Brezplačno preizkusite
e-naročilo na servis
Poiščite partnerja Toyota
Ceniki in katalogi
PREVENTIVNE SERVISNE AKCIJE
Vaša varnost je na prvem mestu
  • Tukaj lahko preverite ali je vpoklicano vaše vozilo
  • Vsa vpoklicna popravila so brezplačna
  • Pogoj za uspešno opravljeni tehnični pregled
Vpoklic ali preventivna servisna akcija?

Za Toyoto so vpoklicna popravila predvsem preventiva in pomembno orodje za zagotavljanje pregovorne zanesljivosti in varnosti vozil. Kadar ugotovimo, da nek del vozila ne ustreza našim strogim merilom, se odločimo za preventivno popravilo ne glede na starost vozila, četudi je verjetnost okvare zelo majhna.

POZOR! Odslej obisk pooblaščenega servisa ob vpoklicu ni le priporočljiv ampak tudi obvezen, saj so opravljene servisne akcije tudi pogoj za opravljeni tehnični pregled in registracijo vozila.

Postopek
  1. Uporabite storitev preverjanja vpoklica ali se prijavite v portal Moja Toyota
    Vnesite številko VIN, da ugotovite, ali je v vpoklic zajeto tudi vaše vozilo, ali se prijavite v portal Moja Toyota.
  2. Rezervirajte termin
    Rezervirajte termin prek spleta, kjer lahko preprosto izberete servis in datum, ki vam ustrezata.
  3. Pripeljite vozilo na pooblaščeni servis
    Vaš serviser bo brezplačno opravil vse, kar zajema servisna akcija.
PREVERJANJE VOZILA

Če želite ugotoviti, ali je vaše vozilo zajeto v preventivno servisno akcijo, preverite s svojo številko VIN, se prijavite v portal Moja Toyota ali se obrnite na pooblaščeni servis.

Vaše vozilo Toyota

Preverite, ali je vaše vozilo Toyota vključeno v vpoklic.

Obvezen podatek
V naši bazi podatkov žal ni bilo mogoče najti podatkov o vašem vozilu.

Sistem za preverjanje vpoklica vašega vozila ne more prepoznati. Obrnite se na prodajalca Toyotinih vozil, ki lahko potrdi stanje vašega vozila.

Neveljavno samodejno preverjanje sistema.

Preden lahko preverimo vašo številko VIN, je treba izključiti uporabo samodejnega sistema. Preverite okence spodaj.

Prišlo je do težave

Med vašo zahtevo je prišlo do težave. Poskusite ponovno pozneje ali se obrnite na prodajalca Toyotinih vozil, ki lahko potrdi stanje vašega vozila.

Preden začnete, vam priporočamo, da si pripravite naslednje podatke:

Identifikacijska številka vozila (VIN)

Ta številka je odtisnjena na karoseriji vozila in navedena v prometnem dovoljenju vozila. Gre za 17-mestno alfanumerično kodo.

Podatki o vozilu

Ali je to vaše vozilo Toyota?

  • VIN:
  • Year:
  • Model:
  • Engine:
  • Transmission:
Your vehicle image
Confirmation
  • VIN:
  • Year:
  • Model:
  • Engine:
  • Transmission:

Ugotovljeno je bilo, da je vaše vozilo Toyota vključeno v prostovoljno servisno kampanjo za stranke ali v izreden vpoklic vozil zaradi varnosti.

To bomo za vas uredili brezplačno.

Če potrebujete dodatne informacije ali se želite dogovoriti za termin, se obrnite na lokalnega prodajalca Toyotinih vozil.

Z veseljem vam sporočamo, da vaše vozilo Toyota ni vključeno v nobeno od prostovoljnih servisnih kampanj za stranke ali v izreden vpoklic vozil zaradi varnosti, zato dodatni ukrepi niso potrebni.

V primeru dodatnih vprašanj lahko pokličete številko 0123 456 789.

Pri pridobivanju podatkov glede stanja vpoklica za vaše vozilo je prišlo do napake. Preverite številko VIN in pokličite spodnjo telefonsko številko ali se obrnite na lokalnega prodajalca Toyotinih vozil

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj naj storim, če sem prejel(a) obvestilo o preventivni servisni akciji za Toyoto, ki ni več v moji lasti?

Če se obvestilo nanaša na vozilo, ki ni več v vaši lasti, vas prosimo, da nas o tem obvestite po e-pošti na info@toyota.si ali preko klepeta (live chata) na naši spletni strani.

Ali lahko servisno akcijo opravi tudi nepooblaščeni servis?

Ne, preventivne servisne akcije na vozilih Toyota izvaja izključno Toyotina pooblaščena mreža v skladu s Toyotinimi standardi za zagotavljanje varnosti in kvalitete.

Koliko časa traja popravilo v okviru preventivne servisne akcije?

Trajanje posega je odvisno od vrste servisne akcije. Vse informacije boste prejeli ob rezervaciji termina na pooblaščenem servisu.

Kaj moram storiti, če dobim vpoklicno pismo?

Rezervirate termin za brezplačni poseg na pooblaščenem servisu preko spleta ali telefona.

Kaj mi je storiti, če sem vpoklicno pismo založil ali izgubil?

Za rezervacijo termina ali za sam poseg ni nujno potrebno imeti pri sebi vpoklicnega pisma.