1. MyT FAQ
Izberite
Izberite

FAQ

Pogosta vprašanja Vožnja v Toyoti še nikoli ni bila boljša, s povezanimi storitvami MyT pa postane izkušnja še bolj gladka, tako da vam je vedno udobno in imate nadzor, ne glede na to, kam vas zanese vožnja.

Ni nujno, da je tehnologija zastrašujoča. Imamo odgovor na vsa vaša vprašanja o povezanih storitvah MyT.

S povezanimi storitvami MyT vaš avto nemoteno komunicira z zunanjim svetom. Lahko vozite bolj učinkovito in inteligentno. Naredili smo ga čim bolj preprostega in intuitivnega, vendar smo prepričani, da imate še vedno vprašanja. Z veseljem jim odgovorimo.

MyT connected services

Povezane storitve MyT sestavljata aplikacija MyT na vaši mobilni napravi in multimedijski sistem MyT v vozilu. Vsak izmed njiju ponuja svoj niz funkcij, ki ustvarjajo varnejšo in zabavnejšo vožnjo.

Aplikacija MyT vam omogoča komunikacijo s svojim avtomobilom, kjerkoli že ste. Načrtujete lahko potovanja, poiščete svoj parkiran avto, pridobite informacije o rednih servisnih intervalih, preverite podatke o vozilu in prejmete pomembna obvestila o vašem avtomobilu.

MyT Multimedia vam omogoča povezavo pametnega telefona (združljivega z operacijskima sistemoma iOS in Android) z vašim avtomobilom*. Vaše najljubše aplikacije, kot so Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps in Waze, lahko uporabljate v svojem avtomobilu in jih upravljate prek Siri Voice Assist ali OK Google. MyT Multimedia vam omogoča tudi dostop do uporabnih informacij, kot so prometna opozorila v realnem času in opozorila o prometnih kamerah, ter omogoča iskanje zanimivosti ob poti.

*za izbrane modele

Z računom MyT lahko upravljate svoj multimedijski sistem in prek aplikacije MyT prejemate uporabne podatke v svoj avtomobil.
Večina funkcij je na voljo v aplikaciji MyT in na portalu My Toyota z enakimi podatki za prijavo. Razlika je v tem, da je primer uporabe za obe platformi drugačen. Aplikacija MyT je predvsem namenjena temu, da ste vedno povezani z vašim avtomobilom, medtem ko vam portal My Toyota omogoča določene obsežnejše storitve, prenos uporabniških priročnikov in drugih multimedijskih funkcij, kot so posodobitve zemljevidov, paketi Wi-Fi ...
Aplikacija MyT je vezana na identifikacijsko številko vozila (VIN) avtomobila in lastnika avtomobila, tako da boste edino vi lahko uporabljali povezane storitve za določen avtomobil. Storitve MyT Multimedia lahko uporabljate tudi v drugem avtomobilu znamke Toyota, če je aktiviran in je še v obdobju veljavnosti.
Da, povezane storitve MyT je mogoče dodati več računom, vendar jih je mogoče hkrati aktivirati samo na enem računu.


Povezane storitve MyT sestavljata aplikacija MyT in MyT Multimedia. Vsaka ponuja svoj nabor funkcij in ga je treba aktivirati ločeno.

Hiter način za preverjanje, ali so povezane storitve aplikacije MyT aktivne, je, da preverite, ali so podrobnosti o vašem zadnjem potovanju prikazane na začetnem zaslonu aplikacije.

Če niste prepričani, ali so povezane storitve vaše aplikacije MyT aktivirane, najprej izberite pravi avto v svoji garaži in nato kliknite »Center povezanih storitev«. Pod zavihkom »Na voljo« izberite »Povezane storitve«, nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo.

Če želite aktivirati Toyota Online, povežite svoj pametni telefon z avtomobilom prek povezave Bluetooth ali Wi-Fi, nato kliknite zavihek »Nastavitev«. Od tam kliknite zavihek »Na spletu«, nato zavihek »Toyota Online« in izberite obstoječi račun. Nato vnesite svoje podatke MyT.

Z vnosom svojih podatkov začnete 3 leta brezplačne storitve. Datum poteka vaše naročnine MyT Multimedia lahko preverite na portalu za stranke My Toyota. Če še nimate obstoječega računa, ga lahko ustvarite neposredno v svojem avtomobilu, tako da izberete možnost »Nov račun«.

Pri vozilih, ki so opremljena s Toyota Smart Connect, lahko preprosto skenirate kodo QR, ustvarjeno na glavni enoti, z aplikacijo MyT ali pa jo ročno vnesete v aplikacijo. Nato aktivirajte pametne storitve v centru povezanih storitev v aplikaciji MyT. 

Za več informacij si oglejte naše Navodila za uporabo.

Prenosi

Podrobnosti računa so enake za aplikacijo MyT in portal My Toyota. Na obeh platformah je geslo mogoče spremeniti. Če želite spremeniti svoje geslo, lahko odprete podrobnosti o svojem računu in izberete 'Spremeni geslo' ali pojdite na prijavni zaslon in izberete 'pozabljeno geslo'.

Pametne storitve MyT

To so vozila, ki so opremljena s sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovejšim in najnaprednejšim multimedijskim in povezovalnim sistemom. Ta naprava podpira dodatne povezovalne funkcije, ki prinašajo dodatne ravni udobja in nadzora (npr. zaklepanje/odklepanje vrat, vklop varnostnih luči, daljinski nadzor klimatske naprave ...).

MyT Smart Services sestavljata aplikacija MyT in MyT Multimedia. Vsaka ponuja lasten nabor funkcij, ki povečujejo varnost voznika in pravočasen prihod na cilj.

Aplikacija MyT vam omogoča komunikacijo s svojim avtomobilom, kjerkoli že ste. Odvisno od vozila Smart Connect, ki ga imate, lahko uživate v eni ali več teh funkcijah. Na voljo so iskanje parkirišč in bencinskih črpalk, navigacija ob sprotnem obveščanju o dogodkih na cesti ali glasovni ukazi vašemu vozilu.

Trenutno so storitve MyT Smart Services na voljo samo pri modelih Yaris in Yaris Cross.

Pametne storitve aplikacije MyT so aktivne 4 leta. Toyota bo štiri leta krila stroške podatkov, uporabljenih za zagotavljanje pametnih storitev. Aplikacija MyT bo delovala tudi, ko pametne storitve niso več aktivne.
Lahko preprosto uporabite aplikacijo MyT za skeniranje kode QR, ustvarjene na multimedijski enoti v avtomobilu, ali pa jo ročno vnesete v aplikacijo.
Ne. Aktivacijo pametnih storitev ali povezanih storitev je mogoče izvesti neodvisno ena od druge.

MyT app

Aplikacija MyT je podprta na: 

- Napravah iOS z različico 11.0 ali novejšo 

- Napravah Android z različico 6.0 ali novejšo, vendar ne znamke Huawei (Huawei je junija 2021 lansiral lasten operacijski sistem HarmonyOS)

Povezane storitve MyT so na voljo za naslednje Toyotine avtomobile: 

•Yaris (od junija 2021) 

•Yaris Cross

•C-HR (od oktobra 2019) 

•Corolla Hatchback & Touring Sports (od januarja 2019) 

•Corolla Sedan (od november 2020)

•RAV4 (od novembra 2018) 

•Camry (od januarja 2019) 

•Highlander (od oktobra 2020) 

•Mirai (od novembra 2020) 

•Hilux (od avgusta 2021 - odvisno od razreda)

Povezane storitve MyT so vključene ob nakupu katerega koli vozila Toyota, združljivega s povezanimi storitvami MyT, za obdobje desetih let. Povezane storitve za vozila, opremljena s Smart Connect, so vključene za obdobje 4 let.

Podrobnosti računa so enake za aplikacijo MyT in portal za stranke/osebno spletno mesto MyT. Na obeh platformah je geslo mogoče spremeniti.

Če želite spremeniti svoje geslo, lahko odprete podrobnosti o svojem računu in izberete 'Spremeni geslo' ali pojdite na prijavni zaslon in izberete 'pozabljeno geslo'.

Povezane storitve aplikacije MyT bodo delovale 10 let. Toyota bo krila stroške podatkov, uporabljenih za zagotavljanje povezanih storitev za 10 let, vendar bo aplikacija MyT delovala tudi brez povezanih storitev.
Če kupite rabljen avtomobil znamke Toyota, ki podpira povezane storitve aplikacije MyT, jo lahko aktivirate neposredno iz aplikacije My T, saj lahko dokažete fizični dostop do avtomobila (z natančno kilometrino ali skeniranjem kode QR). Obiščite svojega prodajalca, da spremenite lastništvo avtomobila na svoje ime in tako uživate v polni funkcionalnosti aplikacije.
V spodnjem levem delu zaslona za prijavo v aplikacijo ali na dnu menija z nastavitvami.
Pojdite v iOS App Store ali Google Play Store in poiščite »MyT App«. Nato preprosto prenesite aplikacijo, popolnoma brezplačno.
Račun si delita aplikacija MyT in portal My Toyota. Na obeh platformah je mogoče račun ustvariti na prijavnem zaslonu. Po ustvarjanju računa boste prejeli aktivacijsko e-poštno sporočilo, ki ga morate potrditi, preden lahko dostopate do svojega računa in dodate svoja vozila.


V aplikaciji MyT v razdelku Garage najprej izberite svoj avto, nato kliknite »Center povezanih storitev«. Pod zavihkom »Na voljo« izberite »Povezane storitve«, nato sledite postopku za aktiviranje povezanih storitev, ki so na voljo za vaše vozilo. Če eden ali več povezanih avtomobilov v garaži še ni aktiviran, boste ob vsaki prijavi v aplikacijo pozvani z pozdravnim zaslonom, da aktivirate povezane storitve. Če ta korak preskočite, ga lahko še vedno aktivirate pozneje, tako da sledite zgornjim korakom. 


Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako uporabljati? 

Prenosi

Vaš prodajalec bo moral potrditi vašo identiteto. Na ta način bo zagotovil, da nepooblaščene osebe ne bodo mogle dostopati do nobenih osebnih podatkov strank znamke Toyota.

Vabimo vas, da obiščete svojega prodajalca, saj je varstvo osebnih podatkov strank naša prednostna naloga.

Za dokončanje aktivacije boste morali opraviti 2 vožnji s hitrostjo nad 10 km/h. Povezane storitve MyT App bodo nato aktivirane in vidne v aplikaciji.
Do njih lahko dostopate kadarkoli. Podatki o avtomobilu se pošljejo aplikaciji, ko je motor ugasnjen. Ko ugasnete motor, si boste lahko ogledali podrobnosti svojega zadnjega potovanja. Za pošiljanje podatkov je potrebna pokritost z mobilnimi podatki, zato morda ne bo deloval pod zemljo.
Pojdite na nadzorno ploščo »Storitve« in izberite »hibridne nasvete« (za hibridna vozila) ali »Analitika vožnje« (za nehibridna vozila). Izberite zavihek »Vsa potovanja«, da si ogledate svoja prejšnja potovanja, nato pa kliknite potovanje za dostop do povezane analitike vožnje. Podrobnosti o svojem zadnjem potovanju najdete tudi na nadzorni plošči »Domov«.
Ne, za delovanje funkcije 'Share to Car' je potreben navigacijski sistem.

Ko vklopite način zasebnosti, onemogočite funkcijo GPS in ne bomo mogli slediti lokaciji vašega avtomobila. Način zasebnosti je na voljo v aplikaciji MyT pod 'Nastavitve avtomobila'. V razdelku z avtomobili podrsajte v desno, nato kliknite »Nastavitve avtomobila«. Tam lahko vklopite ali izklopite način zasebnosti. Če je vaše vozilo opremljeno s sistemom Smart Connect, boste lahko prek aplikacije videli samo stanje načina zasebnosti. Vklop/izklop mora potekati prek multimedijskega sistema vozila.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako uporabljati. 

Prenosi 

Odstranite avto iz svojega računa MyT. Ne prekličite svojega računa, saj lahko vse prihodnje avtomobile Toyote, ki jih morda imate, dodate na račun. Ne pozabite obvestiti novega lastnika avtomobila, da je vozilo opremljeno s povezanimi storitvami aplikacije MyT.

Če želite začasno ustaviti povezane storitve aplikacije MyT, lahko vklopite način zasebnosti, da onemogočite funkcijo GPS. Iz razdelka »Avto« podrsajte na desni del drsnika, kliknite »Nastavitve avtomobila« in nato vklopite način zasebnosti. Če želite trajno ustaviti povezane storitve aplikacije MyT v aplikaciji MyT, najprej izberite določen avto v garaži, nato kliknite »Center povezanih storitev«, izberite zavihek »Aktivno« in nato »Povezane storitve«. Sledite toku, da deaktivirate storitve.

Za več informacij si oglejte naš vodnik Kako uporabljati? 

Prenosi 

Povezane storitve aplikacije MyT se ustavijo, če iz vašega računa odstranite identifikacijsko številko vozila (VIN).

Da, pri izbranih modelih. V razdelku »Avto« si lahko ogledate trenutno raven goriva kot odstotek skupne prostornine rezervoarja za gorivo in stanje vrat, oken, prtljažnika, luči in pametnega ključa vozila. Če je avto odklenjen, bo ikona ključavnice prikazana kot odklenjena in označena z rdečo piko. S klikom na ikono ključavnice se prikaže slika avtomobila, ki prikazuje stanje vrat/oken avtomobila. Seznam podprtih modelov: 

•Yaris (od junija 2021) 

•Yaris Cross 

•Corolla Hatchback & Touring Sports (od avgusta 2020) 

•Corolla Sedan (od novembra 2020) 

•RAV4 (od avgusta 2020) 

•Camry (od februar 2021) 

•Highlander (od oktobra 2020) 

•Mirai (od novembra 2020) 

•Hilux (od avgusta 2021 - odvisno od razreda)

MyT multimedia

MyT Multimedia vključuje več spletnih navigacijskih storitev, ki zagotavljajo koristne informacije v realnem času, npr. prometne informacije in opozorila o hitrostnih kamerah. Za delovanje teh funkcij je potrebna internetna povezava. Če nimate povezane naprave, boste morali povezati svojo mobilno napravo – tako da delite svojo povezavo Wi-Fi ali Bluetooth – s katero koli napravo/omrežjem Wi-Fi v avtu. Vsaka nova Toyota je opremljena s 3-letnimi brezplačnimi posodobitvami zemljevidov (naročnina na skrb za zemljevide) za navigacijski sistem in druge storitve, vključno z: 

• Prometom v realnem času 

• Opozorilom za prometne kamere Coyote (kjer je na voljo) ali Cyclops 

• Google Street View (kjer na voljo) 

• Zanimivosti 

• Gorivo 

• Parkirišče

 • Vreme 

Za več informacij glejte Navodila za uporabo. 

Prenosi

Vgrajeni navigacijski sistemi prejemajo podatke iz satelitskega signala GPS. MyT Multimedia zahteva spletno povezavo za prejemanje potrebnih podatkov za prometne informacije v realnem času, Coyote (kjer je na voljo), Google Streetview (kjer je na voljo), vreme, gorivo in parkirišče ter spletne zanimivosti na poti.

Večina modelov znamke Toyota, ki so trenutno v prodaji, vključuje spletne navigacijske storitve, kot so: 

• Promet v realnem času 

• Opozorilo o prometni kameri 

• Google Street View (kjer je na voljo) 

• Zanimivosti 

• Cene goriva 

• Parkirišče 

• Vreme 

Razpoložljivost teh storitev je odvisna od modela. Prosimo, preverite pri prodajalcu, kateri so na voljo za vaše vozilo.

Prva 3 leta (lodvisno od države) navigacijskih spletnih storitev MyT Multimedia so brezplačna. Po tem lahko obnovite naročnino, ki je plačljiva. Naš paket za obnavljanje zemljevidov vključuje vse posodobitve zemljevidov in povezane spletne storitve, paket spletnih storitev pa vključuje funkcije naših spletnih storitev. Naročnino lahko sklenete v naši e-trgovini. Za najnovejše cene preverite e-trgovino.
30 dni pred iztekom brezplačnega 3-letnega obdobja boste prejeli obvestilo na zaslonu multimedijskega sistema v avtomobilu. V e-trgovini lahko paket Map Care podaljšate za 1 ali 3 leta. Pri obnovi našega servisnega paketa lahko izbirate med 1, 2 ali 3 leti. Za najnovejše cene preverite e-trgovino.

Do e-trgovine lahko dostopate prek multimedijskega sistema vašega avtomobila ali na portalu My Toyota. V e-trgovini, do katere dostopate s portala My Toyota, lahko kupite storitve, ki jih ponuja MyT Multimedia.

Stanje trenutnih naročnin lahko preverite tudi v e-trgovini prek zavihka 'Kupljeno'. Tukaj lahko vidite, katere naročnine so aktivne in datum izteka trajanja.

Če do e-trgovine dostopate iz avtomobilskega multimedijskega sistema, lahko prenesete storitve, kot je Coyote.

E-trgovino najdete tako, da odprete razdelek »Meni«, nato pojdite na aplikacije in izberete »V avtu«.

Storitve lahko kupite prek spletne platforme e-trgovine, ki jo najdete na portalu My Toyota. Če želite izvedeti, katere storitve že imate in kakšen je čas njihovega trajanja, kliknite na 'Kupljeno'.

Stranke prejmejo 3 leta brezplačnih storitev za obnavljanje zemljevidov (2 posodobitvi zemljevidov na leto) in e-storitve (vreme, parkiranje, promet, cene goriva). Po tem brezplačnem obdobju lahko po potrebi kupite/podaljšate svoje naročnine.

Uporabite ga lahko takoj, vendar strankam vedno priporočamo, da ustvarijo svoj račun, da boste imeli popoln nadzor nad svojimi naročninami. To lahko storite prek: 

• aplikacije MYT na vaši mobilni napravi: Najprej se registrirajte in nato prijavite v svoje vozilo 

• menija 'Online' v multimedijskem sistemu vozila: Pogoje uporabe boste morali sprejeti v 14 dneh prek Stranke.

• portala My Toyota: Ko je vaš račun ustvarjen prek spletnega portala, se lahko prijavite v multimedijo s svojimi poverilnicami. 

Če je račun prejšnjega lastnika še vedno aktiven v multimedijski enoti, lahko še vedno uporabljate v času brezplačne naročnine.

Vaš račun MyT Multimedia lahko uporabljate na multimedijski napravi v vozilu. Če ga nimate, priporočamo, da prenesete aplikacijo MyT in jo tam ustvarite.

Račun lahko ustvarite tudi prek spletnega portala My Toyota ali ustvarite račun prek same multimedijske naprave. V primeru slednjega boste še vedno morali sprejeti pogoje uporabe v 14 dneh na portalu My Toyota.


Da, večina naših modelov, ki so bili izdani po letu 2019, je opremljenih s povezavama Apple CarPlay & Android Auto. Če imate s pametnim telefonom vzpostavljeno spletno povezavo, morate svojo napravo preprosto priključiti na vrata USB v vozilu. Aplikacije bodo nato na voljo v meniju »Android Auto/Apple Car Play« na zaslonu infotainmenta.

Oglejte si spodnjo povezavo za vozila, ki podpirajo Apple CarPlay:


https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

• Če vaša naprava Android uporablja starejšo različico od Androida 10, boste morali najprej namestiti »Android Aplikacija Auto. 

• Brezžični Android Auto je podprt od Androida 11 naprej

Za načrtovanje poti lahko uporabite funkcijo »Share to Car« v aplikaciji MyT. Upoštevajte, da morate za omogočanje te funkcije najprej povezati svoj avto z računom MyT. Ko je to storjeno, pojdite na zavihek »Storitve« v aplikaciji MyT in izberite »Deli z avtomobilom«. Kliknite 'kam' in vnesite ciljni naslov. S klikom na gumb '+' lahko ustvarite potovanje z do 9 postanki in končnim ciljem. Nato pritisnite 'pošlji v avto'. Ko se usedete v avto, se prepričajte, da imate vzpostavljeno povezavo Wi-Fi (najlažji način je povezava Bluetooth s pametnim telefonom). Ko je v vašem avtomobilu vzpostavljena internetna povezava, lahko prenesete potovanje. Vaše vnaprej načrtovano potovanje bo na voljo pod 'Priljubljene'/'Priljubljene destinacije' v multimedijski enoti.

Za več informacij si oglejte naše Navodila za uporabo. 

Prenosi 

3-letno obdobje začne teči, ko vstavite svoje podatke MyT v multimedijsko enoto.
30 dni pred iztekom brezplačnega 3-letnega obdobja boste prejeli tedensko obvestilo na zaslonu multimedijskega sistema v avtomobilu. 15 dni pred koncem brezplačnega 3-letnega obdobja boste vsak dan prejeli isto sporočilo. Ko se vaše 3-letno obdobje konča, se ob vsakem poskusu uporabe aplikacije prikaže sporočilo.