Logotip je obraz avtomobila. Je avtogram, podpis, po katerem ga vsi spoznajo. Nameščen je na tistih delih, na katerih diskretno pripoveduje zgodbo o blagovni znamki, hkrati pa ne moti linij avtomobila, ki so si jih zamislili oblikovalci.
Avtomobili Toyota se ponašajo s prepoznavno obliko. To pomeni, da bi se jih dalo spoznati, tudi če na njih nikjer ne bi bilo zapisano ime znamke. A logotip je tista pika na i, ki zagotavlja žlahtnost, avtentičnost in ekskluzivnost.
Da je Toyota prišla do sedanjega zaščitnega znaka, so bila potrebna leta evolucije. Pravzaprav je Toyota v svoji zgodovini kar nekajkrat spremenila ime: najprej je bila Toyoda, potem Toyopet in šele kasneje Toyota.
Znak, ki je danes po vsem svetu sinonim za zanesljivost, kvaliteto, varnost, energetsko učinkovitost in okoljsko osveščenost, je nastal oktobra 1989 v okviru praznovanja petdesetletnice družbe. Z oblikovanjem logotipa pa so se ukvarjali kar pet let. Toyota je sicer že precej pred tem imela sloves globalne znamke, a v osemdesetih je njen ugled začel občutno pridobivati na pomenu. Zato so želeli tudi logotip, ki bi izžareval kvaliteto in se ponašal z močnim vizualnim učinkom, s pomočjo katerega bi se že od daleč videlo, da gre za avtomobil znamke Toyota. A predvsem so želeli zaščitni znak, ki bi simboliziral bistvo znamke.