ZIMSKA PLATIŠČA IN PNEVMATIKE TOYOTA

Zakaj izabrati zimske pnevmatike?

Zimske pnevmatike Toyota so ustrezno preizkušene in zasnovane tako, da zagotavljajo odličen oprijem na mokrih, zasneženih in poledenelih cestah. Zahvaljujoč kombinaciji posebnega profila tekalne površine in zmesi, ki ostane prožna, ko se temperatura spusti pod 7 °C, bistveno skrajšajo zavorno pot v zahtevnih razmerah in tako zagotavljajo varnejšo vožnjo. Zimske pnevmatike lahko na zasneženi podlagi zavorno pot skrajšajo za polovico.

WINTER TYRES
winter tyres car
16.5 M STOPPING DISTANCE
SUMMER TYRES
summer tyre cars
34.2 M STOPPING DISTANCE
*Showing snow braking distance from speed of 40km/h.
Ponovi

Kakšne so prednosti zimskih pnevmatik?

Zimske pnevmatike Toyota imajo v primerjavi z letnimi večjo vsebnost naravnega kavčuka, zato ostanejo pri nizkih temperaturah prožnejše, izboljšajo občutek pri vsakodnevni vožnji in zagotavljajo brezskrbnost. Njihovi edinstveni profili tekalne površine so zasnovani tako, da izpod pnevmatike izpodrivajo vodo in plundro, kar zmanjšuje možnost akvaplaninga in skrajša zavorno pot. V tekalni plasti imajo tudi žlebove, imenovane lamele, ki se zarežejo v zasnežene in poledenele površine in omogočajo odličen prijem.

Kdaj uporabiti zimske pnevmatike?

Pod 7 °C

Zaradi posebnih profilov tekalne površine in bolj prožnih zmesi zimske pnevmatike pri temperaturah, nižjih od 7 °C, zagotavljajo odličen oprijem in skrajšajo zavorno pot.

Sneg

Zimske pnevmatike imajo v tekalni plasti veliko žlebov, imenovanih lamele, ki se zarežejo v sneg in plundro, kar zagotavlja boljši oprijem in skrajša zavorno pot.

Led

Kombinacija mehkejših zmesi in posebnih profilov tekalne površine zagotavlja boljši oprijem zimskih pnevmatik in krajšo zavorno pot na poledenelih cestah.

Kako primerjati različne zimske pnevmatike?

Od leta 2012 morajo pnevmatike, ki se prodajajo v EU, imeti standardizirano označbo. Tako je lažje primerjati oprijem, porabo goriva in hrupnost pnevmatik različnih proizvajalcev.

Označevanje pnevmatik v EU

Izkoristek goriva

Trenje, ki ga ustvarja pnevmatika s kotaljenjem po cesti, se imenuje kotalni upor. Pri večjem kotalnem uporu motor porabi več goriva in izpušča več emisij. Pnevmatike razreda A nudijo najmanjši upor in najboljši izkoristek goriva.

Oprijem na mokri podlagi

Ta ocena odraža absolutno pot ustavljanja pnevmatike ob zaviranju pri hitrosti 80 km/h pri standardnih voznih razmerah na mokri podlagi. Razlika med različnimi razredi, pri čemer je A najboljši, G pa najslabši, je približno 3 do 6 m.

Hrup

Podana vrednost je hrup, ki ga povzroča pnevmatika s kotaljenjem po cesti v preskusnih pogojih. To je zunanji hrup v decibelih, pri čemer en črn val označuje najmanjši hrup, trije pa največji dovoljeni hrup.

ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA

To ni priporočljivo. Da bi jih lahko uporabljali v hudem mrazu, so zimske pnevmatike izdelane iz gume, ki je mehkejša in prožnejša od gume, iz katere so izdelane letne pnevmatike. Posledično se v toplejših razmerah zimske pnevmatike prej obrabijo, poraba vozila bo večja, zavorna pot pa daljša.

Zimske pnevmatike vedno shranjujte v hladnem, suhem in temnem prostoru. Če pnevmatike shranjujete brez platišč, pazite, da so postavljene pokončno, pnevmatike s platišči pa vedno položite ravno – izogibajte se stiku z mastjo, bencinom in oljem. Nekateri prodajalci vozil Toyota ponujajo storitev shranjevanja pnevmatik, za več informacij se obrnite na svojega lokalnega prodajalca.

Odvisno od letne prevožene razdalje je življenjska doba pnevmatik eno do pet let, če so pravilno shranjene, kadar jih ne uporabljate. Fizikalne in kemične reakcije povzročijo staranje pnevmatik, kar je mogoče tudi pri redko ali nikoli uporabljenih pnevmatikah. Zimska pnevmatika, ki je bila pravilno shranjena, bi morala še vedno imeti enake specifikacije in zmogljivost kot nova pnevmatika.

Hrup, ki ga povzročajo zimske pnevmatike, je mogoče ugotoviti na podlagi oznake EU za pnevmatike, ki se od leta 2012 uporablja za vse nove zimske pnevmatike. Raven hrupa je prikazana z vrednostjo v decibelih in s sliko zvočnika s črnimi valovi.

Zahvaljujoč napredku v tehnologiji pnevmatik se je zmogljivost zimskih pnevmatik izboljšala do te mere, da so ježevke potrebne samo v najbolj skrajnih razmerah.

Zimske pnevmatike

Sodobne zimske pnevmatike so narejene iz zmesi, ki ostane prožna pri nizkih temperaturah. Prilagodijo se lahko različnim voznim razmeram v hladnem vremenu, vključno s snegom, ledom ter mokrimi in suhimi površinami. Zaradi tega so odlična vsestranska izbira od jeseni do pomladi.

Ježevke

Pri večini ježevk so v grobe profile tekalne površine vdelane z volframom prevlečene kovinske bodice. Te se zarežejo v poledenelo površino, da bi omogočile oprijem, ko je cesta povsem zaledenela. Običajno se uporabljajo na območjih, kjer je temperatura pozimi dlje časa okrog ledišča oziroma nižja.

Ne glede na vrsto pnevmatike, ki jo uporabljate, ne pozabite, da zimska vožnja zahteva spretnosti, ki presegajo tiste, potrebne poleti. Upoštevajte, da boste za upočasnitev in ustavljanje potrebovali večjo razdaljo, v ovinkih ne zavijajte ostro in vedno zmanjšajte hitrost.