizorišč.
・Električni pogon omogoča prevoz pri majhni hitrosti.
・Uporaben je za prevoz obiskovalcev, športnikov in funkcionarjev, poleg tega pa tudi starejših obiskovalcev, ljudi s telesnimi omejitvami, nosečnic, družin z majhnimi otroki.

・Vozilo APM ponuja tri vrste sedežev. V prvi vrsti sedi voznik, druga vrsta ima tri sedeže, tretja pa dva. Skupno se torej lahko v vozilu poleg voznika pelje še pet potnikov. Za prevoz potnikov na invalidskih vozičkih je mogoče konfiguracijo srednje vrste prilagoditi namestitvi invalidskega vozička.
・Sedeži so dostopni z obeh strani. Potniki pa so zavarovani s posebnimi varnostnimi prečkami. Na voljo so tudi posebni nastavki za namestitev invalidskega vozička v srednji vrsti.

/

2. Reševalne specifikacije: Vozilo AMP je uporabno tudi v reševalne namene.
・Pri osnovni konfiguraciji je polovico srednje in zadnje vrste mogoče zložiti in tako pridobiti prostor za nosila, ki se lahko varno namestijo v posebne nosilce.
・Vozilo je zasnovano tako, da lahko dva reševalca sedita ob osebi, ki leži na nosilih.

Specifikacije osnovnega modela:
Model Osnovni model Specifikacije olajšave
Število potnikov v vozilu:
  • Voznik + pet potnikov
  • Voznik + potnik na invalidskem vozičku + 2 potnika
Voznik + 2 reševalca+ potnik na nosilih
Dimenzija (m) Dolžina 3.9, širina 1.6, višina 2.0
Range (km) 100
Obračalni radij(m) 5.0
Največja hitrost(km/h) 19

Več o tej temi

Toyota se v Tokiu igra s prihodnostjo Toyota se v Tokiu igra s prihodnostjo Toyota se na letošnjem Tokyo Motor Showu spogleduje s prihodnostjo in prikazuje, kaj v praksi prinaša preobrazba v globalnega dobavitelja trajnostne mobilnosti za vse. Toyota se s konceptom druge generacije modela Mirai še bolj približuje vzpostavitvi mobilnostne družbe, ki temelji na vodiku Toyota se s konceptom druge generacije modela Mirai še bolj približuje vzpostavitvi mobilnostne družbe, ki temelji na vodiku Toyota je bila leta 2014 prva, ki je z limuzino Mirai ponudila serijski avtomobil na gorivne celice. Zdaj je pripravljena, da brezemisijsko električno vozilo na gorivne celice dvigne na še višjo raven. Druga generacija Miraija bo deležna posebne predstavitve v sklopu letošnjega Tokyo Motor Showa. Toyota za olimpijske igre v Tokiu 2020 pripravlja celovito paleto elektrificiranih vozil Toyota za olimpijske igre v Tokiu 2020 pripravlja celovito paleto elektrificiranih vozil - Toyota za olimpijske in paralimpijske igre v Tokiu 2020 pripravlja paleto vozil, med katerimi bo približno 90 odstotkov elektrificiranih modelov. S tem bodo poskušali doseči čim nižjo stopnjo emisij do zdaj na vseh olimpijskih igrah. Hkrati bodo s tem zmanjšali breme za okolje.
- Toyota bo izdelala nekaj unikatnih modelov, ki so jih namensko razvili prav za uporabo med igrami v Tokiu 2020.
Tesnejše sodelovanje na področju razvoja rehabilitacijske robotike Tesnejše sodelovanje na področju razvoja rehabilitacijske robotike Velik potencial za sodelovanje je na področju najsodobnejših robotskih terapevtskih naprav, ki jih razvijajo v Službi za raziskave in razvoj URI - Soča in skupaj Toyota ter Zdravstvena univerza Fujita na Japonskem
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.