Toyota Corolla je s 45 milijoni prodanih primerkov najbolje prodajani avtomobil na svetu. Zdaj je prvič v igri za laskavi naslov evropskega avtomobila leta, ki ga bodo med sedmimi finalisti razglasili na letošnjem Avtosalonu v Ženevi.
Obstajajo avtomobili, ki močno presegajo svoj poglavitni namen. Se pravi, da niso samo običajna prevozna sredstva, ampak še veliko več. So množični mobilizatorji, so simboli svobode in neskončnih možnosti. Prav taki avtomobili imajo poleg tehnično-tehnološkega tudi izrazit sociološki pomen. In prav taka je Toyota Corolla. S tem modelom so Japonci predstavili svoj pogled na množično mobilnost. Pri tem so bili več kot uspešni, saj je Corolla eden redkih avtomobilov, ki so dosegli izjemno svetovno priljubljenost.
Corolla je avtomobil, ki v svojem bistvu ponuja precej več kot le lepo fasado, na katero so stavili njeni številni tekmeci. Toyotini inženirji so se že pred več kot pol stoletja zavedali, da je videz sicer pomemben, a še zdaleč ni vse. Bolj pomembno je, kaj skriva tista prava vsebina, ki je na prvi pogled očem nevidna. Pogosto se zgodi, da zapeljivi videz prepriča »na prvo žogo«. Šele v nadaljevanju pa se pokažejo tudi drugi atributi izdelka. Po navadi je potrebnih nekaj let, da se izkaže, ali je avtomobil v resnici dober. Pokaže se tudi, kako znamka ravna s kupci.