Brezplačno preizkusite Toyoto
e-naročilo na servis
Poiščite partnerja Toyota
Ceniki in katalogi

Uresničujemo mobilnost prihodnosti

Izbira Toyote je pozitivna izbira tako za prihodnost vašega podjetja kot tudi za prihodnost okolja, v katerem bivamo, hkrati pa bodo zadovoljni tudi vsi uporabniki vaših službenih vozil.

Bistvo naše poslovne vizije je razvoj inovacij za trajnostno prihodnost. Prav pri vsakem koraku naših procesov, vse od proizvodnje do reciklaže, sledimo 360-stopinjskemu pristopu skrbi za okolje. Naša hibridna vozila odlikujejo nizki izpusti okolju in ljudem škodljivih CO2, NOx in trdnih delcev (PM), zaradi česar  bistveno manj onesnažujejo okolje in prispevajo k čistejšemu zraku. Zato ni presenetljivo, da smo bili večkrat imenovani za najboljšo "zeleno" globalno blagovno znamko.

Med vozili, ki pokrivajo vse cenovne razrede in različne namembnosti, vsakdo lahko najde Toyoto zase. Prav vsak model pa je zasnovan tako, da so skupni stroški lastništva skozi življenjsko dobo vozila čim nižji.

Kot vodilni ponudnik hibridnih vozil lahko s svojimi hibridnimi modeli pokrijemo širok spekter poslovnih potreb. Od majhnih vozil do vozil zgornjega razreda, naš izbor hibridnih modelov zadovolji prav vsakega voznika – in vsako podjetje, saj se je odločilo za pametno izbiro. Pametno izbiro ne le v danem trenutku, ampak tudi za prihodnost. Naše dolgoročne raziskave in razvoj tehnologij za prihodnost namreč niso usmerjeni le v baterije in gorivne celice, ampak v celostne infrastrukturne rešitve za urbano mobilnost.

Toyota BusinessPlus

Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.

Povečajo varnost na Toyotini spletni strani in vam zagotovijo osnovne storitve.

Izboljšajo naše storitve z analitiko, pojavnimi spletnimi anketami, splošno učinkovitostjo in spremljanjem.

Shranijo vaše prijavne informacije in izboljšajo uporabniško izkušnjo tako, da si zapomnijo določene izbire.

Omogočajo popolno izkušnjo, evidentirajo strani, ki ste jih obiskali, ali vam ponudijo lokalne storitve v vaši bližini. Pri obisku Toyotinih ali drugih spletnih strani se lahko pojavijo ciljni oglasi.