Če se obvestilo nanaša na vozilo, ki ni več v vaši lasti, vas prosimo, da nas o tem obvestite po e-pošti na info@toyota.si ali preko klepeta (live chata) na naši spletni strani.
Za Toyoto so vpoklicna popravila predvsem preventiva in pomembno orodje za zagotavljanje pregovorne zanesljivosti in varnosti vozil. Kadar ugotovimo, da nek del vozila ne ustreza našim strogim merilom, se odločimo za preventivno popravilo ne glede na starost vozila, četudi je verjetnost okvare zelo majhna.
POZOR! Odslej obisk pooblaščenega servisa ob vpoklicu ni le priporočljiv ampak tudi obvezen, saj so opravljene servisne akcije tudi pogoj za opravljeni tehnični pregled in registracijo vozila.
Če želite ugotoviti, ali je vaše vozilo zajeto v preventivno servisno akcijo, preverite s svojo številko VIN, se prijavite v portal Moja Toyota ali se obrnite na pooblaščeni servis.
Če se obvestilo nanaša na vozilo, ki ni več v vaši lasti, vas prosimo, da nas o tem obvestite po e-pošti na info@toyota.si ali preko klepeta (live chata) na naši spletni strani.
Ne, preventivne servisne akcije na vozilih Toyota izvaja izključno Toyotina pooblaščena mreža v skladu s Toyotinimi standardi za zagotavljanje varnosti in kvalitete.
Trajanje posega je odvisno od vrste servisne akcije. Vse informacije boste prejeli ob rezervaciji termina na pooblaščenem servisu.
Rezervirate termin za brezplačni poseg na pooblaščenem servisu preko spleta ali telefona.
Za rezervacijo termina ali za sam poseg ni nujno potrebno imeti pri sebi vpoklicnega pisma.