Vsak detajl avtomobila je bi zasnovan z mislijo na dirkaške zmogljivosti. Gre za povsem novo platformo, novi motor, novo vzmetenje, lahko konstrukcijo, aerodinamični stajling in novi stalni štirikolesni pogon GR-FOUR. Z izjemno močjo in nizko težo ima izjemen dirkaški potencial, hkrati pa bo tudi na navadnih cestah ponujal izrazit vozniški užitek.
Dediščina
Novi GR Yaris je po Celici GR-FOUR, ki so jo nehali izdelovati leta 1999, Toyotin prvi športni avtomobil s stalnim štirikolesnim pogonom, ki ima homologacijo za nastopanje na dirkah reli serije WRC.
Celica GT-FOUR je zaznamovala Toyotino najbolj plodno obdobje nastopanja na seriji WRC, saj je slavila kar na 30 dirkah, osvojila štiri vozniške in en konstruktorski naslov svetovnega prvaka. V znamenje spoštovanja slavne predhodnice ima GR Yaris na zadnjih vratih napis GR-FOUR.
S homologacijo za nastop na seriji WRC bo GR Yaris že prihodnje leto nared za svojo novo misijo v tem najvišjem razredu svetovnega relija. Odkar se je Toyota leta 2017 vrnila v svet relija, je osvojila konstruktorski (2018) in tudi vozniški naslov, ki ga je v sezoni 2019 izboril Ott Tänak.
Razvojne prednosti
Oblikovalci in inženirji ekipe Tommi Mäkinen Racing so pri snovanju novega avtomobila uporabili vse svoje znanje in izkušnje. Posebno pozornost pa so posvečali aerodinamiki, razporeditvi teže in zmanjševanju teže avtomobila. Vse tri lastnosti so ključnega pomena za zagotovitev dirkaških zmogljivosti.
Nizka strešna linija omogoča odlično aerodinamiko avtomobila, novi 1,6-litrski turbo motor pa je nameščen nekoliko bolj nazaj, baterija pa je v prtljažniku, kar omogoča boljše ravnotežje šasije, boljše krmiljenje, večjo stabilnost in izjemno odzivnost. Trivratna karoserija je izdelana iz lahkih materialov, med katerimi so tudi polimeri ogljikovih vlaken in aluminij. Tako so dosegli izjemno učinkovito razmerje med močjo in težo. Poleg tega so avtomobil že v razvojni fazi preizkušali profesionalni dirkači.