Zagotovilo kakovosti

Spoznajte naše pristope za zagotavljanje kakovosti, ki v središče vedno postavljajo stranke

Vedno si prizadevamo, da bi strankam zagotovili najboljšo podporo. Vzpostavili smo učinkovite postopke za reševanje primerov, v katerih bi naše stranke imele težave s svojim avtomobilom Toyota. Ti postopki nam omogočajo hitro ukrepanje in minimiziranje težav naših strank. Naše službe, ki jih imamo po vsem svetu, ocenjujejo naše delo in iščejo rešitve, kako bi postopke še izboljšali. V naši filozofiji je stranka vedno na prvem mestu in vedno ji znamo prisluhniti, zanima nas njeno mnenje in njene izkušnje z nami. Vse to nam pomaga, da se nenehno izboljšujemo.

Kupec je v središču naših storitev

Naša zaveza kakovosti se ne konča v trenutku, ko vozilo izročimo kupcu. Prek vpoklicev, naše službe za podporo uporabnikom in kampanj za zagotavljanje zadovoljstva kupcem zagotavljamo, da so primeri morebitnih pritožb rešeni v najkrajšem možnem času. Od leta 2010 imamo nov sistem za vzdrževanje in zagotalvjanje kakovosti naših izdelkov in storitev. Predvsem pa si vedno prizadevamo razumeti nastalo situacijo z vidika stranke. 

Zgodnje prepoznavanje in zgodnje reševanje

Vzpostavili smo način, kako prek določenih korakov prepoznamo težavo in jo tudi čim hitreje rešimo. To je proces, ki je po vsem svetu enak in vključuje preverjanje, odkrivanje in reševanje prijavljenih problemov. Vse informacije v zvezi s posamičnimi primeri so vedno na voljo, kar nam omogoča preprečevanje morebitnega ponavljanja enakih težav v prihodnosti.

S takoimenovano misijo EDER zmanjšujemo neprijetnosti strank, ki bi lahko nastale ob reševanju problemov, hkrati pa zagotavljamo, da so problemi rešeni v čim krajšem času. Na ta način tudi preprečujemo, da bi iz majhne težave nastal velik problem.

Pisarne za zagotavljanje kakovosti

Že pred časom smo ustvarili mrežo regionalnih pisarn za zagotavljanje kakovosti, ki predstavljajo nekakšen most med globalnim vodstvom in lokalnimi aktivnostmi na različnih evropskih trgih.

Evropska pisarna za zagotavljanje kakovosti se nahaja v Bruslju v Belgiji. Misija te pisarne je združevanje različnih poslovnih elementov, predvsem pa zagotavljanje transparentnega delovanja, hitro delovanje in poslušanje lastnikov vozil Toyota.

Kako deluje načelo, po katerem je kupec vedno na prvem mestu?

Odkrijte več

Odgovori na pogosta vprašanja

Če pri naših izdelkih naknadno ugotovimo, da vsebujejo napako, ki bi lahko ogrozila varnost naših strank, takoj in odločno ukrepamo ter se odločimo za vpoklic. Stranke takoj obvestimo, da je njihovo vozilo predmet popravila in da bo le to opravljeno hitro, strokovno in brezplačno.

Pri tem procesu se trudimo, da bi imela stranka čim manj neprijetnosti. Za boljše razumevanje postopka vpoklica, si v spodnjih vrsticah, prosimo, preberite nekaj najbolj pogostih vprašanj.

Lastnike bomo o vpoklicu obvestili po telefonu ali po pošti. Če stranke iz kakršnegakoli razloga vozila ob dogovorjenem terminu ne bodo pripeljale na servis, jih bomo o vpoklicu ponovno opomnili.

Obvestilo o vpoklicu bo vsebovalo model vozila in registrsko številko.

Prosili vas bomo, da vozilo v dogovorjenem terminu pripeljete k pooblaščenemu serviserju Toyota.

Razložili vam bomo napaka na vozilu in potencialne nevarnosti, ki jih lahko povzroči.

Poleg tega vam bo razloženo, kakšna opozorila se v zvezi z napako lahko pojavijo v avtomobilu in kako se avtomobil obnaša.

Razložili vam bomo postopek popravila in kako dolgo bo le to trajalo.

Svetovali vam bomo, kakšni naj bodo vaši naslednji koraki, hkrati pa vam bomo zagotovili kontakt, prek katerega boste lahko dobili vse dodatne informacije.

Obvestilo bo vsebovalo navodila, kako morate ravnati.
V večini primerov se boste morali povezati s pooblaščenim serviserjem Toyota, s katerim se boste dogovorili za pregled in za morebitno popravilo.

Poleg tega vam bomo posredovali nasvete, kje najdete vse dodatne informacije. 

Če menite, da je vaše vozilo predmet vpoklica, hkrati pa o vpoklicu ne prejmente obvestila, vam priporočamo, da se za nasvet obrnete na pooblaščenega serviserja Toyota.

Priporočamo vam, da avtomobil čim prej peljete na pregled in morebitno popravilo. V primeru, da težava predstavlja nevarnost, bodo lastniki obveščeni, kako naj ukrepajo. 

Ne, stranka nima nobenih stroškov. Vse stroške pregledov in popravil krije Toyota.