Povsem novi Toyota Prius Plug-in hibrid

Hibrid, ki na električni pogon potuje dlje

Skoraj pet let po predstavitvi prvega Toyotinega inovativnega modela je nastopil čas, da povsem novi Prius Plug-in na novo opredeli doživetje v vožnji s priključnimi hibridnimi vozili. Odkrijte, zakaj je doživetje polne električne vožnje z našim novim hibridom tako posebno.

/
 

Tako kot druge polne hibridne modele Toyota tudi Prius Plug-in poganja bencinski motor, elektromotor ali oba skupaj, medtem ko regenerativno zaviranje ustvarja električno energijo za shranjevanje v bateriji.
 
Temelji na najnovejši generaciji vozila Prius – ki jo odlikujeta še bolj dinamična vožnja in povsem novi sistem polnega hibrida – zato je intuitiven, tih in odziven hibrid Prius Plug-in (PHV) prava izbira za tiste, ki želijo hibridni avtomobil s prednostmi podaljšanega dometa v načinu vožnje EV (električno vozilo).

Hitreje in dlje z električnim pogonom

Predstavljajte si vožnjo s hitrostjo 135 km/h oziroma dometom 50 km*, ne da bi porabili kapljico goriva. Z nazivno električno močjo 68 kW hibrida Prius Plug-in je zdaj to mogoče.
Večja kapaciteta litij-ionske baterije (podvojena kapaciteta v primerjavi z baterijo prve generacije) ponuja boljše pospeševanje in daljši čas vožnje v načinu EV (električno vozilo). Prednosti? Bolj ko polnite baterijo, dlje se lahko vozite v polnem načinu EV. Rezultat? Manj obiskov na bencinskih črpalkah!
 
Ko presežete domet 50 km* v načinu EV, novi Prius Plug-in hibrid porabi zgolj približno 1,0 l/100 km*, kar pomeni manj obiskov bencinske črpalke in še manj izpušnih emisij: ocenjena vrednost emisij je izjemno nizka (22 g/km*). 
 
Novi Prius Plug-in hibrid je opremljen s prvo Toyotino kombinacijo pogonskega sistema dvojni motor/generator ter ponuja dinamično pospeševanje in manjšo odvisnost od bencinskega motorja – tudi pri pospeševanju ali z vklopljenim grelnikom pozimi – zaradi inovativnega sistema klimatske naprave s toplotno črpalko z vbrizgavanjem plina. Baterija se popolnoma napolni po dobrih dveh urah, ko lahko izkoristite celotno zmogljivost načina vožnje EV.

 
/
 
/
Izkoriščanje sončne energije

Toyotini inženirji, ki so se podpisali pod novi Prius Plug-in hibrid, so neutrudno delali, da bi opremili svoj novi tehnični čudež z inovativnimi elementi, ki ne bodo samo presenetili in razveselili lastnikov, ampak se tudi odlično ujemali z vrhunskim pogonom.
 
Kot nadgradnja sistema prezračevanja na sončno energijo prve generacije se zdaj prvič predstavlja povsem nov sistem polnjenja prek strehe, opremljene s sončnimi celicami. Ta dodatno izboljša že tako izjemno majhno porabo goriva vozila Prius Plug-in hibrid ter hkrati napoveduje prihodnost, kjer imajo avtomobili možnost samooskrbe z električno energijo.
 
Nova streha s sončnimi celicami ponuja dve očitni prednosti za vsakodnevno uporabo, saj med vožnjo napaja elektroniko v kabini hibrida Prius Plug-in – kot so luči in večpredstavnostni sistem – in polni baterijo, ko je vozilo parkirano. Tako pridobljena energija lahko letno prispeva neverjetnih dodatnih 1000 km* dometa v načinu vožnje EV, odvisno od območja in pogojev vožnje.

/
/
Tehnologija, ki ga loči od drugih

V notranjosti napredne kabine hibrida Prius Plug-in brezžični polnilnik za telefon na sredinski konzoli omogoča polnjenje združljivih pametnih telefonov brez kabla, medtem ko barvni prikazovalnik podatkov (HUD) projicira bistvene informacije na vetrobransko steklo, da se lahko vi mirno posvetite vožnji.
 
Seznam serijske opreme hibridnega modela Prius Plug-in vključuje tudi sistem Toyota Safety Sense, napreden sklop tehnologij aktivne in preventivne varnosti. Eden od vrhuncev je prilagodljivi tempomat z dometom za polno hitrost (s tehnologijo popolne zaustavitve), ki zaznava spremembo razdalje do vozila pred vami ter upočasni, popolnoma zaustavi ali enakomerno pospeši hibridni Prius Plug-in do prednastavljene hitrosti vožnje, ko se hitrost prometa poveča. Druge značilnosti: Sistem za predhodno zaznavanje trka s funkcijo zaznavanja pešcev in samodejnim aktiviranjem zavor, sistem opozarjanja ob menjavi voznega pasu (s pomočjo pri krmiljenju) in samodejno uravnavanje dolžine svetlobnega snopa. 
 
Varčni matrični žarometi LED s štirimi žarnicami vključujejo edinstveno tehnologijo prilagajanja dolžine svetlobnega snopa glede na hitrost vožnje. Sistem s kamero zaznava svetlobo žarometov nasproti vozečih vozil in zadnjih luči vozil pred vami ter samodejno prilagodi svetlobni snop žarometov, da ne zaslepite drugih voznikov. Sistem celo spreminja kot in globino svetlobnega snopa glede na hitrost vašega vozila in razširi svetlobo pri vožnji v ovinek.
 
Sklop teh impresivnih elementov zaokrožajo sistem zaznavanja vozil v mrtvem kotu, sistem opozarjanja na ovire za vozilom in sistem samodejnega parkiranja (S-IPA), ki s tipali prepoznavna in bočno krmili na parkirna mesta in z njih – da boste brez skrbi, pa vas usmerja tudi na pravokotna parkirna mesta.

/
/
Elektrificiran pogon, športna oblika

Tako kot najnovejša generacija vozila Prius tudi novi Prius Plug-in hibrid temelji na zasnovi Toyota New Global Architecture (TNGA). Ta postavi voznika nizko v vozilo, v bolj aktiven položaj, da lahko doživi dinamično vožnjo, ki jo ponuja hibridni model Prius Plug-in. Občutek dinamike še bolj poudarita nizko težišče in izboljšano vzmetenje.
 
Zasnova TNGA je prav tako dala našim oblikovalcem svobodo pri snovanju prepoznavnega, nizkega in drznega videza novega avtomobila. Zaradi aerodinamične oblike s kupolastim zadnjim steklom in samodejnimi zračnimi loputami na maski hladilnika – ki zmanjšujejo zračni upor, ko hlajenje motorja ni potrebno – beleži hibridni model Prius Plug-in izjemno nizek količnik zračnega upora Cd 0,25.
 
Predviden vstop novega hibridnega modela Prius Plug-in na evropski trg na začetku leta 2017 bo novi mejnik v poglavju naše zgodbe o hibridih. Vse od začetkov z modelom Prius leta 1997 smo ponosni, da smo prodali več kot devet milijonov hibridnih vozil po vsem svetu in s tem preprečili več kot 67 milijonov ton izpustov CO2. 
 
Z novim vozilom Prius Plug-in hibrid, ki je del osemčlanske družine hibridnih avtomobilov Toyota, smo na začetku poti 90-odstotnega zmanjšanja emisij CO2 naših vozil do leta 2050 v primerjavi z vrednostmi, ki smo jih beležili leta 2010. 
 
Za to bomo zmanjšali porabo goriva pri modelih na običajni pogon in promovirali razvoj vozil nove generacije z nizkimi emisijami ali brez emisij ogljika, vključno s hibridi, priključnimi hibridi, električnimi vozili in vozili na gorivne celice.
 
* Podatek se lahko do končne homologacije vozila spremeni.

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.