Nove tehnologije motorjev niso edini odraz naših prizadevanj za razvoj čistejših vozil. Naš cilj je tudi zmanjšati odvisnost od fosilnih goriv s preučevanjem možnosti nizkoogljičnih goriv, kot so biogoriva.
Nove tehnologije motorjev niso edini odraz naših prizadevanj za razvoj čistejših vozil. Naš cilj je tudi zmanjšati odvisnost od fosilnih goriv s preučevanjem možnosti nizkoogljičnih goriv, kot so biogoriva.
Biogoriva so preizkušen, izvedljiv vir energije, ki ga lahko izdelamo iz številnih različnih obnovljivih virov in tudi iz nekaterih odpadnih snovi. Kot tekočo alternativo jih lahko mešamo z bencinom in dizelskim gorivom.
Ikvarjamo se z raziskavami novih biogoriv in se ne zanašamo na uporabo poljščin. Zagotavljamo, da ta goriva dosegajo takšno zmogljivost, kot jo vozniki pričakujejo od običajnega bencina in dizla.
Biogoriva lahko izdelujemo iz najrazličnejših virov. Trenutno večina proizvodnje biogoriva prve generacije temelji na surovinah, ki so pridobljene iz poljščin. Na primer iz sladkornega trsa se proizvaja bioetanol, biodizel pa se proizvaja iz rastlinskih olj. Mešajo se lahko z bencinom ali dizelskim gorivom v količinah, ki jih določajo evropski standardi. Vozila Toyota in Lexus, izdelana za evropski trg, lahko uporabljajo bencin z mešanico do 10 % bioetanola (E10, ki ustreza standardu EN228) ali dizelsko gorivo z mešanico do 7 % biodizla (B7, ki ustreza standardu EN590).
Da bi se oddaljili od biogoriv na osnovi rastlinskih pridelkov, spodbujamo uporabo novih biogoriv druge generacije. Proizvajajo se iz odpadnih proizvodov, ko sta slama, les in celo alge. Da ne bi negativno vplivali na delovanje vozila in zadovoljstvo kupcev, je ključnega pomena, da se ohrani kakovost končnega goriva.