Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Novo obdobje za

svetovne prvake

Moštvo TOYOTA Racing vstopa v sezono 2015 svetovnega prvenstva vzdržljivostnih dirk pripravljeno, da začne novo obdobje z obrambo obeh naslovov prvaka.

TOYOTA je po zelo uspešni sezoni 2014 postala prva japonska družba z naslovom svetovnega prvaka. V isti sezoni sta naslov svetovnega prvaka med vozniki osvojila Anthony Davidson in Sébastien Buemi.
V času, ko je energetska učinkovitost eden ključnih dejavnikov, je dirkalnik TS040 HYBRID dokazal, da je razred zase, saj je zmagal na petih od osmih dirk.
Zmagovalni dirkalnik so za sezono 2015 prenovili. Posodobili so aerodinamiko, spremenili sprednji del, vključno z varnostno kletko in novo kinematiko vzmetenja, ki optimizira obrabo pnevmatik, ter oklestili nekaj mase.
TS040 HYBRID se bo znova ponašal s preizkušenim pogonskim sklopom TOYOTA HYBRID System - Racing z odličnim toplotnim izkoristkom, ki razvije več kot 1000 konjskih moči.
/
Tako kot v lanski sezoni bo TS040 HYBRID dirkal v hibridni kategoriji 6MJ z izboljšavami, kot je na primer sprememba strukture super kondenzatorja, s katero so izboljšali zmogljivosti.
Ekipa je za letošnjo sezono pripravila dva različna paketa aerodinamike, ki ju bodo testirali ta teden v Paul Ricardu. Različica Le Mans je primernejša za hitro stezo La Sarthe, medtem ko sprinterski paket poveča aerodinamični potisk k tlom po zaslugi sprememb na zadnjem spojlerju, pokrovu motorja in sprednjem delu karoserije.
Razvoj prenovljenega dirkalnika so začeli takoj po lanski dirki 24 ur Le Mansa, prvič pa so ga preizkusili 13. januarja v Paul Ricardu. Po nadaljnjih tridnevnih testiranjih na dirkališču Motorland Aragon (dvakrat) in v Portimau je bilo za bolidom TS040 HYBRID za sezono 2015 še pred uradno predstavitvijo že 25.000 prevoženih kilometrov.
V kokpitu bolida TS040 HYBRID s številko 1 bosta sedela svetovna prvaka Anthony in Sébastien, družbo pa jima bo delal Kazuki Nakadžima, pred katerim je prva polna sezona serije WEC.
/
V dirkalniku s številko 2 se bo Alexu Wurzu in Stéphanu Sarrazinu pridružil Mike Conway, ki je v sezoni 2014 v vlogi testnega in rezervnega voznika nastopil na treh dirkah ter zmagal na dirki 6 ur Bahrajna.
Kamui Kobajaši, ki je v preteklosti nastopal za moštvo TOYOTA v formuli 1 in zadnjo dirko končal na šestem mestu, je postal testni in rezervni voznik. Kamui bo svojo vlogo združil z nastopanjem v seriji Super Formula na Japonskem, Nicolas pa se bo po treh sezonah umaknil iz dirkaške ekipe. Ekipi bo med sezono na voljo za testiranja in razvoj dirkalnika.
Moštvo iz Kölna se pripravlja še na eno spremembo, saj se predsednik družbe TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), Jošiaki Kinošita, aprila vrača na Japonsko, kot je običajna praksa pri vodilnih v družbi TOYOTA.
Z naslovom svetovnega prvaka je poskrbel za dolgoročno prihodnost projekta WEC, hkrati pa obljubil vrnitev v svetovno prvenstvo v reliju. S tem se je njegovo poslanstvo pri družbi TMG končalo, poslovil pa se bo po dirki 6 ur Silverstona.
/

Video

Vsi pri družbi TMG se iskreno zahvaljujejo g. Kinošiti za njegov izjemen prispevek k družbi in k zgodovini motošporta.
1. aprila bo vlogo predsednika družbe TMG in dirkalnega moštva prevzel Tošio Sato. K družbi TMG se vrača po več letih, ko je pri projektu F1 deloval kot eden glavnih inženirjev. Ima bogate izkušnje s področja hibridne tehnologije, saj je bil v preteklosti odgovoren za razvoj hibridnih sistemov pri družbah TOYOTA in LEXUS.
Kadrovske in tehnične spremembe pa niso edina novost za moštvo TOYOTA Racing, saj se bodo morali prilagoditi tudi spremembam pravil za sezono 2015.
/
Moštva imajo zdaj za vsak dirkalnik na voljo samo pet motorjev v sezoni, čeprav v prejšnjih treh sezonah noben od moštvenih dirkalnikov ni presegel te omejitve. Dodatne omejitve se nanašajo na rabo pnevmatik. Štirje kompleti pnevmatik z gladkim profilom so dovoljeni med treningom, šest kompletov pa je na voljo za kvalifikacije in dirko. Na dirkah v Bahrajnu in Šanghaju je na voljo osem kompletov, na dirki v Le Mansu pa enajst kompletov.
Omejitve prožnosti so uvedli za karoserijske elemente, kot so sprednji in zadnji spojler, difuzor in zaščitna plošča na podvozju. Dirkalnika s številkama 1 in 2 bosta morala biti dodatno obtežena, saj znaša povprečna teža dirkača manj kot 80 kg.
Nova pravila začnejo veljati na prvi dirki sezone 12. aprila v Silverstonu, sledi pa dirka v Spa-Francorchampsu 2. maja. Vrhunec leta predstavlja dirka 24 ur Le Mansa, ki bo letos na sporedu 14. junija, nova dirka na koledarju pa bo na Nürburgringu (30. avgusta). Sezona z osmimi dirkami se bo zaključila z dirkami v Austinu (19. septembra), pod goro Fudži (11. oktobra), v Šanghaju (1. novembra) in v Bahrajnu (21. novembra).
/
Več o moštvu TOYOTA Racing v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk:

TOYOTA je prvič nastopila v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk (WEC) v sezoni 1983, kar je naznanilo začetek dolgoletnega sodelovanja na vzdržljivostnih dirkah. TOYOTINI avtomobili so nastopili na 16 dirkah 24 ur Le Mansa in štirikrat osvojili drugo mesto, kar je njihov najboljši dosežek (1992, 1994, 1999 in 2013). TOYOTA je leta 2012 vstopila v ponovno oživljeno prvenstvo vzdržljivostnih dirk z moštvom TOYOTA Racing. Leta 2014 je njihov prvi hibridni dirkalnik razreda LMP1, TS030 HYBRID, nasledil dirkalnik TS040 HYBRID. Zasnovali in izdelali so ju pri TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), kjer je tudi sedež moštva.

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.