Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi E-novice Sestavite svojo Toyoto

Toyota predstavlja

novi hibridni RAV4

Pred 20 leti smo pri Toyoti spremenili avtomobilski svet s prvo generacijo modela RAV4, ki je bil pionir avtomobilskega razreda C-SUV. Danes smo znova pionirji inovativnosti, saj smo evropskemu trgu ponudili novost v razredu C-SUV.

Novi hibridni RAV4 s štirikolesnim pogonom (AWD) predstavlja naslednjo dimenzijo Toyotinega koncepta prijetne vožnje s hibridno tehnologijo. S kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja, hibridne enote in dodatnega elektromotorja, ki poganja zadnji par koles, prinaša novi model hibridno moč v paleto modelov RAV4.
Elektronski štirikolesni pogon nudi večjo varnost in stabilnost na spolzkih podlagah ter omogoča vlečno zmogljivost 1650 kg. Sistem uravnavanja nagiba prikolice zagotavlja preprosto in varno vleko. Razkritje hibridne različice sovpada s predstavitvijo novega RAV4, ki se ponaša s prenovljeno zunanjostjo, izboljšano notranjostjo ter višjo ravnjo tehnološke in varnostne opreme.
S prenovljenim sprednjim delom novi RAV4 bolj izstopa na cesti, opremljen pa je tudi z žarometoma s svetlečimi diodami (LED). Z novima pragovoma sta bočni liniji vozila videti bolj gladko tekoči.
Prenovljen sklop zadnjih luči daje vtis prefinjenosti, nova oblika odbijača pa poudarja stabilno lego vozila. Čutna kakovost kabine je znatno izboljšana z novimi kombiniranimi merilniki z barvnim zaslonom TFT in mehkimi materiali.
Raven tehnološke opreme so dodatno zvišali z novim prikazovalnikom 360-stopinjskega panoramskega pogleda. Ta sistem lahko prikaže ovire, ki bi bile v mrtvih kotih pri tradicionalni zadnji ali sprednji kameri, in pomaga vozniku pri manevriranju prek 360-stopinjskega prikaza okolice vozila v živo.
/
Tudi varnostni paket novega RAV4 je deležen precejšnje nadgradnje po zaslugi sistema Toyota Safety Sense. Poleg sistema za zaznavanje nevarnosti trčenja (PCS), sistema opozarjanja na zapustitev voznega pasu (LDA), sistema samodejnega izklopa/vklopa žarometov z dolgim snopom (AHB) in sistema za zaznavanje prometnih znakov (RSA), ki bodo naslednji mesec predstavljeni z novima Aurisom in Avensisom, je novi RAV4 opremljen tudi z radarskim tempomatom (ACC) in sistemom za zaznavanje nevarnosti trčenja (PCS) z dvema pomembnima izboljšavama.
Potencialnim trčenjem z vozili se poskuša sistem PCS izogniti tako, da deluje pri večjem razponu relativne hitrosti med 10 km/h in največjo hitrostjo vozila, hitrost pa lahko zmanjša za približno 40 km/h1. Sistem lahko zazna tudi potencialna trčenja s pešci, v primeru katerih samodejno zavira pri relativnih hitrostih med 10 in 80 km/h, hitrost vozila pa lahko zmanjša za približno 30 km/h2.
Novi RAV4 bo na voljo od decembra, medtem ko bo novi hibridni RAV4 s štirikolesnim pogonom v evropske avtosalone zapeljal v začetku leta 2016.
Novi hibridni pogonski sklop, ki združuje moč, prefinjenost, preprosto vožnjo ter skromen izpust, predstavlja novo dimenzijo prijetne vožnje Toyotinih hibridov in z njegovo pomočjo se bo RAV4 vrnil na vrh svojega avtomobilskega razreda.
1 Rezultati testiranj z vozilom pri hitrosti 40 km/h in z mirujočim vozilom; delovanje sistema je odvisno od voznih okoliščin (vključno s cestnimi in vremenskimi razmerami) in stanja vozila.
2 Rezultati testiranj z vozilom pri hitrosti 30 km/h in z mirujočim pešcem; delovanje sistema je odvisno od voznih okoliščin (vključno s cestnimi in vremenskimi razmerami) in stanja vozila.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev.  Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani, lahko pa si ogledate tudi nastavitve piškotkov.