Brezplačno preizkusite Toyoto
Sestavite svojo Toyoto
Ceniki in katalogi
Poiščite partnerja Toyota

Pogosto zastavljena vprašanja

Upoštevajte naslednje: v tem besedilu so kot primer navedene informacije, ki veljajo za Združeno kraljestvo.

Preverite jih in prilagodite svojemu trgu. Preveriti je treba številke, enote, vrednosti, navedbe in splošne informacije.

Ali je treba hibride, ki so trenutno na voljo, priklopiti na elektriko?

Akumulatorskih baterij na modelih Yaris, Auris, Prius in Prius+ ni treba polniti, saj se samodejno polnijo med vožnjo.

Kaj se zgodi, če se akumulatorska baterija nekje na poti izprazni?

Toyotinega hibridnega vozila ni treba polniti, saj se samodejno polni med vožnjo. Avtomobil za najbolj učinkovito vožnjo izbira med bencinskim motorjem in akumulatorsko baterijo. Po potrebi mirno preklopi med njima ali ju uporablja sočasno, s čimer poskrbi, da vam ne zmanjka goriva.

Ali je vzdrževanje hibridnega vozila dražje?

Stroški servisiranja hibridnega vozila so približno enaki stroškom servisiranja drugih Toyotinih vozil. Hibridna vozila lahko servisirate pri katerem koli serviserju Toyotinih vozil v Združenem kraljestvu. V vsak servisni pregled hibridnega vozila je zdaj vključen brezplačni pregled hibridnega pogona. Preberite več o tem.

Kako pogosto je treba menjati hibridne baterije?

Hibridne baterije so zasnovane za celotno življenjsko dobo vozila. Vsa Toyotina vozila imajo petletno garancijo.

Ali moram hibridno vozilo na servis peljati k posebnemu serviserju?

Servisirate ga lahko pri katerem koli serviserju Toyotinih vozil v Združenem kraljestvu. Izbirate lahko med 180 servisnimi službami v državi.

Do oprostitve plačila katerih davkov sem upravičen kot lastnik hibridnega vozila?

Vsi hibridni modeli izpolnjujejo pogoje za oprostitev plačila davka na motorna vozila. Davek na službena vozila je z 10-odstotno vrednostjo bonitete prav tako najnižji med vozili tega razreda. Manjša poraba goriva pomeni tudi manjši davek na gorivo na bencinski črpalki!

Kako je z zavarovanjem v primeru okvare hibridnega vozila – ali za to poskrbijo podjetja, kot so avtomobilistična organizacija in podjetja za pomoč na cesti, ali so potrebna posebna podjetja?

Podjetja za pomoč na cesti so že od leta 1997 strokovno usposobljena za vsa naša vozila, vključno s hibridi.

Ali bo v hibridih mogoče menjati akumulatorsko baterijo in ali bo avtomobil tako izgubil vrednost?/Ali je menjava akumulatorske baterije zelo draga?/Ali je baterijo zelo težko zamenjati, tako kot pri iPhonu?

Obstaja zelo majhna verjetnost, da bi bilo treba zamenjati akumulatorsko baterijo. Če pa bi slučajno bilo treba zamenjati hibridno baterijo in bi garancija že potekla, bi zamenjava baterije stala približno 800 funtov. Najboljši način, da zagotovite brezhibno delovanje svojega vozila tudi v prihodnosti, je vsakoletni servisni pregled hibrida pri prodajalcu ali serviserju Toyotinih vozil.

Ali drži, da materiali za izdelavo hibrida in transport baterij za hibridna vozila bolj negativno vplivajo na okolje, kot če vozilo ne bi uporabljalo goriva skozi celotno življenjsko dobo?

Z eno besedo: ne. Uporabljamo namreč mednarodno priznano metodo vrednotenja vplivov proizvodov na okolje, imenovano Life Cycle Assessment (ocena življenjskega cikla). V življenjski dobi katerega koli avtomobila znašajo vrednosti izpustov, ki nastanejo pri vožnji, približno 90 %. Preostalih 10 % predstavljajo izdelava, transport, razgradnja in recikliranje. Zato bomo s tehnologijo, ki varčuje z gorivom, na splošno zmanjšali količino izpustov. Torej so Toyotina hibridna vozila skozi celotno življenjsko dobo okolju bolj prijazna kot vozila z bencinskim/dizelskim motorjem.

Koliko bi tipični lastnik vozila vsako leto prihranil pri stroških goriva, če bi uporabljal hibridno vozilo namesto vozila s standardnim motorjem enake velikosti?

Nemogoče je narediti natančno primerjavo, ker ima vsak voznik drugačen slog vožnje, uporablja drugačne ceste in vozi po različno prometnih cestah itd. Vendar lahko predvidevamo, da se stroški lastništva hibrida zmanjšajo za 30–40 %.

Majhen, moderen, mestni ali pustolovski? Preizkusite enega od šestih hibridov še danes

Preberite več

Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL. Nova Toyota C-HR Neon Lime. Powered by JBL. Nova Toyota C-HR Neon Lime ponuja unikatno kombinacijo privlačnih linij in vrhunskega avdiosistema JBL. S svojimi odličnimi voznimi lastnostmi pa razvaja vaša čutila. Ott Tänak je s Toyoto Yaris WRC zmagal na krstni izvedbi relija v Čilu. Ott Tänak je s Toyoto Yaris WRC zmagal na krstni izvedbi relija v Čilu. Ott Tänak in TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team sta na sploh prvi izvedbi relija v Čilu dosegla svojo drugo zmago v letošnji sezoni. Konstruktorski naslov svetovnih prvakov FIA WEC za TOYOTA GAZOO Racing Konstruktorski naslov svetovnih prvakov FIA WEC za TOYOTA GAZOO Racing Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je na dramatični dirki 6 ur Spa Francorchampsa osvojila konstruktorski naslov svetovnih prvakov na vzdržljivostni seriji FIA World Endurance Championship (WEC) za sezono 2018/19. Izjava Akia Tojode ob osvojitvi konstruktorskega naslova v seriji FIA WEC Izjava Akia Tojode ob osvojitvi konstruktorskega naslova v seriji FIA WEC Ekipa TOYOTA GAZOO Racing je po letu 2014 že drugič osvojila konstruktorski naslov svetovnega prvaka v vzdržljivostni seriji FIA WEC.
Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.