TOYOTA GAZOO Racing se posveča

vzdržljivostnim dirkam

Tudi v sezoni 2018–2019 bo ekipa Toyota Gazoo Racing sodelovala na dirkah svetovnega vzdržljivostnega prvenstva WEC, ki poteka pod okriljem svetovne avtomobilistične organizacije FIA.

Pri snovanju pravil LMP1 za letošnjo sezono je aktivno vlogo odigrala tudi Toyota, ki se je hkrati zavezala, da bodo njeni dirkalniki TS050 Hybrid sodelovali na tem tekmovanju vsaj še v sezoni 2018–2019.

Sodelovanje pri projektu WEC je pripomoglo tudi k Toyotinemu snovanju čedalje boljših avtomobilov. To se kaže predvsem pri razvoju hibridnih pogonskih sklopov, saj pravila proizvajalcem omogočajo proste roke pri inovacijah.

Odličen primer je 35-odstotno zmanjšanje porabe goriva, ki so ga od leta 2012 dosegli pri dirkalniku Toyota LMP1. Uporabljene tehnologije pa so seveda uporabili tudi pri serijskih avtomobilih.

Projekt WEC je poleg tehnologij pri snovanju čedalje boljših avtomobilov pripomogel tudi z znanjem in izkušnjami. Od začetka so z ekipo WEC sodelovali tudi strokovnjaki, ki snujejo serijske avtomobile. Tako so spoznavali nove delovne procese in metode svojih kolegov, ki delujejo pod nenehnim pritiskom.

Ekipa Toyota Gazoo Racing bo v bližnji prihodnosti objavila imena voznikov in natančne načrte za sezono 2018/19.

Akio Tojoda, predsednik Toyote Motor Corporation:

“Od rojstva avtomobila je minilo več kot 100 let. Zdaj se približujemo dramatičnim spremembam, ki jih prinašajo elektrifikacija, avtonomna vožnja in razvoj številnih drugih tehnologij. Prepričan sem, da bo vse to zagotovilo, da bodo avtomobili izjemno zabavni še naslednjih 100 let.

/

Že od leta 2012 se spopadamo z izzivi, ki jih prinaša svetovno vzdržljivostno prvenstvo. To poteka pod okriljem FIA. Sodelujemo na številnih legendarnih dirkah, med drugim tudi na legendarnih 24 urah Le Mansa. In naši avtomobili so vedno opremljeni z najbolj sodobnimi hibridnimi tehnologijami.

Seveda smo se s tem izzivom vedno spopadli z željo, da bi vozili še hitreje in da bi na koncu zmagali. Z zmanjševanjem goriva smo ves čas hoteli izražati tudi našo okoljsko ozaveščenost. Hkrati pa želimo dirkačem zagotoviti tudi vrhunske občutke pri vožnji.

Lani sem prvič obiskal dirko 24 ur Le Mansa in prvič spoznal tamkajšnje Toyotine navijače, ki so glasno navijali za nas. Toyota si prizadeva izdelovati čedalje boljše avtomobile tudi s sodelovanjem v ekstremnih razmerah motošporta. To je tudi razlog, da tako vztrajno sodelujemo na različnih tekmovanjih.

/

Ekipa Toyota Gazoo Racing bo tudi letos sodelovala v tem tekmovanju. To nam pomaga pri snovanju avtomobilov, ki so zanesljivi, varni in vzdržljivi in katerih vožnja je zabavna. Hkrati pa smo veseli vsake spodbude in se vsem sodelujočim najlepše zahvaljujemo."

Sodelovanje Toyote Gazoo Racing na svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu FIA:

Toyota je pri svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu (WEC – World Endurance Championship) prvič sodelovala leta 1983. Od leta 1985 so dirkalniki Toyota kar 19-krat sodelovali na legendarni dirki 24 ur Le Mansa, ki so jo kar petkrat končali na drugem mestu.

Po nekajletnem premoru se tekmovanja spet udeležujejo od leta 2012. Od takrat ekipa sodeluje tudi s tehničnim centrom Toyota Higashi-Fuji, v katerem razvijajo hibridne pogonske sklope, in s podjetjem Toyota Motorsport GmbH, pri katerem razvijajo šasije. Ekipo sestavljajo strokovnjaki, ki prihajajo iz več držav. S skupnimi močmi razvijajo najbolj sodobno tehnologijo.

Od leta 2012 je Toyota sodelovala na 48 dirkah prvenstva WEC, 14-krat so osvojili vodilni startni položaj, dosegli 16 zmag in se 41-krat uvrstili na zmagovalni oder.

/

Več o tej temi

Vaše nastavitve piškotkov

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se strinjate s tem, nadaljujte z uporabo te spletne strani ali pa si oglejte, kako spremeniti nastavitve piškotkov na tej povezavi.