1. Discover Toyota
  2. Quality
  3. Assuring quality
  4. How does our customer first policy work?

Kako deluje načelo, po katerem je kupec vedno na prvem mestu?

Znamo prisluhniti vašemu glasu

S tem ko prisluhnemo vašemu mnenju in reakcijam, se učimo prepoznati, kakšna so vaša pričakovanja do nas in naših izdelkov. To je tudi razlog, zakaj nas vedno zanimajo vaši odzivi. Z vašimi stališči se seznanjamo s pogovorom, anketami, prek družbenih omrežij in s pomočjo naše službe za podporo uporabnikom. Poleg tega spremljamo tudi podatke, ki jih dobimo iz časopisov, revij in drugih publikacij, zanimajo nas tudi rezultati neodvisnih raziskav. 

Delovanje na osnovi vaših mnenj

Trudimo se, da vaša mnenja, ideje in tudi kritike čim prej analiziramo in jih prenesemo v izboljševanje našega delovanja. Na ta način lahko načrtujemo nove izdelke, postavljamo standarde in izboljšujemo svoje storitve. Zato je glas stranke eden izmed temeljev našega poslovanja.