Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

V čem se trimilijonta Toyota Yaris

razlikuje od prve?

Na prvi pogled ni težko opaziti razlik med prvo Toyoto Yaris, ki so jo izdelali 31. januarja 2001, in trimilijontim vozilom, ki je zapeljalo s tekočega traku v tovarni TMMF v Valenciennesu na severu Francije. Ko pa pokukate pod površino, lahko opazite še veliko večje razlike.

  • Petek 24. junija - V tovarni Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) so izdelali trimilijonto Toyoto Yaris, hibridno različico v črni in beli barvi.
  • V 15 letih so iz tovarne TMMF zapeljale tri generacije Toyote Yaris, med katerimi sta bili tudi hibridna različica in različica, namenjena izvozu v Severno Ameriko.
  • Hibridna Toyota Yaris - prvi polni hibrid avtomobilskega razreda B - je varčen (3,3 l/100 km) in okolju prijazen (75 g/km CO2, praktično brez dušikovih oksidov in trdih delcev) in predstavlja več kot tretjino vseh Yarisov, izdelanih v tovarni.
  • Proizvodni obrat TMMF so že od začetka zasnovali kot ekološko tovarno, a kljub temu so uspeli porabiti 90 % manj vode in 57 % manj energije kot leta 2002, hkrati pa predelajo 100 % svojih odpadkov.
Pod pokrovom motorja
Skozi leta se je okoljevarstveni sloves Toyote Yaris krepko izboljšal. Če primerjamo prvo Toyoto Yaris in trimilijonto hibridno Toyoto Yaris, lahko opazimo, da sta se količina izpustov CO2 in poraba goriva skoraj prepolovili, in to kljub večji teži in moči vozila.
Količnik zračnega upora, ki neposredno vpliva na okoljevarstvene zmogljivosti avtomobila, se je zmanjšal z 0,30 na 0,286. Tudi primerjava z današnjo bencinsko (nehibridno) različico pokaže, da so Yarisovi inženirji v koraku s časom zmanjšali izpust in porabo goriva.
/
Začetna prednost zaradi ekološke zasnove
Avtomobil si okoljevarstvenih lastnosti ne pridobi zgolj na cesti, pač pa je enako pomembna tudi njegova izdelava. Od vsega začetka si v tovarni TMMF prizadevajo pustiti čim manjši okoljski odtis. V nekaterih delavnicah so skladiščni prostori tudi do desetkrat kompaktnejši, kot je to običajno v avtomobilski industriji s podobnim obsegom proizvodnje.
Nizka stavba je vizualno diskretno zlita s pokrajino. V letu 2007 je bila tovarna TMMF razglašena za eno od petih trajnostnih Toyotinih tovarn po svetu, s čimer je francoska tovarna postavila industrijske standarde za vse druge proizvodne obrate znotraj skupine Toyota, kar se tiče okoljevarstvene učinkovitosti. 
/
Z 90 % manjšo porabo vode v primerjavi z letom 2002 je tovarna postala avtonomna, kar se tiče tehnološke vode
V TMMF so si to priznanje zaslužili z zavidanja vrednimi rezultati na področju upravljanja vode, odpadkov in energije iz leta v leto. Danes porabijo za 90 % manj tehnološke vode kot leta 2002, v prvem polnem letu proizvodnje, in lahko obratujejo brez vode iz vodovoda, saj uporabljajo samo deževnico in reciklirano vodo.
Šestdeset odstotkov vode predstavlja deževnica, ki jo zajemajo v dveh akumulacijskih rezervoarjih s skupno prostornino 16.000 m³, preden jo spustijo skozi sistem za obdelavo vode v tovarni, ki poskrbi, da je voda skladna z zahtevanimi standardi, preden jo uporabijo v proizvodnem postopku.
 Preostalih 40 % predstavlja reciklirana odpadna voda po predhodni obdelavi v istem sistemu za obdelavo vode. Ker je voda obdelana pred uporabo v proizvodnem postopku in po njej, njena kakovost presega okoljske normative, tako da lahko presežno vodo varno izpustijo v bližnjo reko Scheldt.
/
100 % odpadkov je predelanih, ničesar ne pošljejo na odlagališče
Proizvodni obrat TMMF ni nikoli pošiljal svojih odpadnih snovi na odlagališča, od leta 2007 pa uspešno predelujejo 100 % svojih odpadkov. Od leta 2001 vse odpadke skrbno ponovno uporabijo ali reciklirajo.
Industrijska olja in razredčila za barve zbirajo za ponovno uporabo ali obnovo; iz jekla in aluminija pridobivajo nove surovine; les, karton in plastično embalažo reciklirajo; manjšo količino preostalih odpadkov pa uporabijo kot alternativni vir goriva.
/
57 % prihranjene energije v primerjavo z letom 2002
Čeprav je bila poraba energije že prej na zelo nizki ravni po zaslugi koncepta kompaktne zgradbe, so v TMMF uspeli porabo energije še dodatno zmanjšati za 57 % v primerjavi z letom 2002, kar jim je uspelo z natančnim nadzorom, pametno izolacijo in varčevanjem pri osvetlitvi, če naštejemo samo nekatere ukrepe.
Poleg tega so v proizvodnem obratu TMMF vlagali sredstva v testne projekte na področju obnovljivih virov. Poltretjo tono CO2 letno prihranijo po zaslugi fotonapetostne membrane na strehi tovarne. Dodatnih 18,4 tone CO2 letno prihranijo s pomočjo sončne stene, ki segreva zunanji zrak, ki se dovaja v nekatere delavnice.
Nedavno so obstoječi plinski kotel zamenjali s takšnim, ki deluje na biomaso, s čimer so prihranili 1285 ton CO2 letno.
/
Trimilijonta Toyota Yaris za francoskega kupca
Trimilijonti avtomobil je hibridni Yaris črne in bele barve, ki ga bo domov odpeljal kupec iz Francije. 87 % skupne proizvodnje izvozijo na 42 koncev (v Evropi, ZDA, Kanadi in Portoriku). V zadnjih 15 letih so vložili več kot milijardo evrov v tovarno, v kateri so proizvajali tri generacije Toyote Yaris, enako število različic z manjšimi lepotnimi popravki, od leta 2012 hibridno različico in od leta 2013 različico, namenjeno izvozu v Severno Ameriko.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.