Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Moštvo TOYOTA Racing

prevladovalo na Kitajskem

Moštvo TOYOTA Racing je z zmago s prednostjo več kot enega kroga na dirki 6 ur Šanghaja doseglo drugo zaporedno dvojno zmago in povečalo vodstvo v skupnem seštevku svetovnega prvenstva vzdržljivostnih dirk pod okriljem zveze FIA.

Anthony Davidson in Sébastien Buemi sta v dirkalniku TS040 HYBRID s številko 8 suvereno zmagala in s četrto zmago v sezoni povečala svoje vodstvo v seštevku voznikov na 42 točk. Dirkalnik TS040 HYBRID z 985 konjskimi močmi in štirikolesnim pogonom, ki je prevladoval že na zadnji dirki v Fudžiju, je bil znova razred zase. Alex Wurz, Stéphane Sarrazin in Kazuki Nakadžima so v bolidu s številko 7 zasedli drugo mesto.
 
Dve dirki pred koncem sezone ima tako TOYOTA 29 točk prednosti v konstruktorskem seštevku svetovnega prvenstva.
Sébastien in Alex sta v prve zavoje dirke, ki se je začela v sončnem vremenu, pripeljala na drugem in četrtem mestu, preden je na stezo zaradi nesreče v ozadju zapeljal varnostni avto. Medtem ko so dirkači vozili za varnostnim avtom, sta oba Toyotina dirkalnika zapeljala v bokse po nove pnevmatike in gorivo ter si tako prihranila poznejši postanek v boksih in s tem izgubo časa.
Ko se je dirka po 25 minutah nadaljevala, je bil Alex prvi od obeh dirkalnikov TS040 HYBRID, saj je moral Sébastien znova v bokse zaradi začasnih tehničnih težav pri dolivanju goriva ob prvem postanku. Sébastien je prehitel Alexa, ko sta se oba prebila v vodilno šesterico in začela loviti vodilne.
Sébastien je postavil najhitrejši krog na dirki in se prebil v vodstvo, nato pa krmilo prepustil Anthonyju, ki je ostal na prvem mestu. Tesno za njim je bil Alex, ki se je z odličnima prehitevalnima potezama prebil s četrtega na drugo mesto.
Po dveh urah sta bila dirkalnika TS040 HYBRID trdno v vodstvu in kmalu zatem je Stéphane zamenjal Alexa za krmilom bolida s številko 7, Anthony pa je ostal v sedežu drugega dirkalnika. Dirka je potekala brez zapletov in ko se je bližal stoti krog, se je Sébastien vrnil za volan dirkalnika s številko 8, ki je imel pred moštvenimi kolegi s številko 7 že precejšnjo prednost.
Medtem ko je Sébastien ostal za krmilom bolida s številko 8, je Stéphane prepustil sedež v dirkalniku s številko 7 Kazukiju. Postanki v boksih so si sledili brez težav, tako da je ekipa TOYOTA Racing zanesljivo nadzirala potek dirke.

<div>Ko sta Sébastien in Anthony še zadnjič zamenjala vozniški sedež, je dirkalnik s številko 8 vse konkurente razen številke 7 prehitel že za več kot en krog. Anthony in Kazuki sta svoja avtomobila mirno pripeljala v cilj in dosegla tretjo dvojno zmago v sezoni.

Boj za naslov svetovnega prvaka se bliža zaključku, saj sta do konca sezone na sporedu le še dirki v Bahrajnu 15. novembra in v Sao Paulu 30. novembra.
Jošiaki Kinošita, predsednik moštva: »S tem rezultatom je poplačan naš trud, zato bi se rad zahvalil celotni ekipi, osebju v boksih, voznikom in mehanikom, ki so izvrstno opravili svoje delo, zlasti pri pnevmatikah. Avto je bil v Šanghaju hiter od starta do cilja. Bili smo razočarani, ker smo kvalifikacije izgubili s tako majhno razliko, toda glavni cilj je bil današnja dirka. Ta rezultat je tisto, po kar smo prišli, in zdaj lahko preostali dirki svetovnega prvenstva pričakujemo v odličnem položaju. Ta zagon bi radi ohranili tudi v Bahrajnu in Sao Paulu.«
/
TS040 HYBRID s št. 7 (Alex Wurz, Stéphane Sarrazin, Kazuki Nakadžima)
Dirka: Drugo mesto, 188 krogov, 6 postankov. Najhitrejši krog: 1 min 49,216 s
Alex Wurz: »Dosegli smo odličen rezultat. Dvojna zmaga je najboljši možen izkupiček za moštvo. Po začetnih krogih sem podvomil, da nam lahko uspe, saj smo imeli na dirkalniku težave z enim od tipal. Ker tipalo na začetku dirke ni delovalo, kot bi moralo, nismo mogli razviti največje moči, zato nismo mogli slediti kolegoma v avtu s številko 8. A kljub temu smo vsi dobro opravili svoje delo in bolid s številko 7 pripeljali v cilj na drugem mestu, kar me zelo veseli.«
Stéphane Sarrazin: »Za nami je zelo dobra dirka. Dvojni zmagi tu in v Fudžiju sta izjemna dosežka. Danes smo osvojili veliko točk v konstruktorskem seštevku svetovnega prvenstva, kar je bil pomemben cilj. Med svojo vožnjo nisem veliko tvegal. Previdno sem vozil, ko je bila na stezi gneča, in poskušal ohraniti konstanten tempo. Avto je dobro služil in vesel sem razpleta dirke. Svetovno prvenstvo je naš glavni cilj, ki smo ga kot ekipa tudi dosegli.«
Kazuki Nakadžima: »Čestitke moštvu, ki je danes odlično opravilo svoje delo. Dvojna zmaga pomeni, da smo danes osvojili maksimalno število točk, kar je dober obet za oba seštevka svetovnega prvenstva. Zelo sem zadovoljen. Med svojo vožnjo nisem smel popuščati, saj je bil Porsche tik za menoj in drugo mesto ni bilo zagotovljeno, zato sem vozil s polnim plinom in vesel sem, da sem si privozil dovolj prednosti za sproščen zaključek dirke.«
/
TS040 HYBRID s št. 8 (Anthony Davidson, Sébastien Buemi)
Dirka: Prvo mesto, 188 krogov, 7 postankov. Najhitrejši krog: 1 min 48,694 s
Anthony Davidson: »Danes se je celotna ekipa odlično odrezala tako s taktiko kot tudi s solidnimi postanki v boksih. Vsi so ohranili mirno kri in se osredotočili na dosego rezultata. V Fudžiju smo dokazali, da imamo najhitrejši avto, v Šanghaju pa smo to le še potrdili. Nismo hoteli preveč tvegati, zlasti v gneči, zato je za mano precej mirna dirka. Za vse spektakularne manevre je poskrbel Seb že na začetku. Takšen rezultat ob koncu sezone je za nas izjemnega pomena in prizadevali si bomo, da v podobnem slogu nadaljujemo tudi na zadnjih dveh dirkah.«
Sébastien Buemi: »Zelo sem vesel, saj smo naredili velik korak k naslovu svetovnega prvaka. Dvojna zmaga je še slajša. To je najboljši rezultat, ki smo si ga lahko želeli. Moštvo se je zelo izkazalo, Anthony prav tako. Dirka je v celoti uspela in avto je dobro deloval od starta do cilja. To je naša tretja dvojna zmaga v sezoni po Fudžiju in Silverstonu in komaj že čakam dirko v Bahrajnu. Upam, da lahko nadaljujemo v takšnem slogu.«
/
Več o moštvu TOYOTA Racing v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk pod okriljem zveze FIA:

TOYOTA je prvič nastopila v svetovnem prvenstvu vzdržljivostnih dirk (WEC) v sezoni 1983, kar je naznanilo začetek dolgoletnega sodelovanja na vzdržljivostnih dirkah. TOYOTINI avtomobili so nastopili na 16 dirkah 24 ur Le Mansa in štirikrat osvojili drugo mesto, kar je njihov najboljši dosežek (1992, 1994, 1999 in 2013). TOYOTA je leta 2012 vstopila v ponovno oživljeno prvenstvo vzdržljivostnih dirk z moštvom TOYOTA Racing. Leta 2014 je njihov prvi hibridni dirkalnik razreda LMP1, TS030 HYBRID, nasledil dirkalnik TS040 HYBRID.

Zasnovali in izdelali so ju pri TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), kjer je tudi sedež moštva. Družba TMG je nekoč bedela nad TOYOTINIMA ekipama v svetovnih prvenstvih v reliju in formuli 1 ter je skrbela za zasnovo in delovanje TOYOTINEGA dirkalnika TS020, ki je v sezoni 1998/99 nastopil na dirki v Le Mansu. TMG danes sodeluje v motošportu, hkrati pa nudi svoje vrhunske tehnične storitve tretjim osebam in TOYOTINI družini.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.