1. Discover Toyota
  2. Environmental sustainability

Okoljska trajnost

Odkrijte naše načine za zagotavljanje trajnostne mobilnosti.

Trajnost je v osrčje vsega, kar počnemo. Osredotočeni smo na ustvarjanje vedno boljših avtomobilov, ki ljudem omogočajo čistejše, varnejše, manj stresno in bolj povezano življenje. Prizadevamo si razviti rešitve za mobilnost prihodnosti, ki povezujejo ljudi, vozila in mesto ter zmanjšujejo zastoje in onesnaženje.

Trajnost je za poslovanje korporacije Toyota ključnega pomena. To smo že leta 2011 zapisali v naši globalni viziji. Naš cilj je ponuditi izdelke in storitve, ki spoštujejo naš planet in bogatijo življenje ljudi v skupnostih, v katerih delujemo. Leta 2015 smo predstavili Okoljski izziv 2050, s katerim soustvarjamo družbo, v kateri lahko ljudje, avtomobili in narava sobivajo v harmoniji. S šestimi izzivi naj bi dosegli ničelni vpliv na okolje, hkrati pa upamo, da bomo celo dosegli neto pozitiven vpliv.

Danes se avtomobilska industrija sooča z večjimi izzivi kot kdaj koli prej. In trajnost je bolj kot kdaj koli prej del rešitve. Naraščajoče onesnaževanje v mestih je privedlo do strožjih mednarodnih in nacionalnih predpisov, ki zahtevajo, da so avtomobili v svojem celotnem življenjskem ciklu bolj prijazni do okolja. Družba in regulatorji hkrati pričakujejo, da bodo avtomobili varnejši, bolje povezani in sposobni komunicirati z okolico. Toyota si prizadeva pri iskanju poslovnih izzivov in jih uporablja kot priložnost za inovacije in izboljšanje svojega poslovanja.

Mobilnost za vse

Naš trajnostni pristop je osredotočen na vedno boljšo mobilnost za vse. Kupcem želimo odpreti nove priložnosti, spremeniti življenje na bolje in prinesti nova odkritja. Če se lahko ljudje svobodno gibljejo in premikajo, je vse mogoče. Naša kampanja Start Your Impossible uteleša to vizijo. Mobilnost mora biti dostopna vsem. Tudi starejšim in ljudem s telesnimi omejitvami.

 

Sodelovanje, komunikacija in skupnost Collaboration

 

Toyota Motor Europe ima dolgo tradicijo podpiranja lokalne proizvodnje, ustvarjanja boginje in zaposlovanja ter razvijanja spretnosti v naših skupnostih. Danes lahko s ponosom rečemo, da smo v Evropi legitimen lokalni akter z 20.000 zaposlenimi, 9 proizvodnimi obrati, raziskovalno-razvojnimi in oblikovalskimi dejavnostmi ter 29 prodajnimi in tržnimi organizacijami, ki pokrivajo 53 držav. 8 od 10 modelov, ki jih prodajamo v Evropi, je proizvedenih lokalno.

Čeprav imamo jasno vizijo družbe, se zavedamo, da ima tudi družba pričakovanja do nas. Da bi jih lahko izpolnili in presegli, poslušamo in sodelujemo z vsemi zainteresiranimi stranmi in skušamo razumeti njihove potrebe. Vzpostavljamo trajna partnerstva z našimi skupnostmi. Osredotočeni smo na nenehno izboljševanje našega poslovanja in dobavne verige v partnerstvu z zaposlenimi in dobavitelji. Z medsebojno podporo, odprto komunikacijo in izmenjavo najboljših praks zagotavljamo, da lahko naši dobavitelji dosegajo najvišjo raven in ostanejo konkurenčni.

Trdna baza za trajnostno rast

Verjamemo, da je izkoriščanje potenciala naših talentov tisto, kar nam bo omogočilo nadaljevanje trajnostne rasti in prispevanje k evropskemu gospodarstvu. Naš cilj je izboljšati skupnost in družbo. Ker postavljamo ljudi v središče vsega, kar počnemo, želimo resnično uresničiti trajnostno družbo v sožitju z ljudmi in naravo.