Toyota na avtomobilskem salonu IAA 2017 v Frankfurtu

Svetovna premiera novega modela Land Cruiser

Toyota na letošnjem salonu IAA prikazuje jasno povezavo med svojo preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo. Svetovna premiera novega modela Land Cruiser temelji na 65-letnem slovesu kakovosti, vzdržljivosti in zanesljivosti brez primere. To jesen bo Toyota praznovala tudi 20. obletnico ikoničnega Priusa, prvega hibridnega vozila v prosti prodaji. 20 let pozneje je hibrid temeljni del naše palete modelov, kar ponazarja konceptno vozilo Toyota C-HR HY-POWER.

Terenska zmogljivost, cestna dinamika

Terenec Land Cruiser že dobrih 65 let ostaja edinstven v svojem razredu in združuje izjemno kakovost, vzdržljivost in zanesljivost z neprekosljivo zmogljivostjo terenske vožnje, kar mu je upravičeno zagotovilo sloves enega najbolj vzdržljivih in zanesljivih modelov s štirikolesnim pogonom na svetu.

Novi Land Cruiser utrjuje svoj sloves s še večjo mero luksuza, udobja potnikov in prestiža. Nova, sodobnejša in robustnejša zunanja podoba sprednjega dela; bolj prefinjena, udobna in visokokakovostna oblika notranjosti z novo voznikovo ploščo z instrumenti in sredinsko konzolo za izboljšano upravljanje; izboljšana cestna dinamika in terenski sistemi za pomoč vozniku – to so nekatere glavne značilnosti novega modela Land Cruiser, zaradi česar velja za vrhunski avtomobil 4x4 s popolno kombinacijo vozne zmogljivosti, udobja in prefinjenosti na vseh podlagah.

Land Cruiser vas pripelje na vsak cilj in nazaj.

/
/

Izjemno redek diamant

Toyota C-HR beleži izjemen uspeh vse od svojega vstopa na trg konec leta 2016, saj je Toyotin vstop na trg srednje velikih športnih terencev nemudoma pritegnil pozornost s svojim izjemnim slogom in navdušujočim voznim značajem. Močnejši hibridni pogonski sklop je v središču novega konceptnega vozila Toyota C-HR HY-POWER, ki bo še bolj pritegnilo stranke z zelo individualnim okusom in življenjskim slogom, saj izkazuje visokokakovostno izvedbo in pozornost detajlom.

Oblikovalska ekipa je z nadaljnjim raziskovanjem diamantne zasnove našla navdih v naravnih silah, ki spreminjajo ogljik v diamante, in načinu, kako lahko trda kamnina skriva ognjeno, staljeno jedro. To razmišljanje se na zunanji obliki odraža z uporabo novega srebrnega laka Dark Carbon brez leska v dinamičnem kontrastu z eloskiranim zaključnim premazom Burning Orange in sledi v notranjost v podobnem stilu, ki kombinira črno oblazinjenje in obrobe z detajli v barvi Burning Orange.

Konceptno vozilo temelji na novem hibridnem pogonskem sklopu, ki ponuja več moči kot sistem s 122 DIN KM aktualnega proizvodnega modela C-HR, kar nakazuje strateški prihodnji razvoj Toyotine vodilne svetovne tehnologije, ki bo večjo zmogljivost hibridnih različic prenesla v vse osrednje modele.

/
/

20 let vodilnega položaja Toyotinih hibridov

Leta 1997 je Toyota začela električno revolucijo v industriji motornih vozil s predstavitvijo svojega prvega hibridnega vozila Prius, torej prvega električnega vozila, ki ga ni treba polniti. Inovativna hibridna tehnologija je predstavljala našo vizijo za mobilnost prihodnosti 21. stoletja in Toyota je imela prav ter bila pred svojim časom, saj sta električna in hibridna mobilnost trenutno na prvem mestu pri številnih drugih proizvajalcih.

Letos praznujemo 20 let Toyotine hibridne tehnologije in več kot 10,5 milijona hibridov na cestah, od tega 1,5 milijona v Evropi. Od predstavitve prvega hibrida Prius je ta inovativna tehnologija zdaj na voljo v 16 osrednjih Toyotinih modelih, ki uporabljajo sedem različnih hibridnih pogonskih sklopov. In zagotovo ne počivamo na lovorikah: Toyota nenehno premika meje hibridne tehnologije, da bi lahko ugodila različnim potrebam kupcev in voznim situacijam.

Posledično se razvijajo vrhunske hibridne različice, kot je priključno hibridno vozilo s polnilnim mehanizmom za večjo zmogljivost baterije, ki je na voljo v novem modelu Prius PHV. Najnovejša revolucionarna inovacija hibridne tehnologije je naše prvo vozilo s pogonom na gorivne celice brez emisij Mirai, ki ga namesto motorja z notranjim zgorevanjem poganja sklad vodikovih gorivnih celic, kar simbolizira naš okoljski izziv in predanost, da v vozilih do leta 2050 zmanjšamo emisije CO2 za 90 odstotkov.

/
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.